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UAEのパブ・バー・クラブ・ラウンジ(PBCL)市場:所有者別(独立型、チェーン型)、チェーンアウトレット別(海外、国内)、地域別、企業別、2018年~2028年予測・機会


UAE Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market, By Ownership (Standalone, Chained), By Chained Outlets (International, Domestic), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F

UAEのパブ・バー・クラブ・ラウンジ(PBCL)市場は、可処分所得の高さ、観光客の増加、消費者の嗜好の進化などの要因によって、拡大が見込まれている。 パブ・バー・クラブ・ラウンジ市場の成長は、アラブ首長... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年9月5日 US$3,500
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サマリー

UAEのパブ・バー・クラブ・ラウンジ(PBCL)市場は、可処分所得の高さ、観光客の増加、消費者の嗜好の進化などの要因によって、拡大が見込まれている。

パブ・バー・クラブ・ラウンジ市場の成長は、アラブ首長国連邦の駐在員コミュニティの急成長にも起因している。アラブ首長国連邦政府ポータルによると、アラブ首長国連邦は2020年現在、約200の異なる国籍を受け入れている。国連経済社会局の国際移住者ストック報告書によると、インド人駐在員は約350万人で、アラブ首長国連邦の人口の約30%を占め、アラブ首長国連邦最大の民族グループとなっている。この多様なディアスポラは、ドバイやアブダビを含む北部首長国連邦に集中しており、アブダビには住民の約15%が居住している。大多数が就労しているにもかかわらず、インド人の約10%は家族の扶養に頼っている。

かつてUAEでは飲酒が禁止されていた。しかし、観光客や非イスラム教徒は、ホテル、バー、レストランなどの屋内認可施設内でアルコールを摂取できるようになった。とはいえ、公共の場での飲酒は依然として禁止されており、ドバイは特に公共の場での酩酊状態や飲酒運転に厳しい。

厳しい規制にもかかわらず、ドバイは観光客や非イスラム教徒の間で質の高い飲料の需要があることを認めている。この需要に応えるため、ホテルやレストランは、専門家によるミクソロジー、豊富なワインセレクション、厳選された酒類を特徴とする洗練されたワイン、ビール、カクテルプログラムを考案している。

減税が市場成長を促進

アルコールの売上は、観光の中心地であるドバイにとって、長い間経済指標となってきた。駐在員や観光客の増加に対応するため、ドバイ市は2023年1月1日からアルコール販売に対する30%の課税を廃止した。その結果、多くのバーやクラブが価格体系を調整し、飲料をより手頃な価格にしている。例えば、有名なアイリッシュ・バーMcGettigan's JLTでは、ボトル・ビールが約9米ドル、ドラフト・ビールが10米ドルからとなっている。この税制優遇措置により、パブ、バー、クラブ、ラウンジ市場は予測期間中に飛躍的な成長を遂げると予測されている。

施設数の増加が市場を牽引

中東全域で多数のライブ・エンターテイメントやダイニング施設が出現しているにもかかわらず、伝統的なバーは繁栄を続けている。UAEにおけるバー数の増加は、急増する観光客とレジャーやナイトライフに関する消費者の嗜好の変化に起因している。注目すべき例としては、SLSドバイ・ホテル&レジデンスに新しいバー&ラウンジがオープンし、ラテン音楽、キューバ風のカクテル、酒場の雰囲気が楽しめる。74階に位置するSmoke and Mirrorsは、紳士のクラブのエレガンスとアンティークなライブラリーを併せ持ち、洗練された体験を求める観光客を魅了しています。

