ダークチョコレートの世界市場 2021-2025Global Dark Chocolate Market 2021-2025 ダークチョコレートの世界市場 2021-2025 Technavioはダークチョコレート市場を監視しており、予測期間中にCAGR 5.29%で進行し、2021-2025年に159億3000万ドル成長する見込みです。当レポートでは、ダークチョコ... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーダークチョコレートの世界市場 2021-2025Technavioはダークチョコレート市場を監視しており、予測期間中にCAGR 5.29%で進行し、2021-2025年に159億3000万ドル成長する見込みです。当レポートでは、ダークチョコレート市場の全体分析、市場規模と予測、動向、成長促進要因、課題、さらに約25社のベンダーを網羅したベンダー分析などを掲載しています。 現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場は、ダークチョコレートの健康上の利点と、ギフトとしてのダークチョコレートの需要の増加によって牽引されています。さらに、ダークチョコレートの健康上の利点は、同様に市場の成長を後押しすると予想されます。 ダークチョコレート市場の分析には、流通チャネルセグメントと地理的展望が含まれます。 Technavioのダークチョコレート市場は以下のようにセグメント化されています。 流通チャネル別 - オフライン - オンライン 地域別状況 - ヨーロッパ - 北米 - APAC - 南米 - MEA 本調査では、製品のプレミアム化が、今後数年間のダークチョコレート市場の成長を促進する主要な理由の1つであることを明らかにしました。 Technavioは、複数のソースからのデータを調査、合成、要約し、主要パラメータの分析によって、市場の詳細な図を提示します。ダークチョコレート市場に関する弊社のレポートは、以下の分野を対象としています。 - ダークチョコレート市場のサイジング - ダークチョコレート市場予測 - ダークチョコレート市場の産業分析 Technavioの強力なベンダー分析は、顧客が市場での地位を向上できるように設計されており、これに沿って本レポートでは、Blommer Chocolate Co., Ferrero International SA, Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation, Lindt and Sprungli (USA) Inc, Mars Inc, Meiji Holdings Co.Ltd.、Migros Cooperatives、Mondelez International Inc.、Nestle SA、The Hershey Co.また、ダークチョコレート市場の分析レポートには、今後の動向や市場成長に影響を与える課題に関する情報も含まれています。これは、企業が今後訪れるすべての成長機会を戦略的に活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からのインプットを含む、一次情報と二次情報の客観的な組み合わせを使用して実施されました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加え、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。本レポートの詳細については、https://www.technavio.com/report/dark-chocolate-market-industry-analysis をご覧ください。 Technavioは、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要パラメータの分析により、複数のソースからのデータを調査、合成、総括する方法で、市場の詳細なイメージを提示します。また、業界の主要な影響力を持つ人物を特定することで、市場の様々な側面を提示しています。提示されるデータは、包括的で信頼性が高く、一次および二次にわたる広範な調査の結果です。Technavioの市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競争環境と、定性的および定量的調査を用いた詳細なベンダー選定方法および分析を提供します。 目次• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2020-2025 o Online - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Distribution channel • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Overview o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Blommer Chocolate Co. o Ferrero International SA o Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation o Lindt and Sprungli (USA) Inc. o Mars Inc. o Meiji Holdings Co. Ltd. o Migros Cooperatives o Mondelez International Inc. o Nestle SA o The Hershey Co. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations • • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ billion) • 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 14: Five forces analysis 2020 & 2025 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2020 • 21: Distribution channel - Market share 2020-2025 (%) • 22: Comparison by Distribution channel • 23: Offline - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 24: Offline - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Online - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 26: Online - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 27: Market opportunity by Distribution channel • 28: Customer landscape • 29: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 30: Geographic comparison • 31: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 32: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 33: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 34: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 35: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 36: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 37: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 38: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 39: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 40: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: Key leading countries • 42: Market opportunity By Geographical Landscape ($ billion) • 43: Impact of drivers and challenges • 44: Vendor landscape • 45: Landscape disruption • 46: Industry risks • 47: Vendors covered • 48: Market positioning of vendors • 49: Blommer Chocolate Co. - Overview • 50: Blommer Chocolate Co. - Product and service • 51: Blommer Chocolate Co. - Key offerings • 52: Blommer Chocolate Co. - Key customers • 53: Blommer Chocolate Co. - Segment focus • 54: Ferrero International SA - Overview • 55: Ferrero International SA - Product and service • 56: Ferrero International SA - Key offerings • 57: Ferrero International SA - Key customers • 58: Ferrero International SA - Segment focus • 59: Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation - Overview • 60: Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation - Product and service • 61: Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation - Key offerings • 62: Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation - Key customers • 63: Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation - Segment focus • 64: Lindt and Sprungli (USA) Inc. - Overview • 65: Lindt and Sprungli (USA) Inc. - Business segments • 66: Lindt and Sprungli (USA) Inc. - Key offerings • 67: Lindt and Sprungli (USA) Inc. - Key customers • 68: Lindt and Sprungli (USA) Inc. - Segment focus • 69: Mars Inc. - Overview • 70: Mars Inc. - Product and service • 71: Mars Inc. - Key offerings • 72: Mars Inc. - Key customers • 73: Mars Inc. - Segment focus • 74: Meiji Holdings Co. Ltd. - Overview • 75: Meiji Holdings Co. Ltd. - Business segments • 76: Meiji Holdings Co. Ltd. - Key offerings • 77: Meiji Holdings Co. Ltd. - Key customers • 78: Meiji Holdings Co. Ltd. - Segment focus • 79: Migros Cooperatives - Overview • 80: Migros Cooperatives - Product and service • 81: Migros Cooperatives - Key offerings • 82: Migros Cooperatives - Key customers • 83: Migros Cooperatives - Segment focus • 84: Mondelez International Inc. - Overview • 85: Mondelez International Inc. - Business segments • 86: Mondelez International Inc. - Key offerings • 87: Mondelez International Inc. - Key customers • 88: Mondelez International Inc. - Segment focus • 89: Nestle SA - Overview • 90: Nestle SA - Business segments • 91: Nestle SA - Key offerings • 92: Nestle SA - Key customers • 93: Nestle SA - Segment focus • 94: The Hershey Co. - Overview • 95: The Hershey Co. - Business segments • 96: The Hershey Co. - Key offerings • 97: The Hershey Co. - Key customers • 98: The Hershey Co. - Segment focus • 99: Currency conversion rates for US$ • 100: Research Methodology • 101: Validation techniques employed for market sizing • 102: Information sources • 103: List of abbreviations
