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アジア太平洋地域のクッキー市場の展望、2027年


Asia-Pacific Cookies Market Outlook, 2027

アジア太平洋地域では、健康や安全性に関する意識の高まりから、遺伝子組み換えでない天然成分を含む製品に対する消費者の需要が高まっている。ライフスタイルの向上に加え、オンライン・ショッピングなど新しい... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年11月30日 US$2,750
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サマリー

アジア太平洋地域では、健康や安全性に関する意識の高まりから、遺伝子組み換えでない天然成分を含む製品に対する消費者の需要が高まっている。ライフスタイルの向上に加え、オンライン・ショッピングなど新しい販売方法による手軽な購入の普及が、この分野の活況を維持している。さらに、クッキー・メーカーは、eコマース用の棚に楽に収納できる製品を並べている。したがって、オンライン小売業者の増加がクッキー・メーカーのビジネスを後押ししている。さらに、低コストの地元メーカーは生産能力を向上させ、拡大している。

Bonafide Research発行のレポート「アジア太平洋地域のクッキー市場の展望、2027年」によると、市場は2016年から2021年にかけて年平均成長率5%以上で成長している。大手クッキーメーカー間の熾烈な競争がアジア太平洋地域のクッキー市場の成長を後押ししている。支配的な大規模生産企業に加え、技術革新に重点を置く地元の小規模ベーカリーも本格的なレシピでおいしいクッキー製品を生産している。APACは、中国、インド、日本、韓国、オーストラリアなどの発展途上国で構成されている。これらの先進国や発展途上国では、都市化の急増とともに中流階級の人口が増加しており、クッキー市場の主要プレーヤーにいくつかの機会を提供している。厳しい競争により、企業は製品の品質を高めるために革新的なアプローチを採用せざるを得ない。消費者の味覚嗜好の変化や加工食品への需要の高まり、多数の製品バリエーションの利用可能性など、その他の要因もクッキー市場の成長を後押ししている。

さらに、栄養に対する意識の高まりとともに、健康的な食事は今日の多忙なライフスタイルにおいて重要な役割を果たしており、世界の消費者は便利で栄養素の摂取量を定量化できるクッキーを求めている。そのため、ダイジェスティブ・クッキーは各社からますます発売されるようになっており、特に健康志向のクッキーの消費が増加している発展途上国では、各社が競って新しく革新的なプレーン・クッキーを発売している。インドでは、Parle GやBritanniaといった企業がプレーン・クッキーのカテゴリーで最も人気のあるブランドである。オーストラリアでは、簡便な食品への需要の高まり、パッケージの革新、若年人口の拡大により、クッキー市場は引き続き成長すると予想される。バレンタインデーやイースターのお祝い、家族団らんなど、特別な日のギフトとして高級クッキーを利用する傾向が全国的に高まっており、高級クッキー市場の原動力となっている。

クッキーの需要は、ヘルシーなスナックに対する需要の高まりと、アジア太平洋地域の発展途上国における一人当たりの消費量の増加によって増加している。例えば、2021年7月、クッキーとケーキでインドで最も好まれているブランドの一つであるITC LimitedのSunfeastは、Sunfeast All-Rounderの発売により、新感覚のクッキーを市場に投入した。これは新しいポテトクッキーで、サクサクしており、インドで製造された中で最も薄いクッキーの一つである。

人口動態の変化により、アジア太平洋地域の都市化は新たな成長機会をもたらしている。消費者は、低脂肪、グルテンフリー、低炭水化物、オーガニック、高繊維質クッキーなど、新しい配合のベーシック製品を頻繁に発売することに惹かれており、これが市場拡大を後押ししている。例えば、2020年1月にモンデリーズ・インドはキャドバリー・チョコベイクを発売し、同社の代表的なチョコレート・フレーバーをクッキーのフォーマットに持ち込んだ。甘いクッキーは、その味と健康的な原材料のおかげで最も急成長している分野である。この地域のクッキーには、クッキー、クラッカー、プレッツェル、パイなど、サクサクした焼き菓子が幅広く含まれる。スーパーマーケットとハイパーマーケットには、市場で入手可能な膨大な品目の中から消費者が購入を決定する際に影響を与えるという特別な利点があるため、クッキーの販売では常に強力なリードを握っている。スーパーマーケットとハイパーマーケットは、売り場面積が広く、幅広い嗜好にアピールできることから、世界中でクッキーの最も一般的な販売チャネルとなっている。