AIとテクノロジーの導入:市場の起爆剤

人工知能(AI)や最先端技術を導入して顧客体験を向上させるパブ、バー、クラブ、ラウンジを設立することで、企業は市場での存在感を高めている。例えば、V Habtoor HotelにオープンしたUAE初のラグジュアリーな体験型ラウンジ「Illuminati」は、利用者を魅了するためにデザインされた要素の融合を提供している。このラウンジの特徴は、様々なテーマに合わせて日替わりで変化するダイナミックな3Dマップの壁、魅惑的な背景としてLEDで飾られたダイニングエリアの壁、シームレスな注文と支払いを可能にするVIPポッドのAI搭載タッチスクリーンテーブルなどだ。この革新的なアプローチは陰謀とミステリーを助長し、360度と3Dマップの没入型環境にパスワードで保護されたアクセス権を持つ「イルミナティ・ソサエティ」クラブも含まれている。

結論として、アラブ首長国連邦のパブ、バー、クラブ、ラウンジ市場は、可処分所得、観光、嗜好の変化、技術統合などの要因により、成長の態勢を整えている。これらの要素を総合すると、同地域のエンターテインメント・レジャー部門には有望な将来性が見込まれる。
市場区分
パブ・バー・クラブ・ラウンジ(PBCL)市場は、所有者、チェーン店、地域によって区分される。所有権に基づき、市場はさらに独立型とチェーン型に分けられる。チェーン店舗に基づくと、市場は海外と国内に分けられる。地域別では、市場はさらにドバイ、アブダビ、アジュマーン、その他のUAEに区分される。
企業プロフィール
BLU、Zero Gravity、1-OAK、Vault、Biggles Pub、Bliss Lounge、Bla Bla、At.Mosphere、Nargui Five、Soho Garden DXBなどがUAEのパブ・バー・クラブ・ラウンジ(PBCL)市場の成長を牽引する主要企業である。
レポートの範囲
本レポートでは、UAEのパブ・バー・クラブ・ラウンジ(PBCL)市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています:
- UAEのパブ・バー・クラブ・ラウンジ(PBCL)市場:所有者別
o チェーン店
o 独立型
- UAEのパブ・バー・クラブ・ラウンジ(PBCL)市場:チェーン展開店舗別
o 海外
国内
- UAEのパブ、バー、クラブ、ラウンジ(PBCL)市場:地域別
o ドバイ
o アブダビ
o アジュマーン
o その他の地域
- 競合状況

