世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

カナダ空気源ヒートポンプ市場、プロセス別(空気対空気(ダクト、ダクトレス)、空気対水(分割、統合))、最終用途別(住宅、ホテル&リゾート、ジム&スパ、教育、フードサービス、その他(ヘルスケア、オフィスなど)、販売チャネル別(配管工、ディーラー&契約者、小売、直販、オンライン、その他(流通、建設業者など)、地域、企業別、予測・機会:2018~2028F


Canada Air Source Heat Pump Market, By Process (Air to Air (Ducts, Ductless), Air to Water (Split, Integrated)), By End Use (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.), By Sales Channel (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F

カナダの空気源ヒートポンプ市場は、住宅および商業部門におけるエネルギー効率が高く、費用対効果の高い空間暖房および冷房アプリケーションの需要増によって牽引されると予想されます。このシナリオによりヒー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年5月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
77 英語

 

サマリー

カナダの空気源ヒートポンプ市場は、住宅および商業部門におけるエネルギー効率が高く、費用対効果の高い空間暖房および冷房アプリケーションの需要増によって牽引されると予想されます。このシナリオによりヒートポンプの販売台数が増加しており、予測期間中の市場需要の増加が期待されます。
ヒートポンプは、低温の場所から熱を取り出し、高温の場所に運ぶ高効率な技術です。カナダでは、全国で70万台以上のヒートポンプが設置されています。さらに、カナダ市場では、空気熱源ヒートポンプが最も一般的なタイプとなっています。
ヒートポンプは、天然ガス炉や電気暖房に比べてエネルギー消費量が少ない。ヒートポンプは一般的に、電気やガスの暖房システムよりも高価ですが、エネルギーコストは低くなります。ヒートポンプシステムは、USD3746.37とUSD11988.40の間の費用がかかることがあります。ヒートポンプを使用している間、エネルギーコストは電気式ベースボード暖房に比べて最大60%削減でき、総エネルギー消費量は天然ガス炉に比べて50%削減することができます。
しかし、カナダ政府は、高価な家庭用暖房油からエネルギー効率の高い寒冷地用ヒートポンプに切り替える住宅所有者を支援することで、カナダの家庭の生活をより安価にするための投資を継続しています。さらに、暖房用の石油を寒冷地用ヒートポンプに移行した家庭の電気代の年間平均節約額は、1123.91米ドルから3521.59米ドルになります。
天然資源大臣は、カナダ・グリーン・ホームズ・イニシアチブの新しい流れである「石油からヒートポンプの手頃な価格(OHPA)補助金」に1億8732万米ドルを投資すると発表しました。このプログラムは、高価な家庭用暖房油から、より安価で信頼性の高い電気ヒートポンプに切り替える数千世帯を支援するものです。OHPA補助金は、2022年9月にギルボー大臣が発表した2億5,000万ドルを基に、電気ヒートポンプへの切り替えを支援することで、家庭用暖房をより安価にし、公害を削減します。
企業は、顧客を惹きつけ、市場での存在感を高めるために、革新的な新製品を提供しています。メーカーは、顧客の要望を満たすために新製品の開発に力を入れている。例えば、2021年、PHNIXは、家庭での二酸化炭素排出量を減らし、温室効果ガス排出量の大部分を占めるプロパン(R290)冷媒を使用した新しいインバータオールインワン空気源ヒートポンプ給湯器を発売しました。その結果、予測期間中に市場の需要を増加させるでしょう。
