世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ブラジル ペットグルーミング製品市場:ペットタイプ別(犬、猫、馬、その他(鳥類、爬虫類、小型哺乳類など))、製品タイプ別(シャンプー&コンディショナー、くし&ブラシ、バリカン&ハサミ、その他(ペットウェットシート手袋、ワイプ、ヘアドライヤーなど))、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、グルーマーモール、オンライン、その他(小売・薬局)、地域別、競合予測・機会:2018〜2028F


Brazil Pet Grooming Products Market By Pet Type (Dogs, Cats, Horses, Others ((Bird, Reptiles, Small Mammals, etc.), By Product Type (Shampoo & Conditioners, Comb & Brushes, Clippers & Scissors, and Others (Pet Wet Sheet Gloves, Wipes, Hair Dryers, etc.)), By Distribution Channel (Supermarket/Hypermarket, Groomers Mall, Online, and Others (Retail & Pharmacy), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F

ブラジルのペットグルーミング製品市場は、ペットの人間化の進展、ペットの飼育率の上昇、飼い主の健康意識の高まりなどの要因により、予測期間中に目覚しいCAGRを記録すると予想されています。 ペットのグルー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年5月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
76 英語

 

サマリー

ブラジルのペットグルーミング製品市場は、ペットの人間化の進展、ペットの飼育率の上昇、飼い主の健康意識の高まりなどの要因により、予測期間中に目覚しいCAGRを記録すると予想されています。
ペットのグルーミングには、入浴、コーミング、クリッピング、スタイリング、爪切りなどが含まれます。犬やその他の家畜の健康や衛生は、ペットグルーミングの良し悪しによって左右されます。Abinpet(ブラジルペット用品産業協会)によると、2021年にはブラジルのペット数は1億4160万匹を超え、そのうち犬は5510万匹、猫は2470万匹になると言われています。ブラジル地理統計院(IBGE)」によると、2013年の世論調査の前の12カ月間に狂犬病の予防接種を受けたペットオーナーは約75.4%でした。ブラジルでは、ペットの狂犬病予防接種は義務化されており、毎年接種することが義務付けられています。
ブラジルは世界で最も多くのペットの鳥を飼っている国です。約1億9100万羽で、2番目に多いイタリアの1300万羽を大きく引き離しています。ペットとして飼われている鳥の種類はさまざまで、ブラジルには1,840種以上の鳥が生息していることが確認されています。
ペットグルーミングサービスや関連商品への嗜好が高まり、ペットグルーミング用品の価格や売上が上昇し、高級なヒューマンブランドの特徴ある商品も登場しています。
また、ブラジルでは、その利便性とアクセスの良さから、電子商取引も普及しています。パンデミックからの分離では、パンデミック前の製品購入のシェア5.4%から2020年に比べて48%増加しました。COVID-19では、ペットの飼い主がEコマースチャネルからペットグルーミング製品を購入し、同国のペットグルーミング市場の需要を喚起しています。
ブラジルのペット産業では、2021年に285,000以上の事業者が存在しました。ペットショップ、動物病院、アグロストア、食品小売が10事業者のうち6事業者を占めています。残りはブリーダー(37.8%)と180以上の公認ペットフード産業(0.2%)です。したがって、国内のペット産業における事業者数の増加は、予測期間中のペットグルーミング製品市場をさらに活性化させることになります。
新製品の発売が市場成長を促進
ブラジルのメーカーは、ペットの飼い主の満足のために、ペット用の革新的な製品の製造と提供に力を入れています。例えば、2021年、ユニリーバはブラジルでペットケア製品のブランド「Cafune」を立ち上げました。このブランドは、四つ足の友人の健康を維持するために設計されたグッズを飼い主にフルセレクションで提供します。カフェーネは、おしりふき、猫砂、犬用トレーニングパッド、4種類のペット用シャンプー、2種類のコンディショナー、おしりふき、家庭用掃除・消毒用品をラインアップし、獣医師の支持を受け、動物実験を行わないことを示す「動物の倫理的扱いを求める人々の会(PETA)」の承認ロゴを付けています。同様に、各社が新製品を発売することも、ブラジルのペットグルーミング製品市場の成長を後押ししています。
ペットのヒューマニゼーションの高まりが市場成長を後押し
