世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

朝食用シリアルの世界市場 - 2023-2030


Global Breakfast Cereals Market - 2023-2030

市場概要 朝食用シリアルの世界市場は、2022年に1,012億米ドルを記録し、2030年には1,751億米ドルに達すると予測されている。予測期間2023-2030年の年平均成長率は7.1%である。 消費者の間で健康とウェルネスが... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年7月27日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
102 英語

 

サマリー

市場概要
朝食用シリアルの世界市場は、2022年に1,012億米ドルを記録し、2030年には1,751億米ドルに達すると予測されている。予測期間2023-2030年の年平均成長率は7.1%である。
消費者の間で健康とウェルネスが重視されるようになり、より健康的な朝食用シリアルの需要が高まっている。消費者は、ビタミン、ミネラル、食物繊維を強化したシリアルや、低糖質で全粒穀物を使用したシリアルを求めている。メーカー各社はこの傾向に対応し、よりヘルシーなバリエーションを発売し、栄養価の高い朝食の選択肢として売り出している。
グルテン過敏症やセリアック病の増加に伴い、グルテンフリーの朝食用シリアルの需要が高まっている。グルテンフリーのシリアルは、小麦、大麦、ライ麦などのグルテンを含む原材料を使わずに作られている。メーカーは、この消費者層に対応するため、米、トウモロコシ、キヌア、雑穀のような代替穀物を使った人気のシリアルのグルテンフリー・バージョンを開発している。
市場ダイナミクス
健康的で栄養価の高い食品への需要の高まりが朝食用シリアル市場の成長を牽引している。
消費者の間では、健康的なライフスタイルを維持し、より良い食事を選択することの重要性に対する意識が高まっている。特にビタミン、ミネラル、食物繊維を強化した朝食用シリアルは、便利で栄養価の高い選択肢として認識されている。たとえば、1カップ(40グラム)入りの強化シリアルには、1日に必要な鉄分の100%が含まれており、その中には40mgの鉄分が含まれている。一日に必要なタンパク質の半分以上はシリアルで満たされ、リジン欠乏タンパク質も6~12%含まれている。
朝食用シリアルには、炭水化物、食物繊維、たんぱく質、ビタミン、ミネラルなど、さまざまな必須栄養素が含まれていることが多い。消費者は、バランスのとれた栄養プロフィールを提供し、毎日の食事要件を満たすのに役立つシリアルに惹かれる。多忙なスケジュールの中、多くの人が朝食用シリアルを、手早く健康的な食事がとれる便利な方法としてとらえている。
欧米食習慣の影響拡大が朝食用シリアル市場の成長を促進
グローバル化が拡大するにつれ、欧米の食習慣や食のトレンドがさまざまな地域や文化に浸透してきた。朝食の嗜好を含む欧米式ライフスタイルの普及は、世界の多くの地域で朝食用シリアルなどの欧米式朝食オプションの需要増加につながっている。
洋風朝食シリアルは、現代のライフスタイルに合った利便性と時間効率を提供する。多忙なスケジュールや時間的制約に直面する個人が増えているため、手早く簡単な朝食ソリューションを求めるようになっている。すぐに食べられるシリアルはこのニーズにぴったりで、最小限の準備で済み、便利で手間のかからない朝食の選択肢を提供する。
シリアルに含まれる砂糖と添加物に関する健康懸念の高まりが成長の妨げになる可能性
肥満、糖尿病、心血管疾患など、砂糖の過剰摂取による健康への悪影響に対する消費者の意識が高まっている。特に子供向けの朝食用シリアルは、砂糖の含有量が多いとして批判されることが多い。消費者は栄養士から、1食あたりの砂糖含有量が10グラムを超えるシリアルを避けるようアドバイスされている。しかし、平均的なシリアルの箱には、シリアル100グラム(1人前)あたり19.8グラムの砂糖が含まれているのが普通である。
消費者は、食品に使用されている原材料や添加物に関心を持つようになっている。クリーン・ラベル運動は、透明性を重視し、自然で識別可能な原材料を使用するものである。朝食用シリアルの中には、人工着色料、香料、保存料を含むものがあり、健康志向の消費者の嗜好に合わない場合がある。こうした懸念に対処できないメーカーは、顧客の獲得と維持において困難に直面する可能性がある。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、業界を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界の朝食用シリアル市場は、製品タイプ、供給元、フレーバー、流通チャネル、地域によって区分される。
すぐに食べられるシリアルの利便性と多様性がセグメントの成長を牽引
製品タイプに基づき、朝食用シリアル市場はホットシリアルと調理済みシリアルに分けられる。
2022年には、簡便性、多様性、嗜好性により、すぐに食べられるシリアルがシリアル業界で大きな市場シェアを獲得している。すぐに食べられるシリアルは、消費者に比類のない利便性を提供する。調理済みで、追加の調理や準備を必要としないため、手早く簡単な朝食の選択肢となる。この利便性は、手間のかからない食事の解決策を求める忙しいライフスタイルや時間に制約のある人々によく響く。2022年12月、クエーカーはReady-to-Eat朝食用シリアルのポートフォリオを拡大し、Quaker Oats Muesliを発売した。
ペースの速い現代生活の中で、消費者は朝の日課の効率を優先することが多い。すぐに食べられるシリアルは、調理や大がかりな準備の必要がないため、消費者は台所で時間をかけずに栄養価の高い朝食をとることができる。この時間節約という側面が、RTEシリアルの人気につながっている。
地理的分析
アジア太平洋地域の大規模人口によるシリアル消費の拡大
2022年には、アジア太平洋地域が朝食用シリアル市場で大きなシェアを占めていた。中間層の増加と可処分所得の増加に伴い、同地域では便利ですぐに食べられる朝食の選択肢に対する需要が大幅に高まっている。アジア太平洋地域では健康と栄養に対する意識が高まり続けており、消費者はより健康的な朝食の選択肢を求めている。すぐに食べられるシリアル、特にビタミン、ミネラル、食物繊維を強化したものは、便利で栄養価の高い選択肢として認識されることが多く、食生活の嗜好の変化に合致している。
世界銀行によると、2021年の中国のシリアル生産量は6億3,384万6,950トンだった。欧米文化の影響と食のトレンドのグローバル化が、この地域での朝食用シリアルの人気に大きな役割を果たしている。シリアルの消費を含む欧米式朝食は、特に都市人口と若年層の間で支持を集めている。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、ネスレS.A.、ケロッグ・カンパニー、ゼネラル・ミルズ・インク、クリフ・バー&カンパニー、ペプシコ・インク、バグリス・インディア・リミテッド、フリーランド・フーズ、クエーカー・オーツ・カンパニー、ボブズ・レッド・ミル、ポスト・コンシューマー・ブランズが含まれる。
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、ソース、フレーバー、流通チャネル、地域に基づく世界の朝食用シリアル市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定
- 朝食用シリアル市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータポイントを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界の朝食用シリアル市場レポートは、約69の表、69の図と102ページを提供するであろう。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Source
3.3. Snippet by Flavor
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Demand for Healthy and Nutritious Food
4.1.1.2. Growing Influence of Western Eating Habits
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. The Availability of Other Affordable and Healthful Meal Options
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Expansion of the Food Industry
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Hot Cereals*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Ready to Eat Cereals
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
8.2. Wheat*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Oats
8.4. Rice
8.5. Corn
8.6. Mixed Grain
8.7. Others
9. By Flavor
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor
9.2. Non-Flavored*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Flavored
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Supermarket/Hypermarket*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Specialty Stores
