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抗炎症茶の世界市場規模調査、タイプ別(ターメリック、ジンジャー、緑茶、紅茶、カモミール、ペパーミント、レモングラス、シナモン)、パッケージ別(ルースティー、板紙、アルミ缶、ティーバッグ)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンライン販売チャネル、その他)、地域別予測(2022-2032年


Global Anti Inflammatory Tea Market Size Study, by Type (Turmeric, Ginger, Green tea, Black tea, Chamomile, Peppermint, Lemongrass, Cinnamon), Packaging (Loose Tea, Paperboards, Aluminum Tins, Tea Bags), and Distribution Channels (Supermarket-Hypermarket, Specialty Stores, Convenience Stores, Online Sales Channel, Others) and Regional Forecasts 2022-2032

世界の抗炎症茶市場は、2023年に約22億2000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて5.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。抗炎症茶は、体内の炎症を抑え、全体的な健康と幸福を促進... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年8月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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285 英語

 

サマリー

世界の抗炎症茶市場は、2023年に約22億2000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて5.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。抗炎症茶は、体内の炎症を抑え、全体的な健康と幸福を促進するために作られたハーブ飲料である。生姜、ウコン、シナモン、緑茶など、抗炎症作用のある成分が豊富に含まれている。これらの成分をブレンドすることで、風味豊かで治療効果の高いお茶ができ、関節炎、消化器系の問題、一般的な炎症に関連する不快感など、さまざまな炎症症状の自然療法として毎日楽しむことができ、より健康的なライフスタイルに貢献する。

同市場は、炎症の軽減、痛みの緩和、免疫システムのサポートなど、抗炎症茶飲料の健康上の利点に関する消費者の意識の高まりによって成長を遂げている。さらに、自然療法への関心の高まり、炎症性疾患の有病率の上昇、より健康的なライフスタイルへのシフトも市場の拡大に寄与している。抗炎症茶の高価格が課題となっているものの、オンライン小売チャネルの拡大を通じて、市場は有利な成長機会を提供している。

本調査では、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカを主要地域とした。アジア太平洋地域は、ハーブ療法への文化的依存、健康意識の高まり、炎症状態に陥りやすい高齢化人口の増加により、2023年の市場を支配した。この地域の人口の多さ、可処分所得の増加、ターメリックやジンジャーなどの主要成分の栽培を容易にする多様な気候は、抗炎症茶の主要な生産者および消費者としての地位をさらに強化する。さらに北米は、抗炎症茶に関連する健康上の利点に対する意識の高まりとともに、天然製品や有機製品に対する消費者の需要の高まりによって、最も速い成長を記録すると予測されている。抗炎症茶には、緑茶、ウコン茶、ショウガ茶などがあり、慢性炎症の抑制や関連疾患の予防など、健康増進効果があるとして人気が高い。市場の成長をさらに支えているのは、より健康的なライフスタイルと食生活の選択に対する強い傾向であり、これが抗炎症茶のような機能性飲料の消費の大幅な増加につながっている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りである:
ヘイン・セレスティアル・グループ
タタ・コンシューマー・プロダクツ
ディルマセイロンティーカンパニー
ビゲロー・ティー・カンパニー
マウンテンローズハーブス
テラティーズ・オーガニック
フルリーフティー社
デビッドソンズ・オーガニクス
アートフルティー
ヨギティー
リプトン
NUMIオーガニックティー
ティーバナ
クスミティー
アート・オブ・ティー


市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
タイプ別
ウコン
ショウガ
緑茶
紅茶
カモミール
ペパーミント
レモングラス
シナモン

パッケージ別
ルースティー
板紙
アルミ缶
ティーバッグ

流通チャネル別
スーパーマーケット・ハイパーマーケット
専門店
コンビニエンスストア
オンライン販売チャネル
その他

地域別
北米
米国
カナダ

欧州
ドイツ
フランス
英国
スペイン
イタリア
その他のヨーロッパ

アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他のラテンアメリカ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

調査対象年は以下の通りである:
過去年 - 2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な内容
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要サイドと供給サイドの分析