ペットのヒューマニゼーションが進み、飼い主は動物の命を守り、長生きさせるために必要なあらゆる手段を講じようとする傾向が強まっています。ペットの人間化の自然な現れとして、ペットの飼い主が動物を子供のように扱い、自分のために使うような製品を特に歓迎する「ペットを家族にする」運動があります。ブラジルは、76%の家庭が少なくとも1匹のペットを飼っており、世界で3番目に高いペット飼育率となっています。このようなペットのヒューマニゼーションが、ペットグルーミング製品の売上増加の要因となっています。しかし、単にペットにお金をかけるだけでなく、ペットを魅力的に見せるために高級なグルーミング用品を積極的に求めるようになってきています。その結果、ブラジルのペットグルーミング製品の市場は拡大し、需要が高まっています。
オーガニックのペットグルーミング製品が市場成長を後押し
ペットの飼い主は、より健康的でオーガニックなペット用品の選択肢を求めています。ペット用シャンプーやコンディショナーなどに使用されている化学物質が有害であることを認識する人が増えるにつれ、オーガニックで環境に優しいペット用グルーミング製品の市場が拡大しつつあります。例えば、ブラジルでは、ペットポストがオーガニック原料を使用した犬用の足拭きを販売しています。天然由来成分やリサイクル可能な包装材を使用するなど、地球と愛犬のために環境負荷低減に積極的に取り組んでいます。アレルギーのある犬にも効果的な肉球拭きです。スーパーチャージャーで汚れを落とす。
市場の区分け
ブラジルのペットグルーミング製品市場は、ペットタイプ、製品タイプ、流通チャネル、地域、企業に区分されます。ペットの種類に基づき、市場は犬、猫、馬、その他(鳥類、爬虫類、小型哺乳類など)に区分される。製品タイプ別では、シャンプー&コンディショナー、くし&ブラシ、バリカン&ハサミ、その他(ペット用ウェットシート手袋、おしりふき、ヘアドライヤーなど)に分類されます。流通チャネルに基づき、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、グルーミングモール、オンライン、その他(小売・薬局)に区分される。地域別に見ると、市場は北、北東、南、中央-西、南東に区分される。
市場参入企業
Mendota Pet、PAWS CLUB LIMITED、Wahl Clipper Corporation、Petkin, Inc.、Ferplast S.p.A., Arava Pet Spa Ltd、Fetch For Pets, LLC、Chalesco、Brasgroupがブラジルペット手入れ用品市場の主要市場プレーヤーである。
レポートのスコープ
本レポートでは、ブラジルのペットグルーミング製品市場を、業界動向に加えて以下のカテゴリーに分類し、その詳細もご紹介しています:
- ブラジルのペットグルーミング製品市場:ペットタイプ別
o 犬
o 猫
o 馬
o その他
- ブラジルのペットグルーミング製品市場:製品タイプ別
o シャンプー&コンディショナー
o くし・ブラシ
o クリッパー&シザーズ
その他
- ブラジルのペットグルーミング製品市場:流通チャネル別
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o グルーミングモール
o オンライン
その他
- ブラジルのペットグルーミング製品市場:地域別
o 北部
o 北東部
o 南部
o 中央-西
o サウスイースト
競合他社の状況
企業プロファイル:ブラジルのペットグルーミング製品市場に進出している主要企業の詳細分析。
カスタマイズが可能です:
TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です:
企業情報
- 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。

ページTOPに戻る


目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Brand Preferences
4.2. Factors Influencing Purchase Decision
4.3. Impact of Pet Ownership on Life
4.4. Major Concern of Pet Ownership
5. Brazil Pet Grooming Products Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Pet Type Market Share Analysis (Dogs, Cats, Horses, Others (Bird, Reptiles, Small Mammals, etc.))
5.2.2. By Product Type Market Share Analysis (Shampoo & Conditioners, Comb & Brushes, Clippers & Scissors, and Others (Pet Wet Sheet Gloves, Wipes, Hair Dryers, etc.))
