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ゲーム開発ソフトウェアの世界市場 2021-2025


Global Game Development Software Market 2021-2025

ゲーム開発ソフトウェアの世界市場 2021-2025Technavio社は、ゲーム開発ソフトウェア市場をモニターしており、予測期間中にほぼ5%のCAGRで進行し、2021-2025年に47.5百万ドルの成長が見込まれています。当レポー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechNavio
テクナビオ
2021年8月17日 US$2,500
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サマリー

ゲーム開発ソフトウェアの世界市場 2021-2025Technavio社は、ゲーム開発ソフトウェア市場をモニターしており、予測期間中にほぼ5%のCAGRで進行し、2021-2025年に47.5百万ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、ゲーム開発ソフトウェア市場について、全体的な分析、市場規模と予測、動向、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを対象としたベンダー分析を行っています。当レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新の動向と要因、市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。この市場は、PCゲームやゲーム機の需要の伸びと、モバイルゲームの需要の増加によって牽引されています。また、PCゲームやゲーム機の需要の伸びが市場の成長を後押しすると予想されています。ゲーム開発ソフトウェア市場の分析では、コンポーネント・セグメントと地域別の状況を示しています。Technavio社のゲーム開発ソフトウェア市場は以下のように区分されています。コンポーネントによるゲームエンジンオーディオエンジン地理的に北アメリカAPACヨーロッパ南アメリカこの調査では、esportsトーナメントの人気が高まっていることが、今後数年間のゲーム開発ソフトウェア市場の成長を促進する主な理由の1つであるとしています。Technavio社は、主要なパラメータの分析により、複数のソースからのデータを調査、合成、および要約する方法で、市場の詳細な情報を提供しています。このレポートでは、ゲーム開発ソフトウェア市場について、以下の分野を取り上げています。ゲーム開発ソフト市場のサイジングゲーム開発ソフトウェア市場の予測ゲーム開発ソフトウェア市場の業界分析Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としており、本レポートではこれに沿って、Audiokinetic Inc.、Autodesk Inc.、Epic Games Inc.、Microsoft Corp.、NVIDIA Corp.、Playtech Plc、Scirra Ltd.、The Game Creators Ltd.、Unity Technologies Inc.、ZeniMax Media Inc.など、ゲーム開発ソフトウェア市場の主要ベンダー数社の詳細な分析を行っています。また、ゲーム開発ソフトウェア市場の分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。本調査は、業界の主要関係者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。https://www.technavio.com/report/game-development-software-market-industry-analysisTechnavio は、複数の情報源から得たデータを調査、統合、要約することで、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析し、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。

