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ゼラチン代替物の世界市場 - 2023-2030


Global Gelatin Substitutes Market - 2023-2030

市場概要 材料としてのゼラチン代替物は、マシュマロ、ゼリー、ジャム、ケーキ、カスタード、グレーズ、グミ、フルーツシロップ、フラン、アイシング、パン生地などの食品にますます使用されるようになっている... もっと見る

 

 

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2023年3月28日 US$4,350
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サマリー

市場概要
材料としてのゼラチン代替物は、マシュマロ、ゼリー、ジャム、ケーキ、カスタード、グレーズ、グミ、フルーツシロップ、フラン、アイシング、パン生地などの食品にますます使用されるようになっている。最も広く使用されているゼラチン代替物のひとつである粉寒天は、業務用食品産業での用途が多いが、帯寒天は伝統的に家庭料理でのみ使用されてきた。そのため、食品・飲料用途での同製品の採用が増加しており、業界の成長にプラスの影響を与えると予想される。
さらに、慢性疾患に苦しむ人々の種類の増加、改善された医療インフラの普及、消耗品である医薬品の組み立てにゼラチン製品が採用されつつあることは、市場の拡大を後押しする最も重要なドライバーの一つである。
世界のゼラチン代替品市場は2022年にYY百万米ドルと評価された。2030年にはYY百万米ドルに達し、予測期間(2023-2030年)のCAGRは6.85%で成長すると予測される。
市場ダイナミクス:植物性食品へのシフト需要の高まりが市場を牽引
植物由来の食品原料の需要が高いのは、多くの消費者が植物由来の食品や飲料製品へのシフトなど、ライフスタイル、特に食習慣の大幅な変化を望んでいるからである。このような大規模な食生活の変化の背景には、植物性食品の健康上の利点に関する研究の高まりがあり、世界各地の公衆衛生機関がこれを後押ししている。植物性原料の市場は、動物性食品が健康や環境に及ぼす悪影響に対する認識や、動物福祉に関する意識の高まりによって押し上げられている。その結果、植物性ゼラチン代替食品は、有機食品や植物性食品原料の使用へのそうしたシフトによってプラスの影響を受けると予想される。従来の動物性ゼラチン・デザートとは異なり、植物性ゼラチン代替製品は冷蔵庫の外でも固いままであり、調理中にアルコールや酸性の液体をすぐに固めてしまう。さらに、ゼラチン代替品はゲル化点と融点の間に大きな温度差があるため、熱可逆性のゲルを形成することができる。それはドーナツやペストリーのような製品を滑らかに艶出しし、釉薬をより粘稠にする。代用ゼラチンのこうした特性は、今後数年間で製品需要を増大させると予想される。
市場の主要メーカーも、消費者の需要に応じて市場シェアを拡大するために新製品を投入している。例えば、2023年1月19日、Alland & Robert社は、ビーガン用ゼラチン代替品として機能するテクスチャリング剤を開発した。シンデオ・ゲリングと呼ばれるこの剤は、植物由来のハイドロコロイドとアカシアガムのみで作られている。アランド&ロバート社によると、市場に出回っているほとんどのヴィーガン用ゼラチン代替品は、テクスチャーと弾力性の点で物足りないが、シンデオ・ゲリングはこれらの問題を解決しているという。
しかし、メーカー間の競争の激化と生体材料の代替品の普及が、新興国における市場拡大の妨げになる可能性がある。
市場の細分化ゼラチン代替品の世界市場シェアは寒天セグメントが最も高い
寒天は、2022年にYY%以上の収益シェアで製品タイプセグメントを支配した。寒天は紅藻類のグラシラリアとゲリジウムから作られる天然のハイドロコロイドである。この製品は、他のカラギーナンやゼラチンゲルよりもコンパクトで耐性がある。また、ゲル強度もゼラチンより格段に高い。また、食品の風味や食感を向上させるために、糖、酸、タンパク質、陽イオンなどの異物を添加する必要性を減らすことができる。
