世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ハンディクラフトの世界市場規模調査・予測、製品別(木工品、金属工芸品、手刷りテキスタイル・刺繍製品、イミテーションジュエリー、その他)、エンドユーザー別(住宅、商業施設)、流通チャネル別(専門店、個人商店、オンラインショップ、その他)、地域別分析、2023-2030年


Global Handicraft Market Size Study & Forecast, by Product (Woodworks, MetalArtworks, Handprinted Textiles & Embroided Goods, Imitation Jewelry, Others), by End-user (Residential, Commercial), by Distribution Channel (Specialty Stores, Independent Stores, Online stores, Others), and Regional Analysis, 2023-2030

世界の手工芸品市場は2022年に約9,159億3,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には10.08%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。手工芸品には、熟練した職人や職人によって作られた幅広い手作り... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年12月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界の手工芸品市場は2022年に約9,159億3,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には10.08%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。手工芸品には、熟練した職人や職人によって作られた幅広い手作り品や製品が含まれる。これらの品目には主に、織物、陶器、ガラス製品、紙製品、木工品、金属・銀製品、その他無数の工芸品が含まれる。消費者が多様な文化やその土地固有の手工芸品を体験できるようにする旅行傾向の高まりが、手工芸品市場を活性化すると予想される。さらに、商業用・住宅用を問わず建設活動の急増が、特徴的で芸術的な手工芸品で家を飾る傾向を後押ししている。
加えて、可処分所得の増加と中産階級の増加、持続可能で倫理的な製品に対する需要の高まりが、世界中で市場の需要に重要な役割を果たしている。

また、オンライン小売の傾向やさまざまなオンライン・プラットフォームの普及により、消費者にとって手工芸品の入手がますます便利になり、手工芸品の世界的な売上が大幅に拡大している。eコマースの台頭により、世界中の消費者へのアクセスが民主化された。ハンドメイド品やヴィンテージ品に特化したプラットフォームは、職人が世界中の顧客層に向けて作品を展示できる一元化された市場を提供している。これらのプラットフォームは、安全な決済ゲートウェイや、場合によっては配送物流など、取引プロセスの様々な側面を管理することが多く、職人は自分の技術に集中することができる。Statistaによると、2015年の世界の小売eコマース売上高は1兆5,480億米ドルで、2026年には8兆1,480億米ドルに達すると予想されている。さらに、こうしたデジタル・プラットフォームのユーザーフレンドリーで安全な性質は、より多くの職人がオンライン・ビジネスに移行することを後押ししている。これに加えて、eコマースは詳細な分析を行うための貴重なツールを提供し、顧客行動や新たな市場動向に関する貴重な洞察を職人に提供している。これらの要因が組み合わさると、eコマース・プラットフォームが手工芸品市場の拡大に大きな影響を与えることが明らかになる。さらに、ハンドメイドやDIYへの関心の高まり、観光活動の増加傾向は、予測される年月の間に様々な有利な機会を提示する。しかし、原材料価格の変動や大量生産品との競争は、2023-2030年の予測期間を通じて市場成長に挑戦している。

世界の手工芸品市場の調査で考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカなどである。アジア太平洋地域は、主にインド、中国、バングラデシュなどの国々でハンドメイドや工芸品の生産が急増しているため、2022年の市場を支配しています。さらに、尊敬される職人やハンドメイド製品の製造業者の存在や、これらの国々における文化遺産や伝統に対する意識の高まりが、アジア太平洋市場に非常に有望な機会を生み出している。一方、北米は予測期間中に大きなCAGRで成長すると予想される。文化遺産や伝統に対する意識の高まり、オンラインマーケットプレイスの成長、観光客の増加が、この地域の市場需要を大きく促進している。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
Asian Handicrafts Pvt.(インド)
ファキ・グループ・オブ・カンパニーズ(UAE)
Laizhou Zhonghe Arts & Crafts Co.Ltd. (中国中国
テンサウザンド・ビレッジ(アメリカ)
福建閩湖民興織布有限公司(中国Ltd.中国
インディア・クラフト・ハウス(インド)
クリエイティブ・エクスプレッションズ(イギリス)
ハルモニ・ジャヤ・クレアシ(インドネシア)
ガンガ・スクタ(インドネシア)
フゼン・デコール・バリ(インドネシア)

市場における最近の動き
 2023年6月、アマゾンのブランド「アメイジング・ホーム」が家具やインテリア製品のラインナップを発表し、消費者にスタイリッシュなインテリアの選択肢を提供。
 2023年1月、米国の大手小売業者Targetは、Hearth & HandとMagnolia、OpalhouseとJungalow、ThresholdとStudio McGeeのデザイナーとのコラボレーションによるテーブルやラグなどのホームアクセサリーを発表した。
 2022年9月、米国の家具小売業者であるクレート&バレルは、著名なインテリアデザイナーであるアテナ・カルデローンとパートナーシップを結び、家具、テキスタイル、ガラス製品、その他のホームデコレーションアイテムを集めた独自のホームコレクションを発表した。

