世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

サービスとしてのアナリティクスの世界市場規模調査&予測:コンポーネント別(ソリューション、サービス)、アナリティクスタイプ別(予測アナリティクス、予兆アナリティクス、診断アナリティクス、記述アナリティクス)、展開タイプ別(プライベートクラウド、パブリッククラウド、ハイブリッドクラウド)、産業分野別(BFSI、小売、政府・公共機関、IT・通信、運輸・物流、製造、その他)、地域別分析、2023年~2030年


Global Analytics as a Service Market Size study & Forecast, by Component (Solutions and Services), By Analytics Type (Predictive Analytics, Prescriptive Analytics, Diagnostic Analytics, Descriptive Analytics), By Deployment Type (Private Cloud, Public Cloud, Hybrid Cloud), By Industry Vertical (BFSI, Retail, Government & Public Sector, IT & Telecommunication, Transportation & Logistics, Manufacturing, and Others) and Regional Analysis, 2023-2030

アナリティクス・アズ・ア・サービスの世界市場規模は、2022年に約349億9,000万米ドルとなり、予測期間2023年から2030年にかけて38.1%以上の健全な成長率が見込まれている。Analytics as a Serviceは、データ整理... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年7月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

アナリティクス・アズ・ア・サービスの世界市場規模は、2022年に約349億9,000万米ドルとなり、予測期間2023年から2030年にかけて38.1%以上の健全な成長率が見込まれている。Analytics as a Serviceは、データ整理、分析、プレゼンテーションを含むデータライフサイクル全体をカバーする、完全にカスタマイズ可能で包括的なビジネスインテリジェンスソリューションを企業に提供する。これらのソリューションは、技術者以外の専門家がデータから貴重な洞察を引き出し、十分な情報に基づいた意思決定を行えるよう、特別に設計されている。Analytics as a Service市場は、クラウド採用の増加やIoTデバイスの認知度向上などの要因により拡大している。さらに、SaaSの成長には、クラウドベースのソリューションの採用増加、他のツールとのシームレスな統合、一元化されたデータ主導型アナリティクスの活用など、いくつかの要因がある。

2023年のStatistaによると、クラウドアプリケーションの世界市場規模は2021年に1,336億米ドルで、2025年には1,686億米ドルに達すると予測されている。クラウドアプリケーションソフトウェア市場は、年平均成長率(CAGR)4.8%で成長すると予測されている。AaaS(Analytics as a Service)に対する需要の高まりは、IoTデバイス数の増加と費用対効果の高いアナリティクス・ソリューションへの要求によってもたらされている。企業は多額の投資をすることなくアナリティクス機能を求めており、AaaSに対する需要の高まりにつながっている。2022年のStatistaによると、世界のモノのインターネット(IoT)デバイス数は、2020年の97億台から2030年には290億台以上と、ほぼ3倍になると予測されている。2030年までにIoTデバイス数が最も多くなるのは中国で、約50億台の消費者向けデバイスが存在すると予想されている。さらに、サービスとしてのアナリティクスの技術的進歩と、カスタマイズされたAaaSソリューションへの需要の高まりは、有利な成長機会を生み出すだろう。しかし、データセキュリティの懸念と熟練した専門家の不足が、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。

アナリティクス・アズ・ア・サービス(AaaS)の世界市場調査において考慮した主な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカである。予測期間中、クラウドソリューションの採用増加、高度なアナリティクス機能に対する需要の増加、費用対効果の高いアナリティクスソリューションに対するニーズなどの要因により、北米がこの地域を支配した。アジア太平洋地域は、アナリティクス企業数の増加や同地域内の新興アナリティクス企業への投資の増加などの要因により、予測期間中に大きく成長する見込みである。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
マイクロソフト株式会社
オラクル
SAP ソシエタスヨーロッパ
ヒューレット・パッカード・エンタープライズ・ディベロップメントLP
TIBCO Software Inc.
アマゾン ウェブ サービス
グッドデータ株式会社
SAS Institute Inc.
インターナショナル・ビジネス・マシーンズ・コーポレーション
グーグル合同会社

