カナダ空気源ヒートポンプ市場、プロセス別(空気対空気(ダクト、ダクトレス)、空気対水(分割、統合))、最終用途別(住宅、ホテル&リゾート、ジム&スパ、教育、フードサービス、その他(ヘルスケア、オフィスなど)、販売チャネル別(配管工、ディーラー&契約者、小売、直販、オンライン、その他(流通、建設業者など)、地域、企業別、予測・機会:2018~2028FCanada Air Source Heat Pump Market, By Process (Air to Air (Ducts, Ductless), Air to Water (Split, Integrated)), By End Use (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.), By Sales Channel (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F カナダの空気源ヒートポンプ市場は、住宅および商業部門におけるエネルギー効率が高く、費用対効果の高い空間暖房および冷房アプリケーションの需要増によって牽引されると予想されます。このシナリオによりヒー... もっと見る
サマリーカナダの空気源ヒートポンプ市場は、住宅および商業部門におけるエネルギー効率が高く、費用対効果の高い空間暖房および冷房アプリケーションの需要増によって牽引されると予想されます。このシナリオによりヒートポンプの販売台数が増加しており、予測期間中の市場需要の増加が期待されます。ヒートポンプは、低温の場所から熱を取り出し、高温の場所に運ぶ高効率な技術です。カナダでは、全国で70万台以上のヒートポンプが設置されています。さらに、カナダ市場では、空気熱源ヒートポンプが最も一般的なタイプとなっています。 ヒートポンプは、天然ガス炉や電気暖房に比べてエネルギー消費量が少ない。ヒートポンプは一般的に、電気やガスの暖房システムよりも高価ですが、エネルギーコストは低くなります。ヒートポンプシステムは、USD3746.37とUSD11988.40の間の費用がかかることがあります。ヒートポンプを使用している間、エネルギーコストは電気式ベースボード暖房に比べて最大60%削減でき、総エネルギー消費量は天然ガス炉に比べて50%削減することができます。 しかし、カナダ政府は、高価な家庭用暖房油からエネルギー効率の高い寒冷地用ヒートポンプに切り替える住宅所有者を支援することで、カナダの家庭の生活をより安価にするための投資を継続しています。さらに、暖房用の石油を寒冷地用ヒートポンプに移行した家庭の電気代の年間平均節約額は、1123.91米ドルから3521.59米ドルになります。 天然資源大臣は、カナダ・グリーン・ホームズ・イニシアチブの新しい流れである「石油からヒートポンプの手頃な価格(OHPA)補助金」に1億8732万米ドルを投資すると発表しました。このプログラムは、高価な家庭用暖房油から、より安価で信頼性の高い電気ヒートポンプに切り替える数千世帯を支援するものです。OHPA補助金は、2022年9月にギルボー大臣が発表した2億5,000万ドルを基に、電気ヒートポンプへの切り替えを支援することで、家庭用暖房をより安価にし、公害を削減します。 企業は、顧客を惹きつけ、市場での存在感を高めるために、革新的な新製品を提供しています。メーカーは、顧客の要望を満たすために新製品の開発に力を入れている。例えば、2021年、PHNIXは、家庭での二酸化炭素排出量を減らし、温室効果ガス排出量の大部分を占めるプロパン(R290)冷媒を使用した新しいインバータオールインワン空気源ヒートポンプ給湯器を発売しました。その結果、予測期間中に市場の需要を増加させるでしょう。 エネルギー効率の高い製品への需要の高まりが市場成長の原動力となる 空気熱源ヒートポンプの主な利点は、暖房効率が高いことであり、温室効果ガス排出量の削減や家庭のコスト削減が期待できます。例えば、カナダ人はエネルギー源の80%を冷暖房に費やしています。ヒートポンプは、年間50%から70%の節約を実現することができます。同様に、最先端を行くガス炉は98%の効率を誇ります。これは、天然ガス燃料を0.75USD使用するごとに、0.73USD分の熱を生み出すことを示しており、ヒートポンプは最大400%の効率を誇っています。ヒートポンプは、0.75米ドルの電気代で3.0米ドルの熱を生み出すことができ、予測期間中に市場需要が増加することを示しています。 低排出ガスが市場需要を押し上げる 経済は、非再生可能なエネルギー源への依存を減らすことを目指し、温室効果ガスの排出を制限するために、徐々に再生可能なエネルギー源へと傾斜しています。したがって、ヒートポンプ技術は、温室効果ガスの熱排出を低減するための有望なソリューションとなります。例えば、2022年、サーニッチは暖房油からヒートポンプへの融資プログラムを開始しました。サーニッチ区は、この革新的なプログラムを通じて、既存の石油炉やボイラーを効率的な電気ヒートポンプにアップグレードするために、最大8991.30米ドルの無利子融資を提供する。したがって、このプログラムは、温室効果ガス(GHG)排出量を削減し、炭素集約的な石油暖房を廃止するという、当地域の気候に関する取り組みの一環となるものです。その結果、空気熱源ヒートポンプの市場需要が増加することになります。 市場の細分化 空気熱源ヒートポンプ市場は、プロセス、最終用途、販売チャネルに基づいてセグメント化されます。プロセスに基づき、市場はさらに空対空(ダクト、ダクトレス)と空対水(分割、一体型)に分けられます。最終用途に基づくと、市場は住宅、ホテル&リゾート、ジム&スパ、教育、フードサービス、その他(ヘルスケア、オフィスなど)に区分される。販売チャネル別では、配管工、ディーラー&コントラクター、小売、直販、オンライン、その他(ディストリビューター、ビルダーなど)に分類されます。 企業プロフィール GREE Electric Appliances Inc.、Senvilla.Ca、Mitsubishi Electric Sales Canada Inc、Trane Technologies Company, LLC、Wolf Steel Ltd.、Hometown Heating Inc.、Johnson Controls、Panasonic Canada Inc、Rheem Manufacturing Company, Mr.Cool Canadaなどがカナダのプラットフォームの主要な市場プレイヤーで、カナダの空気源ヒートポンプ市場の成長をリードしています。 レポートのスコープ 本レポートでは、カナダの空気源ヒートポンプ市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリに分類し、その詳細も紹介しています: - カナダの空気源ヒートポンプ市場、プロセス別 o 空気から空気へ 空気から水へ - カナダの空気源ヒートポンプ市場:エンドユース別 o 住宅用 o ホテル&リゾート ジム&スパ o 教育 o フードサービス o その他 - カナダ空気源ヒートポンプの市場:販売チャネル別 o 配管業者 o ディーラー&コントラクター 小売業 直販 オンライン o その他 - カナダの空気源ヒートポンプ市場、地域別 o アルバータ州 ケベック州 o オンタリオ州 ブリティッシュコロンビア州 o サスカチュワン州、マニトバ州 o その他のカナダ 競合他社の状況 企業プロファイル:カナダの空気源ヒートポンプ市場に進出している主要企業の詳細な分析。 