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アジア太平洋地域の冷凍アントレ市場の2030年までの予測-地域別分析-タイプ別(肉系アントレ、植物系アントレ(植物性肉アントレ、サツマイモエントレ、野菜アントレ、その他))、カテゴリー別(オーガニック、従来型)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他)。


Asia Pacific Frozen Entre Market Forecast to 2030 - Regional Analysis- by Type [Meat-Based Entrees and Plant-Based Entrees (Plant-Based Meat Entrees, Sweet Potato Entrees, Vegetable Entrees, and Others)], Category (Organic and Conventional), and Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Online Retail, and Others).

アジア太平洋地域の冷凍エントレ市場は、2022年の77億1,761万米ドルから2030年には122億6,102万米ドルに成長すると予測される。2022年から2030年までの年平均成長率は6.0%と推定される。 コンビニエンス食品の... もっと見る

 

 

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2023年12月14日 US$3,550
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サマリー

アジア太平洋地域の冷凍エントレ市場は、2022年の77億1,761万米ドルから2030年には122億6,102万米ドルに成長すると予測される。2022年から2030年までの年平均成長率は6.0%と推定される。

コンビニエンス食品の消費拡大とEコマース産業の発展がアジア太平洋地域の冷凍食品市場を牽引

ライフスタイルの変化による高品質のコンビニエンス・フードの消費急増は、食品業界の最大のトレンドのひとつである。冷凍スナック、冷凍ミール、冷凍アントレ、調理済み製品などのコンビニエンス・フードは、消費者が食材の買い出し、食事の準備、調理、消費、食後の後片付けに関連する時間と労力を節約することを可能にする。こうした食品アイテムの開発と人気は、多くの社会的変化に起因している。その中でも特に注目すべきは、世帯数の減少と世界的なミレニアル世代の人口増加である。多忙な仕事のスケジュールのため、ミレニアル世代は味や栄養に妥協することなく、手早く簡単な食事を好む。こうした要因が消費者のコンビニエンス・フード需要を大きく促進し、アジア太平洋地域の冷凍食品市場の成長を後押ししている。

ここ数十年、女性の労働参加は各国で驚異的に増加している。

アジア太平洋地域の冷凍食品市場概要

アジア太平洋地域の冷凍食品市場は、中国、インド、オーストラリア、日本、韓国、その他のアジア太平洋地域に区分される。アジア太平洋地域の冷凍食品市場は、冷凍食品のような簡便食品の消費拡大とともに急速に進展している。消費者の可処分所得水準の上昇と中流階級の人口増加は、同地域における冷凍食品の消費を促進する主な要因のひとつである。同地域では、手頃な価格ですぐに入手でき、便利で調理が簡単な食事として、冷凍食品の需要が大幅に伸びている。さらに、スーパーマーケットやハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン食料品店などの近代的な小売流通プラットフォームの成長により、この地域の消費者にとって冷凍前菜の入手可能性と入手しやすさが広がっている。

冷凍食品メーカーは、潜在的な顧客基盤、安価な労働力、優れた製造設備を背景に、アジア太平洋全域で事業を拡大している。Conagra Brands, IncやTyson Foods, Incといった企業は、アジア太平洋地域の冷凍食品市場で積極的に事業を展開しており、新製品を発表している。2021年6月、タイソン・フーズ社はアジア太平洋地域で冷凍食品のカテゴリーを立ち上げ、そのルーツを拡大した。同社はまた、アジア太平洋地域における植物由来製品カテゴリーの小売売上高は2020年に163億米ドルを獲得し、2025年には200億米ドルを突破すると予測していると報告している。したがって、前述のすべての要因は、アジア太平洋地域の冷凍前菜市場の成長を後押しすると予想される。

アジア太平洋地域の冷凍前菜市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)

