世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アーモンドバターの世界市場規模調査、自然由来別(オーガニック、コンベンショナル)、製品別(レギュラー、フレーバー)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、オンラインストア、その他)、地域別予測 2022-2028


Global Almond Butter Market Size study, by Nature (Organic, Conventional), by Product (Regular, Flavored), by Distribution Channel (Supermarket/Hypermarket, Speciality Stores, Online Stores, Others) and Regional Forecasts 2022-2028

アーモンドバターの世界市場は、2021年に約6億6,525万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には8.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。アーモンドバターは、未加熱またはローストしたアーモンド... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年5月6日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

アーモンドバターの世界市場は、2021年に約6億6,525万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には8.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。アーモンドバターは、未加熱またはローストしたアーモンドから作られたミールペーストです。アーモンドバターは、一般的にパンのスプレッドやスナックのディップとして使用されています。アーモンドバターは、水分補給、保湿、ハーブのエモリエント効果があり、マッサージに最適です。アーモンドバターは、保湿効果や拡散性が高いため、今後、市場拡大が期待されています。ハーブを主成分とする化粧品やスキンケア商品に対する市場のニーズが高まっていることも、同様に市場のブームを後押ししています。アーモンドバターは様々な食品に幅広く使用されており、健康志向の消費者にとって有益な選択肢であり、アーモンドオイルの生産に比類ない成長機会を提供しています。アーモンドは様々な食品に添加され、ビタミン、タンパク質、炭水化物、繊維、脂肪など、数多くの栄養的な利点がある。300万人以上のアメリカ人がピーナッツや木の実に対してアレルギーを持っており、アーモンドバター市場に有利な成長機会をもたらしています。メーカーは、アーモンドバターの需要増に対応するため、採用・拡大戦略を採用しています。例えば-2021年4月、Pretzels, Inc.は、アーモンドバター入りのプレッツェルを提供するための製品ライン拡大を発表した。アーモンドバター入りプレッツェルの発売につながる洞察は、アーモンドバターはナッツバターカテゴリーで最も好まれる製品であり、2020年のナッツバターカテゴリー全体の9%の成長に対して、最大19%の成長を遂げています。しかし、アーモンドバターに関連する高コストが、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。世界中のアーモンド価格の変動は、アーモンドバター市場に影響を与える制限要因の1つです。