カスタマイズが可能です: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 企業情報 - 追加の市場プレイヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Preferred Way for Heating Water 4.4. Brand Awareness 4.5. Sources of Awareness 4.6. Factors Influencing Purchase Decision 4.7. Challenges Faced Post Purchase 5. Canada Air Source Heat Pump Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Process Market Share Analysis (Air to Air, Air to Water) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)). 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. Alberta Market Share Analysis 5.2.4.2. Quebec Market Share Analysis 5.2.4.3. Ontario Market Share Analysis 5.2.4.4. British Columbia Market Share Analysis 5.2.4.5. Saskatchewan and Manitoba Market Share Analysis 5.2.4.6. Rest of Canada Market Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. Canada Air Source Heat Pump Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Process Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Canada Air to Air Heat Pump Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis (Ducts, Ductless) 6.2.2. By End Use Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs) 7. Canada Air to Water Heat Pump Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis (Split, Integrated) 7.2.2. By Tank Capacity Market Share Analysis (Less than 200L, 200L to 300L, more than 300L) 7.2.3. By End Use Market Share Analysis 7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs) 8. Market Dynamics 8.1. Drivers 8.1.1. Increasing government initiatives 8.1.2. Increasing demand for energy efficient products 8.2. Challenge 8.2.1. Availability of substitute products 8.2.2. High Installation Cost 9. Impact of COVID-19 on Canada Air Source Heat Pump Market 9.1. Impact Assessment Model 9.1.1. Key Segments Impacted 9.1.2. Key Regions Impacted 10. Market Trends & Developments 10.1. Maintain the room temperate 10.2. Rising environmental awareness 10.3. Increasing e-commerce sector 10.4. Increasing demand for advance space heating technologies 10.5. Growing demand for cost effective products. 11. Porter’s Five Forces Model 11.1. Competitive Rivalry 11.2. Bargaining Power of Buyers 11.3. Bargaining Power of Suppliers 11.4. Threat of New Entrants 11.5. Threat of Substitutes 12. SWOT Analysis 12.1. Strengths 12.2. Weaknesses 12.3. Opportunities 12.4. Threats 13. Competitive Landscape 13.1. Company Profiles 13.1.1. GREE Electric Appliances Inc. 13.1.1.1. Company Details 13.1.1.2. Product & Services 13.1.1.3. Financials (As Reported) 13.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.1.5. Recent Developments 13.1.1.6. Key Management Personnel 13.1.2. Senvilla.Ca 13.1.2.1. Company Details 13.1.2.2. Product & Services 13.1.2.3. Financials (As Reported) 13.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.2.5. Recent Developments 13.1.2.6. Key Management Personnel 13.1.3. Mitsubishi Electric Sales Canada Inc 13.1.3.1. Company Details 13.1.3.2. Product & Services 13.1.3.3. Financials (As Reported) 13.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.3.5. Recent Developments 13.1.3.6. Key Management Personnel 13.1.4. Trane Technologies Company, LLC 13.1.4.1. Company Details 13.1.4.2. Product & Services 13.1.4.3. Financials (As Reported) 13.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.4.5. Recent Developments 13.1.4.6. Key Management Personnel 13.1.5. Wolf Steel Ltd 13.1.5.1. Company Details 13.1.5.2. Product & Services 13.1.5.3. Financials (As Reported) 13.