アジア太平洋地域の冷凍前菜市場のセグメンテーション

アジア太平洋地域の冷凍食品市場は、タイプ、カテゴリー、流通チャネル、国別に区分される。

タイプに基づいて、アジア太平洋地域の冷凍エントレ市場は肉ベースのエントレと植物ベースのエントレに二分される。植物ベースのエントレセグメントはさらに、サツマイモのエントレ、植物ベースの肉のエントレ、野菜のエントレ、その他の植物ベースのエントレに分類される。肉ベースのエントレセグメントは2022年にアジア太平洋冷凍エントレ市場で最大のシェアを占めた。

カテゴリーに基づいて、アジア太平洋地域の冷凍エントレ市場は有機と従来型に区分される。従来型セグメントは、2022年のアジア太平洋冷凍前菜市場でより大きなシェアを占めた。

流通チャネルに基づき、アジア太平洋地域の冷凍食品市場はスーパーマーケットとハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他に区分される。スーパーマーケットとハイパーマーケット部門は、2022年のアジア太平洋地域の冷凍前菜市場で最大のシェアを占めた。

国別に見ると、アジア太平洋地域の冷凍食品市場はオーストラリア、中国、インド、日本、韓国、アジア太平洋地域以外に区分される。残りのアジア太平洋地域は2022年にアジア太平洋地域の冷凍食品市場を支配した。

Impossible Foods Inc、Kellogg Co、Conagra Brands Inc、Nestle SA、Del Monte Foods Inc、Mars Inc、Amy's Kitchen Incは、アジア太平洋地域の冷凍食品市場で事業を展開している大手企業の一部である。

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目次

TABLE OF CONTENTS
1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Market Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Asia Pacific Frozen Entrée Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers:
4.3.2 Manufacturers:
4.3.3 Distributors or Suppliers:
4.3.4 Retailers
5. Asia Pacific Frozen Entrée Market - Key Industry Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Growing Consumption of Convenience Foods
5.1.2 Flourishing E-Commerce Industry
5.2 Market Restraints
5.2.1 Lack of Cold Chain Infrastructure in Developing Countries
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Strategic Initiatives by Manufacturers
5.4 Future Trends
5.4.1 Burgeoning Popularity of Plant-Based Frozen Meals
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Frozen Entrée Market - Asia Pacific Market Analysis
6.1 Asia Pacific Frozen Entrée Market Revenue (US$ Million), 2020 - 2030
6.2 Asia Pacific Frozen Entrée Market Forecast and Analysis
7. Asia Pacific Frozen Entrée Market Analysis - Type
7.1 Meat Based Entrées
7.1.1 Overview
7.1.2 Meat Based Entrées Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Plant-Based Entrées
7.2.1 Overview
7.2.2 Plant-Based Entrées Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.3 Plant-Based Meat Entrées
7.2.3.1 Overview
7.2.3.2 Plant-Based Meat Entrées: Asia Pacific Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
7.2.4 Sweet Potato Entrées
7.2.4.1 Overview
7.2.4.2 Sweet Potato Entrées: Asia Pacific Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
7.2.5 Vegetable Entrées
7.2.5.1 Overview
7.2.5.2 Vegetable Entrées: Asia Pacific Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
7.2.6 Other Plant-Based Entrées
7.2.6.1 Overview
7.2.6.2 Other Plant-Based Entrées: Asia Pacific Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
8. Asia Pacific Frozen Entrée Market Analysis - Category
8.1 Organic
8.1.1 Overview
8.1.2 Organic Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Conventional
8.2.1 Overview
8.2.2 Conventional Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Asia Pacific Frozen Entrée Market Analysis - Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Overview
9.1.2 Supermarkets and Hypermarkets Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Convenience Stores
9.2.1 Overview
9.2.2 Convenience Stores Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Online Retail
9.3.1 Overview
9.3.2 Online Retail Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Others
9.4.1 Overview
9.4.2 Others Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. Asia Pacific Frozen Entrée Market - Country Analysis
10.1 Overview
10.1.1 Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Country
10.1.1.1 Australia Asia Pacific Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.1.1 Australia Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.1.2 Australia Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.1.3 Australia Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.2 China Asia Pacific Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.2.1 China Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.2.2 China Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.2.3 China Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.3 India Asia Pacific Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.3.1 India Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.3.2 India Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.3.3 India Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.4 Japan Asia Pacific Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.4.1 Japan Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.4.2 Japan Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.4.3 Japan Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.5 South Korea Asia Pacific Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.5.1 South Korea Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.5.2 South Korea Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.5.3 South Korea Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.6 Rest of Asia Pacific Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.6.1 Rest of Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.6.2 Rest of Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.6.3 Rest of Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
11. Industry Landscape
11.1 Overview
11.2 New Product Development
11.3 Partnerships
11.4 Other Business Strategies
12. Competitive Landscape
12.1 Heat Map Analysis By Key Players
13. Company Profiles
13.1 Impossible Foods Inc
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Kellogg Co
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Conagra Brands Inc
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Nestle SA
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Del Monte Foods Inc
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Mars Inc
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 Amy's Kitchen Inc
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
14. Appendix