さらに、ハイドロコロイド印象材として培地や歯科で寒天の使用が増加していることと、外科用潤滑剤における懸濁液、乳剤、カプセル、坐薬に対する製薬業界からの需要の高まりが相まって、世界のゼラチン代替品市場における寒天セグメントの大きな成長機会が期待されている。寒天はまた、化粧品業界で保湿剤やその他のスキンケア製品を作る際の重要な成分でもある。その結果、石鹸、ローション、口紅、軟膏、クリームなどの化粧品製造における主要成分として寒天の使用量が増加しており、予測期間中、ゼラチン代替物市場における寒天セグメントの成長を促進すると予想される。また、市場の主要メーカーは、消費者の需要に応じて市場シェアを拡大するために新製品を投入している。例えば、2021年10月にCargill, Inc.はカッパカラギーナンの新製品Satiagel VPC614を発売し、ポートフォリオを拡大した。この新製品は持続可能な方法で調達され、パーソナルケア&化粧品分野の固形製剤や高ゲル化用途向けに特別に設計されている。
地理的浸透:予測期間中は欧州が主要地域
欧州は2022年に最も高い売上シェアを持つ主要地域である。これは、パーソナルケア&化粧品、食品&飲料、医薬品&栄養補助食品を含む様々な最終用途産業における製品需要の増加に起因する。ゼラチン代替物は、英国では低カロリー料理を製造するために、でんぷんを使用しないパンや様々なデザートに広く使用されている。さらに、寒天は最も健康的なハイドロコロイドのひとつと考えられている。また、欧州食品安全機関(EFSA)によって食品添加物として承認されている。これらの要因が地域の成長に寄与すると予想される。同市場の主要メーカーも新製品を投入し、消費者の需要に応じて市場シェアを拡大するため、戦略的提携、合併、合弁、買収に注力している。例えば、2020年5月、Hispanagar社は、あらゆる溶液への低温溶解を可能にする高溶解性寒天製品QSolの発売を発表した。
アジア太平洋地域は、予測期間中に最も急成長している地域として拡大する見込みである。アジア太平洋地域では、急速な都市化、可処分所得の増加、人口の増加により、加工食品や包装食品の消費が増加している。その結果、同地域では製品需要が増加している。さらに、製薬・栄養補助食品産業の急成長と、オーガニックや植物由来の原料を使用する消費者の嗜好の変化が、市場の成長をさらに後押ししている。
競争環境:
ゼラチン代替品市場の主要企業は、GELITA AG、Cargill, Incorporated、B&V srl、AGARMEX, S.A. DE C.V.、Java Biocolloid、NOW Foods、Great American Spice Company、Special Ingredients Ltd.、Brova Limited、AF Suterである。主要なゼラチン代替品メーカーは、革新的な製品ラインの研究を続けながら、合弁事業、パートナーシップ、合併、買収に投資している。ゼラチン代替品のトップブランドは、食品・飲料業界からの新たな配合に対する需要が高まる中、アップグレード製品や改良製品に注力している。例えば、2021年2月4日、ネスレは同社のRowntreeブランドが英国とアイルランドで新しいゼラチンフリーのグミ・デザート・パスティーユを発売すると発表した。マンゴー、ブルーベリー、チェリー、アップルの4つの新フレーバーで、すべてゼラチンフリーでベジタリアンが利用できる。同社は、ゼラチンを除去し、グミ・キャンディ本来の「柔らかさと弾力性」を保持するために、30種類の新しいヴィーガン・グミ・キャンディのレシピを試した。
COVID-19の影響世界のゼラチン代替品市場にプラスの影響
栄養補助食品、機能性食品、カプセル、グミ、ソフトジェル、錠剤などの栄養補助食品の需要は、健康意識の高まりと免疫力を高めるサプリメントの摂取に対する意識の高まりのために、パンデミックの間に増加した。さらに、パンデミックは消費者に焼き菓子、スナックバーなどの健康的で必要不可欠な食品を買いだめさせ、食品・飲料業界におけるゼラチン代替製品の需要につながった。主要メーカーはまた、消費者の需要に応じて市場シェアを拡大するために新製品を投入した。例えば、2020年12月12日、Jellatech社は動物性不使用のゼラチンとコラーゲンを発売した。従来、コラーゲンとゼラチンは豚の皮、豚や牛の骨、牛の割り皮、魚などの動物性副産物から得ていた。ジェラテック社は、これらの原料を動物性不使用の方法で製造する最初の新興企業となる。
この世界のゼラチン代替品市場に関する調査レポートは、約53の市場データ表、50の図表、200ページを提供している。