これらの国々のクッキー市場は、人口増加と一人当たり所得の増加により、過去数年間で大きく発展してきた。さらに、消費者の購買力の上昇によるコンビニエンス・フードへの需要の高まりが、APACの他の国々におけるクッキー市場の成長をさらに後押ししている。アジア太平洋地域のクッキー市場に参入している企業には、Burton's Cookie Company、ITC Ltd.、Kellogg Company、Lotus Bakeries NV、Mondelez International, Inc.、Nestlé S.A.、Britannia Industries Limitedなどがある。日本人のほとんどが食べたことがある商品といえば、森永マリークッキーだろう。

この市場を牽引しているのは、主に世界中でクッキーの商業生産が大幅に伸びていることである。これは、食品加工技術の絶え間ない進歩に起因している。これに加えて、消費者の嗜好がすぐに食べられる便利な食品にシフトしていることも、市場に弾みをつけている。さらに、クッキーに栄養成分を強化し、革新的な製品バリエーションを開発することに力を入れるようになったことも、市場の見通しを明るいものにしている。これとは別に、積極的なマーケティング・キャンペーン、魅力的なパッケージング、主要市場プレーヤーが実施する数多くのマーチャンダイジング戦略も、世界レベルでの製品需要を促進している。市場は、オフラインおよび組織化された小売チャネルで製品を容易に入手できることによって、さらに推進されている。

アジア太平洋地域で最も人気のあるクッキーには、Ma'amoul(レバノン、サウジアラビア、シリア、パレスチナ)、Pitha(インド、オディシャ州)、Naan berenji(イラン、ケルマンシャー州)、Mandelbrot(イスラエル)、Tahini cookie(イスラエル)、Silvanas(フィリピン)、Hodu-gwaja(韓国、天安市)、Hamantash(イスラエル)、Koloocheh(イラン)、Cincin(マレーシア、サバ州)などがある。アジア太平洋地域のスイート・クッキー市場の主要プレーヤーは、モンデリーズ・インターナショナル、ブリタニア・インダストリーズ・リミテッド、パール・プロダクツ・プライベート(Parle Products Pvt.

最近の動向
- 2022年3月、ルディアナを拠点とするBonn Groupは「Americana」製品ラインのプレミアム消化ミニを発売した。このプレミアムダイジェスティブミニは、多くのBonn製品の永遠の特徴である人工着色料や人工香料を使用していない。また、この新シリーズのクッキーは65グラム入りで、価格は10インドルピーである。
- 2022年1月、世界有数のクッキーブランドであるOREOは、世界的に展開している「OREO Double Stuff」をインドで発売した。このクッキーは、クラシックなクッキーの2つの層の間にさらにクリームを挟むことで、2倍の楽しさとデカダンスを約束する。同社によると、この最新のイノベーションは、顧客に新しい贅沢な食体験を提供する。
- 2021年3月、ネスレ日本はKitKatの新しい全粒粉チョコレート・クッキーを発売した。おなじみのキットカット・チョコレートを全粒粉クッキーでコーティングしたものだ。パッケージには、グラハムクラッカーやダイジェスティブクッキーのようなクッキーが描かれている。

Covid-19の影響:
COVID-19パンデミックの発生により、スナック菓子の需要と販売が急激に低迷している。COVID-19以前はおいしそうに成長していたアジア太平洋地域のクッキー市場も、世界中の他の多くの製品カテゴリーと同様、流行時には家庭での消費増加により需要が急増した。コロナウイルス隔離期間中、広く親しまれている人気クッキー・ブランドParle-Gは、過去数十年で最高の売上を記録した。3月、4月、5月の封鎖期間中、同社はクッキー・ブランドが過去80年以上で最も好調な売上を記録したと主張している。これらの要因から、アジア太平洋地域のクッキー市場は予測期間中に顕著な市場成長を目撃することが期待される。

市場に存在する主要企業
Nestle SA, PepsiCo, Inc., MARS, Mondelez International, Inc., The Kraft Heinz Company (Berkshire Hathway and 3G Capital), General Mills, Grupo Bimbo, Kellog Co., The Ferrero Group, Danone S.A., Barilla G. e R. Fratelli S.p.A., Jiashili Group, Tiffany (IFFCO), Lotus Bakeries, Bahlsen GmbH and Co.KG(バールセン・ファミリー)、ユナイテッド・ビスケット(UK)リミテッド社(プラディス・グローバル)、ブリタニア・インダストリーズ社、ユニビック・フーズ・インディア社、Arcor U.S.A. Inc.