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarket/Hypermarket, Groomers Mall, Online, and Others (Retail & Pharmacy)
5.2.4. By Region Market Share Analysis
5.2.4.1. North Market Share Analysis
5.2.4.2. Northeast Market Share Analysis
5.2.4.3. South Market Share Analysis
5.2.4.4. Central-West Market Share Analysis
5.2.4.5. Southeast Market Share Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis
5.3. Brazil Pet Grooming Products Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Pet Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Brazil Dog Grooming Products Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type Market Share Analysis
6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7. Brazil Cat Grooming Products Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type Market Share Analysis
7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8. Brazil Horses Grooming Products Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type Market Share Analysis
8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.1.1. Increase in the number of product launches
9.1.2. Rising pet health consciousness among owners
9.1.3. Growing number of pet adoption
9.2. Challenges
9.2.1. High cost of grooming products
9.2.2. Pet temperaments
10. Impact of COVID-19 on Brazil Pet Grooming Products Market
10.1. Impact Assessment Model
10.1.1. Key Segments Impacted
10.1.2. Key Distribution Channel Impacted
11. Market Trends & Developments
11.1. Rising demand for pet hair dryers
11.2. Increasing number of pet salon
11.3. Growing demand for anti-tick & flea products for pets
11.4. Rising demand for pet eye wipes
12. SWOT Analysis
12.1. Strengths
12.2. Weaknesses
12.3. Opportunities
12.4. Threats
13. Porter’s Five Forces Model
13.1. Competitive Rivalry
13.2. Bargaining Power of Buyers
13.3. Bargaining Power of Suppliers
13.4. Threat of New Entrants
13.5. Threat of Substitutes
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. Wahl Clipper Corporation
14.1.1.1. Company Details
14.1.1.2. Products & Services
14.1.1.3. Financials (As Reported)
14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.1.5. Recent Developments
14.1.1.6. Key Management Personnel
14.1.2. Mendota Pet
14.1.2.1. Company Details
14.1.2.2. Products & Services
14.1.2.3. Financials (As Reported)
14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.2.5. Recent Developments
14.1.2.6. Key Management Personnel
14.1.3. PAWS CLUB LIMITED
14.1.3.1. Company Details
14.1.3.2. Products & Services
14.1.3.3. Financials (As Reported)
14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.3.5. Recent Developments
14.1.3.6. Key Management Personnel
14.1.4. Brasgroup
14.1.4.1. Company Details
14.1.4.2. Products & Services
14.1.4.3. Financials (As Reported)
14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.4.5. Recent Developments
14.1.4.6. Key Management Personnel
14.1.5. Petkin, Inc.
14.1.5.1. Company Details
14.1.5.2. Products & Services
14.1.5.3. Financials (As Reported)
14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.5.5. Recent Developments
14.1.5.6. Key Management Personnel
14.1.6. Ferplast S.p.A.
14.1.6.1. Company Details
14.1.6.2. Products & Services
14.1.6.3. Financials (As Reported)
14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.6.5. Recent Developments
14.1.6.6. Key Management Personnel
14.1.7. Arava Pet Spa ltd
14.1.7.1. Company Details
14.1.7.2. Products & Services
14.1.7.3. Financials (As Reported)
14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.7.5. Recent Developments
14.1.7.6. Key Management Personnel
14.1.8. Fetch For Pets, LLC
14.1.8.1. Company Details
14.1.8.2. Products & Services
14.1.8.3. Financials (As Reported)
14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.8.5. Recent Developments
14.1.8.6. Key Management Personnel
14.1.9. Chalesco
14.1.9.1. Company Details
14.1.9.2. Products & Services
14.1.9.3. Financials (As Reported)
14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.9.5. Recent Developments
14.1.9.6. Key Management Personnel
15. Strategic Recommendations/Action Plan
15.1. Key Focus Areas
15.2. Target Regions
15.3. Target Pet Type
15.4. Target Product Type
16. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The Brazil pet grooming products market is anticipated to register an impressive CAGR during the forecast period owing to the factors such as growing pet humanization, rising pet ownership, and increasing pet health consciousness among the owners.
Pet grooming includes bathing, combing, clipping, styling, trimming a pet's nails, etc. Dogs and other domestic animals' overall health and hygiene rely on good pet grooming. According to Abinpet (Brazilian Association of the Pet Products Industry), in 2021, there will be over 141,6 million pets in Brazil, of which 55.1 million are dogs and 24,7 million are cats. According to "The Brazilian Institute of Geography and Statistics (IBGE)," around 75.4% of pet owners vaccinated their animals against rabies in the 12 months prior to the 2013 poll. In Brazil, rabies vaccinations of pets are a compulsion and are required every year.
Brazil has the most significant number of pet birds in the world. With approximately 191 million pet birds, it is far ahead of Italy, with the second-highest number of pet birds at only 13 million. Species of birds kept as pets vary widely, as Brazil is home to more than 1,840 known bird species.