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目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Application
3.3. Market Snippet by Function
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Agar-Agar*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Pectin
7.4. Cornstarch
7.5. Guar Gum
7.6. Carrageen
7.7. Xanthan Gum
7.8. Others
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
8.2. Food and Beverage*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Pharmaceutical and Nutraceutical
8.4. Cosmetics/Personal Care
8.5. Others
9. By Function
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Function Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Function Segment
9.2. Thickening & Gelling*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Stabilizing
9.4. Emulsifying
9.5. Binding
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. GELITA AG*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Distribution Channel Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Cargill, Incorporated
12.3. B&V srl
12.4. AGARMEX, S.A. DE C.V.
12.5. Java Biocolloid
12.6. NOW Foods
12.7. Great American Spice Company
12.8. Special Ingredients Ltd.
12.9. Brova Limited.
12.10. AF Suter
*List not Exhaustive*
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
Gelatin substitutes as ingredients are increasingly used in food items such as marshmallows, jellies, jams, cakes, custard, glazes, gummy bears, fruit syrups, flan, icing, and baking dough. One of the most widely used gelatin substitutes, powder agar, has more applications in the commercial food industry, while strip agar has traditionally been used only in domestic cooking. Therefore, the rising incorporation of the product in food and beverage applications is expected to impact the industry’s growth positively.
Moreover, the growing variety of individuals tormented by chronic disorders, the prevalence of improved healthcare infrastructure, and the rising adoption of gelatin products for the assembly of expendable medications are among the most important drivers in boosting the expansion of the market.
The global gelatin substitutes market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 6.85% during the forecast period (2023-2030).
Market Dynamics: Rising demand to shift toward plant-based foods drives the market
Plant-based food ingredients are in high demand because many consumers want to make significant lifestyle changes, particularly in their eating habits, such as shifting towards plant-based food and beverage products. The reasons for such a large-scale dietary change are related to the growing research on the health advantages of plant-based foods, which public health organizations worldwide are pushing. The market for plant-based ingredients is being driven up by perceptions of the negative effects of animal-based foods on health and the environment, as well as rising awareness regarding animal welfare. As a result, plant-based gelatin substitutes are anticipated to be positively impacted by such a shift towards using organic and plant-based food ingredients. Unlike conventional animal-based gelatin desserts, plant-based gelatin substitute products remain firm outside the refrigerator and quickly set alcoholic and acidic liquids during preparation. Additionally, due to the significant temperature difference between their gelation point and melting point, gelatin substitutes can form a thermo-reversible gel. It smoothly glazes products such as doughnuts and pastries and makes the glaze more viscous. These properties of gelatin substitutes are expected to augment product demand in the coming years.
The key manufacturers also in the market are introducing new products to increase their market share according to consumer demand. For instance, on January 19, 2023, Alland & Robert developed a texturizing agent that could serve as a vegan gelatin alternative. Called Syndeo Gelling, the agent is made entirely from plant-based hydrocolloids and gum acacia. According to Alland & Robert, most vegan gelatin alternatives on the market fall short in terms of texture and elasticity, but Syndeo Gelling addresses these issues.
However, the increasing competition among the makers and the prevalence of biomaterial substitutes can hamper the market's expansion in rising economies.
Market Segmentation: The agar-agar segment accounted for the highest global gelatin substitute’s market share
Agar-agar dominated the product type segment with a revenue share of over YY% in 2022. Agar-agar is a natural hydrocolloid made from the red seaweeds Gracilaria and Gelidium. This product is more compact and resistant than other carrageenan or gelatin gels. The gel strength of the product is also significantly higher than that of gelatin. It also reduces the need for any foreign substance, such as sugar, acids, proteins, or cations, to be added to improve food flavor or texture.
Moreover, the increasing use of agar-agar in culture media and dentistry as a hydrocolloid impression material, combined with rising demand from the pharmaceutical industry for suspensions, emulsions, capsules, and suppositories in surgical lubricants, is expected to provide a huge growth opportunity for the agar-agar segment in the global gelatin substitutes market. Agar-agar is also a significant component in creating moisturizers and other skincare products in the cosmetic industry. As a result, rising agar-agar usage as a key ingredient in the manufacture of cosmetic products such as soaps, lotions, lipsticks, ointments, creams, and others is expected to drive agar-agar segment growth in the gelatin substitutes market over the forecast timeframe. The key manufacturers also in the market are introducing new products to increase their market share according to consumer demand. For instance, in October 2021, Cargill, Inc. launched a new kappa carrageenan product, Satiagel VPC614, to expand its portfolio. The new product is sustainably sourced and specifically designed for solid formulations and high-gelling applications in the personal care & cosmetic sectors.