企業プロフィール:UAEのパブ、バー、クラブ&ラウンジ(PBCL)市場に存在する主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis
4.1. Brand Awareness
4.2. Frequency of Visit
5. UAE Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Ownership Market Share Analysis (Standalone & Chained)
5.2.2. By Chained Outlets Market Share Analysis (International & Domestic)
5.2.3. By Regional Market Share Analysis
5.2.3.1. Dubai Market Share Analysis
5.2.3.2. Abu Dhabi Market Share Analysis
5.2.3.3. Ajman Market Share Analysis
5.2.3.4. Rest of UAE Market Share Analysis
5.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. UAE Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Ownership Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Chained Outlets Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Dubai Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Ownership Market Mapping & Opportunity Assessment
6.2.2. By Chained Outlets Market Mapping & Opportunity Assessment
7. Abu Dhabi Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Ownership Market Mapping & Opportunity Assessment
7.2.2. By Chained Outlets Market Mapping & Opportunity Assessment
8. Ajman Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Ownership Market Mapping & Opportunity Assessment
8.2.2. By Chained Outlets Market Mapping & Opportunity Assessment
9. Rest of UAE Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Ownership Market Mapping & Opportunity Assessment
9.2.2. By Chained Outlets Market Mapping & Opportunity Assessment
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Influence of Western Culture
10.1.2. Growing Alcohol Demand
10.1.3. Emerging advancement in technology.
10.2. Challenge
10.2.1. Government Policies.
10.2.2. Restrictions on Alcohol
11. Impact of COVID-19 on UAE Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market
11.1. Impact Assessment Model
11.1.1. Key Segments Impacted
11.1.2. Key Regions Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Increasing demand for Bars
12.2. Rising Tourism
12.3. Growing Expatriates
12.4. Technological Advancement
12.5. Rising Population of Youth
13. Porter’s Five Forces Model
13.1. Competitive Rivalry
13.2. Bargaining Power of Buyers
13.3. Bargaining Power of Power
13.4. Threat of New Entrants
13.5. Threat of Substitutes
14. SWOT Analysis
14.1. Strengths
14.2. Weaknesses
14.3. Opportunities
14.4. Threats
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles
15.1.1. BLU
15.1.1.1. Company Details
15.1.1.2. Product & Services
15.1.1.3. Financials (As Per Availability)
15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.1.5. Recent Developments
15.1.1.6. Key Management Personnel
15.1.2. Zero Gravity
15.1.2.1. Company Details
15.1.2.2. Product & Services
15.1.2.3. Financials (As Per Availability)
15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.2.5. Recent Developments
15.1.2.6. Key Management Personnel
15.1.3. 1-OAK
15.1.3.1. Company Details
15.1.3.2. Product & Services
15.1.3.3. Financials (As Per Availability)
15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.3.5. Recent Developments
15.1.3.6. Key Management Personnel
15.1.4. Vault
15.1.4.1. Company Details
15.1.4.2. Product & Services
15.1.4.3. Financials (As Per Availability)
15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.4.5. Recent Developments
15.1.4.6. Key Management Personnel
15.1.5. Biggles Pub
15.1.5.1. Company Details
15.1.5.2. Product & Services
15.1.5.3. Financials (As Per Availability)
15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.5.5. Recent Developments
15.1.5.6. Key Management Personnel
15.1.6. Bliss Lounge
15.1.6.1. Company Details
15.1.6.2. Product & Services
15.1.6.3. Financials (As Per Availability)
15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.6.5. Recent Developments
15.1.6.6. Key Management Personnel
15.1.7. Bla Bla
15.1.7.1. Company Details
15.1.7.2. Product & Services
15.1.7.3. Financials (As Per Availability)
15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.7.5. Recent Developments
15.1.7.6. Key Management Personnel
15.1.8. At.Mosphere
15.1.8.1. Company Details
15.1.8.2. Product & Services
15.1.8.3. Financials (As Per Availability)
15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.8.5. Recent Developments
15.1.8.6. Key Management Personnel
15.1.9. Nargui Five
15.1.9.1. Company Details
15.1.9.2. Product & Services
15.1.9.3. Financials (As Per Availability)
15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.9.5. Recent Developments
15.1.9.6. Key Management Personnel
15.1.10. Soho Garden DXB
15.1.10.1. Company Details
15.1.10.2. Product & Services
15.1.10.3. Financials (As Per Availability)
15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.10.5. Recent Developments
15.1.10.6. Key Management Personnel
16. Strategic Recommendations/Action Plan
16.1. Key Focus Areas
16.2. Target Ownership
17. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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Summary

The UAE's Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) market is poised for expansion, driven by factors like high disposable income, increased tourist numbers, and evolving consumer preferences.

The growth of the Pubs, Bars, Clubs & Lounges market is also attributed to the burgeoning expat community in the UAE. Notably, the United Arab Emirates hosts around 200 different nationalities as of 2020, according to the UAE Government Portal. Indian expatriates, constituting approximately 3.5 million individuals or about 30% of the nation's population, represent the largest ethnic group in the UAE, based on the International Migrant Stock report by the UN Department of Economic and Social Affairs. This diverse diaspora is concentrated across the Northern Emirates, including Dubai and Abu Dhabi, with the latter accommodating around 15% of its residents. Despite the majority being employed, around 10% of Indians rely on family members for support.

Formerly, alcohol consumption was prohibited in the UAE. However, tourists and non-Muslims can now consume alcohol within licensed indoor establishments such as hotels, bars, and restaurants. Nevertheless, public consumption of alcohol remains forbidden, with Dubai particularly strict on public intoxication and drunk driving.

