世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

低糖質フルーツスナックの世界市場規模調査、製品別(スイーツ&セイボリー、スムージー、乳製品、カット&スライス)、フルーツ別(アップル、マンゴー、バナナ、パイナップル、ベリー類、ミックス、その他)、流通チャネル(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニ、専門食品店、オンライン小売店、その他)と地域予測 2021-2027


Global Low sugar fruit snacks Market Size study, by Product Outlook (Sweets & Savory, Smoothies, Dairy, Cuts & Slices) by Fruit Outlook (Apple, Mango, Banana, Pineapple, berries, Mixed, Others) by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Specialty Food Stores, Online Retailers, Others) and Regional Forecasts 2021-2027

低糖質フルーツスナックの世界市場は、2020年に約53.7億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には9.23%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。フルーツには、ビタミン、カリウム、マグネシウム、食... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2021年12月13日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

低糖質フルーツスナックの世界市場は、2020年に約53.7億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には9.23%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。フルーツには、ビタミン、カリウム、マグネシウム、食物繊維などの必須栄養素が含まれており、心血管疾患、高血圧、肥満のリスクを低減することができます。顧客の嗜好の変化と入手のしやすさが、低糖質フルーツスナックの成長を後押ししています。フルーツスナックに対する需要の急増、購買力の向上、すぐに食べられるスナックに対する消費者層の拡大も、低糖質フルーツスナックの需要を高めています。Processed Fruit Snacks Survey Report September 2020によると、英国政府は2016年、子どもたちに最も貢献する食品の糖分を減らすよう企業に課題を与えました。しかし、原材料の価格が変動するため、2021-2027年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、低糖質フルーツスナックにおける消費者の意識と製品革新が、予測期間中の市場成長を高めると思われます。

低糖質フルーツスナックの世界市場の地域分析は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、その他の地域などの主要地域について考察しています。北米は、消費者の大半が空腹を満たすためにスナックを食べており、特に低糖質のフルーツスナックを食べていることから、市場シェアの面で世界をリード/重要な地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2021-2027年にかけて最も高い成長率/CAGRを示すと予測されています。成長潜在機会のような要因は、一人当たりの消費の増加と人口の拡大は、アジア太平洋地域全体の低糖フルーツスナック市場に有利な成長の見通しを作成します。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Sunkist Growers Inc.
SunOpta、General Mills Inc.
ウェルチス
ケロッグ・NA・Co.
ペプシコ
チョーサー・フーズ・リミテッド
クリスピー・グリーン・インク
マウントフランクリンフーズ
ナッティ・グッドネス・エルエルシー
フェレロ
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品の展望別
スイーツ&セイボリー
スムージー
乳製品
カット&スライス
フルーツ別の展望
アップル
マンゴー
バナナ
パイナップル
ベリー類
ミックス
その他
流通チャネル別
スーパーマーケット、ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
食品専門店
オンラインショップ
その他
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年
基準年 - 2020年
予測期間 - 2021年から2027年

市場調査における世界の低糖質フルーツスナック市場のターゲットオーディエンス:

