ハンディクラフトの世界市場規模調査・予測、製品別(木工品、金属工芸品、手刷りテキスタイル・刺繍製品、イミテーションジュエリー、その他)、エンドユーザー別(住宅、商業施設)、流通チャネル別(専門店、個人商店、オンラインショップ、その他)、地域別分析、2023-2030年Global Handicraft Market Size Study & Forecast, by Product (Woodworks, MetalArtworks, Handprinted Textiles & Embroided Goods, Imitation Jewelry, Others), by End-user (Residential, Commercial), by Distribution Channel (Specialty Stores, Independent Stores, Online stores, Others), and Regional Analysis, 2023-2030 世界の手工芸品市場は2022年に約9,159億3,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には10.08%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。手工芸品には、熟練した職人や職人によって作られた幅広い手作り... もっと見る
サマリー世界の手工芸品市場は2022年に約9,159億3,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には10.08%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。手工芸品には、熟練した職人や職人によって作られた幅広い手作り品や製品が含まれる。これらの品目には主に、織物、陶器、ガラス製品、紙製品、木工品、金属・銀製品、その他無数の工芸品が含まれる。消費者が多様な文化やその土地固有の手工芸品を体験できるようにする旅行傾向の高まりが、手工芸品市場を活性化すると予想される。さらに、商業用・住宅用を問わず建設活動の急増が、特徴的で芸術的な手工芸品で家を飾る傾向を後押ししている。加えて、可処分所得の増加と中産階級の増加、持続可能で倫理的な製品に対する需要の高まりが、世界中で市場の需要に重要な役割を果たしている。 また、オンライン小売の傾向やさまざまなオンライン・プラットフォームの普及により、消費者にとって手工芸品の入手がますます便利になり、手工芸品の世界的な売上が大幅に拡大している。eコマースの台頭により、世界中の消費者へのアクセスが民主化された。ハンドメイド品やヴィンテージ品に特化したプラットフォームは、職人が世界中の顧客層に向けて作品を展示できる一元化された市場を提供している。これらのプラットフォームは、安全な決済ゲートウェイや、場合によっては配送物流など、取引プロセスの様々な側面を管理することが多く、職人は自分の技術に集中することができる。Statistaによると、2015年の世界の小売eコマース売上高は1兆5,480億米ドルで、2026年には8兆1,480億米ドルに達すると予想されている。さらに、こうしたデジタル・プラットフォームのユーザーフレンドリーで安全な性質は、より多くの職人がオンライン・ビジネスに移行することを後押ししている。これに加えて、eコマースは詳細な分析を行うための貴重なツールを提供し、顧客行動や新たな市場動向に関する貴重な洞察を職人に提供している。これらの要因が組み合わさると、eコマース・プラットフォームが手工芸品市場の拡大に大きな影響を与えることが明らかになる。さらに、ハンドメイドやDIYへの関心の高まり、観光活動の増加傾向は、予測される年月の間に様々な有利な機会を提示する。しかし、原材料価格の変動や大量生産品との競争は、2023-2030年の予測期間を通じて市場成長に挑戦している。 世界の手工芸品市場の調査で考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカなどである。アジア太平洋地域は、主にインド、中国、バングラデシュなどの国々でハンドメイドや工芸品の生産が急増しているため、2022年の市場を支配しています。さらに、尊敬される職人やハンドメイド製品の製造業者の存在や、これらの国々における文化遺産や伝統に対する意識の高まりが、アジア太平洋市場に非常に有望な機会を生み出している。一方、北米は予測期間中に大きなCAGRで成長すると予想される。文化遺産や伝統に対する意識の高まり、オンラインマーケットプレイスの成長、観光客の増加が、この地域の市場需要を大きく促進している。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り: Asian Handicrafts Pvt.(インド) ファキ・グループ・オブ・カンパニーズ(UAE) Laizhou Zhonghe Arts & Crafts Co.Ltd. (中国中国 テンサウザンド・ビレッジ(アメリカ) 福建閩湖民興織布有限公司(中国Ltd.中国 インディア・クラフト・ハウス(インド) クリエイティブ・エクスプレッションズ(イギリス) ハルモニ・ジャヤ・クレアシ(インドネシア) ガンガ・スクタ(インドネシア) フゼン・デコール・バリ(インドネシア) 市場における最近の動き 2023年6月、アマゾンのブランド「アメイジング・ホーム」が家具やインテリア製品のラインナップを発表し、消費者にスタイリッシュなインテリアの選択肢を提供。 2023年1月、米国の大手小売業者Targetは、Hearth & HandとMagnolia、OpalhouseとJungalow、ThresholdとStudio McGeeのデザイナーとのコラボレーションによるテーブルやラグなどのホームアクセサリーを発表した。 2022年9月、米国の家具小売業者であるクレート&バレルは、著名なインテリアデザイナーであるアテナ・カルデローンとパートナーシップを結び、家具、テキスタイル、ガラス製品、その他のホームデコレーションアイテムを集めた独自のホームコレクションを発表した。 世界の手工芸品市場レポート範囲: 過去データ - 2020 - 2021 推計基準年 - 2022年 予測期間 - 2023-2030 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向 対象セグメント - 製品、エンドユーザー、流通チャネル、地域 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 木工製品 金属工芸品 手刷りテキスタイルと刺繍製品 イミテーション・ジュエリー その他 エンドユーザー別 住宅用 商業 流通チャネル別 専門店 個人商店 オンラインストア その他 地域別 北米 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 RoAPAC ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Handicraft Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Handicraft Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Handicraft Market, by End-user, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Handicraft Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Handicraft Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Handicraft Market Dynamics 3.1. Handicraft Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing trend of online retail and the proliferation of various online platforms 3.1.1.2. Rising tourism 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Fluctuations in the raw material prices 3.1.2.2. Competition from mass-produced goods 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising interest in handmade and DIY 3.1.3.2. Augmenting trend of tourism activities Chapter 4. Global