ファミリーキャンプ用テントの世界市場規模調査&予測、タイプ別(マルチルームテント、バックパッキングテント、ポップアップテント、トンネルテント、インフレータブルテント)、素材別(ポリエステル、ナイロン、コットン、キャンバス)、用途別(草原、ビーチ、山、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)と地域分析、2022-2029年Global Family Camping Tent Market Size study & Forecast, by Type (Multi-Room Tent, Backpacking Tent, Pop Up Tent, Tunnel Tent, Inflatable Tent), by Material (Polyester, Nylon, Cotton, Canvas), by Application (Grassland, Beach, Mountains, Other), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のファミリーキャンプテント市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ファミリーキャンプ用テントは、ハイキングやロッククラ... もっと見る
サマリー世界のファミリーキャンプテント市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ファミリーキャンプ用テントは、ハイキングやロッククライミングなどの野外活動で使用されます。テントは、ナイロン、PVC、ポール、紐で構成されているため、耐久性があり、価格も手頃です。ファミリーキャンプ用テントは、冬の豪雪、モンスーンの湿った状態、夏の蒸し暑さなど、不規則で変化する天候から保護することができます。市場には、さまざまなテントがあります。部屋数の多いテント、インフレータブルテント、ドームテント、トンネルテント、バックパックテント、ジオデシックテントなどです。ポストコビド時代の観光産業の成長、アウトドア活動の普及が、市場成長を促進する主な要因です。観光産業の成長は、ファミリーキャンプ用テントの世界市場の成長に寄与しています。例えば、World Travel & Tourism Council(WTTC)の「Travel & Tourism Economic Impact 2022」レポートによると、2020年、アメリカ地域のGDPに対する旅行・観光業の貢献度は45.5%減少して1447億米ドルとなり、さらに23.1%増加して1781億米ドルに達しました。さらに、アフリカ地域では、2020年の旅行・観光業のGDPへの寄与は47.1%減少して970億ドルに達し、2021年にはさらに23.5%増加して1190億ドルに達しています。また、ハイブリッドテントの台頭とキャンプ活動の人気の高まりは、予測期間中、市場に有利な成長機会をもたらすでしょう。しかし、ファミリーキャンプ用テントの高コストが、2022年から2029年の予測期間を通じて市場成長の妨げとなります。 ファミリーキャンプ用テントの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、アウトドア活動の人気の高まりと、パンデミック後の観光産業の成長により、売上高で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、アウトドアキャンプの人気上昇やキャンプ場開発への投資拡大などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです: HKD International (CEPZ) Limited ジャーデン(米国) ジョンソン・アウトドアーズ(米国) NEMO Equipment, Inc.(米国) Oase Outdoors(デンマーク) AMGグループ(イギリス) ビッグアグネス(アメリカ) フォーステン(イギリス) Hilleberg(アメリカ) ケルティ(アメリカ) 市場の最近の動向 2021年7月、未公開株式会社Centre Partnersのポートフォリオ会社であるMacNeill Pride Group(MPG)(テネシー州ブレントウッド)は、キャンプ用品ブランドKlymitの買収を発表しました。 世界のファミリーキャンプ用テント市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント タイプ、素材、用途、流通チャネル、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: タイプ別 マルチルームテント バックパッキングテント ポップアップテント トンネル型テント インフレータブルテント 素材別 ポリエステル ナイロン コットン キャンバス 用途別 草原 海岸 山 販売チャネル別 オンライン オフライン 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Family Camping Tent Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Family Camping Tent Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Family Camping Tent Market, by Material, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Family Camping Tent Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.5. Family Camping Tent Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Family Camping Tent Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Family Camping Tent Market Dynamics 3.1. Family Camping Tent Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing growth of tourism industry in post covid era 3.1.1.2. Growing adoption of outdoor activities 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Family Camping Tent 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing emergence of hybrid tents 3.1.3.2. Rising popularity of camping activities Chapter 4. Global Family Camping Tent Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Family Camping Tent Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Family Camping Tent Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Family Camping Tent Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Family Camping Tent Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Multi-Room Tent 6.4.2. Backpacking Tent 6.4.3. Pop Up Tent 6.4.4. Tunnel Tent 6.4.5. Inflatable Tent Chapter 7. Global Family Camping Tent Market, by Material 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Family Camping Tent Market by Material, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Family Camping Tent Market Estimates & Forecasts by Material 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Family Camping Tent Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Polyester 7.4.2. Nylon 7.4.3. Cotton 7.4.4. Canvas Chapter 8. Global Family Camping Tent Market, by Application 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Family Camping Tent Market by Application, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Family Camping Tent Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Family Camping Tent Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Grassland 8.4.2. Beach 8.4.3. Mountains Chapter 9. Global Family Camping Tent Market, by Distribution Channel 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Family Camping Tent Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Family Camping Tent Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 9.4. Family Camping Tent Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Online 9.4.2. Offline Chapter 10. Global Family Camping Tent Market, Regional Analysis 10.1. Family Camping Tent Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Family Camping Tent Market 10.2.1. U.S. Family Camping Tent Market 10.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.2. Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.2. Canada Family Camping Tent Market 10.3. Europe Family Camping Tent Market Snapshot 10.3.1. U.K. Family Camping Tent Market 10.3.2. Germany Family Camping Tent Market 10.3.3. France Family Camping Tent Market 10.3.4. Spain Family Camping Tent Market 10.3.5. Italy Family Camping Tent Market 10.3.6. Rest of Europe Family Camping Tent Market 10.4. Asia-Pacific Family Camping Tent Market Snapshot 10.4.1. China Family Camping Tent Market 10.4.2. India Family Camping Tent Market 10.4.3. Japan Family Camping Tent Market 10.4.4. Australia Family Camping Tent Market 10.4.5. South Korea Family Camping Tent Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Family Camping Tent Market 10.5. Latin America Family Camping Tent Market Snapshot 10.5.1. Brazil Family Camping Tent Market 10.5.2. Mexico Family Camping Tent Market 10.5.3. Rest of Latin America Family Camping Tent Market 10.6. Rest of The World Family Camping Tent Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. HKD International (CEPZ) Limited 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Jarden (United States) 11.2.3. Johnson Outdoors (United States) 11.2.4. NEMO Equipment, Inc. (United States) 11.2.5. Oase Outdoors (Denmark) 11.2.6. AMG Group (United Kingdom) 11.2.7. Big Agnes (United States) 11.2.8. Force Ten (United Kingdom) 11.2.9. Hilleberg (United States) 11.2.10. Kelty (United States) Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