世界の手工芸品市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 製品、エンドユーザー、流通チャネル、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品別
木工製品
金属工芸品
手刷りテキスタイルと刺繍製品
イミテーション・ジュエリー
その他

エンドユーザー別
住宅用
商業

流通チャネル別
専門店
個人商店
オンラインストア
その他

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ



ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Handicraft Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Handicraft Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Handicraft Market, by End-user, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Handicraft Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Handicraft Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Handicraft Market Dynamics
3.1. Handicraft Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing trend of online retail and the proliferation of various online platforms
3.1.1.2. Rising tourism
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Fluctuations in the raw material prices
3.1.2.2. Competition from mass-produced goods
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising interest in handmade and DIY
3.1.3.2. Augmenting trend of tourism activities
Chapter 4. Global Handicraft Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Handicraft Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Handicraft Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Handicraft Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Handicraft Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Woodworks
5.4.2. MetalArtworks
5.4.3. Handprinted Textiles & Embroided Goods
5.4.4. Imitation Jewelry
5.4.5. Others
Chapter 6. Global Handicraft Market, by End-user
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Handicraft Market by End-user, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Handicraft Market Estimates & Forecasts by End-user 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Handicraft Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Residential
6.4.2. Commercial
Chapter 7. Global Handicraft Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Handicraft Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Handicraft Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Handicraft Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Specialty Stores
7.4.2. Independent Stores
7.4.3. Online stores
7.4.4. Others
Chapter 8. Global Handicraft Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Handicraft Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Handicraft Market
8.4.1. U.S. Handicraft Market
8.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. End-user breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Handicraft Market
8.5. Europe Handicraft Market Snapshot
8.5.1. U.K. Handicraft Market
8.5.2. Germany Handicraft Market
8.5.3. France Handicraft Market
8.5.4. Spain Handicraft Market
8.5.5. Italy Handicraft Market
8.5.6. Rest of Europe Handicraft Market
8.6. Asia-Pacific Handicraft Market Snapshot
8.6.1. China Handicraft Market
8.6.2. India Handicraft Market
8.6.3. Japan Handicraft Market
8.6.4. Australia Handicraft Market
8.6.5. South Korea Handicraft Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Handicraft Market
8.7. Latin America Handicraft Market Snapshot
8.7.1. Brazil Handicraft Market
8.7.2. Mexico Handicraft Market
8.8. Middle East & Africa Handicraft Market
8.8.1. Saudi Arabia Handicraft Market
8.8.2. South Africa Handicraft Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Handicraft Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Asian Handicrafts Pvt. Ltd. (India)
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Fakih Group of Companies (UAE)
9.3.3. Laizhou Zhonghe Arts & Crafts Co. Ltd. (China)
9.3.4. Ten Thousand Villages (U.S.)
9.3.5. Fujian Minhou Minxing Weaving Co. Ltd. (China)
9.3.6. The India Craft House (India)
9.3.7. Creative Expressions (U.K.)
9.3.8. PT Harmoni Jaya Kreasi (Indonesia)
9.3.9. Gangga Sukta (Indonesia)
9.3.10. PT Fuzen Decor Bali (Indonesia)
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Handicraft Market is valued at approximately USD 915.93 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 10.08% over the forecast period 2023-2030. Handicraft includes a wide range of handmade or handcrafted objects or products created by skilled artisans or craftspersons. These items primarily encompass textiles, pottery, glassware, paper goods, wooden creations, metal and silver pieces, and a myriad of other crafts. The rising trend of travel, enabling consumers to experience diverse cultures and their indigenous handicrafts, is anticipated to fuel the Handicraft Market. Additionally, the surge in construction activities, both commercial and residential, is encouraging the trend of embellishing homes with distinctive and artistic handicrafts.
In addition, rising disposable incomes and a growing middle class, along with the growing demand for sustainable and ethical products are playing a vital role in the market demand across the globe.

Also, the availability of handicrafts has become increasingly convenient for consumers due to the trend of online retail and the proliferation of various online platforms, which has significantly amplified the global sales of handicraft products. With the rise of e-commerce, access to a global audience has been democratized. Specialized platforms for handmade and vintage items provide a centralized marketplace where artisans can exhibit their creations to a worldwide customer base. These platforms often manage various aspects of the transaction process, including secure payment gateways and, in some cases, shipping logistics, allowing artisans to concentrate on their craft. According to Statista, in 2015 the global retail e-commerce sales were USD 1,548 billion and the number is anticipated to reach USD 8,148 billion by 2026. Moreover, the user-friendly and secure nature of these digital platforms encourages more artisans to transition their businesses online. In addition to this, e-commerce offers valuable tools for detailed analytics, offering artisans valuable insights into customer behavior and emerging market trends. When combined, these factors underscore the profound impact of e-commerce platforms on the expansion of the handicrafts market. Furthermore, the rising interest in handmade and DIY, as well as the augmenting trend of tourism activities present various lucrative opportunities over the forecast years. However, the fluctuations in the raw material prices and the competition from mass-produced goods are challenging the market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Handicraft Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Asia Pacific is a dominating the market in 2022 primarily due to the escalating production of handmade and craft products in countries such as India, China, Bangladesh, and so on. Furthermore, the presence of esteemed artisans and manufacturers of handmade products, as well as growing awareness of cultural heritage and tradition in these nations creates highly promising opportunities for the Asia Pacific market. Whereas, North America is expected to grow at a significant CAGR over the forecast years. Growing awareness of cultural heritage and tradition, growth of online marketplaces, and increasing tourism are significantly propelling the market demand across the region.

