ブラジル ペットグルーミング製品市場:ペットタイプ別(犬、猫、馬、その他(鳥類、爬虫類、小型哺乳類など))、製品タイプ別(シャンプー&コンディショナー、くし&ブラシ、バリカン&ハサミ、その他(ペットウェットシート手袋、ワイプ、ヘアドライヤーなど))、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、グルーマーモール、オンライン、その他(小売・薬局)、地域別、競合予測・機会:2018〜2028FBrazil Pet Grooming Products Market By Pet Type (Dogs, Cats, Horses, Others ((Bird, Reptiles, Small Mammals, etc.), By Product Type (Shampoo & Conditioners, Comb & Brushes, Clippers & Scissors, and Others (Pet Wet Sheet Gloves, Wipes, Hair Dryers, etc.)), By Distribution Channel (Supermarket/Hypermarket, Groomers Mall, Online, and Others (Retail & Pharmacy), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F ブラジルのペットグルーミング製品市場は、ペットの人間化の進展、ペットの飼育率の上昇、飼い主の健康意識の高まりなどの要因により、予測期間中に目覚しいCAGRを記録すると予想されています。 ペットのグルー... もっと見る
サマリーブラジルのペットグルーミング製品市場は、ペットの人間化の進展、ペットの飼育率の上昇、飼い主の健康意識の高まりなどの要因により、予測期間中に目覚しいCAGRを記録すると予想されています。ペットのグルーミングには、入浴、コーミング、クリッピング、スタイリング、爪切りなどが含まれます。犬やその他の家畜の健康や衛生は、ペットグルーミングの良し悪しによって左右されます。Abinpet(ブラジルペット用品産業協会)によると、2021年にはブラジルのペット数は1億4160万匹を超え、そのうち犬は5510万匹、猫は2470万匹になると言われています。ブラジル地理統計院(IBGE)」によると、2013年の世論調査の前の12カ月間に狂犬病の予防接種を受けたペットオーナーは約75.4%でした。ブラジルでは、ペットの狂犬病予防接種は義務化されており、毎年接種することが義務付けられています。 ブラジルは世界で最も多くのペットの鳥を飼っている国です。約1億9100万羽で、2番目に多いイタリアの1300万羽を大きく引き離しています。ペットとして飼われている鳥の種類はさまざまで、ブラジルには1,840種以上の鳥が生息していることが確認されています。 ペットグルーミングサービスや関連商品への嗜好が高まり、ペットグルーミング用品の価格や売上が上昇し、高級なヒューマンブランドの特徴ある商品も登場しています。 また、ブラジルでは、その利便性とアクセスの良さから、電子商取引も普及しています。パンデミックからの分離では、パンデミック前の製品購入のシェア5.4%から2020年に比べて48%増加しました。COVID-19では、ペットの飼い主がEコマースチャネルからペットグルーミング製品を購入し、同国のペットグルーミング市場の需要を喚起しています。 ブラジルのペット産業では、2021年に285,000以上の事業者が存在しました。ペットショップ、動物病院、アグロストア、食品小売が10事業者のうち6事業者を占めています。残りはブリーダー(37.8%)と180以上の公認ペットフード産業(0.2%)です。したがって、国内のペット産業における事業者数の増加は、予測期間中のペットグルーミング製品市場をさらに活性化させることになります。 新製品の発売が市場成長を促進 ブラジルのメーカーは、ペットの飼い主の満足のために、ペット用の革新的な製品の製造と提供に力を入れています。例えば、2021年、ユニリーバはブラジルでペットケア製品のブランド「Cafune」を立ち上げました。このブランドは、四つ足の友人の健康を維持するために設計されたグッズを飼い主にフルセレクションで提供します。カフェーネは、おしりふき、猫砂、犬用トレーニングパッド、4種類のペット用シャンプー、2種類のコンディショナー、おしりふき、家庭用掃除・消毒用品をラインアップし、獣医師の支持を受け、動物実験を行わないことを示す「動物の倫理的扱いを求める人々の会(PETA)」の承認ロゴを付けています。同様に、各社が新製品を発売することも、ブラジルのペットグルーミング製品市場の成長を後押ししています。 ペットのヒューマニゼーションの高まりが市場成長を後押し ペットのヒューマニゼーションが進み、飼い主は動物の命を守り、長生きさせるために必要なあらゆる手段を講じようとする傾向が強まっています。ペットの人間化の自然な現れとして、ペットの飼い主が動物を子供のように扱い、自分のために使うような製品を特に歓迎する「ペットを家族にする」運動があります。ブラジルは、76%の家庭が少なくとも1匹のペットを飼っており、世界で3番目に高いペット飼育率となっています。このようなペットのヒューマニゼーションが、ペットグルーミング製品の売上増加の要因となっています。しかし、単にペットにお金をかけるだけでなく、ペットを魅力的に見せるために高級なグルーミング用品を積極的に求めるようになってきています。その結果、ブラジルのペットグルーミング製品の市場は拡大し、需要が高まっています。 オーガニックのペットグルーミング製品が市場成長を後押し ペットの飼い主は、より健康的でオーガニックなペット用品の選択肢を求めています。ペット用シャンプーやコンディショナーなどに使用されている化学物質が有害であることを認識する人が増えるにつれ、オーガニックで環境に優しいペット用グルーミング製品の市場が拡大しつつあります。例えば、ブラジルでは、ペットポストがオーガニック原料を使用した犬用の足拭きを販売しています。天然由来成分やリサイクル可能な包装材を使用するなど、地球と愛犬のために環境負荷低減に積極的に取り組んでいます。アレルギーのある犬にも効果的な肉球拭きです。スーパーチャージャーで汚れを落とす。 市場の区分け ブラジルのペットグルーミング製品市場は、ペットタイプ、製品タイプ、流通チャネル、地域、企業に区分されます。ペットの種類に基づき、市場は犬、猫、馬、その他(鳥類、爬虫類、小型哺乳類など)に区分される。製品タイプ別では、シャンプー&コンディショナー、くし&ブラシ、バリカン&ハサミ、その他(ペット用ウェットシート手袋、おしりふき、ヘアドライヤーなど)に分類されます。流通チャネルに基づき、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、グルーミングモール、オンライン、その他(小売・薬局)に区分される。地域別に見ると、市場は北、北東、南、中央-西、南東に区分される。 市場参入企業 Mendota Pet、PAWS CLUB LIMITED、Wahl Clipper Corporation、Petkin, Inc.、Ferplast S.p.A., Arava Pet Spa Ltd、Fetch For Pets, LLC、Chalesco、Brasgroupがブラジルペット手入れ用品市場の主要市場プレーヤーである。 