 

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Summary

The Asia Pacific frozen entrée market is expected to grow from US$ 7,717.61 million in 2022 to US$ 12,261.02 million by 2030. It is estimated to grow at a CAGR of 6.0% from 2022 to 2030.

Growing Consumption of Convenience Foods and Flourishing E-Commerce Industry Fuel the Asia Pacific Frozen Entrée Market

The surge in the consumption of high-quality convenience food owing to changing lifestyles is one of the biggest trends in the food industry. Convenience foods, such as frozen snacks, frozen meals, frozen entrée, and ready-to-eat products, allow consumers to save time and effort associated with ingredient shopping, meal preparation, cooking, consumption, and post-meal cleaning activities. The development and popularity of these food items are ascribed to many social changes; the most notable of these, are the increasing number of smaller households and the rising millennial population worldwide. Due to hectic work schedules, millennials prefer quick and easy meals without compromising on taste and nutrition. These factors are significantly promoting the demand for convenience food among consumers, thereby propelling the Asia Pacific Frozen Entrée Market growth.

In recent decades, the participation of women in workforces has tremendously increased in different countries.

Asia Pacific Frozen Entrée Market Overview

The Asia Pacific frozen entrée market is segmented into China, India, Australia, Japan, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. The frozen entrée market in Asia Pacific is rapidly advancing with the growing consumption of convenience food products such as frozen meals. The rising disposable income levels of consumers and the growth of the middle-class population are among the key factors driving the consumption of frozen entrée in the region. The demand for frozen entrée has significantly increased in the region as they are affordable, readily available, convenient, and easy-to-prepare meals. Furthermore, the growth of modern retail distribution platforms, including supermarkets & hypermarkets, convenience stores, and online grocery platforms, has widened the availability and accessibility of frozen entrées to consumers across the region.

Frozen entrée manufacturers are expanding their operations across the Asia Pacific due to a potential customer base, cheap labor, and good manufacturing facilities. Companies such as Conagra Brands, Inc and Tyson Foods, Inc are actively operating in the Asia Pacific Frozen Entrée Market in the region and are unveiling new products. In June 2021, Tyson Foods, Inc. launched the frozen entrée category in Asia Pacific and expanded its roots. The firm also reported that retail sale of the plant-based products category in Asia Pacific gained US$ 16.3 billion in 2020 and is anticipated to surpass US$ 20 billion by 2025. Thus, all the aforementioned factors are expected to boost the Asia Pacific Frozen Entrée Market growth.

Asia Pacific Frozen Entrée Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

Asia Pacific Frozen Entrée Market Segmentation

The Asia Pacific frozen entrée market is segmented into type, category, distribution channel, and country.

Based on type, the Asia Pacific frozen entrée market is bifurcated into meat based entrées and plant-based entrées. The plant-based entrées segment is further categorized into sweet potato entrées, plant-based meat entrées, vegetable entrées, and other plant-based entrées. The meat-based entrées segment held a largest share of the Asia Pacific frozen entrée market in 2022.

Based on category, the Asia Pacific frozen entrée market is segmented into organic and conventional. The conventional segment held the larger share of the Asia Pacific frozen entrée market in 2022.

