米国化粧品市場:タイプ別(スキンケア、ヘアケア、バス&シャワー製品、メイクアップ&カラーコスメ、フレグランス&デオドラント)、人口動態別(男性、女性)、流通チャネル別(オフライン(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専売店、美容院/サロン、多ブランド小売店)、オンライン)、地域別、企業別、予測&機会、2018-2028FUnited States Cosmetics Market By Type (Skin care, Hair Care, Bath & Shower products, Makeup & Color Cosmetics, Fragrances & Deodorants), By Demography (Men, Women), By Distribution Channel (Offline (Supermarkets/Hypermarkets, Exclusive Retail Stores, Beauty Parlors/Salon, Multi Branded Retail Stores), Online), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F 米国の化粧品市場は、予測期間を通じて堅調な年間平均成長率(CAGR)が予測され、目覚ましい成長を遂げようとしている。この拡大は、パーソナルケア製品への消費支出の増加、ファッションやエンターテインメント... もっと見る
サマリー米国の化粧品市場は、予測期間を通じて堅調な年間平均成長率(CAGR)が予測され、目覚ましい成長を遂げようとしている。この拡大は、パーソナルケア製品への消費支出の増加、ファッションやエンターテインメント分野からの需要の高まり、シームレスなオンライン決済オプションを含むオンラインショッピングが提供する利便性に起因している。米国の美容・パーソナルケア業界の見通しが明るいその他の要因としては、多様な製品ラインナップ、新発売アイテムの限定割引、オンライン取引に対するインセンティブなどが挙げられる。このように、これらの要因は米国の化粧品市場の拡大を促進すると予想される。化粧品業界の展望 化粧品業界は、モイスチャライザーやクレンジングなどのスキンケア製品、シャンプーやコンディショナー、ヘアカラーなどのヘアケア製品、バブルバスや石鹸などのバス&シャワーアイテム、ファンデーションやマスカラなどのメイクアップ&カラーコスメなど、化粧品の製造と流通を包括している。 コスメティックス&トイレタリーズUSAのレポートによると、過去1年間の小売売上高が10%増加したのは、近年減少していたメイクアップなどの商品カテゴリーが復活したことや、実店舗への足が戻ってきたことなど、いくつかの要因が考えられる。さらに、2022年のCNBCのレポートによると、口紅を含むメイクアップの売上は上半期に20%増、スキンケアは12%増、フレグランスは15%増、ヘアケアは28%増と大幅な伸びを示した。こうした化粧品需要の拡大が、予測期間中の米国化粧品市場を牽引するとみられる。 成長の原動力としての化粧品への消費支出の増加 化粧品やパーソナルケアアイテムに対する消費者の支出は、広告や販促活動の活発化によって急増している。広告は、ティーンエイジャーや高齢女性など特定の層をターゲットにすることが多く、これらの層に効果的な影響を与え、関心を持たせる。市場における製品の大幅な革新により、消費者は新しいタイプの製品を探求し、受け入れている。さらに化粧品は、特に女性にとって、自尊心を高め、外見を整え、個人のスタイルを表現する役割を担っている。この社会的表現ツールは、予測期間中の米国における化粧品市場の成長に貢献している。 主要な成長要因としてEコマース売上が急増 美容業界は、Eコマースの革新性と創造性のパイオニアである。美容小売業者は、クリーンな美容製品からパーソナライズされたスキンケアソリューション、バーチャル「試着」ツールや定期購入オプションを含むAI主導の化粧品アプリケーションに至るまで、顧客体験を向上させる革新的な製品を常に導入している。Eコマース・プラットフォームは近年、化粧品分野に革命をもたらした。特に、アマゾンはアメリカの化粧品消費者の71%に好まれており、Ulta.com(54%)、Sephora.com(54%)、Walmart.com(47%)、Target.com(36%)と続いている。無料かつ迅速な配送は、オンライン化粧品購入の最も魅力的な点である。Eコマース・プラットフォームの拡大は、結果として米国の化粧品市場の成長を促進している。 自然化粧品、無添加化粧品、オーガニック化粧品への嗜好の高まり 化粧品は人々の日常生活に欠かせないものとなり、特に肌への影響が少ない天然成分への嗜好が高まっている。メーカー各社は、健康志向の消費者を惹きつけるマーケティング戦略として、天然成分をますます利用するようになっている。化粧品製造に使用される化学物質は、皮膚やその他の身体の部位に害を与える可能性がある。化学物質を多く含むヘアケア化粧品やカラー化粧品を長期間使用すると、抜け毛や皮膚感染症を引き起こす可能性がある。化粧品に含まれるアルミニウムやパラベン化合物などの化学物質がもたらす悪影響に対する意識の高まりが、天然素材やオーガニックの代替品への需要を後押ししている。その結果、化粧品市場は、より安全な選択肢に対する需要の増加を目の当たりにしている。 市場区分 米国化粧品市場は、タイプ、人口統計、流通チャネル、地域に区分される。タイプ別では、スキンケア、ヘアケア、バス&シャワー製品、メーキャップ&カラー化粧品、フレグランス&デオドラントに区分される。人口動態に基づき、市場は男性と女性に区分される。流通チャネルに基づき、市場はオフライン(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、高級小売店、美容院/サロン、マルチブランド小売店)、オンラインに区分される。市場はまた、南地域、西地域、中西地域、北東地域を含む地域セグメントを研究している。 市場プレイヤー L'Oreal USA, Inc.、株式会社資生堂、Estée Lauder Companies Inc.、e.l.f. Cosmetics, Inc.、Revlon Consumer Products Corporation、HB USA Holdings, Inc. (Huda Beauty)、Unilever PLC、Coty Inc. (Kylie Cosmetics)、Chanel Inc.、Ulta Beauty, Inc.が米国化粧品市場の主要市場プレイヤーである。 レポートの範囲 本レポートでは、米国化粧品市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - 米国の化粧品市場:タイプ別 o スキンケア o ヘアケア o バス&シャワー製品 o メイクアップ&カラー化粧品 o フレグランス&デオドラント - 米国の化粧品市場:人口動態別 o 男性 o 女性 - 米国の化粧品市場:流通経路別 o オフライン スーパーマーケット/ハイパーマーケット 独占小売店 美容院/サロン マルチブランド小売店 o オンライン - 米国の化粧品市場、地域別 o 南部 o 西部 o 中西部 o 北東部 競争状況 企業プロフィール:米国化粧品市場における主要企業の詳細分析 利用可能なカスタマイズ: TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Sources of Awareness 4.5. Factors Influencing Purchase Decision 4.6. Challenges Faced Post Purchase 5. United States Cosmetics Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Skin care, Hair Care, Bath & Shower products, Makeup & Color Cosmetics, Fragrances & Deodorants 5.2.2. By Demography Market Share Analysis (Men, Women) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Offline (Supermarkets/Hypermarkets, Exclusive Retail Stores, Beauty Parlors/Salon, Multi Branded Retail Stores), Online)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. South Market Share Analysis 5.2.4.2. West Market Share Analysis 5.2.4.3. Mid-West Market Share Analysis 5.2.4.4. North-East Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Cosmetics Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Demography Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Skin Care Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Demography Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.3. Best Selling SKU’s 7. United States Hair Care Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Demography Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.3. Best Selling SKU’s 8. United States Bath & Shower Products Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Demography Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.3. Best Selling SKU’s 9. United States Makeup & Color Cosmetics Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Demography Market Share Analysis 9.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.3. Best Selling SKU’s 10. United States Deodorants & Fragrances Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Demography Market Share Analysis 10.