レポートのスコープ 本レポートでは、ブラジルのペットグルーミング製品市場を、業界動向に加えて以下のカテゴリーに分類し、その詳細もご紹介しています: - ブラジルのペットグルーミング製品市場:ペットタイプ別 o 犬 o 猫 o 馬 o その他 - ブラジルのペットグルーミング製品市場:製品タイプ別 o シャンプー&コンディショナー o くし・ブラシ o クリッパー&シザーズ その他 - ブラジルのペットグルーミング製品市場:流通チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o グルーミングモール o オンライン その他 - ブラジルのペットグルーミング製品市場:地域別 o 北部 o 北東部 o 南部 o 中央-西 o サウスイースト 競合他社の状況 企業プロファイル:ブラジルのペットグルーミング製品市場に進出している主要企業の詳細分析。 カスタマイズが可能です: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 企業情報 - 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Brand Preferences 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Impact of Pet Ownership on Life 4.4. Major Concern of Pet Ownership 5. Brazil Pet Grooming Products Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Pet Type Market Share Analysis (Dogs, Cats, Horses, Others (Bird, Reptiles, Small Mammals, etc.)) 5.2.2. By Product Type Market Share Analysis (Shampoo & Conditioners, Comb & Brushes, Clippers & Scissors, and Others (Pet Wet Sheet Gloves, Wipes, Hair Dryers, etc.)) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarket/Hypermarket, Groomers Mall, Online, and Others (Retail & Pharmacy) 5.2.4. By Region Market Share Analysis 5.2.4.1. North Market Share Analysis 5.2.4.2. Northeast Market Share Analysis 5.2.4.3. South Market Share Analysis 5.2.4.4. Central-West Market Share Analysis 5.2.4.5. Southeast Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. Brazil Pet Grooming Products Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Pet Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Brazil Dog Grooming Products Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. Brazil Cat Grooming Products Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Brazil Horses Grooming Products Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Increase in the number of product launches 9.1.2. Rising pet health consciousness among owners 9.1.3. Growing number of pet adoption 9.2. Challenges 9.2.1. High cost of grooming products 9.2.2. Pet temperaments 10. Impact of COVID-19 on Brazil Pet Grooming Products Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Distribution Channel Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Rising demand for pet hair dryers 11.2. Increasing number of pet salon 11.3. Growing demand for anti-tick & flea products for pets 11.4. Rising demand for pet eye wipes 12. SWOT Analysis 12.1. Strengths 12.2. Weaknesses 12.3. Opportunities 12.4. Threats 13. Porter’s Five Forces Model 13.1. Competitive Rivalry 13.2. Bargaining Power of Buyers 13.3. Bargaining Power of Suppliers 13.4. Threat of New Entrants 13.5. Threat of Substitutes 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles 14.1.1. Wahl Clipper Corporation 14.1.1.1. Company Details 14.1.1.2. Products & Services 14.1.1.3. Financials (As Reported) 14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.1.5. Recent Developments 14.1.1.6. Key Management Personnel 14.1.2. Mendota Pet 14.1.2.1. Company Details 14.1.2.2. Products & Services 14.1.2.3. Financials (As Reported) 14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.2.5. Recent Developments 14.1.2.6. Key Management Personnel 14.1.3. PAWS CLUB LIMITED 14.1.3.1. Company Details 14.1.3.2. Products & Services 