10.4. Online Sales
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Nestle S.A.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. The Kellogg Company
13.3. General Mills, Inc.
13.4. Clif Bar & Company
13.5. PepsiCo, Inc.
13.6. Bagrrys India Limited
13.7. Freeland Foods
13.8. The Quaker Oats Company
13.9. Bob's Red Mill
13.10. Post-Consumer Brands
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The Global Breakfast Cereals Market US$ 101.2 billion in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 175.1 billion by 2030. The market is growing at a CAGR of 7.1% during the forecast period 2023-2030.
There is a growing emphasis on health and wellness among consumers, leading to increased demand for healthier breakfast cereal options. Consumers are looking for cereals that are fortified with vitamins, minerals, and fiber, as well as those that are low in sugar and made with whole grains. Manufacturers are responding to this trend by introducing healthier variants and marketing them as nutritious breakfast options.
With the rise in gluten sensitivities and celiac disease, there is a growing demand for gluten-free breakfast cereal options. Gluten-free cereals are made without ingredients containing gluten, such as wheat, barley, and rye. Manufacturers are developing gluten-free versions of popular cereals using alternative grains like rice, corn, quinoa, and millet to cater to this consumer segment.
Market Dynamics
Growing Demand for Healthy and Nutritious Food is Driving the Market Growth of the Breakfast Cereal Market
There is an increasing awareness among consumers about the importance of maintaining a healthy lifestyle and making better dietary choices. Breakfast cereals, especially those fortified with vitamins, minerals, and fiber, are perceived as a convenient and nutritious choice. For instance, 100% of the daily value of iron is present in 1 cup (40 grams) of fortified cereal, which has 40 mg of iron in it. More than half of the daily requirement for protein is met by cereals, which also include 6-12% of lysine-deficient protein.
Breakfast cereals often offer a range of essential nutrients, including carbohydrates, fiber, protein, vitamins, and minerals. Consumers are drawn to cereals that provide a balanced nutritional profile, helping them meet their daily dietary requirements. With busy schedules, many individuals view breakfast cereals as a convenient way to obtain a quick and wholesome meal.
Growing Influence of Western Eating Habits is Driving the Market Growth Of Breakfast Cereals Market
As globalization continues to expand, Western eating habits and food trends have permeated various regions and cultures. The spread of Western lifestyles, including breakfast preferences, has led to an increased demand for Western-style breakfast options, such as breakfast cereals, in many parts of the world.
Western-style breakfast cereals offer convenience and time efficiency, which align with modern lifestyles. As more individuals face busy schedules and time constraints, they seek quick and easy breakfast solutions. Ready-to-eat cereals fit this need, requiring minimal preparation and providing a convenient and hassle-free breakfast option.
Increased Health Concerns Regarding Sugar and Additives in Cereals can Hamper the Growth
There is increasing awareness among consumers about the detrimental health effects of excessive sugar consumption, such as obesity, diabetes, and cardiovascular diseases. Breakfast cereals, particularly those targeted at children, have often been criticized for their high sugar content. Consumers are advised by nutritionists to avoid cereals with more than 10 grams of sugar per serving. However, the average box of cereal normally contains 19.8 grams of sugar for every 100 grams of cereal (one serving).
Consumers are becoming more concerned about the ingredients and additives used in their food. The clean label movement emphasizes transparency and the use of natural, recognizable ingredients. Some breakfast cereals contain artificial colors, flavors, and preservatives, which may not align with the preferences of health-conscious consumers. Manufacturers that fail to address these concerns may face challenges in attracting and retaining customers.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario, and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it to pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global breakfast cereals market is segmented based on product type, source, flavor, distribution channel, and region.