本レポートの対象
- 地理アジア太平洋地域
- 歴史的な年2016
- 基準年2021
- 推定年2022
- 予測年2027

本レポートの対象分野
- アジア太平洋地域のクッキー市場、その価値とセグメント別予測
- 国別のクッキー市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- 中国
- 日本
- インド
- オーストラリア
- 韓国

製品別
- バークッキー
- サンドイッチ・クッキー
- 成型クッキー
- プレスクッキー
- ロールクッキー
- その他クッキー(ドロップクッキー、ノーベイククッキー、冷蔵庫クッキー、アイスボックスクッキーなど)

包装別
- フレキシブル包装
- 硬包装
- その他の包装

流通チャネル別
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店・小売店
- オンライン小売業者
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために、二次調査が使用されました。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析など、第三者による情報源で構成されている。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要なプレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引を行いました。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

対象読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、クッキー業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが、市場中心の戦略を立てる際に役立ちます。マーケティング、プレゼンテーションに加え、業界についての競争知識を高めることもできます。





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目次

Table of Content
1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Cookies Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Packing
7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. Asia-Pacific Cookies Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Packing
8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.6. China Cookies Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product
8.6.3. Market Size and Forecast By Packing
8.6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7. Japan Cookies Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Packing
8.7.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. India Cookies Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Packing
8.8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9. Australia Cookies Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product
8.9.3. Market Size and Forecast By Packing
8.9.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.10. South Korea Cookies Market Outlook
8.10.1. Market Size By Value
8.10.2. Market Size and Forecast By Product
8.10.3. Market Size and Forecast By Packing
8.10.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Nestle SA
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. PepsiCo, Inc.
9.3. MARS
9.4. Mondelez International, Inc.
9.5. The Kraft Heinz Company (Berkshire Hathway and 3G Capital)
9.6. General Mills
9.7. Grupo Bimbo
9.8. Kellog Co.
9.9. The Ferrero Group
9.10. Danone S.A.
9.11. Barilla G. e R. Fratelli S.p.A
9.12. Jiashili Group
9.13. Tiffany (IFFCO)
9.14. Lotus Bakeries
9.15. Bahlsen GmbH and Co. KG (The Bahlsen family)
9.16. United Biscuits (UK) Limited Co. (Pladis global)
9.17. Britannia Industries
9.18. UNIBIC Foods India Pvt. Ltd.
9.19. Arcor U.S.A. Inc.
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Cookies Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Cookies Market
Figure 7: Global Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Cookies Market Share By Region (2021)
Figure 9: Asia-Pacific Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: Asia-Pacific Cookies Market Share By Country (2021)
Figure 11: China Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Japan Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: India Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 14: Australia Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 15: South Korea Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)


List of Table

Table 1: Global Cookies Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Cookies Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Cookies Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Cookies Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Cookies Market Size and Forecast, By Packing 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Cookies Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: Asia-Pacific Cookies Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: Asia-Pacific Cookies Market Size and Forecast By Packing 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: Asia-Pacific Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: China Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 14: China Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 15: China Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 16: Japan Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 17: Japan Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 18: Japan Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 19: India Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 20: India Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 21: India Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 22: Australia Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 23: Australia Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 24: Australia Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 25: South Korea Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 26: South Korea Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 27: South Korea Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)

 

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Summary

In Asia-Pacific, there is a rising consumer demand for products containing non-genetically modified and natural ingredients owing to growing awareness regarding health and safety concerns. In addition to improving lifestyles, the popularization of easy purchases through online shopping, among other new methods of sales, is keeping the sector alive. Moreover, the cookie producers have effortlessly storable products on the shelf for e-commerce; thus, the increasing number of online retailers is boosting the cookie manufacturers' business. Moreover, the low-cost local manufacturers are improving and expanding their production capacities.

According to the report, "Asia-Pacific Cookies Market Outlook, 2027," published by Bonafide Research, the market has grown with more than 5% CAGR from 2016 to 2021. The fierce competition among leading cookie manufacturers favour the growth of the Asia-Pacific cookies market. In addition to dominant, large-scale production companies, local, small-scale bakers focused on innovation are also producing delicious cookie products with authentic recipes. APAC comprises several developing economies, such as China, India, Japan, South Korea, and Australia. These developed and developing countries are witnessing growth in the middle-class population, along with a surge in urbanization, which offers several opportunities for the key players in the cookie market. Severe competition compels companies to adopt innovative approaches to enhance their product quality. Other factors, such as changing consumer taste preferences and rising demand for processed food, as well as the availability of numerous product variants, have boosted the growth of the cookies market.