Despite stringent regulations, Dubai acknowledges the demand for quality beverages among tourists and non-Muslim residents. To cater to this demand, hotels and restaurants have crafted sophisticated wine, beer, and cocktail programs featuring expert mixology, extensive wine selections, and curated liquor offerings.

Tax Reduction to Propel Market Growth

Alcohol sales have long been an economic indicator for Dubai, a prominent tourist hub. To accommodate the growing expat and tourist population, Dubai Municipality abolished the 30% tax on alcohol sales from January 1, 2023. As a result, many bars and clubs have adjusted their pricing structure, rendering beverages more affordable. This reduction has been observed, for instance, at the renowned Irish bar McGettigan's JLT, where bottled beers now cost approximately USD 9 and draught beer prices start at USD 10. Similarly, house wine glasses are priced at USD 9. This tax incentive is projected to catalyze exponential growth in the market for pubs, bars, clubs, and lounges during the forecast period.

Growing Number of Establishments to Drive Market

Traditional bars continue to thrive despite the emergence of a multitude of live entertainment and dining venues across the Middle East. An increase in the number of bars in the UAE can be attributed to the burgeoning tourist population and evolving consumer preferences regarding leisure and nightlife. Noteworthy examples include the opening of a new bar and lounge at SLS Dubai Hotel & Residences, offering Latin music, Cuban-inspired cocktails, and a speakeasy ambiance. Smoke and Mirrors, located on the 74th floor, mirrors the elegance of a gentleman's club combined with an antique library, attracting visitors seeking a refined experience.

Infusion of AI and Technology: A Market Catalyst

Companies are enhancing their presence in the market by establishing pubs, bars, clubs & lounges equipped with Artificial Intelligence (AI) and cutting-edge technology to enhance the customer experience. For instance, "Illuminati," UAE's first luxury experiential lounge launched at V Habtoor Hotel, offers a fusion of elements designed to captivate patrons. The lounge features dynamic 3D-mapped walls changing daily to suit various themes, LED-adorned dining area walls as captivating backdrops, and AI-backed touchscreen tables in VIP pods for seamless ordering and payment. This innovative approach, which fosters intrigue and mystery, includes an exclusive "Illuminati Society" club with password-protected access to immersive 360-degree and 3D-mapped environments.

