世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

有機食用油の世界市場規模調査&予測、タイプ別(パーム油、大豆油、菜種油、ひまわり油、オリーブ油、ココナッツ油、その他)、流通チャネル別(スーパー・ハイパーマーケット、専門店、コンビニ、オンライン小売店、その他)、地域分析、2023-2030年


Global Organic Edible Oil Market Size study & Forecast, by Type (Palm Oil, Soybean Oil, Rapeseed Oil, Sunflower Oil, Olive Oil, Coconut oil, Others) by Distribution Channel (Supermarket/Hypermarket, Specialty Store, Convenient Stores, Online Retail Stores, Others), and Regional Analysis, 2023-2030

世界の有機食用油市場は、2022年に約28.8億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には9.23%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。有機食用油は、有機農法で生産された植物油で、合成肥料や農薬など... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年5月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界の有機食用油市場は、2022年に約28.8億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には9.23%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。有機食用油は、有機農法で生産された植物油で、合成肥料や農薬などの化学物質を使用せずに栽培されていることを意味します。有機製品の健康効果に関する消費者の意識の高まり、自然で健康的な食品に対する需要の高まり、慢性疾患の有病率の上昇、有機農業に対する政府の支援の高まり、植物性食生活の人気の高まりなどが、世界的に市場需要を高めている主な要因となっています。

また、クリーンラベルや非遺伝子組み換え食品への需要の高まりは、世界的な市場成長の触媒として作用しています。現在のシナリオでは、消費者は健康志向を強め、自然食品の消費に傾倒しています。それに伴い、最終製品の製造に使用された原材料のリストを明確に表示し、人工成分や添加物、遺伝子組み換え作物を含まず、過剰に加工されていないクリーンラベル製品への需要が高まっています。そのため、オーガニック、クリーンラベル、防腐剤不使用の食品に対する需要の高まりに対応するため、企業は市場に新製品を投入しています。例えば、2020年3月、米国を拠点とするオーガニック植物性食品、ビタミン、パーソナルケアアイテムのメーカーであるNutiva Inc.は、オーガニックアボカドオイルの新シリーズを発表しました。有機エキストラバージンアボカドオイル」「有機MCTオイルブレンド」「有機100%ピュアアボカドオイル」の3種類を発売し、身近な存在となりました。USDAオーガニックとヴィーガンの認証を受けた、非遺伝子組み換え認証のオーガニック食用油の新製品は、化学物質を使用せずに製造されていることを謳っています。これらの製品は、特に食卓用、ドレッシング用、ソース用など、食用として製造されています。このように、前述の要因が、推定期間中の有機食用油市場の成長を後押ししています。さらに、研究開発活動への投資の増加や、有機製品の入手しやすさの向上は、予測期間中にさまざまな有利な機会をもたらします。しかし、製品の高価格と認知度の低さが、2023-2030年の予測期間を通じて市場成長の妨げとなっています。

有機食用油の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカです。北米は、人々の健康への関心の高まり、豊富な原材料の入手可能性、小売店の棚に並ぶ有機製品の増加により、2022年の市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。パッケージ化された有機食品への嗜好の高まり、健康的な食用油への需要の急増、有機農業に対する政府の支援などが、この地域の市場需要を大きく後押ししています。

本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです:
カーギル社(米国)
Nutiva (米国)
カタニア・スパーニャ(米国)
EFKOグループ(ロシア)
アーリアン・インターナショナル(インド)
アダムスグループ(カナダ)
ダボン・オーガニック(豪)
ナウフーズ(米国)
B&G Foods, Inc.(米国)
ビバ・ナチュラルズ(米国)

市場の最近の動向
 2022年10月、米国の家族経営のオーガニック・ナチュラルグローサリー企業であるNatural Grocers社は、同社の製品ラインに「有機エキストラバージン未精製ココナッツオイル」を追加することを発表しました。同製品は、17.5オンス、32オンス、48オンスの3種類のサイズで提供されます。
 2022年6月、プラスチック包装製品の製造・販売会社であるPansari Groupは、パッケージオプションを近代化したOreal食用油を再導入した。同事業は、有機食用油を製造しています。新しいコールドプレス製品では、バージン食品グレードの容器素材、明確なヘルスクレームのための大きなラベルなど、パッケージが大幅に改良され、ボトルの開口部もオイルを注ぎやすくするために拡張されました。

世界の有機食用油の市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020年 - 2021年
 推計の基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023年~2030年
 レポート対象 - 収益予測、企業ランキング、競争環境、成長要因、トレンド
 対象となるセグメント - タイプ、流通チャネル、地域
 地域範囲 - 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - 購入時にレポートのカスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)を無料で提供。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