市場における最近の動き

 2021年10月、アマゾンはサーチ・アナリティクス・ダッシュボードの提供を開始した。サーチ・アナリティクス・ダッシュボードは、ブランドレジストリの加盟店が商品検索のパフォーマンスからインサイトを収集するのを支援する最新のツールである。検索アナリティクスダッシュボードは、小売業者が消費者の商品に対する興味や購買嗜好をより深く理解するのに役立つ、匿名化された豊富なデータにアクセスできるようにする。

 2022年4月、キンドリルはSAPとのパートナーシップの拡大を発表した。この協業拡大の一環として、KyndrylはRISE with SAPソリューションを補完するサービスを提供した。これらのサービスには、実績のある移行ツール、スケーラブルなオファリング、AI主導のビジネスデータ管理、アナリティクスソリューション、アプリケーションの近代化などが含まれる。


世界のサービスとしてのアナリティクス市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023年~2030年
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - コンポーネント, 分析タイプ, 展開タイプ, 産業分野, 地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

コンポーネント別
ソリューション
サービス

分析タイプ別
予測分析
処方的分析
診断アナリティクス
記述的分析

導入タイプ別
プライベートクラウド
パブリッククラウド
ハイブリッドクラウド

業種別
BFSI
小売
政府・公共機関
IT・通信
運輸・物流
製造業
その他

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Analytics as a Service Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Analytics as a Service Market, by Component , 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Analytics as a Service Market, by Analytics Type , 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Analytics as a Service Market, by Deployment Type , 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Analytics as a Service Market, by Industry Vertical , 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Analytics as a Service Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Analytics as a Service Market Dynamics
3.1. Analytics as a Service Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing Cloud Adoption
3.1.1.2. Increasing awareness of IoT devices.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Data security concerns
3.1.2.2. Lack of skilled professionals
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological advancements in analytics as a service
3.1.3.2. Increasing demand for customized AaaS solutions
Chapter 4. Global Analytics as a Service Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Analytics as a Service Market, by Component
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Analytics as a Service Market by Component , Performance - Potential Analysis
5.3. Global Analytics as a Service Market Estimates & Forecasts by Component 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Analytics as a Service Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Solutions
5.4.2. Services
Chapter 6. Global Analytics as a Service Market, by Analytics Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Analytics as a Service Market by Analytics Type , Performance - Potential Analysis
6.3. Global Analytics as a Service Market Estimates & Forecasts by Analytics Type 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Analytics as a Service Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Predictive Analytics
6.4.2. Prescriptive Analytics
6.4.3. Diagnostic Analytics
6.4.4. Descriptive Analytics
Chapter 7. Global Analytics as a Service Market, by Deployment Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Analytics as a Service Market by Deployment Type , Performance - Potential Analysis
7.3. Global Analytics as a Service Market Estimates & Forecasts by Deployment Type 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Analytics as a Service Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Private Cloud
7.4.2. Public Cloud
7.4.3. Hybrid Cloud
Chapter 8. Global Analytics as a Service Market, by Industry Vertical
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Analytics as a Service Market by Industry Vertical , Performance - Potential Analysis
8.3. Global Analytics as a Service Market Estimates & Forecasts by Industry Vertical 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Analytics as a Service Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. BFSI
8.4.2. Retail
8.4.3. Government & Public Sector
8.4.4. IT & Telecommunication
8.4.5. Transportation & Logistics
8.4.6. Manufacturing
8.4.7. Others
Chapter 9. Global Analytics as a Service Market, Regional Analysis
9.1. Top Leading Countries
9.2. Top Emerging Countries
9.3. Analytics as a Service Market, Regional Market Snapshot
9.4. North America Analytics as a Service Market
9.4.1. U.S. Analytics as a Service Market
9.4.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.2. Analytics Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.3. Deployment Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.4. Industry Vertical breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.2. Canada Analytics as a Service Market
9.5. Europe Analytics as a Service Market Snapshot
9.5.1. U.K. Analytics as a Service Market
9.5.2. Germany Analytics as a Service Market
9.5.3. France Analytics as a Service Market
9.5.4. Spain Analytics as a Service Market
9.5.5. Italy Analytics as a Service Market
9.5.6. Rest of Europe Analytics as a Service Market
9.6. Asia-Pacific Analytics as a Service Market Snapshot
9.6.1. China Analytics as a Service Market
9.6.2. India Analytics as a Service Market
9.6.3. Japan Analytics as a Service Market
9.6.4. Australia Analytics as a Service Market
9.6.5. South Korea Analytics as a Service Market
9.6.6. Rest of Asia Pacific Analytics as a Service Market
9.7. Latin America Analytics as a Service Market Snapshot
9.7.1. Brazil Analytics as a Service Market
9.7.2. Mexico Analytics as a Service Market
9.8. Middle East & Africa Analytics as a Service Market
9.8.1. Saudi Arabia Analytics as a Service Market
9.8.2. South Africa Analytics as a Service Market
9.8.3. Rest of Middle East & Africa Analytics as a Service Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Microsoft Corporation
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Recent Developments
10.3.2. Oracle Corporation
10.3.3. SAP societas Europaea
10.3.4. Hewlett Packard Enterprise Development LP
10.3.5. TIBCO Software Inc.
10.3.6. Amazon Web Services, Inc.
10.3.7. GoodData Corporation
10.3.8. SAS Institute Inc.
10.3.9. International Business Machines Corporation
10.3.10. Google LLC
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Analytics as a Service Market is valued at approximately USD 34.99 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 38.1% over the forecast period 2023-2030. Analytics as a Service offers businesses fully customizable and comprehensive business intelligence solutions that cover the entire data lifecycle, including data organization, analysis, and presentation. These solutions are specifically designed to empower non-technical professionals, enabling them to extract valuable insights from data and make well-informed decisions. The Analytics as a Service Market is expanding because of factors such as increasing Cloud Adoption and increasing awareness of IoT devices. Moreover, the growth of Software as a Service can be attributed to several factors, including increased adoption of cloud-based solutions, seamless integration with other tools, and the utilization of centralized data-driven analytics.