Convenience and Variety of Ready-to-Eat Cereals Leads to the Segment Growth
Based on product type, the breakfast cereals market is divided into hot cereals and ready-to-eat cereals.
In 2022, Ready-to-eat cereals have gained a significant market share in the cereal industry due it’s convenience, variety, and taste. Ready-to-eat cereals offer unmatched convenience to consumers. They are pre-cooked and require no additional cooking or preparation, making them a quick and easy breakfast option. This convenience resonates well with busy lifestyles and time-constrained individuals who are looking for a hassle-free meal solution. In December 2022, Quaker expands its Portfolio with Ready-To-Eat Breakfast Cereals and introduced Quaker Oats Muesli.
With the fast-paced nature of modern life, consumers often prioritize efficiency in their morning routines. Ready-to-eat cereals eliminate the need for cooking or extensive preparation, allowing consumers to have a nutritious breakfast without spending much time in the kitchen. This time-saving aspect has contributed to the popularity of RTE cereals.
Geographical Analysis
Growing Consumption of Cereals by Large-size Population in the Asia-Pacific Region
In 2022, the Asia Pacific region had a significant share of the breakfast cereal market. With a growing middle class and increasing disposable incomes, the demand for convenient and ready-to-eat breakfast options has risen significantly in that region. As awareness about health and nutrition continues to increase in Asia Pacific, consumers are seeking healthier breakfast alternatives. Ready-to-eat cereals, especially those fortified with vitamins, minerals, and fiber, are often perceived as a convenient and nutritious option, aligning with changing dietary preferences.
According to The World Bank, in 2021, China produced 633,846,950 metric tons of cereals. The influence of Western cultures and the globalization of food trends have played a significant role in the popularity of breakfast cereals in the region. Western-style breakfasts, including cereal consumption, have gained traction, particularly among urban populations and younger demographics.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Nestle S.A., The Kellogg Company, General Mills, Inc., Clif Bar & Company, PepsiCo, Inc., Bagrrys India Limited, Freeland Foods, The Quaker Oats Company, Bob's Red Mill, Post-Consumer Brands
Why Purchase the Report?
• To visualize the global breakfast cereals market segmentation based on product type, source, flavor, distribution channel, and region understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of breakfast cereal market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The Global Breakfast Cereals Market Report Would Provide Approximately 69 Tables, 69 Figures and 102 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Source
3.3. Snippet by Flavor
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Demand for Healthy and Nutritious Food
4.1.1.2. Growing Influence of Western Eating Habits
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. The Availability of Other Affordable and Healthful Meal Options
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Expansion of the Food Industry
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Hot Cereals*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Ready to Eat Cereals
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
8.2. Wheat*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Oats
8.4. Rice
8.5. Corn
8.6. Mixed Grain
8.7. Others
9. By Flavor
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor
9.2. Non-Flavored*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Flavored
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Supermarket/Hypermarket*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Specialty Stores
10.4. Online Sales
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Nestle S.A.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. The Kellogg Company
13.3. General Mills, Inc.
13.4. Clif Bar & Company
13.5. PepsiCo, Inc.
13.6. Bagrrys India Limited
13.7. Freeland Foods
13.8. The Quaker Oats Company
13.9. Bob's Red Mill
13.10. Post-Consumer Brands
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/18 10:26

151.13 円

164.11 円

199.39 円

ページTOPに戻る