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.5.5. Recent Developments 13.1.5.6. Key Management Personnel 13.1.6. Hometown Heating Inc. 13.1.6.1. Company Details 13.1.6.2. Product & Services 13.1.6.3. Financials (As Reported) 13.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.6.5. Recent Developments 13.1.6.6. Key Management Personnel 13.1.7. Johnson Controls 13.1.7.1. Company Details 13.1.7.2. Product & Services 13.1.7.3. Financials (As Reported) 13.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.7.5. Recent Developments 13.1.7.6. Key Management Personnel 13.1.8. Panasonic Canada Inc 13.1.8.1. Company Details 13.1.8.2. Product & Services 13.1.8.3. Financials (As Reported) 13.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.8.5. Recent Developments 13.1.8.6. Key Management Personnel 13.1.9. Rheem Manufacturing Company 13.1.9.1. Company Details 13.1.9.2. Product & Services 13.1.9.3. Financials (As Reported) 13.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.9.5. Recent Developments 13.1.9.6. Key Management Personnel 13.1.10. Mr Cool Canada 13.1.10.1. Company Details 13.1.10.2. Product & Services 13.1.10.3. Financials (As Reported) 13.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.10.5. Recent Developments 13.1.10.6. Key Management Personnel 14. Strategic Recommendations/Action Plan 14.1. Key Focus Areas 14.2. Target Regions 14.3. Target Process 14.4. Target End Use 15. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe Canada air source heat pump market is expected to be driven by increased demand for energy-efficient and cost-effective space heating and cooling applications in residential and commercial sectors. This scenario has increased heat pump sales, which is expected to lead to an increase in market demand during the forecast period. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Preferred Way for Heating Water 4.4. Brand Awareness 4.5. Sources of Awareness 4.6. Factors Influencing Purchase Decision 4.7. Challenges Faced Post Purchase 5. Canada Air Source Heat Pump Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Process Market Share Analysis (Air to Air, Air to Water) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)). 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. Alberta Market Share Analysis 5.2.4.2. Quebec Market Share Analysis 5.2.4.3. Ontario Market Share Analysis 5.2.4.4. British Columbia Market Share Analysis 5.2.4.5. Saskatchewan and Manitoba Market Share Analysis 5.2.4.6. Rest of Canada Market Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. Canada Air Source Heat Pump Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Process Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Canada Air to Air Heat Pump Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis (Ducts, Ductless) 6.2.2. By End Use Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs) 7. Canada Air to Water Heat Pump Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis (Split, Integrated) 7.2.2. By Tank Capacity Market Share Analysis (Less than 200L, 200L to 300L, more than 300L) 7.2.3. By End Use Market Share Analysis 7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs) 8. Market Dynamics 8.1. Drivers 8.1.1. Increasing government initiatives 8.1.2. Increasing demand for energy efficient products 8.2. Challenge 8.2.1. Availability of substitute products 8.2.2. High Installation Cost 9. Impact of COVID-19 on Canada Air Source Heat Pump Market 9.1. Impact Assessment Model 9.1.1. Key Segments Impacted 9.1.2. Key Regions Impacted 10. Market Trends & Developments 10.1. Maintain the room temperate 10.2. Rising environmental awareness 10.3. Increasing e-commerce sector 10.4. Increasing demand for advance space heating technologies 10.5. Growing demand for cost effective products. 