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冷蔵道路輸送の世界市場 - 2023-2030


Global Refrigerated Road Transportation Market - 2023-2030

市場概要 冷蔵道路輸送の世界市場は、2022年に269億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間に年平均成長率4.8%で成長し、2030年には390億米ドルに達すると予測されている。 世界の冷蔵道路輸送市場は、主に... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年6月12日 US$4,350
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サマリー

市場概要
冷蔵道路輸送の世界市場は、2022年に269億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間に年平均成長率4.8%で成長し、2030年には390億米ドルに達すると予測されている。
世界の冷蔵道路輸送市場は、主に世界市場における生鮮包装食品需要の増加によって牽引されている。人口の増加と可処分所得の増加は、生鮮食品の販売と需要にプラスの影響を与えている。スーパーマーケットにおけるこの生鮮パック食品の需要は、冷凍トラックが都市部で素早く配送して需要に応えることを可能にしている。
冷凍食品は世界の冷蔵道路輸送市場で40.3%以上の高いシェアを占め、次いでチルド食品、水産物、化学薬品、ベーカリー製品、その他となっている。食生活の変化、都市化の進展、電子商取引の台頭が食品の消費パターンに変化をもたらし、このセグメントの市場を改善している。さらに、消費者は輸入品やエキゾチックな製品を含むより多様な生鮮品を求めるようになっており、効率的で信頼性の高い冷蔵輸送サービスを必要としている。
市場ダイナミクス
保冷医薬品への幅広い需要
医薬品業界は著しい成長を遂げており、温度変化に敏感な医薬品やワクチンの開発・流通が増えています。こうした医薬品の輸送には、その効能を維持するための正確な温度管理が必要です。冷蔵道路輸送は、こうした温度に敏感な医薬品の完全性と安全性を確保する上で重要な役割を果たしている。
製薬業界の需要を克服するため、企業もこの業界に投資している。例えば、2021年1月27日には、ダイムラー・インディア・コマーシャル・ビークルズ(DICV)によって、トラック6台とバス2台を含む8種類の新商品がバラットベンツの商用車ラインに追加された。BharatBenzは、2020年4月のBS-VI自動車販売開始以来、市場シェアを実質的に倍増させ、そのネットワークをインド全土で250のタッチポイントに拡大した。
さらに2021年には、BSafe Express(ワクチン輸送用リーファートラック)、1917R、4228R Tanker、1015R+、42T M-Cab、2828 Construction Vehicleなど6種類の新型トラックを発表した。さらに2台のバラットベンツ・バスも間もなく発売される予定である。これらは、最大50人乗りのワイドボディ1017モデルと、パラボリック・サスペンションを装備した1624シャシーである。
成長する世界貿易
世界貿易では、果物、野菜、肉、魚介類、乳製品、医薬品などの生鮮品の輸出入が大幅に増加している。これらの製品は、品質と鮮度を維持するために温度管理された輸送が必要である。例えば、報告書によると、世界貿易総額は2021年に過去最高の28.5兆米ドルに達する。これは2020年比で25.1%増、COVID-19パンデミック前の2019年比で13.2%増である。
2021年上半期に世界貿易の大半が上昇したが、第2四半期もその勢いは衰えなかった。貿易成長率が再び上昇した第3四半期に続き、今回は約2,000億米ドル増加し、商品貿易総額は5兆8,000億米ドルと過去最高を記録した。世界貿易の成長は、国境を越えた生鮮品の効率的かつタイムリーな配達を保証する冷蔵道路輸送サービスの需要に直接貢献している。
環境への懸念
冷凍装置や車両の稼働に伴う環境への影響により、環境への懸念が世界の冷蔵道路輸送市場に課題を投げかけている。冷蔵道路輸送は、化石燃料ベースのエネルギー源を動力源とする冷凍ユニットに依存しており、その結果、主に二酸化炭素(CO2)などの温室効果ガスが排出される。これらの排出は、気候変動と地球温暖化の原因となっている。
世界がカーボンフットプリントの削減と気候変動の緩和に重点を置く中、冷蔵道路輸送を含む輸送部門の環境への影響に対処する圧力が高まっている。さらに、冷蔵道路輸送業界は、包装資材、保冷剤、食品の腐敗などの廃棄物を発生させる。環境フットプリントを最小化するためには、適切な廃棄物管理と廃棄方法が不可欠である。
COVID-19 影響分析
パンデミックは消費者の行動と需要パターンを変化させた。レストラン、ホテル、ケータリング・サービスの閉鎖に伴い、外食産業からの生鮮品の需要が減少した。一方、食料品店やオンライン・プラットフォームを含む小売チャネルからの需要は急増し、消費者は必需品を買いだめした。需要パターンの変化により、冷蔵道路輸送業務の調整が必要となった。
さらに、パンデミックはオンライン食料品ショッピングを含むeコマースの成長を加速させた。人々が自宅にとどまり、非接触型配送を選ぶようになったため、オンラインで注文した生鮮品を安全かつタイムリーに配送するための冷蔵道路輸送への依存度が高まった。市場では、ラストマイル・デリバリー・サービスの需要が急増し、車両能力の調整やルートの最適化が必要となった。
セグメント分析
世界の冷蔵道路輸送市場は、車両、技術、用途、地域によって区分される。
食品宅配、医薬品、ケータリング、花卉業界からの費用対効果の高い輸送に対する需要の高まり