エネルギー効率の高い製品への需要の高まりが市場成長の原動力となる
空気熱源ヒートポンプの主な利点は、暖房効率が高いことであり、温室効果ガス排出量の削減や家庭のコスト削減が期待できます。例えば、カナダ人はエネルギー源の80%を冷暖房に費やしています。ヒートポンプは、年間50%から70%の節約を実現することができます。同様に、最先端を行くガス炉は98%の効率を誇ります。これは、天然ガス燃料を0.75USD使用するごとに、0.73USD分の熱を生み出すことを示しており、ヒートポンプは最大400%の効率を誇っています。ヒートポンプは、0.75米ドルの電気代で3.0米ドルの熱を生み出すことができ、予測期間中に市場需要が増加することを示しています。
低排出ガスが市場需要を押し上げる
経済は、非再生可能なエネルギー源への依存を減らすことを目指し、温室効果ガスの排出を制限するために、徐々に再生可能なエネルギー源へと傾斜しています。したがって、ヒートポンプ技術は、温室効果ガスの熱排出を低減するための有望なソリューションとなります。例えば、2022年、サーニッチは暖房油からヒートポンプへの融資プログラムを開始しました。サーニッチ区は、この革新的なプログラムを通じて、既存の石油炉やボイラーを効率的な電気ヒートポンプにアップグレードするために、最大8991.30米ドルの無利子融資を提供する。したがって、このプログラムは、温室効果ガス(GHG)排出量を削減し、炭素集約的な石油暖房を廃止するという、当地域の気候に関する取り組みの一環となるものです。その結果、空気熱源ヒートポンプの市場需要が増加することになります。
市場の細分化
空気熱源ヒートポンプ市場は、プロセス、最終用途、販売チャネルに基づいてセグメント化されます。プロセスに基づき、市場はさらに空対空(ダクト、ダクトレス)と空対水(分割、一体型)に分けられます。最終用途に基づくと、市場は住宅、ホテル&リゾート、ジム&スパ、教育、フードサービス、その他(ヘルスケア、オフィスなど)に区分される。販売チャネル別では、配管工、ディーラー&コントラクター、小売、直販、オンライン、その他(ディストリビューター、ビルダーなど)に分類されます。
企業プロフィール
GREE Electric Appliances Inc.、Senvilla.Ca、Mitsubishi Electric Sales Canada Inc、Trane Technologies Company, LLC、Wolf Steel Ltd.、Hometown Heating Inc.、Johnson Controls、Panasonic Canada Inc、Rheem Manufacturing Company, Mr.Cool Canadaなどがカナダのプラットフォームの主要な市場プレイヤーで、カナダの空気源ヒートポンプ市場の成長をリードしています。
レポートのスコープ
本レポートでは、カナダの空気源ヒートポンプ市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリに分類し、その詳細も紹介しています:
- カナダの空気源ヒートポンプ市場、プロセス別
o 空気から空気へ
空気から水へ
- カナダの空気源ヒートポンプ市場:エンドユース別
o 住宅用
o ホテル&リゾート
ジム&スパ
o 教育
o フードサービス
o その他
- カナダ空気源ヒートポンプの市場:販売チャネル別
o 配管業者
o ディーラー&コントラクター
小売業
直販
オンライン
o その他
- カナダの空気源ヒートポンプ市場、地域別
o アルバータ州
ケベック州
o オンタリオ州
ブリティッシュコロンビア州
o サスカチュワン州、マニトバ州
o その他のカナダ