11. Porter’s Five Forces Model 11.1. Competitive Rivalry 11.2. Bargaining Power of Buyers 11.3. Bargaining Power of Suppliers 11.4. Threat of New Entrants 11.5. Threat of Substitutes 12. SWOT Analysis 12.1. Strengths 12.2. Weaknesses 12.3. Opportunities 12.4. Threats 13. Competitive Landscape 13.1. Company Profiles 13.1.1. GREE Electric Appliances Inc. 13.1.1.1. Company Details 13.1.1.2. Product & Services 13.1.1.3. Financials (As Reported) 13.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.1.5. Recent Developments 13.1.1.6. Key Management Personnel 13.1.2. Senvilla.Ca 13.1.2.1. Company Details 13.1.2.2. Product & Services 13.1.2.3. Financials (As Reported) 13.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.2.5. Recent Developments 13.1.2.6. Key Management Personnel 13.1.3. Mitsubishi Electric Sales Canada Inc 13.1.3.1. Company Details 13.1.3.2. Product & Services 13.1.3.3. Financials (As Reported) 13.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.3.5. Recent Developments 13.1.3.6. Key Management Personnel 13.1.4. Trane Technologies Company, LLC 13.1.4.1. Company Details 13.1.4.2. Product & Services 13.1.4.3. Financials (As Reported) 13.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.4.5. Recent Developments 13.1.4.6. Key Management Personnel 13.1.5. Wolf Steel Ltd 13.1.5.1. Company Details 13.1.5.2. Product & Services 13.1.5.3. Financials (As Reported) 13.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.5.5. Recent Developments 13.1.5.6. Key Management Personnel 13.1.6. Hometown Heating Inc. 13.1.6.1. Company Details 13.1.6.2. Product & Services 13.1.6.3. Financials (As Reported) 13.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.6.5. Recent Developments 13.1.6.6. Key Management Personnel 13.1.7. Johnson Controls 13.1.7.1. Company Details 13.1.7.2. Product & Services 13.1.7.3. Financials (As Reported) 13.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.7.5. Recent Developments 13.1.7.6. Key Management Personnel 13.1.8. Panasonic Canada Inc 13.1.8.1. Company Details 13.1.8.2. Product & Services 13.1.8.3. Financials (As Reported) 13.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.8.5. Recent Developments 13.1.8.6. Key Management Personnel 13.1.9. Rheem Manufacturing Company 13.1.9.1. Company Details 13.1.9.2. Product & Services 13.1.9.3. Financials (As Reported) 13.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.9.5. Recent Developments 13.1.9.6. Key Management Personnel 13.1.10. Mr Cool Canada 13.1.10.1. Company Details 13.1.10.2. Product & Services 13.1.10.3. Financials (As Reported) 13.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.10.5. Recent Developments 13.1.10.6. Key Management Personnel 14. Strategic Recommendations/Action Plan 14.1. Key Focus Areas 14.2. Target Regions 14.3. Target Process 14.4. Target End Use 15. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
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