主要コンサルティング会社およびアドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Low sugar fruit snacks Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Low sugar fruit snacks Market, by Product Outlook, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Low sugar fruit snacks Market, by Fruit Outlook, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.4. Low sugar fruit snacks Market, by Distribution channel, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Low sugar fruit snacks Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Low sugar fruit snacks Market Dynamics
3.1. Low sugar fruit snacks Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Easily Available in the market
3.1.1.2. Increase in purchasing power
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Change in price of raw material
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Consumer awareness
Chapter 4. Global Low sugar fruit snacks Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Low sugar fruit snacks Market, by Product Outlook
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Low sugar fruit snacks Market by Product Outlook, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Low sugar fruit snacks Market Estimates & Forecasts by Product Outlook 2018-2027 (USD Billion)
5.4. Low sugar fruit snacks Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Sweets & Savory
5.4.2. Smoothies
5.4.3. Dairy
5.4.4. Cuts & Slices
Chapter 6. Global Low sugar fruit snacks Market, by Fruit Outlook
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Low sugar fruit snacks Market by Fruit Outlook, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Low sugar fruit snacks Market Estimates & Forecasts by Fruit Outlook 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Low sugar fruit snacks Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Apple
6.4.2. Mango
6.4.3. Banana
6.4.4. Pineapple
6.4.5. Berries
6.4.6. Mixed
6.4.7. Others
Chapter 7. Global Low sugar fruit snacks Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Low sugar fruit snacks Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Low sugar fruit snacks Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Low sugar fruit snacks Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarkets & Hypermarkets
7.4.2. Convenience Stores
7.4.3. Specialty Food Stores
7.4.4. Online Retailers
Chapter 8. Global Low sugar fruit snacks Market, Regional Analysis
8.1. Low sugar fruit snacks Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Low sugar fruit snacks Market
8.2.1. U.S. Low sugar fruit snacks Market
8.2.1.1. Product Outlook breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.1.2. Fruit Outlook breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.2. Canada Low sugar fruit snacks Market
8.3. Europe Low sugar fruit snacks Market Snapshot
8.3.1. U.K. Low sugar fruit snacks Market
8.3.2. Germany Low sugar fruit snacks Market
8.3.3. France Low sugar fruit snacks Market
8.3.4. Spain Low sugar fruit snacks Market
8.3.5. Italy Low sugar fruit snacks Market
8.3.6. Rest of Europe Low sugar fruit snacks Market
8.4. Asia-Pacific Low sugar fruit snacks Market Snapshot
8.4.1. China Low sugar fruit snacks Market
8.4.2. India Low sugar fruit snacks Market
8.4.3. Japan Low sugar fruit snacks Market
8.4.4. Australia Low sugar fruit snacks Market
8.4.5. South Korea Low sugar fruit snacks Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Low sugar fruit snacks Market
8.5. Latin America Low sugar fruit snacks Market Snapshot
8.5.1. Brazil Low sugar fruit snacks Market
8.5.2. Mexico Low sugar fruit snacks Market
8.6. Rest of The World Low sugar fruit snacks Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Ferrero
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Sunkist Growers Inc.
9.2.3. SunOpta
9.2.4. Welch's
9.2.5. Kellogg NA Co.
9.2.6. PepsiCo
9.2.7. Chaucer Foods Ltd.
9.2.8. Crispy Green Inc.
9.2.9. Mount Franklin Foods
9.2.10. Nutty Goodness, LLC
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Low sugar fruit snacks Market is valued approximately USD 5.37 billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.23 % over the forecast period 2021-2027. As fruits contain essential nutrients such as vitamins, potassium, magnesium, and fiber which lowers the risk of cardiovascular diseases, high blood pressure and obesity. Changing customer taste and preferences and ease of availability drives the growth for low sugar fruit snacks. Surging demand for fruit snacks and rise in purchasing power and growing consumer base for ready-to-eat snacks is also growing the demand for low sugar fruit snacks. According to Processed Fruit Snacks Survey Report September 2020, UK government in 2016 challenged businesses to reduce sugar in foods that contribute most to children. However, prices of raw material fluctuate which impedes the growth of the market over the forecast period of 2021-2027. Also, consumer awareness and product innovation in low sugar fruit snacks is likely to increase the market growth during the forecast period.

The regional analysis of global Low sugar fruit snacks market is considered for the key regions such as Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. North America is the leading/significant region across the world in terms of market share owing to the majority of the consumers have snacks to satisfy their hunger and especially low sugar fruit snacks. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit highest growth rate / CAGR over the forecast period 2021-2027. Factors such as the growth potential opportunity is increasing per capita consumption and the expanding population would create lucrative growth prospects for the Low sugar fruit snacks market across Asia-Pacific region.