The rising preference for pet grooming services and related products has significantly contributed to increasing prices and sales of pet grooming products, which now include distinctive products from high-end human brands.
E-commerce has also become more prevalent in Brazil due to its convenience and accessibility. In isolation from the pandemic, it increased by 48% compared to 2020 from its pre-pandemic share of 5.4% of product purchases. During COVID-19, pet owners purchased pet grooming products from e-commerce channels, which fueled the demand for the pet grooming market in the nation.
In Brazil's pet industry, there were more than 285,000 businesses in 2021. Pet stores, veterinary clinics, agro stores, and food retail make up six out of ten businesses. Breeders (37.8%) and over 180 officially recognized pet food industries (0.2%) make the rest. Therefore, the increasing number of businesses in the pet industry in the nation further fuels the pet grooming products market during the forecast period.
New Product Launches Fuel Market Growth
Brazilian manufacturers are focusing on making and offering innovative products for pets for the satisfaction of pet owners. For instance, in 2021, Unilever launched its brand for pet care products in Brazil called Cafune. The brand provides owners with a full selection of goods designed to maintain the well-being of their four-legged friends. The Cafuné line, which includes wipes, kitty litter, training pads for dogs, four different types of pet shampoo, two conditioners, wipes, and home cleaning and disinfectant products, is endorsed by veterinarians and bears the "People for the Ethical Treatment of Animals (PETA)"-approved logo, indicating that the company does not perform animal experimentation. Similarly, launching new products from various companies fuels the growth of the pet grooming products market in Brazil.
Rising Pet Humanization Fuels the Market Growth
Due to the trend toward pet humanization, pet owners are more motivated to take any steps necessary to safeguard and prolong the lives of their animals. A natural manifestation of pet humanization is the "pets as family" movement, in which pet owners treat their animals like children and are particularly open to products like those they use for themselves. With 76% of families keeping at least one pet, Brazil has the third-highest rate of pet ownership in the world. The trend toward pet humanization is responsible for the increase in pet grooming product sales in the nation. However, people are not just spending more money on their pets but also actively looking for luxurious grooming products to make their pets look attractive. As a result, the Brazilian market for pet grooming products is seeing expansion and increased demand.
Organic Pet Grooming Products Aid the Market Growth
Pet owners want healthier and more organic options of products for their pets. As more individuals become aware of the detrimental effects of the chemicals and substances used in pet shampoos, conditioners, and other products, the market for organic and environmentally friendly pet grooming products is expanding. For Instance, in Brazil, Petpost offers paw wipes for dogs made with organic ingredients. Petpost actively finds ways to lessen its environmental impact by using only naturally derived ingredients and recyclable packaging, ensuring that both the earth and the dog will benefit from its products. These paw wipes are effective for dogs with allergies. The supercharger solution works wonders at removing grime and grit.
Market Segmentation
Brazil pet grooming products market is segmented into pet type, product type, distribution channel, region, and company. Based on pet type, the market is segmented into dogs, cats, horses, and others (birds, reptiles, small mammals, etc.). Based on product type, the market is segmented into shampoo & conditioners, comb & brushes, clippers & scissors, and others (pet wet sheet gloves, wipes, hair dryers, etc.). Based on distribution channel, the market is segmented into supermarkets/hypermarkets, groomers mall, online, and others (retail & pharmacy). Based on region, the market is segmented into North, Northeast, South, Central-West, and Southeast.
Market Players
Mendota Pet, PAWS CLUB LIMITED, Wahl Clipper Corporation, Petkin, Inc., Ferplast S.p.A., Arava Pet Spa Ltd, Fetch For Pets, LLC, Chalesco, Brasgroup are the major market players in Brazil pet grooming products market.
Report Scope:
In this report, Brazil pet grooming products market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:
• Brazil Pet Grooming Products Market, By Pet Type:
o Dogs
o Cats
o Horses
o Others
• Brazil Pet Grooming Products Market, By Product Type:
o Shampoo & Conditioners
o Comb & Brushes
o Clippers & Scissors
o Others
• Brazil Pet Grooming Products Market, By Distribution Channel:
o Supermarket/Hypermarket
o Groomers Mall
o Online
o Others
• Brazil Pet Grooming Products Market, By Region:
o North
o Northeast
o South
o Central-West
o Southeast.