アーモンドバターの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。2022年から2028年にかけて、アジア太平洋地域市場は最も速い速度で成長すると予想されています。アジア - 太平洋地域市場は、最も速い収益成長を遂げると考えられています。中国やインドなどの国々で、アーモンドの使用量が広く増加し、外食産業での占有率が高まったことが、アジア太平洋地域の成長の原動力になると考えられています。一人当たりの所得の増加、ベーカリーやスナックの消費の増加により、南アジアはアーモンドバター市場の高い成長率を目撃することが期待されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
バーニーバター
マラナータ
フッターズナットバター
ワンスアゲインナットバター
キャシュクリークフーズ
ソコル・アンド・カンパニー
ダキニヘルスフーズ
エドゥナッツ
J.M.スマッカーカンパニー
Nuts 'N More
カリフォルニア産アーモンド
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:
性質別
オーガニック
コンベンショナル
製品別で見る
レギュラー
フレーバー
流通チャネル別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
スペシャリティストア
オンラインストア
その他
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査におけるアーモンドバターの世界市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2021-2028 (USD Million)
1.2.1. Almond Butter Market, by Region, 2021-2028 (USD Million)
1.2.2. Almond Butter Market, by Nature, 2021-2028 (USD Million)
1.2.3. Almond Butter Market, by Product, 2021-2028 (USD Million)
1.2.4. Almond Butter Market, by Distribution Channel, 2021-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Almond Butter Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Almond Butter Market Dynamics
3.1. Almond Butter Market Impact Analysis (2021-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increased Use of Almonds in the bakery and Snacks Sector
3.1.1.2. Increasing Health-Conscious Consumers
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Cost Variation Associated with Almonds
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing Allergic Patients for Peanut or Tree nut
3.1.3.2. Rising Market of Nature-Based Cosmetics
Chapter 4. Global Almond Butter Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Almond Butter Market, by Nature
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Almond Butter Market by Nature, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Almond Butter Market Estimates & Forecasts by Nature, 2019-2028 (USD Million)
6.4. Almond Butter Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Organic
6.4.2. Conventional
Chapter 7. Global Almond Butter Market, by Product
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Almond Butter Market by Product, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Almond Butter Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Million)
7.4. Almond Butter Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Regular
7.4.2. Flavoured
Chapter 8. Global Almond Butter Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Almond Butter Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Almond Butter Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2028 (USD Million)
8.4. Almond Butter Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Supermarket/Hypermarket
8.4.2. Specialty Stores
8.4.3. Online Stores
8.4.4. Others
Chapter 9. Global Almond Butter Market, Regional Analysis
9.1. Almond Butter Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Almond Butter Market
9.2.1. U.S. Almond Butter Market
9.2.1.1. Nature breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.1.2. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.2. Canada Almond Butter Market
9.3. Europe Almond Butter Market Snapshot
9.3.1. U.K. Almond Butter Market
9.3.2. Germany Almond Butter Market
9.3.3. France Almond Butter Market
9.3.4. Spain Almond Butter Market
9.3.5. Italy Almond Butter Market
9.3.6. Rest of Europe Almond Butter Market
9.4. Asia-Pacific Almond Butter Market Snapshot
9.4.1. China Almond Butter Market
9.4.2. India Almond Butter Market
9.4.3. Japan Almond Butter Market
9.4.4. Australia Almond Butter Market
9.4.5. South Korea Almond Butter Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Almond Butter Market
9.5. Latin America Almond Butter Market Snapshot
9.5.1. Brazil Almond Butter Market
9.5.2. Mexico Almond Butter Market
9.6. Rest of The World Almond Butter Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Barney Butter
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Maranatha
10.2.3. Futter’s Nut Butter
10.2.4. Once Again Nut Butter
10.2.5. Cache Creek Foods
10.2.6. Sokol & Company
10.2.7. Dakini Health Foods
10.2.8. Edunuts
10.2.9. The J.M. Smucker Company
10.2.10. Nuts ‘N More
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Almond Butter Market is valued at approximately USD 665.25 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.2 % over the forecast period 2022-2028. Almond Butter is a meal paste crafted from uncooked or roasted almonds. Almond Butter is commonly used as bread spreads or dips for snacks. Almond Butter is hydrating, moisturizing, and herbal emollient making it perfect to be used in massage. Because of tremendous moisturizing impact and spreading cap potential Almond Butter Marketplace is anticipated to develop in the forecasted period. Rising market call for herbal primarily based cosmetics, skincare merchandise is similarly using the marketplace boom. Almond Butter is extensively used in a variety of foods, making it a beneficial choice for health-conscious consumers and providing unparalleled growth opportunities for almond oil production. Almonds are added to a variety of foods and have numerous nutritional benefits, including vitamins, protein, carbohydrates, fiber, fat, and more. Over 3 million Americans are allergic to peanuts or tree nuts, creating lucrative growth opportunities for Almond Butter Market. Manufacturers are adopting strategies of adoption and expansion to meet the increasing demand for Almond Butter. For instance- in April 2021, Pretzels, Inc. announced its product line expansion to offer Almond Butter-filled pretzels. Insights leading to the launch of Almond Butter-filled pretzels are Almond Butter is the most preferred product in the nut butter category, growing up to 19% compared to the overall 9% growth in the nut butter category in 2020. However, the high cost associated with Almond Butter impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Fluctuations in almond prices around the world are one of the limiting factors affecting the Almond Butter Market.