Handicraft Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Handicraft Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Handicraft Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Handicraft Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Handicraft Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Woodworks 5.4.2. MetalArtworks 5.4.3. Handprinted Textiles & Embroided Goods 5.4.4. Imitation Jewelry 5.4.5. Others Chapter 6. Global Handicraft Market, by End-user 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Handicraft Market by End-user, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Handicraft Market Estimates & Forecasts by End-user 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Handicraft Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Residential 6.4.2. Commercial Chapter 7. Global Handicraft Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Handicraft Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Handicraft Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Handicraft Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Specialty Stores 7.4.2. Independent Stores 7.4.3. Online stores 7.4.4. Others Chapter 8. Global Handicraft Market, Regional Analysis 8.1. Top Leading Countries 8.2. Top Emerging Countries 8.3. Handicraft Market, Regional Market Snapshot 8.4. North America Handicraft Market 8.4.1. U.S. Handicraft Market 8.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.2. End-user breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.2. Canada Handicraft Market 8.5. Europe Handicraft Market Snapshot 8.5.1. U.K. Handicraft Market 8.5.2. Germany Handicraft Market 8.5.3. France Handicraft Market 8.5.4. Spain Handicraft Market 8.5.5. Italy Handicraft Market 8.5.6. Rest of Europe Handicraft Market 8.6. Asia-Pacific Handicraft Market Snapshot 8.6.1. China Handicraft Market 8.6.2. India Handicraft Market 8.6.3. Japan Handicraft Market 8.6.4. Australia Handicraft Market 8.6.5. South Korea Handicraft Market 8.6.6. Rest of Asia Pacific Handicraft Market 8.7. Latin America Handicraft Market Snapshot 8.7.1. Brazil Handicraft Market 8.7.2. Mexico Handicraft Market 8.8. Middle East & Africa Handicraft Market 8.8.1. Saudi Arabia Handicraft Market 8.8.2. South Africa Handicraft Market 8.8.3. Rest of Middle East & Africa Handicraft Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Key Company SWOT Analysis 9.1.1. Company 1 9.1.2. Company 2 9.1.3. Company 3 9.2. Top Market Strategies 9.3. Company Profiles 9.3.1. Asian Handicrafts Pvt. Ltd. (India) 9.3.1.1. Key Information 9.3.1.2. Overview 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.3.1.4. Product Summary 9.3.1.5. Recent Developments 9.3.2. Fakih Group of Companies (UAE) 9.3.3. Laizhou Zhonghe Arts & Crafts Co. Ltd. (China) 9.3.4. Ten Thousand Villages (U.S.) 9.3.5. Fujian Minhou Minxing Weaving Co. Ltd. (China) 9.3.6. The India Craft House (India) 9.3.7. Creative Expressions (U.K.) 9.3.8. PT Harmoni Jaya Kreasi (Indonesia) 9.3.9. Gangga Sukta (Indonesia) 9.3.10. PT Fuzen Decor Bali (Indonesia) Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Handicraft Market is valued at approximately USD 915.93 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 10.08% over the forecast period 2023-2030. Handicraft includes a wide range of handmade or handcrafted objects or products created by skilled artisans or craftspersons. These items primarily encompass textiles, pottery, glassware, paper goods, wooden creations, metal and silver pieces, and a myriad of other crafts. The rising trend of travel, enabling consumers to experience diverse cultures and their indigenous handicrafts, is anticipated to fuel the Handicraft Market. Additionally, the surge in construction activities, both commercial and residential, is encouraging the trend of embellishing homes with distinctive and artistic handicrafts. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Handicraft Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Handicraft Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Handicraft Market, by End-user, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Handicraft Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Handicraft Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Handicraft Market Dynamics 3.1. Handicraft Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing trend of online retail and the proliferation of various online platforms 3.1.1.2. Rising tourism 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Fluctuations in the raw material prices 3.1.2.2. Competition from mass-produced goods 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising interest in handmade and DIY 3.1.3.2. Augmenting trend of tourism activities Chapter 4. Global Handicraft Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Handicraft Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Handicraft Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Handicraft Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Handicraft Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Woodworks 5.4.2. MetalArtworks 5.4.3. Handprinted Textiles & Embroided Goods 5.4.4. Imitation Jewelry 5.4.5. Others Chapter 6. Global Handicraft Market, by End-user 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Handicraft Market by End-user, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Handicraft Market Estimates & Forecasts by End-user 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Handicraft Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Residential 6.4.2. Commercial Chapter 7. Global Handicraft Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Handicraft Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Handicraft Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Handicraft Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Specialty Stores 7.4.2. Independent Stores 7.4.3. Online stores 7.4.4. Others Chapter 8. Global Handicraft Market, Regional Analysis 8.1. Top Leading Countries 8.2. Top Emerging Countries 8.3. Handicraft Market, Regional Market Snapshot 8.4. North America Handicraft Market 8.4.1. U.S. Handicraft Market 8.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.2. End-user breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.2. Canada Handicraft Market 8.5. Europe Handicraft Market Snapshot 8.5.1. U.K. Handicraft Market 8.5.2. Germany Handicraft Market 8.5.3. France Handicraft Market 8.5.4. Spain Handicraft Market 8.5.5. Italy Handicraft Market 8.5.6. Rest of Europe Handicraft Market 8.6. Asia-Pacific Handicraft Market Snapshot 8.6.1. China Handicraft Market 8.6.2. India Handicraft Market 8.6.3. Japan Handicraft Market 8.6.4. Australia Handicraft Market 8.6.5. South Korea Handicraft Market 8.6.6. Rest of Asia Pacific Handicraft Market 8.7. Latin America Handicraft Market Snapshot 8.7.1. Brazil Handicraft Market 8.7.2. Mexico Handicraft Market 8.8. Middle East & Africa Handicraft Market 8.8.1. Saudi Arabia Handicraft Market 8.8.2. South Africa Handicraft Market 8.8.3. Rest of Middle East & Africa Handicraft Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Key Company SWOT Analysis 9.1.1. Company 1 9.1.2. Company 2 9.1.3. Company 3 9.2. Top Market Strategies 9.3. Company Profiles 9.3.1. Asian Handicrafts Pvt. Ltd. (India) 9.3.1.1. Key Information 9.3.1.2. Overview 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.3.1.4. Product Summary 9.3.1.5. Recent Developments 9.3.2. Fakih Group of Companies (UAE) 9.3.3. Laizhou Zhonghe Arts & Crafts Co. Ltd. (China) 9.3.4. Ten Thousand Villages (U.S.) 9.3.5. Fujian Minhou Minxing Weaving Co. Ltd. (China) 9.3.6. The India Craft House (India) 9.3.7. Creative Expressions (U.K.) 9.3.8. PT Harmoni Jaya Kreasi (Indonesia) 9.3.9. Gangga Sukta (Indonesia) 9.3.10. PT Fuzen Decor Bali (Indonesia) Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の家庭向けグッズ分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|