小型商用車セグメントは、その費用対効果により世界の冷蔵道路輸送市場を支配している。LCVは一般的に、大型トラックや特殊な冷蔵車両に比べて費用対効果が高い。LCVは初期費用、メンテナンス費用、燃料消費量が少ないため、小規模な冷蔵輸送を必要とする中小企業にとって魅力的な選択肢となっている。LCVは輸送能力と価格のバランスが取れており、多くの企業にとって好ましい選択肢となっています。
さらに、LCVは燃費が良いように設計されているため、大型車両に比べて運行コストが低くなります。LCVは通常、エンジンが小型で重量が軽いため、燃費が向上する。燃料消費量の低減は、特に冷蔵輸送の燃料集約的な性質を考慮すれば、車両の耐用年数を通じてコスト削減につながる。
地理的分析
アジア太平洋地域の人口増加、可処分所得の増加、コールドチェーン・インフラへの投資
中国、インド、東南アジア諸国などの急速な都市化により、ライフスタイルや消費パターンが変化しています。中国がこの地域で最も高いシェアを占めているのは、消費者がコンビニエンス食品、調理済み食品、生鮮食品への依存度を高めているためであり、高品質の生鮮品を確実に配送するための効率的で信頼性の高い冷蔵道路輸送へのニーズが高まっています。
さらに、アジア太平洋地域は広範な地域貿易とサプライチェーンの統合を特徴としている。中国、日本、韓国、ASEAN諸国などは、強力な貿易関係とサプライチェーン・ネットワークを構築している。冷蔵道路輸送は、国境を越えた生鮮品の移動を促進し、この地域の貿易成長と経済統合を支える重要な役割を果たしている。
競争状況
世界の主要企業には、Carrier Transicold、GAH Refrigeration、Culina、Swift Transportation、Bay and Bay Transportation、DB Schenker、CRST International、Frost Trucking、Great Dane、Hanson Logisticsなどがある。
レポートを購入する理由
- 車両、用途、エンドユーザー、地域に基づく世界の冷蔵道路輸送市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 冷蔵道路輸送市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の冷蔵道路輸送市場レポートは約61表、58図、209ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Vehicle
3.2. Snippet by Technology
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Demand for Perishable Goods
4.1.1.2. Growth of E-commerce Industry
4.1.1.3. Extensive Demand For Cold Storage Pharmaceutical Drugs
4.1.1.4. Growing Global Trade
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Environmental Concerns
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Vehicle
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Vehicle
7.2. Light Commercial Vehicle (LCV)*
7.2.1. Introduction
7.2.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Heavy Commercial Vehicle (HCV)
7.4. Trailer
8. By Technology
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
8.2. Vapor Compression System*
8.2.1. Introduction
8.2.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Cryogenic System
8.4. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Chilled Food*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Sea Food
9.4. Frozen Food
9.5. Bakery Products
9.6. Chemicals and Medicines
9.7. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Carrier Transicold*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.2. GAH Refrigeration
12.3. Culina
12.4. Swift Transportation
12.5. Bay and Bay Transportation
12.6. DB Schenker
12.7. CRST International
12.8. Frost Trucking
12.9. Great Dane
12.10. Hanson Logistics
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The Global Refrigerated Road Transportation Market reached US$ 26.9 billion in 2022 and is expected to reach US$ 39.0 billion by 2030 growing with a CAGR of 4.8% during the forecast period 2023-2030.