Further, with the growing awareness about nutrition, a healthy diet plays a crucial role in today’s busy lifestyles, as global consumers are looking for cookies that are both convenient and help quantify the intake of nutrients. Therefore, digestive cookies are increasingly being launched by companies, and they are competitively engaged in launching new and innovative plain cookies, particularly in developing countries where there is an increase in the consumption of health-based cookies. Companies such as Parle G and Britannia are the most popular brands in India in the plain cookie category. In Australia, due to the growing demand for convenience food, innovations in packaging, and an expanding young population, the cookie market is expected to continue to grow. There is a growing trend of using premium cookies as gift options for special occasions like Valentine's Day, Easter celebrations, or family gatherings across the country, providing a driving force for the luxury cookie market.

The demand for cookies is increasing due to the growing demand for healthy snacks and an increase in per capita consumption in developing countries in the Asia-Pacific region. For instance, in July 2021, ITC Limited’s Sunfeast, one of India’s most preferred brands in cookies and cakes launched a new-to-market cookie experience with the launch of Sunfeast All-Rounder. It is a new potato cookie, crunchy, and one of the thinnest cookies ever manufactured in India.

Due to its changing demographics, the Asia-Pacific region's urbanization is opening up new opportunities for growth. Consumers are being drawn to frequent launches of basic products with new formulations, such as low-fat, gluten-free, low-carb, organic, and high-fiber cookies, which is boosting market expansion. For instance, in January 2020, Mondelez India launches Cadbury Chocobakes, bringing their signature chocolate flavour to a cookie format. Sweet cookies are the fastest-growing sector owing to their taste and healthy ingredients. Cookies in the region include a wide range of crisp, baked goods such as cookies, crackers, pretzels, and pies. Supermarkets and hypermarkets have always had a strong lead in cookie sales as they have the extra benefit of influencing the consumer's decision to make a purchase among the huge range of items available on the market. Supermarkets and hypermarkets are the most common sales channels for cookies across the world, owing to their large retail areas and ability to appeal to a wide range of preferences.

The cookie market in these countries has made significant progress in the past few years owing to the rising population and increased per capita income. Moreover, surging demand for convenience food due to rising purchasing power among consumers is further boosting the growth of the cookies market in the rest of the APAC countries. A few of the players operating in the Asia Pacific cookies market are Burton's Cookie Company, ITC Ltd., Kellogg Company, Lotus Bakeries NV, Mondelez International, Inc., Nestlé S.A., and Britannia Industries Limited. If there's one product that almost every Japanese person has eaten, it would be the Morinaga Marie Cookie.

The market is primarily driven by the considerable growth in the commercial production of cookies across the globe. This can be attributed to the continual technological advancements in food processing technology. In addition to this, the shift in consumer preference towards ready-to-consume convenience foods is providing an impetus to the market. Moreover, the fortification of nutritional ingredients in cookies, along with an enhanced focus on developing innovative product variants, is creating a positive market outlook. Apart from this, aggressive marketing campaigns, attractive packaging, and numerous merchandising strategies conducted by major market players are also fueling product demand on a global level. The market is further propelled by the easy availability of products across offline and organized retail channels.

Some of the most popular cookies in Asia-Pacific region includes Ma'amoul (Lebanon, Saudi Arabia, Syria, Palestine), Pitha (Odisha, India), Naan berenji (Kermanshah Province, Iran), Mandelbrot (Israel), Tahini cookie (Israel), Silvanas (Philippines), Hodu-gwaja (Cheonan, South Korea), Hamantash (Israel), Koloocheh (Iran) and Cincin (Sabah, Malaysia). The major players in the Asia-Pacific sweet Cookies market are Mondelez International, Inc., Britannia Industries Limited, Parle Products Pvt.

Recent Development
• In March 2022, Ludhiana-based Bonn Group launched premium digestive minis under its "Americana" range of product lines. These Premium Digestive Minis come with no artificial colours or flavors, a permanent feature of many Bonn products. Also, this new range of cookies will be available in a 65-gram pack, while costing INR 10.
• In January 2022, OREO, one of the world's major cookie brands, launched its globally existing variant "OREO Double Stuff" in India. It promises double the fun and decadence with more crème between the two scrumptious layers of its classic cookie. According to the company, this latest innovation provides its customers with a new indulgent eating experience.
• In March 2021, Nestle Japan launched KitKat's new whole-wheat chocolate cookie. It is made with the familiar KitKat chocolate and coated in whole-wheat cookies. The packaging shows a cookie that looks like a graham cracker or a digestive cookie.