14.1.3.3. Financials (As Reported) 14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.3.5. Recent Developments 14.1.3.6. Key Management Personnel 14.1.4. Brasgroup 14.1.4.1. Company Details 14.1.4.2. Products & Services 14.1.4.3. Financials (As Reported) 14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.4.5. Recent Developments 14.1.4.6. Key Management Personnel 14.1.5. Petkin, Inc. 14.1.5.1. Company Details 14.1.5.2. Products & Services 14.1.5.3. Financials (As Reported) 14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.5.5. Recent Developments 14.1.5.6. Key Management Personnel 14.1.6. Ferplast S.p.A. 14.1.6.1. Company Details 14.1.6.2. Products & Services 14.1.6.3. Financials (As Reported) 14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.6.5. Recent Developments 14.1.6.6. Key Management Personnel 14.1.7. Arava Pet Spa ltd 14.1.7.1. Company Details 14.1.7.2. Products & Services 14.1.7.3. Financials (As Reported) 14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.7.5. Recent Developments 14.1.7.6. Key Management Personnel 14.1.8. Fetch For Pets, LLC 14.1.8.1. Company Details 14.1.8.2. Products & Services 14.1.8.3. Financials (As Reported) 14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.8.5. Recent Developments 14.1.8.6. Key Management Personnel 14.1.9. Chalesco 14.1.9.1. Company Details 14.1.9.2. Products & Services 14.1.9.3. Financials (As Reported) 14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.9.5. Recent Developments 14.1.9.6. Key Management Personnel 15. Strategic Recommendations/Action Plan 15.1. Key Focus Areas 15.2. Target Regions 15.3. Target Pet Type 15.4. Target Product Type 16. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe Brazil pet grooming products market is anticipated to register an impressive CAGR during the forecast period owing to the factors such as growing pet humanization, rising pet ownership, and increasing pet health consciousness among the owners. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Brand Preferences 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Impact of Pet Ownership on Life 4.4. Major Concern of Pet Ownership 5. Brazil Pet Grooming Products Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Pet Type Market Share Analysis (Dogs, Cats, Horses, Others (Bird, Reptiles, Small Mammals, etc.)) 5.2.2. By Product Type Market Share Analysis (Shampoo & Conditioners, Comb & Brushes, Clippers & Scissors, and Others (Pet Wet Sheet Gloves, Wipes, Hair Dryers, etc.)) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarket/Hypermarket, Groomers Mall, Online, and Others (Retail & Pharmacy) 5.2.4. By Region Market Share Analysis 5.2.4.1. North Market Share Analysis 5.2.4.2. Northeast Market Share Analysis 5.2.4.3. South Market Share Analysis 5.2.4.4. Central-West Market Share Analysis 5.2.4.5. Southeast Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. Brazil Pet Grooming Products Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Pet Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Brazil Dog Grooming Products Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. Brazil Cat Grooming Products Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Brazil Horses Grooming