The global refrigerated road transportation market is primarily driven by a rise in the demand for perishable packed food in the market globally. The growing population coupled with the rising disposable income is positively impacting the sales and demand of packed food which is often perishable. The demand for this perishable packed food in the supermarket is enabling refrigerator trucks to deliver them fast in the cities to cater to the demand.
Frozen food holds the highest share of more than 40.3% in the global refrigerated road transportation market followed by chilled food, seafood, chemicals and medicines, bakery products and others. Shifting dietary habits, increased urbanization and the rise of e-commerce have led to changes in food consumption patterns and hence improving the segment’s market. Furthermore, consumers are demanding a wider variety of perishable goods, including imported and exotic products, which require efficient and reliable refrigerated transportation services.
Market Dynamics
Extensive Demand For Cold Storage Pharmaceutical Drugs
The pharmaceutical industry is witnessing significant growth, with an increasing number of temperature-sensitive drugs and vaccines being developed and distributed. The transportation of these pharmaceutical products requires precise temperature control to maintain their efficacy. Refrigerated road transportation plays a crucial role in ensuring the integrity and safety of these temperature-sensitive medical supplies.
Companies are also investing in the industry to overcome the pharmaceutical industry demand. For instance, on January 27, 2021, eight new items, including six new trucks and two new buses, were added to the BharatBenz line of commercial vehicles by Daimler India Commercial Vehicles (DICV). BharatBenz has virtually doubled its market share and expanded its network to 250 touchpoints across India since the beginning of BS-VI car sales in April 2020.
Furthermore, six new trucks, including the BSafe Express (reefer truck for vaccine transportation), 1917R, 4228R Tanker, 1015R+, 42T M-Cab, and 2828 Construction Vehicle, were unveiled by the firm in 2021. Two additional BharatBenz buses will also soon be on the road. These have a wide-body 1017 model with up to 50 seats and a parabolic suspension-equipped 1624 chassis.
Growing Global Trade
Global trade has witnessed a substantial increase in the import and export of perishable goods such as fruits, vegetables, meat, seafood, dairy products, and pharmaceuticals. These products require temperature-controlled transportation to maintain their quality and freshness. For instance, according to the report, the total value of global trade hit a record high of US$ 28.5 trillion in 2021. That is an increase of 25.1% over 2020 and an increase of 13.2% over 2019 before the COVID-19 pandemic.
While the first half of 2021 saw most of the year's rise in global commerce, development persisted in the second. Following a third quarter that saw trade growth rise again, this time by about US$ 200 billion, bringing total goods trade to a new high of US$ 5.8 trillion. The growth in global trade has directly contributed to the demand for refrigerated road transportation services to ensure the efficient and timely delivery of these perishable goods across borders.
Environmental Concerns
Environmental concerns are posing challenges to the global refrigerated road transportation market due to the environmental impact associated with the operation of refrigeration units and vehicles. Refrigerated road transportation relies on refrigeration units powered by fossil fuel-based energy sources, resulting in the release of greenhouse gas emissions, primarily carbon dioxide (CO2). These emissions contribute to climate change and global warming.