In conclusion, the UAE's Pubs, Bars, Clubs & Lounges market is poised for growth due to factors like disposable income, tourism, changing preferences, and technological integration. These elements collectively project a promising future for the entertainment and leisure sector in the region.
Market Segmentation
The Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) market is segmented based on ownership, chained outlets, and region. Based on ownership, the market is further divided into standalone & chained. Based on chained outlets, the market is divided into international & domestic. Based on the region, the market is further segmented into Dubai, Abu Dhabi, Ajman, and the Rest of UAE.
Company Profiles
BLU, Zero Gravity, 1-OAK, Vault, Biggles Pub, Bliss Lounge, Bla Bla, At.Mosphere, Nargui Five, Soho Garden DXB are among the major players that are driving the market growth of the UAE Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) market.
Report Scope:
In this report, the UAE Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• UAE Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market, By Ownership:
o Chained
o Standalone
• UAE Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market, By Chained Outlets:
o International
o Domestic
• UAE Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market, By Region:
o Dubai
o Abu Dhabi
o Ajman
o Rest of UAE
• Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the UAE Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis
4.1. Brand Awareness
4.2. Frequency of Visit
5. UAE Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Ownership Market Share Analysis (Standalone & Chained)
5.2.2. By Chained Outlets Market Share Analysis (International & Domestic)
5.2.3. By Regional Market Share Analysis
5.2.3.1. Dubai Market Share Analysis
5.2.3.2. Abu Dhabi Market Share Analysis
5.2.3.3. Ajman Market Share Analysis
5.2.3.4. Rest of UAE Market Share Analysis
5.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. UAE Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Ownership Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Chained Outlets Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Dubai Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Ownership Market Mapping & Opportunity Assessment
6.2.2. By Chained Outlets Market Mapping & Opportunity Assessment
7. Abu Dhabi Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Ownership Market Mapping & Opportunity Assessment
7.2.2. By Chained Outlets Market Mapping & Opportunity Assessment
8. Ajman Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Ownership Market Mapping & Opportunity Assessment
8.2.2. By Chained Outlets Market Mapping & Opportunity Assessment
9. Rest of UAE Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Ownership Market Mapping & Opportunity Assessment
9.2.2. By Chained Outlets Market Mapping & Opportunity Assessment
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Influence of Western Culture
10.1.2. Growing Alcohol Demand
10.1.3. Emerging advancement in technology.
10.2. Challenge
10.2.1. Government Policies.
10.2.2. Restrictions on Alcohol
11. Impact of COVID-19 on UAE Pubs, Bars, Clubs & Lounges (PBCL) Market
11.1. Impact Assessment Model
11.1.1. Key Segments Impacted
11.1.2. Key Regions Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Increasing demand for Bars
12.2. Rising Tourism
12.3. Growing Expatriates
12.4. Technological Advancement
12.5. Rising Population of Youth
13. Porter’s Five Forces Model
13.1. Competitive Rivalry
13.2. Bargaining Power of Buyers
13.3. Bargaining Power of Power
13.4. Threat of New Entrants
13.5. Threat of Substitutes
14. SWOT Analysis
14.1. Strengths
14.2. Weaknesses
14.3. Opportunities
14.4. Threats
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles
15.1.1. BLU
15.1.1.1. Company Details
15.1.1.2. Product & Services
15.1.1.3. Financials (As Per Availability)
15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.1.5. Recent Developments
15.1.1.6. Key Management Personnel
15.1.2. Zero Gravity
15.1.2.1. Company Details
15.1.2.2. Product & Services
15.1.2.3. Financials (As Per Availability)
15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.2.5. Recent Developments
15.1.2.6. Key Management Personnel
15.1.3. 1-OAK
15.1.3.1. Company Details
15.1.3.2. Product & Services
15.1.3.3. Financials (As Per Availability)
15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.3.5. Recent Developments
15.1.3.6. Key Management Personnel
15.1.4. Vault
15.1.4.1. Company Details
15.1.4.2. Product & Services
15.1.4.3. Financials (As Per Availability)
15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.4.5. Recent Developments
15.1.4.6. Key Management Personnel
15.1.5. Biggles Pub
15.1.5.1. Company Details
15.1.5.2. Product & Services
15.1.5.3. Financials (As Per Availability)
15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.5.5. Recent Developments
15.1.5.6. Key Management Personnel
15.1.6. Bliss Lounge
15.1.6.1. Company Details
15.1.6.2. Product & Services
15.1.6.3. Financials (As Per Availability)
15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.6.5. Recent Developments
15.1.6.6. Key Management Personnel
15.1.7. Bla Bla
15.1.7.1. Company Details
15.1.7.2. Product & Services
15.1.7.3. Financials (As Per Availability)
15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.7.5. Recent Developments
15.1.7.6. Key Management Personnel
15.1.8. At.Mosphere
15.1.8.1. Company Details
15.1.8.2. Product & Services
15.1.8.3. Financials (As Per Availability)
15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.8.5. Recent Developments
15.1.8.6. Key Management Personnel
15.1.9. Nargui Five
15.1.9.1. Company Details
15.1.9.2. Product & Services
15.1.9.3. Financials (As Per Availability)
15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.9.5. Recent Developments
15.1.9.6. Key Management Personnel
15.1.10. Soho Garden DXB
15.1.10.1. Company Details
15.1.10.2. Product & Services
15.1.10.3. Financials (As Per Availability)
15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.10.5. Recent Developments
15.1.10.6. Key Management Personnel
16. Strategic Recommendations/Action Plan
16.1. Key Focus Areas
16.2. Target Ownership
17. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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2024/12/24 10:26

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