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in Brazil pet grooming products market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Brand Preferences
4.2. Factors Influencing Purchase Decision
4.3. Impact of Pet Ownership on Life
4.4. Major Concern of Pet Ownership
5. Brazil Pet Grooming Products Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Pet Type Market Share Analysis (Dogs, Cats, Horses, Others (Bird, Reptiles, Small Mammals, etc.))
5.2.2. By Product Type Market Share Analysis (Shampoo & Conditioners, Comb & Brushes, Clippers & Scissors, and Others (Pet Wet Sheet Gloves, Wipes, Hair Dryers, etc.))
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarket/Hypermarket, Groomers Mall, Online, and Others (Retail & Pharmacy)
5.2.4. By Region Market Share Analysis
5.2.4.1. North Market Share Analysis
5.2.4.2. Northeast Market Share Analysis
5.2.4.3. South Market Share Analysis
5.2.4.4. Central-West Market Share Analysis
5.2.4.5. Southeast Market Share Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis
5.3. Brazil Pet Grooming Products Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Pet Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Brazil Dog Grooming Products Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type Market Share Analysis
6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7. Brazil Cat Grooming Products Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type Market Share Analysis
7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8. Brazil Horses Grooming Products Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type Market Share Analysis
8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.1.1. Increase in the number of product launches
9.1.2. Rising pet health consciousness among owners
9.1.3. Growing number of pet adoption
9.2. Challenges
9.2.1. High cost of grooming products
9.2.2. Pet temperaments
10. Impact of COVID-19 on Brazil Pet Grooming Products Market
10.1. Impact Assessment Model
10.1.1. Key Segments Impacted
10.1.2. Key Distribution Channel Impacted
11. Market Trends & Developments
11.1. Rising demand for pet hair dryers
11.2. Increasing number of pet salon
11.3. Growing demand for anti-tick & flea products for pets
11.4. Rising demand for pet eye wipes
12. SWOT Analysis
12.1. Strengths
12.2. Weaknesses
12.3. Opportunities
12.4. Threats
13. Porter’s Five Forces Model
13.1. Competitive Rivalry
13.2. Bargaining Power of Buyers
13.3. Bargaining Power of Suppliers
13.4. Threat of New Entrants
13.5. Threat of Substitutes
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. Wahl Clipper Corporation
14.1.1.1. Company Details
14.1.1.2. Products & Services
14.1.1.3. Financials (As Reported)
14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.1.5. Recent Developments
14.1.1.6. Key Management Personnel
14.1.2. Mendota Pet
14.1.2.1. Company Details
14.1.2.2. Products & Services
14.1.2.3. Financials (As Reported)
14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.2.5. Recent Developments
14.1.2.6. Key Management Personnel
14.1.3. PAWS CLUB LIMITED
14.1.3.1. Company Details
14.1.3.2. Products & Services
14.1.3.3. Financials (As Reported)
14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.3.5. Recent Developments
14.1.3.6. Key Management Personnel
14.1.4. Brasgroup
14.1.4.1. Company Details
14.1.4.2. Products & Services
14.1.4.3. Financials (As Reported)
14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.4.5. Recent Developments
14.1.4.6. Key Management Personnel
14.1.5. Petkin, Inc.
14.1.5.1. Company Details
14.1.5.2. Products & Services
14.1.5.3. Financials (As Reported)
14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.5.5. Recent Developments
14.1.5.6. Key Management Personnel
14.1.6. Ferplast S.p.A.
14.1.6.1. Company Details
14.1.6.2. Products & Services
14.1.6.3. Financials (As Reported)
14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.6.5. Recent Developments
14.1.6.6. Key Management Personnel
14.1.7. Arava Pet Spa ltd
14.1.7.1. Company Details
14.1.7.2. Products & Services
14.1.7.3. Financials (As Reported)
14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.7.5. Recent Developments
14.1.7.6. Key Management Personnel
14.1.8. Fetch For Pets, LLC
14.1.8.1. Company Details
14.1.8.2. Products & Services
14.1.8.3. Financials (As Reported)
14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.8.5. Recent Developments
14.1.8.6. Key Management Personnel
14.1.9. Chalesco
14.1.9.1. Company Details
14.1.9.2. Products & Services
14.1.9.3. Financials (As Reported)
14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.9.5. Recent Developments
14.1.9.6. Key Management Personnel
15. Strategic Recommendations/Action Plan
15.1. Key Focus Areas
15.2. Target Regions
15.3. Target Pet Type
15.4. Target Product Type
16. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る