According to Statista in 2023, the global market for cloud applications was valued at USD 133.6 billion in 2021, and it is projected to reach USD 168.6 billion by 2025. The cloud applications software market is expected to grow at a compound annual growth rate (CAGR) of 4.8 percent. The growing demand for Analytics as a Service (AaaS) is driven by the rising number of IoT devices and the requirement for cost-effective analytics solutions. Organizations are seeking analytics capabilities without significant investments, leading to an increased demand for AaaS. According to Statista in 2022, the global count of Internet of Things (IoT) devices is projected to nearly triple, going from 9.7 billion in 2020 to over 29 billion by 2030. By 2030, China is expected to have the highest number of IoT devices, with approximately 5 billion consumer devices. In addition, technological advancements in analytics as a service and increasing demand for customized AaaS solutions would create a lucrative growth opportunity. However, data security concerns and a lack of skilled professionals stifle market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Analytics as a Service Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. period, North America dominated the region during the forecast period owing to the factors such , rising adoption of cloud solutions, increased demand for advanced analytics capabilities and the need for cost-effective analytics solutions. Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period, owing to factors such as the rising number of analytics firms and increased investments in emerging analytics companies within the region.

Major market player included in this report are:
Microsoft Corporation
Oracle Corporation
SAP societas Europaea
Hewlett Packard Enterprise Development LP
TIBCO Software Inc.
Amazon Web Services, Inc.
GoodData Corporation
SAS Institute Inc.
International Business Machines Corporation
Google LLC

Recent Developments in the Market:

 In October 2021, Amazon launched the Search Analytics Dashboard, the latest tool that assists Brand Registry merchants in gathering insights from their product search performance. The Search Analytics Dashboard gives retailers access to a wealth of anonymized data that will help them better understand their consumers' interests and purchasing preferences for their products.

 In April 2022 Kyndryl announced an expansion of its partnership with SAP, aimed at helping customers overcome digital transformation challenges. As part of this expanded collaboration, Kyndryl offered services that complemented the RISE with SAP solution. These services included proven migration tools, scalable offerings, AI-driven business data management, analytics solutions and application modernization.