タイプ別
パーム油
大豆油(Soybean Oil
菜種油
ヒマワリ油
オリーブオイル
ココナッツオイル
その他
流通チャネル別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
専門店
コンビニエンスストア
オンラインストア
その他
地域別

北アメリカ
米国
カナダ

欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中近東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ共和国
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Organic Edible Oil Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Organic Edible Oil Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Organic Edible Oil Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Organic Edible Oil Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Organic Edible Oil Market Dynamics
3.1. Organic Edible Oil Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for clean label and non–GMO ingredients
3.1.1.2. Rising consumer awareness regarding the health benefits of organic products
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High price of products
3.1.2.2. Lack of awareness the benefits of the product
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing investment in R&D activities
3.1.3.2. Rising availability and accessibility of organic products
Chapter 4. Global Organic Edible Oil Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Organic Edible Oil Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Organic Edible Oil Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Organic Edible Oil Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Organic Edible Oil Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Palm Oil
5.4.2. Soybean Oil
5.4.3. Rapeseed Oil
5.4.4. Sunflower Oil
5.4.5. Olive Oil
5.4.6. Coconut oil
5.4.7. Others
Chapter 6. Global Organic Edible Oil Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Organic Edible Oil Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Organic Edible Oil Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Organic Edible Oil Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Supermarket/Hypermarket
6.4.2. Specialty Store
6.4.3. Convenient Stores
6.4.4. Online Retail Stores
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Organic Edible Oil Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Organic Edible Oil Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Organic Edible Oil Market
7.4.1. U.S. Organic Edible Oil Market
7.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Organic Edible Oil Market
7.5. Europe Organic Edible Oil Market Snapshot
7.5.1. U.K. Organic Edible Oil Market
7.5.2. Germany Organic Edible Oil Market
7.5.3. France Organic Edible Oil Market
7.5.4. Spain Organic Edible Oil Market
7.5.5. Italy Organic Edible Oil Market
7.5.6. Rest of Europe Organic Edible Oil Market
7.6. Asia-Pacific Organic Edible Oil Market Snapshot
7.6.1. China Organic Edible Oil Market
7.6.2. India Organic Edible Oil Market
7.6.3. Japan Organic Edible Oil Market
7.6.4. Australia Organic Edible Oil Market
7.6.5. South Korea Organic Edible Oil Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Organic Edible Oil Market
7.7. Latin America Organic Edible Oil Market Snapshot
7.7.1. Brazil Organic Edible Oil Market
7.7.2. Mexico Organic Edible Oil Market
7.8. Middle East & Africa Organic Edible Oil Market
7.8.1. Saudi Arabia Organic Edible Oil Market
7.8.2. South Africa Organic Edible Oil Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Organic Edible Oil Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Cargill Inc (U.S.)
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Nutiva (U.S.)
8.3.3. Catania Spagna (U.S.)
8.3.4. EFKO Group (Russia)
8.3.5. Aryan International (India)
8.3.6. Adams Group (Canada)
8.3.7. Daabon Organic (Australia)
8.3.8. NOW Foods (U.S.)
8.3.9. B&G Foods, Inc. (U.S.)
8.3.10. Viva Naturals (U.S.)
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Organic Edible Oil Market is valued at approximately USD 2.88 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.23% over the forecast period 2023-2030. Organic edible oils are vegetable oils that are produced using organic farming practices, which means that they are grown without the use of synthetic fertilizers, pesticides, and other chemicals. The rising consumer awareness regarding the health benefits of organic products, high demand for natural and healthy foods, rising prevalence of chronic diseases, rising government support for organic agriculture, and growing popularity of plant-based diets are the major factors that are soaring the market demand around the world.

In addition, the increasing demand for clean-label and non–GMO ingredients is acting as a catalyzing factor for market growth across the globe. In the present scenario, consumers are becoming more health-conscious and inclining towards the consumption of natural foods. Accordingly, the demand for clean-label products is rising as it shows the list of ingredients utilized to manufacture final product clearly, and these products does not contain artificial ingredients, additives, or genetically modified organisms and are not over-processed. Hence, businesses are launching new products in the market to meet the growing demand for organic, clean-labeled, and preservative-free foods. For instance, in March 2020, Nutiva Inc., a U.S.-based manufacturer of organic plant-based foods, vitamins, and personal care items introduced a new range of organic avocado oils. The three new products—Organic Extra Virgin Avocado Oil, Organic MCT Oil Blend, and Organic 100% Pure Avocado Oil—were made accessible. New non-GMO certified organic edible oils with USDA organic and vegan certifications claim to be made without chemicals. These products are particularly manufactured for edible purposes such as table top, dressings, and sauces. Thus, these aforementioned factors are propelling the growth of the Organic Edible Oil Market during the estimated period. Moreover, the increasing investment in R&D activities, as well as the rising availability and accessibility of organic products present various lucrative opportunities over the forecasting years. However, the high price of products and the lack of awareness are challenging the market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Organic Edible Oil Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the rising health concern among the population, abundant availability of raw materials, and rising availability of organic products on retail shelves. Whereas, Asia Pacific is expected to grow at the highest CAGR over the forecasting years. The increasing preference toward packaged organic foods, surging demand for healthy cooking oils, and government support for organic agriculture are significantly propelling the market demand across the region.