競合他社の状況
企業プロファイル:カナダの空気源ヒートポンプ市場に進出している主要企業の詳細な分析。
カスタマイズが可能です:
TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です:
企業情報
- 追加の市場プレイヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

ページTOPに戻る


目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Preferred Way for Heating Water
4.4. Brand Awareness
4.5. Sources of Awareness
4.6. Factors Influencing Purchase Decision
4.7. Challenges Faced Post Purchase
5. Canada Air Source Heat Pump Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.1.2. By Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Process Market Share Analysis (Air to Air, Air to Water)
5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.)
5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)).
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. Alberta Market Share Analysis
5.2.4.2. Quebec Market Share Analysis
5.2.4.3. Ontario Market Share Analysis
5.2.4.4. British Columbia Market Share Analysis
5.2.4.5. Saskatchewan and Manitoba Market Share Analysis
5.2.4.6. Rest of Canada Market Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis
5.3. Canada Air Source Heat Pump Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Process Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Canada Air to Air Heat Pump Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type Market Share Analysis (Ducts, Ductless)
6.2.2. By End Use Market Share Analysis
6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs)
7. Canada Air to Water Heat Pump Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type Market Share Analysis (Split, Integrated)
7.2.2. By Tank Capacity Market Share Analysis (Less than 200L, 200L to 300L, more than 300L)
7.2.3. By End Use Market Share Analysis
7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis
7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs)
8. Market Dynamics
8.1. Drivers
8.1.1. Increasing government initiatives
8.1.2. Increasing demand for energy efficient products
8.2. Challenge
8.2.1. Availability of substitute products
8.2.2. High Installation Cost
9. Impact of COVID-19 on Canada Air Source Heat Pump Market
9.1. Impact Assessment Model
9.1.1. Key Segments Impacted
9.1.2. Key Regions Impacted
10. Market Trends & Developments
10.1. Maintain the room temperate
10.2. Rising environmental awareness
10.3. Increasing e-commerce sector
10.4. Increasing demand for advance space heating technologies
10.5. Growing demand for cost effective products.
11. Porter’s Five Forces Model
11.1. Competitive Rivalry
11.2. Bargaining Power of Buyers
11.3. Bargaining Power of Suppliers
11.4. Threat of New Entrants
11.5. Threat of Substitutes
12. SWOT Analysis
12.1. Strengths
12.2. Weaknesses
12.3. Opportunities
12.4. Threats
13. Competitive Landscape
13.1. Company Profiles
13.1.1. GREE Electric Appliances Inc.
13.1.1.1. Company Details
13.1.1.2. Product & Services
13.1.1.3. Financials (As Reported)
13.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.1.5. Recent Developments
13.1.1.6. Key Management Personnel
13.1.2. Senvilla.Ca
13.1.2.1. Company Details
13.1.2.2. Product & Services
13.1.2.3. Financials (As Reported)
13.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.2.5. Recent Developments
13.1.2.6. Key Management Personnel
13.1.3. Mitsubishi Electric Sales Canada Inc
13.1.3.1. Company Details
13.1.3.2. Product & Services
13.1.3.3. Financials (As Reported)
13.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.3.5. Recent Developments
13.1.3.6. Key Management Personnel
13.1.4. Trane Technologies Company, LLC
13.1.4.1. Company Details
13.1.4.2. Product & Services
13.1.4.3. Financials (As Reported)
13.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.4.5. Recent Developments
13.1.4.6. Key Management Personnel
13.1.5. Wolf Steel Ltd
13.1.5.1. Company Details
13.1.5.2. Product & Services
13.1.5.3. Financials (As Reported)
13.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.5.5. Recent Developments
13.1.5.6. Key Management Personnel
13.1.6. Hometown Heating Inc.
13.1.6.1. Company Details
13.1.6.2. Product & Services
13.1.6.3. Financials (As Reported)
13.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.6.5. Recent Developments
13.1.6.6. Key Management Personnel
13.1.7. Johnson Controls
13.1.7.1. Company Details
13.1.7.2. Product & Services
13.1.7.3. Financials (As Reported)
13.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.7.5. Recent Developments
13.1.7.6. Key Management Personnel
13.1.8. Panasonic Canada Inc
13.1.8.1. Company Details
13.1.8.2. Product & Services
13.1.8.3. Financials (As Reported)
13.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.8.5. Recent Developments
13.1.8.6. Key Management Personnel
13.1.9. Rheem Manufacturing Company
13.1.9.1. Company Details
13.1.9.2. Product & Services
13.1.9.3. Financials (As Reported)
13.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.9.5. Recent Developments
13.1.9.6. Key Management Personnel
13.1.10. Mr Cool Canada
13.1.10.1. Company Details
13.1.10.2. Product & Services
13.1.10.3. Financials (As Reported)
13.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.10.5. Recent Developments
13.1.10.6. Key Management Personnel
14. Strategic Recommendations/Action Plan
14.1. Key Focus Areas
14.2. Target Regions
14.3. Target Process
14.4. Target End Use
15. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The Canada air source heat pump market is expected to be driven by increased demand for energy-efficient and cost-effective space heating and cooling applications in residential and commercial sectors. This scenario has increased heat pump sales, which is expected to lead to an increase in market demand during the forecast period.