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.3. Best Selling SKU’s 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Rise in Consumer Spending on Cosmetics Products 11.1.2. Increasing Number of Women Working Population 11.1.3. Availability of Affordable Makeup Products 11.2. Challenges 11.2.1. Increase in Awareness of Probable Side Effects 11.2.2. High Competition 12. Impact of COVID-19 on United States Cosmetics Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 13. Market Trends & Developments 13.1. Explosion in E-Commerce Sales 13.2. Raising Demand of Natural Cosmeticvs Product 13.3. Adoption of Convenience Oriented Lifestyle 13.4. Rise in Use of Cosmetics Among Men in their Daily Routine 13.5. Rising Influence from Social media Influencers 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. L'Oreal USA, Inc. 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Products & Services 16.1.1.3. Financials (As Per Availability) 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.1.5. Recent Developments 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Shiseido Co., Ltd. 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Products & Services 16.1.2.3. Financials (As Per Availability) 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.2.5. Recent Developments 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. Estée Lauder Companies Inc. 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Products & Services 16.1.3.3. Financials (As Per Availability) 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.3.5. Recent Developments 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. E.l.f. Cosmetics, Inc. 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Products & Services 16.1.4.3. Financials (As Per Availability) 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.4.5. Recent Developments 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Revlon Consumer Products Corporation 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Products & Services 16.1.5.3. Financials (As Per Availability) 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.5.5. Recent Developments 16.1.5.6. Key Management Personnel 16.1.6. HB USA Holdings, Inc. (Huda Beauty) 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Products & Services 16.1.6.3. Financials (As Per Availability) 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.6.5. Recent Developments 16.1.6.6. Key Management Personnel 16.1.7. Unilever PLC 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Products & Services 16.1.7.3. Financials (As Per Availability) 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.7.5. Recent Developments 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. Coty Inc. (Kylie Cosmetics) 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Products & Services 16.1.8.3. Financials (As Per Availability) 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.8.5. Recent Developments 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Chanel Inc. 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Products & Services 16.1.9.3. Financials (As Per Availability) 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.9.5. Recent Developments 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. Ulta Beauty, Inc. 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Products & Services 16.1.10.3. Financials (As Per Availability) 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.10.5. Recent Developments 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Type 17.3. Target Distribution Channel 18. About & Disclaimer
SummaryThe United States Cosmetics Market is poised for impressive growth with a projected robust Compound Annual Growth Rate (CAGR) throughout the forecast period. This expansion is attributed to increasing consumer expenditure on personal care products, heightened demand from the fashion and entertainment sectors, and the convenience offered by online shopping, including seamless online payment options. Other factors contributing to the positive outlook for the US beauty and personal care industry include a diverse product range, exclusive discounts on newly launched items, and incentives for online transactions. As such, these factors are expected to drive the expansion of the United States cosmetics market. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Sources of Awareness 4.5. Factors Influencing Purchase Decision 4.6. Challenges Faced Post Purchase 5. United States Cosmetics Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Skin care, Hair Care, Bath & Shower products, Makeup & Color Cosmetics, Fragrances & Deodorants 5.2.2. By Demography Market Share Analysis (Men, Women) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Offline (Supermarkets/Hypermarkets, Exclusive Retail Stores, Beauty Parlors/Salon, Multi Branded Retail Stores), Online)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. South Market Share Analysis 5.2.4.2. West Market Share Analysis 5.2.4.3. Mid-West Market Share Analysis 5.2.4.4. North-East Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Cosmetics Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Demography Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Skin Care Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Demography Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.3. Best Selling SKU’s 7. United States Hair Care Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Demography Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.3. Best Selling SKU’s 8. United States Bath & Shower Products Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Demography Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.3. Best Selling SKU’s 9. United States Makeup & Color Cosmetics Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Demography Market Share Analysis 9.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.3. Best Selling SKU’s 10. United States Deodorants & Fragrances Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Demography Market Share Analysis 10.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.3. Best Selling SKU’s 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Rise in Consumer Spending on Cosmetics Products 11.1.2. Increasing Number of Women Working Population 11.1.3. Availability of Affordable Makeup Products 11.2. Challenges 11.2.1. Increase in Awareness of Probable Side Effects 11.2.2. High Competition 12. Impact of COVID-19 on United States Cosmetics Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 13. Market Trends & Developments 13.1. Explosion in E-Commerce Sales 13.2. Raising Demand of Natural Cosmeticvs Product 13.3. Adoption of Convenience Oriented Lifestyle 13.4. Rise in Use of Cosmetics Among Men in their Daily Routine 13.5. Rising Influence from Social media Influencers 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. L'Oreal USA, Inc. 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Products & Services 16.1.1.3. Financials (As Per Availability) 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.1.5. Recent Developments 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Shiseido Co., Ltd. 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Products & Services 16.1.2.3. Financials (As Per Availability) 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.2.5. Recent Developments 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. Estée Lauder Companies Inc. 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Products & Services 16.1.3.3. Financials (As Per Availability) 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.3.5. Recent Developments 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. E.l.f. Cosmetics, Inc. 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Products & Services 16.1.4.3. Financials (As Per Availability) 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.4.5. Recent Developments 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Revlon Consumer Products Corporation 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Products & Services 16.1.5.3. Financials (As Per Availability) 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.5.5. Recent Developments 16.1.5.6. Key Management Personnel 16.1.6. HB USA Holdings, Inc. (Huda Beauty) 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Products & Services 16.1.6.3. Financials (As Per Availability) 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.6.5. Recent Developments 16.1.6.6. Key Management Personnel 16.1.7. Unilever PLC 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Products & Services 16.1.7.3. Financials (As Per Availability) 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.7.5. Recent Developments 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. Coty Inc. (Kylie Cosmetics) 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Products & Services 16.1.8.3. Financials (As Per Availability) 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.8.5. Recent Developments 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Chanel Inc. 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Products & Services 16.1.9.3. Financials (As Per Availability) 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.9.5. Recent Developments 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. Ulta Beauty, Inc. 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Products & Services 16.1.10.3. Financials (As Per Availability) 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.10.5. Recent Developments 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Type 17.3. Target Distribution Channel 18. About & Disclaimer
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