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目次

エグゼクティブ・サマリー市場の概要市場の状況マーケットエコシステムバリューチェーン分析マーケットサイジング市場の定義市場セグメント分析市場規模2020年市場の見通し。2020年~2025年の予測ファイブフォース分析バイヤーのバーゲニング・パワーサプライヤーのバーゲニング・パワー新規参入者の脅威代替品の脅威ライバル会社の脅威市場の状況部品配置による市場区分市場セグメント部品配置による比較ゲームエンジン - 市場規模と2020-2025年の予測オーディオエンジン - 市場規模と2020-2025年の予測部品配置による市場機会カスタマーランドスケープ概要地理的状況地域別セグメント地理的比較北米 - 市場規模と予測 2020-2025APAC - 市場規模と2020-2025年の予測欧州 - 市場規模と予測 2020-2025南米 - 市場規模と予測2020-2025年MEA - 市場規模と2020-2025年の予測主要先進国地域別の市場機会マーケットドライバー市場の課題市場動向ベンダーの風景景観の破壊ベンダー分析対象ベンダーベンダーのマーケットポジショニングオーディオキネティック社Autodesk Inc.Epic Games Inc.マイクロソフト株式会社NVIDIA Corp.Playtech PlcScirra Ltd.株式会社ゲームクリエイターズユニティ・テクノロジーズ株式会社ZeniMax Media Inc.付録報告書の範囲米ドルの通貨換算レート研究方法 List of abbreviationszzzzExhibits1: Key Finding 1Exhibits2: Key Finding 2Exhibits3: Key Finding 3Exhibits4: Key Finding 5Exhibits5: Key Finding 6Exhibits6: Key Finding 7Exhibits7: Key Finding 8Exhibits8: Parent marketExhibits9: Market characteristicsExhibits10: Offerings of vendors included in the market definitionExhibits11:市場セグメントExhibits12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million)Exhibits13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%)Exhibits14: Five forces analysis 2020 & 2025Exhibits15:バイヤーのバーゲニング・パワーExhibits16:サプライヤーのバーゲニング・パワーExhibits17:新規参入者の脅威Exhibits18:代替品の脅威Exhibits19:ライバル会社の脅威Exhibits20:市場の状況 - Five forces 2020Exhibits21: Component placement - Market share 2020-2025 (%)Exhibits22:部品配置による比較Exhibits23:ゲームエンジン - 市場規模と2020-2025年の予測 ($ million)Exhibits24: Game engine - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits25:オーディオエンジン - 市場規模と2020-2025年の予測 ($ million)Exhibits26: Audio engine - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits27:部品配置による市場機会Exhibits28:カスタマーランドスケープExhibits29: Market share by geography 2020-2025 (%)Exhibits30:地理的比較Exhibits31:北米 - 市場規模と予測 2020-2025 ($ million)Exhibits32: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits33:APAC - 市場規模と2020-2025年の予測 ($ million)Exhibits34: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits35:欧州 - 市場規模と予測 2020-2025 ($ million)Exhibits36: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits37:南米 - 市場規模と予測2020-2025年 ($ million)Exhibits38: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits39:MEA - 市場規模と2020-2025年の予測 ($ million)Exhibits40: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits41:主要先進国Exhibits42:地域別の市場機会 ($ million)Exhibits43: Impact of drivers and challengesExhibits44: Vendor landscapeExhibits45:景観の破壊Exhibits46: Industry risksExhibits47:対象ベンダーExhibits48:ベンダーのマーケットポジショニングExhibits49:オーディオキネティック社 -概要Exhibits50:オーディオキネティック社 - Product and serviceExhibits51:オーディオキネティック社 - Key offeringsExhibits52:オーディオキネティック社 - Key customersExhibits53:オーディオキネティック社 - Segment focusExhibits54:Autodesk Inc. -概要Exhibits55:Autodesk Inc. - Business segmentsExhibits56:Autodesk Inc. - Key offeringsExhibits57:Autodesk Inc. - Key customersExhibits58:Autodesk Inc. - Segment focusExhibits59:Epic Games Inc. -概要Exhibits60:Epic Games Inc. - Product and serviceExhibits61:Epic Games Inc. - Key offeringsExhibits62:Epic Games Inc. - Key customersExhibits63:Epic Games Inc. - Segment focusExhibits64:マイクロソフト株式会社 -概要Exhibits65:マイクロソフト株式会社 - Business segmentsExhibits66:マイクロソフト株式会社 - Key offeringsExhibits67:マイクロソフト株式会社 - Key customersExhibits68:マイクロソフト株式会社 - Segment focusExhibits69:NVIDIA Corp. -概要Exhibits70:NVIDIA Corp. - Business segmentsExhibits71:NVIDIA Corp. - Key offeringsExhibits72:NVIDIA Corp. - Key customersExhibits73:NVIDIA Corp. - Segment focusExhibits74:Playtech Plc -概要Exhibits75:Playtech Plc - Business segmentsExhibits76:Playtech Plc - Key offeringsExhibits77:Playtech Plc - Key customersExhibits78:Playtech Plc - Segment focusExhibits79:Scirra Ltd. -概要Exhibits80:Scirra Ltd. - Product and serviceExhibits81:Scirra Ltd. - Key offeringsExhibits82:Scirra Ltd. - Key customersExhibits83:Scirra Ltd. - Segment focusExhibits84:株式会社ゲームクリエイターズ -概要Exhibits85:株式会社ゲームクリエイターズ - Product and serviceExhibits86:株式会社ゲームクリエイターズ - Key offeringsExhibits87:株式会社ゲームクリエイターズ - Key customersExhibits88:株式会社ゲームクリエイターズ - Segment focusExhibits89:ユニティ・テクノロジーズ株式会社 -概要Exhibits90:ユニティ・テクノロジーズ株式会社 - Product and serviceExhibits91:ユニティ・テクノロジーズ株式会社 - Key offeringsExhibits92:ユニティ・テクノロジーズ株式会社 - Key customersExhibits93:ユニティ・テクノロジーズ株式会社 - Segment focusExhibits94:ZeniMax Media Inc. -概要Exhibits95:ZeniMax Media Inc. - Product and serviceExhibits96:ZeniMax Media Inc. - Key offeringsExhibits97:ZeniMax Media Inc. - Key customersExhibits98:ZeniMax Media Inc. - Segment focusExhibits99:米ドルの通貨換算レートExhibits100: Research MethodologyExhibits101: Validation techniques employed for market sizingExhibits102: Information sourcesExhibits103: List of abbreviations