Products Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Increase in the number of product launches 9.1.2. Rising pet health consciousness among owners 9.1.3. Growing number of pet adoption 9.2. Challenges 9.2.1. High cost of grooming products 9.2.2. Pet temperaments 10. Impact of COVID-19 on Brazil Pet Grooming Products Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Distribution Channel Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Rising demand for pet hair dryers 11.2. Increasing number of pet salon 11.3. Growing demand for anti-tick & flea products for pets 11.4. Rising demand for pet eye wipes 12. SWOT Analysis 12.1. Strengths 12.2. Weaknesses 12.3. Opportunities 12.4. Threats 13. Porter’s Five Forces Model 13.1. Competitive Rivalry 13.2. Bargaining Power of Buyers 13.3. Bargaining Power of Suppliers 13.4. Threat of New Entrants 13.5. Threat of Substitutes 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles 14.1.1. Wahl Clipper Corporation 14.1.1.1. Company Details 14.1.1.2. Products & Services 14.1.1.3. Financials (As Reported) 14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.1.5. Recent Developments 14.1.1.6. Key Management Personnel 14.1.2. Mendota Pet 14.1.2.1. Company Details 14.1.2.2. Products & Services 14.1.2.3. Financials (As Reported) 14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.2.5. Recent Developments 14.1.2.6. Key Management Personnel 14.1.3. PAWS CLUB LIMITED 14.1.3.1. Company Details 14.1.3.2. Products & Services 14.1.3.3. Financials (As Reported) 14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.3.5. Recent Developments 14.1.3.6. Key Management Personnel 14.1.4. Brasgroup 14.1.4.1. Company Details 14.1.4.2. Products & Services 14.1.4.3. Financials (As Reported) 14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.4.5. Recent Developments 14.1.4.6. Key Management Personnel 14.1.5. Petkin, Inc. 14.1.5.1. Company Details 14.1.5.2. Products & Services 14.1.5.3. Financials (As Reported) 14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.5.5. Recent Developments 14.1.5.6. Key Management Personnel 14.1.6. Ferplast S.p.A. 14.1.6.1. Company Details 14.1.6.2. Products & Services 14.1.6.3. Financials (As Reported) 14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.6.5. Recent Developments 14.1.6.6. Key Management Personnel 14.1.7. Arava Pet Spa ltd 14.1.7.1. Company Details 14.1.7.2. Products & Services 14.1.7.3. Financials (As Reported) 14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.7.5. Recent Developments 14.1.7.6. Key Management Personnel 14.1.8. Fetch For Pets, LLC 14.1.8.1. Company Details 14.1.8.2. Products & Services 14.1.8.3. Financials (As Reported) 14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.8.5. Recent Developments 14.1.8.6. Key Management Personnel 14.1.9. Chalesco 14.1.9.1. Company Details 14.1.9.2. Products & Services 14.1.9.3. Financials (As Reported) 14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.9.5. Recent Developments 14.1.9.6. Key Management Personnel 15. Strategic Recommendations/Action Plan 15.1. Key Focus Areas 15.2. Target Regions 15.3. Target Pet Type 15.4. Target Product Type 16. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(pet)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|