Based on distribution channel, the Asia Pacific frozen entrée market is segmented into supermarkets and hypermarkets, convenience stores, online retail, and others. The supermarkets and hypermarkets segment held the largest share of the Asia Pacific frozen entrée market in 2022.

Based on country, the Asia Pacific frozen entrée market is segmented int o Australia, China, India, Japan, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. The Rest of Asia Pacific dominated the Asia Pacific frozen entrée market in 2022.

Impossible Foods Inc, Kellogg Co, Conagra Brands Inc, Nestle SA, Del Monte Foods Inc, Mars Inc, and Amy’s Kitchen Inc are some of the leading companies operating in the Asia Pacific frozen entrée market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Market Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Asia Pacific Frozen Entrée Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers:
4.3.2 Manufacturers:
4.3.3 Distributors or Suppliers:
4.3.4 Retailers
5. Asia Pacific Frozen Entrée Market - Key Industry Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Growing Consumption of Convenience Foods
5.1.2 Flourishing E-Commerce Industry
5.2 Market Restraints
5.2.1 Lack of Cold Chain Infrastructure in Developing Countries
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Strategic Initiatives by Manufacturers
5.4 Future Trends
5.4.1 Burgeoning Popularity of Plant-Based Frozen Meals
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Frozen Entrée Market - Asia Pacific Market Analysis
6.1 Asia Pacific Frozen Entrée Market Revenue (US$ Million), 2020 - 2030
6.2 Asia Pacific Frozen Entrée Market Forecast and Analysis
7. Asia Pacific Frozen Entrée Market Analysis - Type
7.1 Meat Based Entrées
7.1.1 Overview
7.1.2 Meat Based Entrées Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Plant-Based Entrées
7.2.1 Overview
7.2.2 Plant-Based Entrées Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.3 Plant-Based Meat Entrées
7.2.3.1 Overview
7.2.3.2 Plant-Based Meat Entrées: Asia Pacific Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
7.2.4 Sweet Potato Entrées
7.2.4.1 Overview
7.2.4.2 Sweet Potato Entrées: Asia Pacific Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
7.2.5 Vegetable Entrées
7.2.5.1 Overview
7.2.5.2 Vegetable Entrées: Asia Pacific Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
7.2.6 Other Plant-Based Entrées
7.2.6.1 Overview
7.2.6.2 Other Plant-Based Entrées: Asia Pacific Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
8. Asia Pacific Frozen Entrée Market Analysis - Category
8.1 Organic
8.1.1 Overview
8.1.2 Organic Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Conventional
8.2.1 Overview
8.2.2 Conventional Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Asia Pacific Frozen Entrée Market Analysis - Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Overview
9.1.2 Supermarkets and Hypermarkets Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Convenience Stores
9.2.1 Overview
9.2.2 Convenience Stores Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Online Retail
9.3.1 Overview
9.3.2 Online Retail Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Others
9.4.1 Overview
9.4.2 Others Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. Asia Pacific Frozen Entrée Market - Country Analysis
10.1 Overview
10.1.1 Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Country
10.1.1.1 Australia Asia Pacific Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.1.1 Australia Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.1.2 Australia Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.1.3 Australia Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.2 China Asia Pacific Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.2.1 China Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.2.2 China Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.2.3 China Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.3 India Asia Pacific Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.3.1 India Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.3.2 India Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.3.3 India Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.4 Japan Asia Pacific Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.4.1 Japan Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.4.2 Japan Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.4.3 Japan Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.5 South Korea Asia Pacific Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.5.1 South Korea Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.5.2 South Korea Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.5.3 South Korea Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.6 Rest of Asia Pacific Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.6.1 Rest of Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.6.2 Rest of Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.6.3 Rest of Asia Pacific Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
11. Industry Landscape
11.1 Overview
11.2 New Product Development
11.3 Partnerships
11.4 Other Business Strategies
12. Competitive Landscape
12.1 Heat Map Analysis By Key Players
13. Company Profiles
13.1 Impossible Foods Inc
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Kellogg Co
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Conagra Brands Inc
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Nestle SA
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Del Monte Foods Inc
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Mars Inc
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 Amy's Kitchen Inc
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
14. Appendix

 

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