食品コーティング原料の世界市場 - 2023-2030Global Food Coating Ingredients Market - 2023-2030 市場概要 世界の食品コーティング成分市場は、2022年に45億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中にCAGR 6.1%で成長し、2030年には72億米ドルに達すると予測されている。 食品は、様々な材料や技術からな... もっと見る
サマリー市場概要世界の食品コーティング成分市場は、2022年に45億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中にCAGR 6.1%で成長し、2030年には72億米ドルに達すると予測されている。 食品は、様々な材料や技術からなるコーティングを使用して保存したり香りをつけたりすることができる。これらの工程では、食品に衣をつけたり、パン粉をつけたり、コーティングしたりすることが多い。焼成材料やバッターは、食品の外側を覆うために使用される。一般的にバッターは、小麦、でんぷん、香辛料、調味料、水、牛乳などの液体成分を混ぜて作る液体状の調合物である。パン、小麦粉、ミックス粉、乾燥スパイス、その他の材料は、ベーキングの際に食品をコーティングするために使用される。 健康に気を配り、より健康的な食事の選択肢を求める消費者が増えている。メーカー各社は現在、栄養価の高い材料として焼き製品を提供し、粉よりもむしろ儀式を作り上げている。このような傾向が、脂肪分やナトリウムを減らし、栄養価を向上させた食用医薬品の開発につながっている。 市場ダイナミクス 間食文化の成長が食品コーティング原料市場を牽引 間食文化は消費者の嗜好の変化の結果であり、消費者は持ち運びに便利な食事の選択肢をますます求めるようになっている。スナックは今や一日中頻繁に消費され、従来の食事時間帯にのみ消費されるものではなくなっている。このような消費者行動の変化によって、ポテトチップス、ポップコーン、プレッツェル、コーティング・ナッツなど、さまざまなコーティング・スナック菓子の需要が高まっている。 コーティングされたスナック菓子の創作における技術革新は、つまみ食いの文化に端を発している。顧客を引きつけるため、生産者は魅力的な新しい風味、食感、形状を打ち出している。押し出しスナック、パフ入りスナック、コーティング・ポップコーン、コーティング・アーモンドなどは、コーティング食品のほんの一例にすぎない。これらの製品では、望ましい味、歯ごたえ、視覚的アピールを実現するために食品コーティング成分の使用が必要となる。 ファストフード産業の拡大が食品コーティング剤市場を促進すると予想される 世界的にも地域的にも、ファストフード・チェーンは近年大きく成長している。ファストフード・レストランの成長は、都市化の進展、消費者のライフスタイルの変化、迅速で便利な食事オプションへのニーズが原動力となっている。バーベキュー・ラボによると、アメリカの家庭の83%が、少なくとも週に一度はファーストフード店で食事をするという。このような拡大により、フライドチキン、チキンナゲット、フライドポテト、その他のパン粉付き食品など、コーティング食品の需要が高まり、食品コーティングに使用される成分のニーズが高まっている。 消費者がコーティングされたファーストフードを選ぶのは、そのサクサクした食感、香ばしい風味、魅惑的な魅力のためである。消費者がコーティングされたファストフードを頻繁に求めるのは、馴染みのあるおいしい味だからであり、これがこれらの商品に対する継続的な需要の一因となっている。食品コーティング材料は、コーティングされたファスト・フード・アイテムの望ましい食感、味、視覚的魅力を作り出す上で重要な役割を果たし、業界にとって不可欠な要素となっている。 厳しい規制と表示要件が食品コーティング成分市場の足かせとなっている 厳しい規制と表示要件は、食品コーティング剤メーカーのコンプライアンス・コストを増加させる可能性がある。安全基準、品質管理対策、表示規制を遵守するためには、追加的な資源と投資が必要になることが多い。こうしたコストはメーカーの収益性や競争力に影響を及ぼし、製品提供の革新や拡大を制限する可能性がある。 規制により、人工添加物、保存料、アレルギー物質など、食品コーティングに使用される特定の原材料に制限や制約が課される場合がある。これらの規制を遵守するためには、製品の再製造、代替原料の調達、研究開発への投資が必要となる場合がある。こうした課題は、新しく革新的な食品コーティング成分の市場導入を妨げる可能性がある。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化するための取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界の食品コーティング剤市場は、種類、形態、用途、地域によって区分される。 用途別では、肉・鶏肉セグメントが予測期間中に大きく成長すると推定される 肉と鶏肉は、世界中の食生活において主食となるタンパク質源である。これらの製品は広く普及しており、様々な文化や料理で大量に消費されている。National Chicken Councilによると、2022年の赤身肉と鶏肉の一人当たりの総消費量は226.8ポンドであった。食肉・鶏肉製品の需要の高さは、食品コーティング材料の大きな市場機会につながる。 パン粉をまぶしたチキンテンダー、ナゲット、カツレツ、コーティングした魚のフィレなど、パン粉をまぶしたりコーティングした肉・鶏肉製品は世界的に広く消費されている。これらの製品は利便性、味の向上、多様な食感を提供し、消費者にとって魅力的なものとなっている。食品コーティング原料は、これらのコーティング製品の望ましい食感、外観、風味プロファイルを実現する上で重要な役割を果たしている。 地理的分析 アジア太平洋地域は食品コーティング成分市場で最も急成長している市場 アジア太平洋地域は、人口が増加し、中間所得層が増加している。この人口統計的傾向により、消費者の消費力が高まり、可処分所得が増加している。その結果、コーティング食品を含む多様な食品に対する需要が高まっている。人口の拡大と可処分所得の増加は、同地域における食品コーティング用原料市場の成長の触媒として作用する。 アジア太平洋地域では、コーティング製品を含む加工食品や簡便食品の需要が大幅に増加している。急速な都市化、食生活の変化、時間的制約により、調理済みですぐに食べられるものが好まれるようになっている。食品コーティング材料は、加工食品や簡便食品の味、食感、見た目の魅力を高める上で重要な役割を果たしており、このため同地域の市場成長を牽引している。 競争状況 同市場における世界の主要企業には、Ashland Inc.、Cargill Inc.、Archer Daniels Midland Company、Associated British Foods PLC、Agrana Beteiligungs-Ag、Kerry Group、Tate & Lyle PLC、Ingredion Incorporated、Cooperatie AVEBE U.A.、Pioneer Foodsなどがある。 レポートを購入する理由 - 製品タイプ、形態、用途、地域に基づく世界の食品コーティング成分市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。 - トレンドと共同開発を分析することで、市場における商機を特定する。 - すべてのセグメントを含む食品コーティング剤市場レベルの数多くのデータポイントを記載したエクセルデータシート。 - このPDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査の後、冷静にまとめられた市場分析で構成されています。 - 製品マッピングは、すべての主要な市場プレーヤーの主要製品で構成されるExcelとして利用可能です。 世界の食品コーティング成分市場レポートは、約61の表、60の図と190ページを提供します。 2023年のターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Market Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Market Snippet, by Product Type 3.2. Market Snippet, by Form 3.3. Market Snippet, by Application 3.4. Market Snippet, by Region 4. Market Dynamics 4.1. Market Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 on the Market 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Scenario Post COVID-19 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Cocoa & Chocolate* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Fats & Oils 7.4. Flours 7.5. Breaders 7.6. Batter & Crumbs 7.7. Sugar & Syrups 7.8. Others 8. By Form 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form 8.2. Dry* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Liquid 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Meat & Poultry Products* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Confectionery Products 9.4. Bakery Products 9.5. Ready to Eat Cereals 9.6. Fruits & Vegetables 9.7. Snacks 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The U.K. 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Ashland Inc.* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Cargill Inc. 12.3. Archer Daniels Midland Company 12.4. Associated British Foods PLC 12.5. Agrana Beteiligungs-Ag 12.6. Kerry Group 12.7. Tate & Lyle PLC 12.8. Ingredion Incorporated 12.9. Cooperatie AVEBE U.A. 12.10. Pioneer Foods LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Market Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Market Snippet, by Product Type 3.2. Market Snippet, by Form 3.3. Market Snippet, by Application 3.4. Market Snippet, by Region 4. Market Dynamics 4.1. Market Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 on the Market 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Scenario Post COVID-19 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Cocoa & Chocolate* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Fats & Oils 7.4. Flours 7.5. Breaders 7.6. Batter & Crumbs 7.7. Sugar & Syrups 7.8. Others 8. By Form 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Form 8.2. Dry* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Liquid 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Meat & Poultry Products* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Confectionery Products 9.4. Bakery Products 9.5. Ready to Eat Cereals 9.6. Fruits & Vegetables 9.7. Snacks 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The U.K. 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Ashland Inc.* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Cargill Inc. 12.3. Archer Daniels Midland Company 12.4. Associated British Foods PLC 12.5. Agrana Beteiligungs-Ag 12.6. Kerry Group 12.7. Tate & Lyle PLC 12.8. Ingredion Incorporated 12.9. Cooperatie AVEBE U.A. 12.10. Pioneer Foods LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
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