Major market players included in this report are:
Asian Handicrafts Pvt. Ltd. (India)
Fakih Group of Companies (UAE)
Laizhou Zhonghe Arts & Crafts Co. Ltd. (China)
Ten Thousand Villages (U.S.)
Fujian Minhou Minxing Weaving Co. Ltd. (China)
The India Craft House (India)
Creative Expressions (U.K.)
PT Harmoni Jaya Kreasi (Indonesia)
Gangga Sukta (Indonesia)
PT Fuzen Decor Bali (Indonesia)

Recent Developments in the Market:
 In June 2023, Amazon's brand Amazing Home released its line of furniture and home décor products to provide consumers with stylish home décor options.
 In January 2023, Target, a major U.S. retailer, introduced a range of home accessories, such as tables and rugs, in collaboration with designers from Hearth & Hand with Magnolia, Opalhouse designed with Jungalow, and Threshold with Studio McGee.
 In September 2022, Crate & Barrel, a furniture retailer based in the United States, entered a partnership with renowned interior designer Athena Calderone to create its own home collection of furnishings, textiles, glassware, and other home décor items.

Global Handicraft Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Product, End-user, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product:
Woodworks
MetalArtworks
Handprinted Textiles & Embroided Goods
Imitation Jewelry
Others

By End-user:
Residential
Commercial

By Distribution Channel:
Specialty Stores
Independent Stores
Online stores
Others

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Handicraft Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Handicraft Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Handicraft Market, by End-user, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Handicraft Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Handicraft Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Handicraft Market Dynamics
3.1. Handicraft Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing trend of online retail and the proliferation of various online platforms
3.1.1.2. Rising tourism
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Fluctuations in the raw material prices
3.1.2.2. Competition from mass-produced goods
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising interest in handmade and DIY
3.1.3.2. Augmenting trend of tourism activities
Chapter 4. Global Handicraft Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Handicraft Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Handicraft Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Handicraft Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Handicraft Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Woodworks
5.4.2. MetalArtworks
5.4.3. Handprinted Textiles & Embroided Goods
5.4.4. Imitation Jewelry
5.4.5. Others
Chapter 6. Global Handicraft Market, by End-user
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Handicraft Market by End-user, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Handicraft Market Estimates & Forecasts by End-user 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Handicraft Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Residential
6.4.2. Commercial
Chapter 7. Global Handicraft Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Handicraft Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Handicraft Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Handicraft Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Specialty Stores
7.4.2. Independent Stores
7.4.3. Online stores
7.4.4. Others
Chapter 8. Global Handicraft Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Handicraft Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Handicraft Market
8.4.1. U.S. Handicraft Market
8.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. End-user breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Handicraft Market
8.5. Europe Handicraft Market Snapshot
8.5.1. U.K. Handicraft Market
8.5.2. Germany Handicraft Market
8.5.3. France Handicraft Market
8.5.4. Spain Handicraft Market
8.5.5. Italy Handicraft Market
8.5.6. Rest of Europe Handicraft Market
8.6. Asia-Pacific Handicraft Market Snapshot
8.6.1. China Handicraft Market
8.6.2. India Handicraft Market
8.6.3. Japan Handicraft Market
8.6.4. Australia Handicraft Market
8.6.5. South Korea Handicraft Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Handicraft Market
8.7. Latin America Handicraft Market Snapshot
8.7.1. Brazil Handicraft Market
8.7.2. Mexico Handicraft Market
8.8. Middle East & Africa Handicraft Market
8.8.1. Saudi Arabia Handicraft Market
8.8.2. South Africa Handicraft Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Handicraft Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Asian Handicrafts Pvt. Ltd. (India)
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Fakih Group of Companies (UAE)
9.3.3. Laizhou Zhonghe Arts & Crafts Co. Ltd. (China)
9.3.4. Ten Thousand Villages (U.S.)
9.3.5. Fujian Minhou Minxing Weaving Co. Ltd. (China)
9.3.6. The India Craft House (India)
9.3.7. Creative Expressions (U.K.)
9.3.8. PT Harmoni Jaya Kreasi (Indonesia)
9.3.9. Gangga Sukta (Indonesia)
9.3.10. PT Fuzen Decor Bali (Indonesia)
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の家庭向けグッズ分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る