SummaryGlobal Family Camping Tent Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Family camping tents are used for outdoor activities like hiking and rock climbing. Tents are durable and affordable because they are constructed of nylon, PVC, poles, and strings. Family camping tents provide protection from erratic and changing weather, such as heavy winter snowfall, soggy monsoon conditions, and sweltering summer heat. The market has a selection of tents. These consist of tents with many rooms, inflatable tents, dome tents, tunnel tents, backpack tents, and geodesic tents. The increasing growth of tourism industry in post covid era and growing adoption of outdoor activities are key factors driving the market growth. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Family Camping Tent Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Family Camping Tent Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Family Camping Tent Market, by Material, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Family Camping Tent Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.5. Family Camping Tent Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Family Camping Tent Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Family Camping Tent Market Dynamics 3.1. Family Camping Tent Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing growth of tourism industry in post covid era 3.1.1.2. Growing adoption of outdoor activities 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Family Camping Tent 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing emergence of hybrid tents 3.1.3.2. Rising popularity of camping activities Chapter 4. Global Family Camping Tent Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Family Camping Tent Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Family Camping Tent Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Family Camping Tent Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Family Camping Tent Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Multi-Room Tent 6.4.2. Backpacking Tent 6.4.3. Pop Up Tent 6.4.4. Tunnel Tent 6.4.5. Inflatable Tent Chapter 7. Global Family Camping Tent Market, by Material 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Family Camping Tent Market by Material, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Family Camping Tent Market Estimates & Forecasts by Material 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Family Camping Tent Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Polyester 7.4.2. Nylon 7.4.3. Cotton 7.4.4. Canvas Chapter 8. Global Family Camping Tent Market, by Application 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Family Camping Tent Market by Application, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Family Camping Tent Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Family Camping Tent Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Grassland 8.4.2. Beach 8.4.3. Mountains Chapter 9. Global Family Camping Tent Market, by Distribution Channel 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Family Camping Tent Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Family Camping Tent Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 9.4. Family Camping Tent Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Online 9.4.2. Offline Chapter 10. Global Family Camping Tent Market, Regional Analysis 10.1. Family Camping Tent Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Family Camping Tent Market 10.2.1. U.S. Family Camping Tent Market 10.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.2. Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.2. Canada Family Camping Tent Market 10.3. Europe Family Camping Tent Market Snapshot 10.3.1. U.K. Family Camping Tent Market 10.3.2. Germany Family Camping Tent Market 10.3.3. France Family Camping Tent Market 10.3.4. Spain Family Camping Tent Market 10.3.5. Italy Family Camping Tent Market 10.3.6. Rest of Europe Family Camping Tent Market 10.4. Asia-Pacific Family Camping Tent Market Snapshot 10.4.1. China Family Camping Tent Market 10.4.2. India Family Camping Tent Market 10.4.3. Japan Family Camping Tent Market 10.4.4. Australia Family Camping Tent Market 10.4.5. South Korea Family Camping Tent Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Family Camping Tent Market 10.5. Latin America Family Camping Tent Market Snapshot 10.5.1. Brazil Family Camping Tent Market 10.5.2. Mexico Family Camping Tent Market 10.5.3. Rest of Latin America Family Camping Tent Market 10.6. Rest of The World Family Camping Tent Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. HKD International (CEPZ) Limited 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Jarden (United States) 11.2.3. Johnson Outdoors (United States) 11.2.4. NEMO Equipment, Inc. (United States) 11.2.5. Oase Outdoors (Denmark) 11.2.6. AMG Group (United Kingdom) 11.2.7. Big Agnes (United States) 11.2.8. Force Ten (United Kingdom) 11.2.9. Hilleberg (United States) 11.2.10. Kelty (United States) Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の家庭向けグッズ分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(material)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|