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目次

第1章.抗炎症茶の世界市場エグゼクティブサマリー
1.1.抗炎症茶の世界市場規模・予測(2022-2032年)
1.2.地域別概要
1.3.セグメント別概要
1.3.1.タイプ別
1.3.2.包装別
1.3.3.流通チャネル別
1.4.主要トレンド
1.5.不況の影響
1.6.アナリストの推奨と結論

第2章 抗炎症茶の世界市場世界の抗炎症茶市場の定義と調査前提
2.1.調査目的
2.2.市場の定義
2.3.調査の前提
2.3.1.包含と除外
2.3.2.限界
2.3.3.供給サイドの分析
2.3.3.1.入手可能性
2.3.3.2.インフラ
2.3.3.3.規制環境
2.3.3.4.市場競争
2.3.3.5.経済性(消費者の視点)
2.3.4.需要サイド分析
2.3.4.1.規制の枠組み
2.3.4.2.技術の進歩
2.3.4.3.環境への配慮
2.3.4.4.消費者の意識と受容
2.4.推定方法
2.5.調査対象年
2.6.通貨換算レート

第3章.抗炎症茶の世界市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.1.1.健康効果に関する消費者の意識の高まり
3.1.2.自然療法への関心の高まり
3.1.3.炎症性疾患の有病率の上昇
3.2.市場の課題
3.2.1.抗炎症茶の高価格化
3.3.市場機会
3.3.1.オンライン小売チャネルの拡大

第4章.世界の抗炎症茶市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論

第5章 抗炎症茶抗炎症茶の世界市場規模・タイプ別予測 2022-2032
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.抗炎症茶の世界市場タイプ別売上動向分析、2022年および2032年 (億米ドル)
5.2.1.ウコン
5.2.2.ショウガ
5.2.3.緑茶
5.2.4.紅茶
5.2.5.カモミール
5.2.6.ペパーミント
5.2.7.レモングラス
5.2.8.シナモン

第6章.抗炎症茶の世界市場規模・包装別予測 2022-2032
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.抗炎症茶の世界市場2022年および2032年の包装材収益動向分析(億米ドル)
6.2.1.ルースティー
6.2.2.板紙
6.2.3.アルミ缶
6.2.4.ティーバッグ

第7章.抗炎症茶の世界市場規模・予測:流通チャネル別 2022-2032
7.1.セグメントダッシュボード
7.2.抗炎症茶の世界市場流通チャネル別売上動向分析、2022年・2032年 (億米ドル)
7.2.1.スーパーマーケット-ハイパーマーケット
7.2.2.専門店
7.2.3.コンビニエンスストア
7.2.4.オンライン販売チャネル
7.2.5.その他

第8章.抗炎症茶の世界市場規模・地域別予測 2022-2032
8.1.北米の抗炎症茶市場
8.1.1.米国の抗炎症茶市場
8.1.1.1.タイプ別内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.1.2.包装の内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.1.3.流通チャネルの内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.2.カナダの抗炎症茶市場
8.2.ヨーロッパの抗炎症茶市場
8.2.2.フランスの抗炎症茶市場
8.2.3.イギリスの抗炎症茶市場
8.2.4.イタリアの抗炎症茶市場
8.2.5.スペインの抗炎症茶市場
8.2.6.その他のヨーロッパの抗炎症茶市場
8.3.アジア太平洋の抗炎症茶市場
8.3.1.中国の抗炎症茶市場
8.3.2.日本の抗炎症茶市場
8.3.3.インドの抗炎症茶市場
8.3.4.韓国の抗炎症茶市場
8.3.5.オーストラリアの抗炎症茶市場
8.3.6.その他のアジア太平洋地域の抗炎症茶市場
8.4.ラテンアメリカの抗炎症茶市場
8.4.1.ブラジルの抗炎症茶市場
8.4.2.メキシコの抗炎症茶市場
8.4.3.その他のラテンアメリカの抗炎症茶市場
8.5.中東・アフリカの抗炎症茶市場
8.5.1.サウジアラビアの抗炎症茶市場
8.5.2.南アフリカの抗炎症茶市場
8.5.3.その他の中東・アフリカの抗炎症茶市場