As the world focuses on reducing carbon footprints and mitigating climate change, there is growing pressure to address the environmental impact of the transportation sector, including refrigerated road transportation. Furthermore, the refrigerated road transportation industry generates waste, including packaging materials, cooling agents, and food spoilage. Proper waste management and disposal practices are essential to minimize the environmental footprint.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic altered consumer behavior and demand patterns. With the closure of restaurants, hotels, and catering services, there was a decline in the demand for perishable products from the food service sector. On the other hand, there was a surge in demand from retail channels, including grocery stores and online platforms, as consumers stocked up on essential goods. The shift in demand patterns necessitated adjustments in refrigerated road transportation operations.
Furthermore, the pandemic accelerated the growth of e-commerce, including online grocery shopping. With people staying at home and opting for contactless delivery, there was an increased reliance on refrigerated road transportation for the safe and timely delivery of perishable goods ordered online. The market witnessed a surge in demand for last-mile delivery services, necessitating adjustments in fleet capacity and route optimization.
Segment Analysis
The global refrigerated road transportation market is segmented based on vehicle, technology, application and region.
Rising Demand For Cost Effective Transporation From Food Delivery, Pharmaceuticals, Catering, And Floral Industries
The light commercial vehicles segment dominates the global refrigerated road transportation market due to their cost-effectiveness. LCVs are generally more cost-effective compared to heavy-duty trucks or specialized refrigerated vehicles. They have lower upfront costs, maintenance expenses, and fuel consumption, making them an attractive option for small to medium-sized businesses that require refrigerated transportation on a smaller scale. LCVs offer a balance between transportation capabilities and affordability, making them a preferred choice for many companies.
Furthermore, LCVs are designed to be fuel-efficient, resulting in lower operating costs compared to larger vehicles. They typically have smaller engines and lighter weight, which contributes to improved fuel economy. Lower fuel consumption translates into cost savings over the vehicle's lifetime, especially considering the fuel-intensive nature of refrigerated transportation.
Geographical Analysis
Asia-Pacific’s Growing Population, Rising Disposable Incomes And Investments In Cold Chain Infrastructure
Rapid urbanization in countries like China, India, and Southeast Asian nations has resulted in changing lifestyles and consumption patterns. China holds the highest share of the region due to consumers increasingly relying on convenience foods, ready-to-eat meals, and fresh produce, driving the need for efficient and reliable refrigerated road transportation to ensure the delivery of high-quality perishable goods.
Furthermore, the Asia-Pacific is characterized by extensive regional trade and supply chain integration. Countries like China, Japan, South Korea, and ASEAN nations have established strong trade relationships and supply chain networks. Refrigerated road transportation plays a crucial role in facilitating the movement of perishable goods across borders, supporting the region's trade growth and economic integration.
Competitive Landscape
The major global players include Carrier Transicold, GAH Refrigeration, Culina, Swift Transportation, Bay and Bay Transportation, DB Schenker, CRST International, Frost Trucking, Great Dane and Hanson Logistics.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global refrigerated road transportation market segmentation based on vehicle, application, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of refrigerated road transportation market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global refrigerated road transportation market report would provide approximately 61 tables, 58 figures and 209 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Vehicle
3.2. Snippet by Technology
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Demand for Perishable Goods
4.1.1.2. Growth of E-commerce Industry
4.1.1.3. Extensive Demand For Cold Storage Pharmaceutical Drugs
4.1.1.4. Growing Global Trade
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Environmental Concerns
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Vehicle
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Vehicle
7.2. Light Commercial Vehicle (LCV)*
7.2.1. Introduction
7.2.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Heavy Commercial Vehicle (HCV)
7.4. Trailer
8. By Technology
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
8.2. Vapor Compression System*
8.2.1. Introduction
8.2.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Cryogenic System
8.4. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Chilled Food*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Sea Food
9.4. Frozen Food
9.5. Bakery Products
9.6. Chemicals and Medicines
9.7. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Vehicle
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Carrier Transicold*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.2. GAH Refrigeration
12.3. Culina
12.4. Swift Transportation
12.5. Bay and Bay Transportation
12.6. DB Schenker
12.7. CRST International
12.8. Frost Trucking
12.9. Great Dane
12.10. Hanson Logistics
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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2024/11/15 10:26

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