Major market players included in this report are:
Cargill Inc (U.S.)
Nutiva (U.S.)
Catania Spagna (U.S.)
EFKO Group (Russia)
Aryan International (India)
Adams Group (Canada)
Daabon Organic (Australia)
NOW Foods (U.S.)
B&G Foods, Inc. (U.S.)
Viva Naturals (U.S.)

Recent Developments in the Market:
 In October 2022, Natural Grocers, an American family-owned and -operated organic and natural grocery company announced the addition of Organic Extra Virgin Unrefined Coconut Oil in the company's product line. The product is offered in three various sizes, including 17.5 oz, 32 oz, and 48 oz.
 In June 2022, Pansari Group, a producer and distributor of plastic packaging products, reintroduced Oreal edible oils with modernized packaging options. The business manufactures organic cooking oils. The new cold-pressed product includes significant packaging improvements, including virgin food-grade container material, a larger label for unambiguous health claims, and the bottle's opening has also been extended to make oil pouring easier.

Global Organic Edible Oil Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Type, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type:
Palm Oil
Soybean Oil
Rapeseed Oil
Sunflower Oil
Olive Oil
Coconut oil
Others
By Distribution Channel:
Supermarket/Hypermarket
Specialty Store
Convenient Stores
Online Retail Stores
Others
By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Organic Edible Oil Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Organic Edible Oil Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Organic Edible Oil Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Organic Edible Oil Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Organic Edible Oil Market Dynamics
3.1. Organic Edible Oil Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for clean label and non–GMO ingredients
3.1.1.2. Rising consumer awareness regarding the health benefits of organic products
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High price of products
3.1.2.2. Lack of awareness the benefits of the product
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing investment in R&D activities
3.1.3.2. Rising availability and accessibility of organic products
Chapter 4. Global Organic Edible Oil Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Organic Edible Oil Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Organic Edible Oil Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Organic Edible Oil Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Organic Edible Oil Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Palm Oil
5.4.2. Soybean Oil
5.4.3. Rapeseed Oil
5.4.4. Sunflower Oil
5.4.5. Olive Oil
5.4.6. Coconut oil
5.4.7. Others
Chapter 6. Global Organic Edible Oil Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Organic Edible Oil Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Organic Edible Oil Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Organic Edible Oil Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Supermarket/Hypermarket
6.4.2. Specialty Store
6.4.3. Convenient Stores
6.4.4. Online Retail Stores
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Organic Edible Oil Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Organic Edible Oil Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Organic Edible Oil Market
7.4.1. U.S. Organic Edible Oil Market
7.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Organic Edible Oil Market
7.5. Europe Organic Edible Oil Market Snapshot
7.5.1. U.K. Organic Edible Oil Market
7.5.2. Germany Organic Edible Oil Market
7.5.3. France Organic Edible Oil Market
7.5.4. Spain Organic Edible Oil Market
7.5.5. Italy Organic Edible Oil Market
7.5.6. Rest of Europe Organic Edible Oil Market
7.6. Asia-Pacific Organic Edible Oil Market Snapshot
7.6.1. China Organic Edible Oil Market
7.6.2. India Organic Edible Oil Market
7.6.3. Japan Organic Edible Oil Market
7.6.4. Australia Organic Edible Oil Market
7.6.5. South Korea Organic Edible Oil Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Organic Edible Oil Market
7.7. Latin America Organic Edible Oil Market Snapshot
7.7.1. Brazil Organic Edible Oil Market
7.7.2. Mexico Organic Edible Oil Market
7.8. Middle East & Africa Organic Edible Oil Market
7.8.1. Saudi Arabia Organic Edible Oil Market
7.8.2. South Africa Organic Edible Oil Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Organic Edible Oil Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Cargill Inc (U.S.)
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Nutiva (U.S.)
8.3.3. Catania Spagna (U.S.)
8.3.4. EFKO Group (Russia)
8.3.5. Aryan International (India)
8.3.6. Adams Group (Canada)
8.3.7. Daabon Organic (Australia)
8.3.8. NOW Foods (U.S.)
8.3.9. B&G Foods, Inc. (U.S.)
8.3.10. Viva Naturals (U.S.)
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る