第9章 抗炎症茶市場競合情報
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.ヘイン・セレスティアル・グループ
9.1.2.タタ・コンシューマー・プロダクツ
9.1.3.ディルマセイロンティーカンパニー
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.ヘイン・セレスティアル・グループ
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.市場戦略
9.3.2.タタ・コンシューマー・プロダクツ
9.3.3.ディルマセイロンティーカンパニー
9.3.4.ビゲロー・ティー・カンパニー
9.3.5.マウンテンローズハーブス
9.3.6.テラティーズ・オーガニック
9.3.7.フルリーフティー
9.3.8.デビッドソンズ・オーガニクス
9.3.9.アートフルティー
9.3.10.ヨギティー
9.3.11.リプトン
9.3.12.NUMIオーガニック・ティー
9.3.13.ティーバナ
9.3.14.クスミ・ティー
9.3.15.アート・オブ・ティー

第10章.研究プロセス
10.1.研究プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性

 

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Summary

The Global Anti Inflammatory Tea Market is valued at approximately USD 2.22 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.5% over the forecast period 2024-2032. Anti-inflammatory tea is an herbal beverage crafted to reduce inflammation in the body, promoting overall health and well-being. It comprises ingredients rich in anti-inflammatory properties, such as ginger, turmeric, cinnamon, and green tea. Blending these ingredients creates a flavorful and therapeutic tea that can be enjoyed daily as a natural remedy for various inflammatory conditions, including arthritis, digestive issues, and general inflammation-related discomfort, thus contributing to a healthier lifestyle.

The market is experiencing growth driven by increased consumer awareness regarding the health benefits of anti-inflammatory tea beverages, including reduced inflammation, pain relief, and immune system support. Additionally, growing interest in natural remedies, rising prevalence of inflammatory conditions, and a shift toward healthier lifestyles contribute to the expansion of the market. Despite the higher prices of anti-inflammatory tea posing a challenge, the market offers lucrative growth opportunities through the expansion of online retail channels.

The key regions considered in the study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Middle East and Africa. Asia-Pacific dominated the market in 2023 due to cultural reliance on herbal remedies, rising health consciousness, and a growing aging population prone to inflammatory conditions. The region's large population, rise in disposable income, and diverse climate facilitating the cultivation of key ingredients like turmeric and ginger further strengthen its position as a major producer and consumer of anti-inflammatory teas. Moreover, North America is projected to register the fastest growth driven by the increasing consumer demand for natural and organic products, alongside growing awareness of the health benefits associated with anti-inflammatory teas. These teas, which include varieties such as green tea, turmeric tea, and ginger tea, are popular for their health-promoting properties, including the reduction of chronic inflammation and the prevention of related diseases. The market growth is further supported by a strong trend towards healthier lifestyles and dietary choices, which has led to a significant uptake in the consumption of functional beverages like anti-inflammatory teas.

Major market players included in this report are:
The Hain Celestial Group
Tata Consumer Products
Dilmah Ceylon Tea Company
Bigelow Tea Company
Mountain Rose Herbs
Terra Teas Organic
Full Leaf Tea Co.
Davidson's Organics
ArtfulTea
Yogi Tea
Lipton
NUMI Organic Tea
Teavana
Kusmi Tea
Art of Tea


The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type:
Turmeric
Ginger
Green Tea
Black Tea
Chamomile
Peppermint
Lemongrass
Cinnamon

By Packaging:
Loose Tea
Paperboards
Aluminum Tins
Tea Bags

By Distribution Channels:
Supermarket-Hypermarket
Specialty Stores
Convenience Stores
Online Sales Channel
Others

By Region:
North America
U.S.
Canada

Europe
Germany
France
UK
Spain
Italy
Rest of Europe

Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Rest of Asia-Pacific

Latin America
Brazil
Mexico
Rest of Latin America

Middle East and Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East and Africa