Heat pumps are a high-efficiency technology that extracts heat from a low-temperature place and transports it to a higher-temperature location. In Canada, more than 700,000 heat pumps are installed nationwide. Furthermore, air-source heat pumps are the most common type in the Canadian market.
Heat pumps use less energy than natural gas furnaces or electric heating. Heat pumps are generally more expensive than electric or gas heating systems but have lower energy costs. Heat pump systems can cost between USD3746.37 and USD11988.40. While using a heat pump, energy costs can be reduced by up to 60% compared to electric baseboard heating, and total energy consumption can be reduced by 50% compared to a natural gas furnace.
However, the Canadian government is continuing to invest in making life more affordable for Canadian families by assisting homeowners in switching from expensive home heating oil to energy-efficient cold-climate heat pumps. Additionally, the average annual savings on home electricity bills for homeowners who move oil to cold-climate heat pumps to heat their house is between USD 1123.91 and USD 3521.59.
The Minister of Natural Resources announced a USD187.32 million investment for the Oil to Heat Pump Affordability (OHPA) Grant, a new stream to the Canada Greener Homes Initiative. This program will assist thousands of households in switching from expensive home heating oil to more affordable, dependable electric heat pumps. The OHPA Grant builds on the $250 million announced by Minister Guilbeault in September 2022 to make home heating more affordable and reduce pollution by assisting households in switching to electric heat pumps.
Companies are offering new innovative products to attract customers and increase their market presence. Manufacturers are focusing on developing new products to fulfill the customers' demands. For example, in 2021, PHNIX launched a new inverter all-in-one air source heat pump water heater using propane (R290) refrigerant, which reduces the carbon footprint in homes and accounts for a significant portion of greenhouse gas emissions. As a result, it will increase the market demand during the forecast period.
Increasing Demand for Energy Efficient Products Fuels the Market Growth
The main benefit of using an air-source heat pump is its high efficiency in heating, which includes reducing greenhouse gas emissions and lowering costs for a household. For instance, Canadians spend 80% of their energy sources on heating and cooling. Heat pumps can provide annual savings of 50% to 70%. Similarly, gas furnaces that are the most advanced are 98% efficient. This indicates that for every USD 0.75 of natural gas fuel used, it produces USD.73 worth of heat, and heat pumps boast an efficiency of up to 400%. The heat pump can generate USD 3.0 worth of heat for USD 0.75 cost of electricity, indicating an increase in market demand during the forecast period.
Low Gas Emission to Boost the Market Demand
The economy is aiming to reduce its dependency on non-renewable energy sources and is gradually inclining toward renewable energy sources to restrict the emission of greenhouse gases. Hence, heat pump technology is a promising solution for lowering greenhouse heat emissions. For instance, in 2022, Saanich initiated a heating oil to heat pump financing program. The District of Saanich is offering up to USD 8991.30 in interest-free financing to help to upgrade the existing oil furnace or boiler to an efficient electric heat pump through this innovative program. Hence, this program is part of our community's climate commitment to reduce greenhouse gas (GHG) emissions and eliminate carbon-intensive oil heating. As a result, it will increase the market demand for air-source heat pumps.
Market Segmentation
The air source heat pump market is segmented on the basis of process, end-use, and sales channel. Based on the process, the market is further divided into air-to-air (ducts, ductless) and air-to-water (split, integrated). Based on end use, the market is segmented into residential, hotels & resorts, gyms & spas, education, food service, and others (healthcare, offices, etc.). Based on sales channels, the market is split into plumbers, dealers & contractors, retail, direct sales, online, and others (distributors, builders, etc.).
Company Profiles
GREE Electric Appliances Inc., Senvilla.Ca, Mitsubishi Electric Sales Canada Inc, Trane Technologies Company, LLC, Wolf Steel Ltd., Hometown Heating Inc., Johnson Controls, Panasonic Canada Inc, Rheem Manufacturing Company, Mr. Cool Canada are among the major market players in the Canada platform that lead the market growth of the Canada air source heat pump market.
Report Scope:
In this report, the Canada air source heat pump market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:
• Canada Air Source Heat Pump Market, By Process:
o Air to Air
o Air to Water
• Canada Air Source Heat Pump Market, By End Use:
o Residential
o Hotels & Resorts
o Gym & Spas
o Education
o Food Service
o Others
• Canada Air Source Heat Pump Market, By Sales Channel:
o Plumbers
o Dealers & Contractors
o Retail
o Direct Sales
o Online
o Others
• Canada Air Source Heat Pump Market, By Region:
o Alberta
o Quebec
o Ontario
o British Columbia
o Saskatchewan and Manitoba
o Rest of Canada