Major market player included in this report are:
Sunkist Growers Inc.
SunOpta; General Mills Inc.
Welch's
Kellogg NA Co.
PepsiCo
Chaucer Foods Ltd.
Crispy Green Inc.
Mount Franklin Foods
Nutty Goodness, LLC
Ferrero
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Outlook:
Sweets & Savory
Smoothies
Dairy
Cuts & Slices
By Fruit Outlook:
Apple
Mango
Banana
Pineapple
Berries
Mixed
Others
By Distribution Channel:
Supermarkets & Hypermarkets
Convenience Stores
Specialty Food Stores
Online Retailers
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019
Base year – 2020
Forecast period – 2021 to 2027

Target Audience of the Global Low sugar fruit snacks Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Low sugar fruit snacks Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Low sugar fruit snacks Market, by Product Outlook, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Low sugar fruit snacks Market, by Fruit Outlook, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.4. Low sugar fruit snacks Market, by Distribution channel, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Low sugar fruit snacks Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Low sugar fruit snacks Market Dynamics
3.1. Low sugar fruit snacks Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Easily Available in the market
3.1.1.2. Increase in purchasing power
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Change in price of raw material
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Consumer awareness
Chapter 4. Global Low sugar fruit snacks Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Low sugar fruit snacks Market, by Product Outlook
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Low sugar fruit snacks Market by Product Outlook, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Low sugar fruit snacks Market Estimates & Forecasts by Product Outlook 2018-2027 (USD Billion)
5.4. Low sugar fruit snacks Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Sweets & Savory
5.4.2. Smoothies
5.4.3. Dairy
5.4.4. Cuts & Slices
Chapter 6. Global Low sugar fruit snacks Market, by Fruit Outlook
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Low sugar fruit snacks Market by Fruit Outlook, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Low sugar fruit snacks Market Estimates & Forecasts by Fruit Outlook 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Low sugar fruit snacks Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Apple
6.4.2. Mango
6.4.3. Banana
6.4.4. Pineapple
6.4.5. Berries
6.4.6. Mixed
6.4.7. Others
Chapter 7. Global Low sugar fruit snacks Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Low sugar fruit snacks Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Low sugar fruit snacks Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Low sugar fruit snacks Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarkets & Hypermarkets
7.4.2. Convenience Stores
7.4.3. Specialty Food Stores
7.4.4. Online Retailers
Chapter 8. Global Low sugar fruit snacks Market, Regional Analysis
8.1. Low sugar fruit snacks Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Low sugar fruit snacks Market
8.2.1. U.S. Low sugar fruit snacks Market
8.2.1.1. Product Outlook breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.1.2. Fruit Outlook breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.2. Canada Low sugar fruit snacks Market
8.3. Europe Low sugar fruit snacks Market Snapshot
8.3.1. U.K. Low sugar fruit snacks Market
8.3.2. Germany Low sugar fruit snacks Market
8.3.3. France Low sugar fruit snacks Market
8.3.4. Spain Low sugar fruit snacks Market
8.3.5. Italy Low sugar fruit snacks Market
8.3.6. Rest of Europe Low sugar fruit snacks Market
8.4. Asia-Pacific Low sugar fruit snacks Market Snapshot
8.4.1. China Low sugar fruit snacks Market
8.4.2. India Low sugar fruit snacks Market
8.4.3. Japan Low sugar fruit snacks Market
8.4.4. Australia Low sugar fruit snacks Market
8.4.5. South Korea Low sugar fruit snacks Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Low sugar fruit snacks Market
8.5. Latin America Low sugar fruit snacks Market Snapshot
8.5.1. Brazil Low sugar fruit snacks Market
8.5.2. Mexico Low sugar fruit snacks Market
8.6. Rest of The World Low sugar fruit snacks Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Ferrero
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Sunkist Growers Inc.
9.2.3. SunOpta
9.2.4. Welch's
9.2.5. Kellogg NA Co.
9.2.6. PepsiCo
9.2.7. Chaucer Foods Ltd.
9.2.8. Crispy Green Inc.
9.2.9. Mount Franklin Foods
9.2.10. Nutty Goodness, LLC
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る