Covid-19 Impacts:
The demand for and sale of snacks have experienced a sudden slump due to the outbreak of the COVID-19 pandemic. The Asia-Pacific cookies market, which had been seeing some tasty-looking growth before COVID-19, has seen demand soar during the epidemic due to increase at-home consumption, as do many other product categories throughout the world. During the coronavirus quarantine, the popular and widely accessible cookie brand Parle-G saw its highest sales in decades. During the lockdown period of March, April, and May, the firm claimed that the Cookie brand saw its strongest sales in over eight decades. Based on these factors, it is expected that the Asia-Pacific cookie market will witness prominent market growth during the forecast period.

Major Companies present in the market:
Nestle SA, PepsiCo, Inc., MARS, Mondelez International, Inc., The Kraft Heinz Company (Berkshire Hathway and 3G Capital), General Mills , Grupo Bimbo, Kellog Co., The Ferrero Group, Danone S.A., Barilla G. e R. Fratelli S.p.A, Jiashili Group, Tiffany (IFFCO), Lotus Bakeries, Bahlsen GmbH and Co. KG (The Bahlsen family), United Biscuits (UK) Limited Co. (Pladis global), Britannia Industries, UNIBIC Foods India Pvt. Ltd., Arcor U.S.A. Inc.

Considered in this report
• Geography: Asia-Pacific
• Historic year: 2016
• Base year: 2021
• Estimated year: 2022
• Forecast year: 2027

Aspects covered in this report
• Asia-Pacific Cookies market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise cookies market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report
• China
• Japan
• India
• Australia
• South Korea

By Product
• Bar Cookies
• Sandwich Cookies
• Molded Cookies
• Pressed Cookies
• Rolled Cookies
• Others Cookies (Drop Cookies, No-bake Cookies, Refrigerator Cookies, Ice Box Cookies, etc.)

By Packing
• Flexible Packing
• Rigid Packing
• Other Packing

By Distribution Channel
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores & Retailers
• Online Retailers
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and listing out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third party sources such as press releases, annual report of companies, analyzing the government generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducted trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us we have started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to Cookies industry, government bodies and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





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Table of Contents

Table of Content
1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Cookies Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Packing
7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. Asia-Pacific Cookies Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Packing
8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.6. China Cookies Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product
8.6.3. Market Size and Forecast By Packing
8.6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7. Japan Cookies Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Packing
8.7.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. India Cookies Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Packing
8.8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9. Australia Cookies Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product
8.9.3. Market Size and Forecast By Packing
8.9.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.10. South Korea Cookies Market Outlook
8.10.1. Market Size By Value
8.10.2. Market Size and Forecast By Product
8.10.3. Market Size and Forecast By Packing
8.10.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Nestle SA
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. PepsiCo, Inc.
9.3. MARS
9.4. Mondelez International, Inc.
9.5. The Kraft Heinz Company (Berkshire Hathway and 3G Capital)
9.6. General Mills
9.7. Grupo Bimbo
9.8. Kellog Co.
9.9. The Ferrero Group
9.10. Danone S.A.
9.11. Barilla G. e R. Fratelli S.p.A
9.12. Jiashili Group
9.13. Tiffany (IFFCO)
9.14. Lotus Bakeries
9.15. Bahlsen GmbH and Co. KG (The Bahlsen family)
9.16. United Biscuits (UK) Limited Co. (Pladis global)
9.17. Britannia Industries
9.18. UNIBIC Foods India Pvt. Ltd.
9.19. Arcor U.S.A. Inc.
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Cookies Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Cookies Market
Figure 7: Global Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Cookies Market Share By Region (2021)
Figure 9: Asia-Pacific Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: Asia-Pacific Cookies Market Share By Country (2021)
Figure 11: China Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Japan Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: India Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 14: Australia Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 15: South Korea Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)


List of Table

Table 1: Global Cookies Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Cookies Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Cookies Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Cookies Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Cookies Market Size and Forecast, By Packing 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Cookies Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: Asia-Pacific Cookies Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: Asia-Pacific Cookies Market Size and Forecast By Packing 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: Asia-Pacific Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: China Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 14: China Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 15: China Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 16: Japan Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 17: Japan Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 18: Japan Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 19: India Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 20: India Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 21: India Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 22: Australia Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 23: Australia Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 24: Australia Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 25: South Korea Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 26: South Korea Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 27: South Korea Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)

 

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