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Canada Air Source Heat Pump market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Preferred Way for Heating Water
4.4. Brand Awareness
4.5. Sources of Awareness
4.6. Factors Influencing Purchase Decision
4.7. Challenges Faced Post Purchase
5. Canada Air Source Heat Pump Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.1.2. By Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Process Market Share Analysis (Air to Air, Air to Water)
5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.)
5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)).
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. Alberta Market Share Analysis
5.2.4.2. Quebec Market Share Analysis
5.2.4.3. Ontario Market Share Analysis
5.2.4.4. British Columbia Market Share Analysis
5.2.4.5. Saskatchewan and Manitoba Market Share Analysis
5.2.4.6. Rest of Canada Market Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis
5.3. Canada Air Source Heat Pump Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Process Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Canada Air to Air Heat Pump Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type Market Share Analysis (Ducts, Ductless)
6.2.2. By End Use Market Share Analysis
6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs)
7. Canada Air to Water Heat Pump Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type Market Share Analysis (Split, Integrated)
7.2.2. By Tank Capacity Market Share Analysis (Less than 200L, 200L to 300L, more than 300L)
7.2.3. By End Use Market Share Analysis
7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis
7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs)
8. Market Dynamics
8.1. Drivers
8.1.1. Increasing government initiatives
8.1.2. Increasing demand for energy efficient products
8.2. Challenge
8.2.1. Availability of substitute products
8.2.2. High Installation Cost
9. Impact of COVID-19 on Canada Air Source Heat Pump Market
9.1. Impact Assessment Model
9.1.1. Key Segments Impacted
9.1.2. Key Regions Impacted
10. Market Trends & Developments
10.1. Maintain the room temperate
10.2. Rising environmental awareness
10.3. Increasing e-commerce sector
10.4. Increasing demand for advance space heating technologies
10.5. Growing demand for cost effective products.
11. Porter’s Five Forces Model
11.1. Competitive Rivalry
11.2. Bargaining Power of Buyers
11.3. Bargaining Power of Suppliers
11.4. Threat of New Entrants
11.5. Threat of Substitutes
12. SWOT Analysis
12.1. Strengths
12.2. Weaknesses
12.3. Opportunities
12.4. Threats
13. Competitive Landscape
13.1. Company Profiles
13.1.1. GREE Electric Appliances Inc.
13.1.1.1. Company Details
13.1.1.2. Product & Services
13.1.1.3. Financials (As Reported)
13.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.1.5. Recent Developments
13.1.1.6. Key Management Personnel
13.1.2. Senvilla.Ca
13.1.2.1. Company Details
13.1.2.2. Product & Services
13.1.2.3. Financials (As Reported)
13.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.2.5. Recent Developments
13.1.2.6. Key Management Personnel
13.1.3. Mitsubishi Electric Sales Canada Inc
13.1.3.1. Company Details
13.1.3.2. Product & Services
13.1.3.3. Financials (As Reported)
13.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.3.5. Recent Developments
13.1.3.6. Key Management Personnel
13.1.4. Trane Technologies Company, LLC
13.1.4.1. Company Details
13.1.4.2. Product & Services
13.1.4.3. Financials (As Reported)
13.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.4.5. Recent Developments
13.1.4.6. Key Management Personnel
13.1.5. Wolf Steel Ltd
13.1.5.1. Company Details
13.1.5.2. Product & Services
13.1.5.3. Financials (As Reported)
13.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.5.5. Recent Developments
13.1.5.6. Key Management Personnel
13.1.6. Hometown Heating Inc.
13.1.6.1. Company Details
13.1.6.2. Product & Services
13.1.6.3. Financials (As Reported)
13.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.6.5. Recent Developments
13.1.6.6. Key Management Personnel
13.1.7. Johnson Controls
13.1.7.1. Company Details
13.1.7.2. Product & Services
13.1.7.3. Financials (As Reported)
13.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.7.5. Recent Developments
13.1.7.6. Key Management Personnel
13.1.8. Panasonic Canada Inc
13.1.8.1. Company Details
13.1.8.2. Product & Services
13.1.8.3. Financials (As Reported)
13.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.8.5. Recent Developments
13.1.8.6. Key Management Personnel
13.1.9. Rheem Manufacturing Company
13.1.9.1. Company Details
13.1.9.2. Product & Services
13.1.9.3. Financials (As Reported)
13.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.9.5. Recent Developments
13.1.9.6. Key Management Personnel
13.1.10. Mr Cool Canada
13.1.10.1. Company Details
13.1.10.2. Product & Services
13.1.10.3. Financials (As Reported)
13.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.10.5. Recent Developments
13.1.10.6. Key Management Personnel
14. Strategic Recommendations/Action Plan
14.1. Key Focus Areas
14.2. Target Regions
14.3. Target Process
14.4. Target End Use
15. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(source)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る