SummaryGlobal Dark Chocolate Market 2021-2025 Table of Contents• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2020-2025 o Online - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Distribution channel • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Overview o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Blommer Chocolate Co. o Ferrero International SA o Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation o Lindt and Sprungli (USA) Inc. o Mars Inc. o Meiji Holdings Co. Ltd. o Migros Cooperatives o Mondelez International Inc. o Nestle SA o The Hershey Co. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations • • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ billion) • 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 14: Five forces analysis 2020 & 2025 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2020 • 21: Distribution channel - Market share 2020-2025 (%) • 22: Comparison by Distribution channel • 23: Offline - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 24: Offline - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Online - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 26: Online - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 27: Market opportunity by Distribution channel • 28: Customer landscape • 29: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 30: Geographic comparison • 31: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 32: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 33: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 34: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 35: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 36: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 37: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 38: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 39: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 40: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: Key leading countries • 42: Market opportunity By Geographical Landscape ($ billion) • 43: Impact of drivers and challenges • 44: Vendor landscape • 45: Landscape disruption • 46: Industry risks • 47: Vendors covered • 48: Market positioning of vendors • 49: Blommer Chocolate Co. - Overview • 50: Blommer Chocolate Co. - Product and service • 51: Blommer Chocolate Co. - Key offerings • 52: Blommer Chocolate Co. - Key customers • 53: Blommer Chocolate Co. - Segment focus • 54: Ferrero International SA - Overview • 55: Ferrero International SA - Product and service • 56: Ferrero International SA - Key offerings • 57: Ferrero International SA - Key customers • 58: Ferrero International SA - Segment focus • 59: Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation - Overview • 60: Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation - Product and service • 61: Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation - Key offerings • 62: Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation - Key customers • 63: Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation - Segment focus • 64: Lindt and Sprungli (USA) Inc. - Overview • 65: Lindt and Sprungli (USA) Inc. - Business segments • 66: Lindt and Sprungli (USA) Inc. - Key offerings • 67: Lindt and Sprungli (USA) Inc. - Key customers • 68: Lindt and Sprungli (USA) Inc. - Segment focus • 69: Mars Inc. - Overview • 70: Mars Inc. - Product and service • 71: Mars Inc. - Key offerings • 72: Mars Inc. - Key customers • 73: Mars Inc. - Segment focus • 74: Meiji Holdings Co. Ltd. - Overview • 75: Meiji Holdings Co. Ltd. - Business segments • 76: Meiji Holdings Co. Ltd. - Key offerings • 77: Meiji Holdings Co. Ltd. - Key customers • 78: Meiji Holdings Co. Ltd. - Segment focus • 79: Migros Cooperatives - Overview • 80: Migros Cooperatives - Product and service • 81: Migros Cooperatives - Key offerings • 82: Migros Cooperatives - Key customers • 83: Migros Cooperatives - Segment focus • 84: Mondelez International Inc. - Overview • 85: Mondelez International Inc. - Business segments • 86: Mondelez International Inc. - Key offerings • 87: Mondelez International Inc. - Key customers • 88: Mondelez International Inc. - Segment focus • 89: Nestle SA - Overview • 90: Nestle SA - Business segments • 91: Nestle SA - Key offerings • 92: Nestle SA - Key customers • 93: Nestle SA - Segment focus • 94: The Hershey Co. - Overview • 95: The Hershey Co. - Business segments • 96: The Hershey Co. - Key offerings • 97: The Hershey Co. - Key customers • 98: The Hershey Co. - Segment focus • 99: Currency conversion rates for US$ • 100: Research Methodology • 101: Validation techniques employed for market sizing • 102: Information sources • 103: List of abbreviations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(加工食品)の最新刊レポート
TechNavio社の加工食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(dark chocolate)の最新刊レポート
よくあるご質問TechNavio社はどのような調査会社ですか?テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|