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Chapter 1. Global Anti Inflammatory Tea Market Executive Summary
1.1. Global Anti Inflammatory Tea Market Size & Forecast (2022-2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Type
1.3.2. By Packaging
1.3.3. By Distribution Channels
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Anti Inflammatory Tea Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Anti Inflammatory Tea Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Increased Consumer Awareness Regarding Health Benefits
3.1.2. Growth in Interest in Natural Remedies
3.1.3. Rising Prevalence of Inflammatory Conditions
3.2. Market Challenges
3.2.1. Higher Prices of Anti Inflammatory Tea
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Expansion of Online Retail Channels

Chapter 4. Global Anti Inflammatory Tea Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Anti Inflammatory Tea Market Size & Forecasts by Type 2022-2032
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Anti Inflammatory Tea Market: Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
5.2.1. Turmeric
5.2.2. Ginger
5.2.3. Green Tea
5.2.4. Black Tea
5.2.5. Chamomile
5.2.6. Peppermint
5.2.7. Lemongrass
5.2.8. Cinnamon

Chapter 6. Global Anti Inflammatory Tea Market Size & Forecasts by Packaging 2022-2032
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Anti Inflammatory Tea Market: Packaging Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
6.2.1. Loose Tea
6.2.2. Paperboards
6.2.3. Aluminum Tins
6.2.4. Tea Bags

Chapter 7. Global Anti Inflammatory Tea Market Size & Forecasts by Distribution Channels 2022-2032
7.1. Segment Dashboard
7.2. Global Anti Inflammatory Tea Market: Distribution Channels Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
7.2.1. Supermarket-Hypermarket
7.2.2. Specialty Stores
7.2.3. Convenience Stores
7.2.4. Online Sales Channel
7.2.5. Others

Chapter 8. Global Anti Inflammatory Tea Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
8.1. North America Anti Inflammatory Tea Market
8.1.1. U.S. Anti Inflammatory Tea Market
8.1.1.1. Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.1.2. Packaging breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.1.3. Distribution Channels breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2. Canada Anti Inflammatory Tea Market
8.2. Europe Anti Inflammatory Tea Market
8.2.2. France Anti Inflammatory Tea Market
8.2.3. UK Anti Inflammatory Tea Market
8.2.4. Italy Anti Inflammatory Tea Market
8.2.5. Spain Anti Inflammatory Tea Market
8.2.6. Rest of Europe Anti Inflammatory Tea Market
8.3. Asia-Pacific Anti Inflammatory Tea Market
8.3.1. China Anti Inflammatory Tea Market
8.3.2. Japan Anti Inflammatory Tea Market
8.3.3. India Anti Inflammatory Tea Market
8.3.4. South Korea Anti Inflammatory Tea Market
8.3.5. Australia Anti Inflammatory Tea Market
8.3.6. Rest of Asia Pacific Anti Inflammatory Tea Market
8.4. Latin America Anti Inflammatory Tea Market
8.4.1. Brazil Anti Inflammatory Tea Market
8.4.2. Mexico Anti Inflammatory Tea Market
8.4.3. Rest of Latin America Anti Inflammatory Tea Market
8.5. Middle East & Africa Anti Inflammatory Tea Market
8.5.1. Saudi Arabia Anti Inflammatory Tea Market
8.5.2. South Africa Anti Inflammatory Tea Market
8.5.3. Rest of Middle East & Africa Anti Inflammatory Tea Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. The Hain Celestial Group
9.1.2. Tata Consumer Products
9.1.3. Dilmah Ceylon Tea Company
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. The Hain Celestial Group
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Market Strategies
9.3.2. Tata Consumer Products
9.3.3. Dilmah Ceylon Tea Company
9.3.4. Bigelow Tea Company
9.3.5. Mountain Rose Herbs
9.3.6. Terra Teas Organic
9.3.7. Full Leaf Tea Co.
9.3.8. Davidson's Organics
9.3.9. ArtfulTea
9.3.10. Yogi Tea
9.3.11. Lipton
9.3.12. NUMI Organic Tea
9.3.13. Teavana
9.3.14. Kusmi Tea
9.3.15. Art of Tea

Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes

 

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