The key regions considered for the Global Almond Butter Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. From 2022 to 2028, the Asia Pacific regional market is expected to grow at the fastest rate. The Asia - Pacific market is considered to have the fastest revenue growth. Widespread increased use of almonds and increased occupancy in the foodservice industry in countries such as China and India are expected to drive growth in the Asia-Pacific region. Due to increase per capita income and increased consumption of bakeries and snacks, South Asia is expected to witness a high growth rate in the Almond Butter Market.

Major market players included in this report are:
Barney Butter
Maranatha
Futter’s Nut Butter
Once Again Nut Butter
Cache Creek Foods
Sokol & Company
Dakini Health Foods
Edunuts
The J.M. Smucker Company
Nuts ‘N More
California Almonds
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Nature:
Organic
Conventional
By Product:
Regular
Flavoured
By Distribution Channel:
Supermarket/Hypermarket
Specialty Stores
Online Stores
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Almond Butter Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2021-2028 (USD Million)
1.2.1. Almond Butter Market, by Region, 2021-2028 (USD Million)
1.2.2. Almond Butter Market, by Nature, 2021-2028 (USD Million)
1.2.3. Almond Butter Market, by Product, 2021-2028 (USD Million)
1.2.4. Almond Butter Market, by Distribution Channel, 2021-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Almond Butter Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Almond Butter Market Dynamics
3.1. Almond Butter Market Impact Analysis (2021-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increased Use of Almonds in the bakery and Snacks Sector
3.1.1.2. Increasing Health-Conscious Consumers
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Cost Variation Associated with Almonds
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing Allergic Patients for Peanut or Tree nut
3.1.3.2. Rising Market of Nature-Based Cosmetics
Chapter 4. Global Almond Butter Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Almond Butter Market, by Nature
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Almond Butter Market by Nature, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Almond Butter Market Estimates & Forecasts by Nature, 2019-2028 (USD Million)
6.4. Almond Butter Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Organic
6.4.2. Conventional
Chapter 7. Global Almond Butter Market, by Product
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Almond Butter Market by Product, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Almond Butter Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Million)
7.4. Almond Butter Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Regular
7.4.2. Flavoured
Chapter 8. Global Almond Butter Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Almond Butter Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Almond Butter Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2028 (USD Million)
8.4. Almond Butter Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Supermarket/Hypermarket
8.4.2. Specialty Stores
8.4.3. Online Stores
8.4.4. Others
Chapter 9. Global Almond Butter Market, Regional Analysis
9.1. Almond Butter Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Almond Butter Market
9.2.1. U.S. Almond Butter Market
9.2.1.1. Nature breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.1.2. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
9.2.2. Canada Almond Butter Market
9.3. Europe Almond Butter Market Snapshot
9.3.1. U.K. Almond Butter Market
9.3.2. Germany Almond Butter Market
9.3.3. France Almond Butter Market
9.3.4. Spain Almond Butter Market
9.3.5. Italy Almond Butter Market
9.3.6. Rest of Europe Almond Butter Market
9.4. Asia-Pacific Almond Butter Market Snapshot
9.4.1. China Almond Butter Market
9.4.2. India Almond Butter Market
9.4.3. Japan Almond Butter Market
9.4.4. Australia Almond Butter Market
9.4.5. South Korea Almond Butter Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Almond Butter Market
9.5. Latin America Almond Butter Market Snapshot
9.5.1. Brazil Almond Butter Market
9.5.2. Mexico Almond Butter Market
9.6. Rest of The World Almond Butter Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Barney Butter
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Maranatha
10.2.3. Futter’s Nut Butter
10.2.4. Once Again Nut Butter
10.2.5. Cache Creek Foods
10.2.6. Sokol & Company
10.2.7. Dakini Health Foods
10.2.8. Edunuts
10.2.9. The J.M. Smucker Company
10.2.10. Nuts ‘N More
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/01 10:26

153.05 円

167.01 円

200.08 円

ページTOPに戻る