Geographical Penetration: Europe is the dominant region during the forecast period
Europe is the dominant region with the highest held revenue share in 2022. It is attributable to the increasing demand for the product in various end-use industries, including personal care & cosmetics, food & beverage, and pharmaceutical & nutraceutical. Gelatin substitutes are broadly used in non-starch bread and various desserts in the U.K. to produce low-calorie dishes. Furthermore, agar gains traction and is considered one of the healthiest hydrocolloids. It is also approved by the European Food Safety Authority (EFSA) as a food additive. These factors are expected to contribute to regional growth. The key manufacturers also in the market are introducing new products and focusing on strategic partnerships, mergers, joint ventures, and acquisitions to increase their market share according to consumer demand. For instance, in May 2020, Hispanagar announced the launch of QSol, a highly soluble agar product that enables low-temperature dissolution in any solution.
Asia Pacific is expected to expand as the fastest-growing region during the forecast period. The consumption of processed and packaged foods has increased in Asia Pacific due to rapid urbanization, rising disposable income, and a growing population. As a result, the product demand is rising in the region. Furthermore, the rapidly increasing pharmaceutical & nutraceutical industries and consumers' shifting preferences towards using organic and plant-based ingredients are further boosting the market growth.
Competitive Landscape:
The major companies in the gelatin substitutes market are GELITA AG, Cargill, Incorporated, B&V srl, AGARMEX, S.A. DE C.V., Java Biocolloid, NOW Foods, the Great American Spice Company, Special Ingredients Ltd., Brova Limited, and AF Suter. Key gelatin substitute manufacturers are investing in joint ventures, partnerships, mergers, and acquisitions while keeping up with research for innovative product lines. Top gelatin substitute brands are focusing on upgraded and modified products amid rising demand for new formulations from the food and beverage industry. For instance, on February 4, 2021, Nestle announced that its Rowntree brand would launch new gelatin-free gummies dessert pastilles in the UK and Ireland, with four new flavors: mango, blueberry, cherry, and apple, all of which are gelatin-free and available to vegetarians. The company has tried 30 new vegan gummy candy recipes to remove the gelatin and retain the original "softness and springiness" of the gummy candy.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global gelatin substitutes market
The demand for nutraceutical products, functional foods, and dietary supplements such as capsules, gummies, soft gels, and tablets increased during the pandemic owing to rising health consciousness and awareness towards consuming immunity-boosting supplements. Furthermore, the pandemic compelled consumers to stock up on healthy and essential food products such as baked goods, snack bars, and others which led to the demand for gelatin substitute products in the food & beverage industry. The key manufacturers also introduced new products to increase their market share according to consumer demand. For instance, on December 12, 2020, Jellatech launched animal-free gelatin and collagen. Traditionally, collagen and gelatin are obtained from animal by-products such as pork skins, pork and cattle bones, split cattle hides, or fish. Jellatech will be the first startup to produce these ingredients in an animal-free way.
The global gelatin substitute’s market report would provide an access to approximately 53 market data tables, 50 figures and 200 pages



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Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Application
3.3. Market Snippet by Function
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Agar-Agar*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Pectin
7.4. Cornstarch
7.5. Guar Gum
7.6. Carrageen
7.7. Xanthan Gum
7.8. Others
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
8.2. Food and Beverage*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Pharmaceutical and Nutraceutical
8.4. Cosmetics/Personal Care
8.5. Others
9. By Function
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Function Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Function Segment
9.2. Thickening & Gelling*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Stabilizing
9.4. Emulsifying
9.5. Binding
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. GELITA AG*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Distribution Channel Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Cargill, Incorporated
12.3. B&V srl
12.4. AGARMEX, S.A. DE C.V.
12.5. Java Biocolloid
12.6. NOW Foods
12.7. Great American Spice Company
12.8. Special Ingredients Ltd.
12.9. Brova Limited.
12.10. AF Suter
*List not Exhaustive*
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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