Global Analytics as a Service Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered – Component, Analytics Type, Deployment Type, Industry Vertical, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Component:
Solutions
Services

By Analytics Type:
Predictive Analytics
Prescriptive Analytics
Diagnostic Analytics
Descriptive Analytics

By Deployment Type:
Private Cloud
Public Cloud
Hybrid Cloud

By Industry Vertical:
BFSI
Retail
Government & Public Sector
IT & Telecommunication
Transportation & Logistics
Manufacturing
Others

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Analytics as a Service Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Analytics as a Service Market, by Component , 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Analytics as a Service Market, by Analytics Type , 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Analytics as a Service Market, by Deployment Type , 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Analytics as a Service Market, by Industry Vertical , 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Analytics as a Service Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Analytics as a Service Market Dynamics
3.1. Analytics as a Service Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing Cloud Adoption
3.1.1.2. Increasing awareness of IoT devices.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Data security concerns
3.1.2.2. Lack of skilled professionals
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological advancements in analytics as a service
3.1.3.2. Increasing demand for customized AaaS solutions
Chapter 4. Global Analytics as a Service Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Analytics as a Service Market, by Component
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Analytics as a Service Market by Component , Performance - Potential Analysis
5.3. Global Analytics as a Service Market Estimates & Forecasts by Component 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Analytics as a Service Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Solutions
5.4.2. Services
Chapter 6. Global Analytics as a Service Market, by Analytics Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Analytics as a Service Market by Analytics Type , Performance - Potential Analysis
6.3. Global Analytics as a Service Market Estimates & Forecasts by Analytics Type 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Analytics as a Service Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Predictive Analytics
6.4.2. Prescriptive Analytics
6.4.3. Diagnostic Analytics
6.4.4. Descriptive Analytics
Chapter 7. Global Analytics as a Service Market, by Deployment Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Analytics as a Service Market by Deployment Type , Performance - Potential Analysis
7.3. Global Analytics as a Service Market Estimates & Forecasts by Deployment Type 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Analytics as a Service Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Private Cloud
7.4.2. Public Cloud
7.4.3. Hybrid Cloud
Chapter 8. Global Analytics as a Service Market, by Industry Vertical
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Analytics as a Service Market by Industry Vertical , Performance - Potential Analysis
8.3. Global Analytics as a Service Market Estimates & Forecasts by Industry Vertical 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Analytics as a Service Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. BFSI
8.4.2. Retail
8.4.3. Government & Public Sector
8.4.4. IT & Telecommunication
8.4.5. Transportation & Logistics
8.4.6. Manufacturing
8.4.7. Others
Chapter 9. Global Analytics as a Service Market, Regional Analysis
9.1. Top Leading Countries
9.2. Top Emerging Countries
9.3. Analytics as a Service Market, Regional Market Snapshot
9.4. North America Analytics as a Service Market
9.4.1. U.S. Analytics as a Service Market
9.4.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.2. Analytics Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.3. Deployment Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.4. Industry Vertical breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.2. Canada Analytics as a Service Market
9.5. Europe Analytics as a Service Market Snapshot
9.5.1. U.K. Analytics as a Service Market
9.5.2. Germany Analytics as a Service Market
9.5.3. France Analytics as a Service Market
9.5.4. Spain Analytics as a Service Market
9.5.5. Italy Analytics as a Service Market
9.5.6. Rest of Europe Analytics as a Service Market
9.6. Asia-Pacific Analytics as a Service Market Snapshot
9.6.1. China Analytics as a Service Market
9.6.2. India Analytics as a Service Market
9.6.3. Japan Analytics as a Service Market
9.6.4. Australia Analytics as a Service Market
9.6.5. South Korea Analytics as a Service Market
9.6.6. Rest of Asia Pacific Analytics as a Service Market
9.7. Latin America Analytics as a Service Market Snapshot
9.7.1. Brazil Analytics as a Service Market
9.7.2. Mexico Analytics as a Service Market
9.8. Middle East & Africa Analytics as a Service Market
9.8.1. Saudi Arabia Analytics as a Service Market
9.8.2. South Africa Analytics as a Service Market
9.8.3. Rest of Middle East & Africa Analytics as a Service Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Microsoft Corporation
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Recent Developments
10.3.2. Oracle Corporation
10.3.3. SAP societas Europaea
10.3.4. Hewlett Packard Enterprise Development LP
10.3.5. TIBCO Software Inc.
10.3.6. Amazon Web Services, Inc.
10.3.7. GoodData Corporation
10.3.8. SAS Institute Inc.
10.3.9. International Business Machines Corporation
10.3.10. Google LLC
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の情報通信分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(as)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/04 10:27

150.82 円

158.84 円

193.81 円

ページTOPに戻る