 

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Summary

Global Game Development Software Market 2021-2025 Technavio has been monitoring the game development software market and it is poised to grow by $ 47.50 mn during 2021-2025, progressing at a CAGR of almost 5% during the forecast period. Our report on the game development software market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors. The report offers an up-to-date analysis regarding the current global market scenario, latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by growth in demand for PC games and gaming consoles and increase in demand for mobile gaming. In addition, growth in demand for PC games and gaming consoles is anticipated to boost the growth of the market as well. The game development software market analysis includes the component segment and geographic landscape. Technavio's game development software market is segmented as below: By Component Game engine Audio engine By Geography North America APAC Europe South America MEA This study identifies the increasing popularity of esports tournaments as one of the prime reasons driving the game development software market growth during the next few years. Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters. Our report on game development software market covers the following areas: Game development software market sizing Game development software market forecast Game development software market industry analysis Technavio's robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading game development software market vendors that include Audiokinetic Inc., Autodesk Inc., Epic Games Inc., Microsoft Corp., NVIDIA Corp., Playtech Plc, Scirra Ltd., The Game Creators Ltd., Unity Technologies Inc., and ZeniMax Media Inc. Also, the game development software market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities. The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors. For further information on this report, please visit - https://www.technavio.com/report/game-development-software-market-industry-analysis Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. Technavio's market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

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Table of Contents

Executive Summary Market overview Market Landscape Market ecosystem Value chain analysis Market Sizing Market definition Market segment analysis Market size 2020 Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 Five Forces Analysis Bargaining power of buyers Bargaining power of suppliers Threat of new entrants Threat of substitutes Threat of rivalry Market condition Market Segmentation by Component placement Market segments Comparison by Component placement Game engine - Market size and forecast 2020-2025 Audio engine - Market size and forecast 2020-2025 Market opportunity by Component placement Customer landscape Overview Geographic Landscape Geographic segmentation Geographic comparison North America - Market size and forecast 2020-2025 APAC - Market size and forecast 2020-2025 Europe - Market size and forecast 2020-2025 South America - Market size and forecast 2020-2025 MEA - Market size and forecast 2020-2025 Key leading countries Market opportunity by geography Market drivers Market challenges Market trends Vendor Landscape Landscape disruption Vendor Analysis Vendors covered Market positioning of vendors Audiokinetic Inc. Autodesk Inc. Epic Games Inc. Microsoft Corp. NVIDIA Corp. Playtech Plc Scirra Ltd. The Game Creators Ltd. Unity Technologies Inc. ZeniMax Media Inc. Appendix Scope of the report Currency conversion rates for US$ Research methodology List of abbreviations zzzz Exhibits1: Key Finding 1 Exhibits2: Key Finding 2 Exhibits3: Key Finding 3 Exhibits4: Key Finding 5 Exhibits5: Key Finding 6 Exhibits6: Key Finding 7 Exhibits7: Key Finding 8 Exhibits8: Parent market Exhibits9: Market characteristics Exhibits10: Offerings of vendors included in the market definition Exhibits11: Market segments Exhibits12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) Exhibits13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) Exhibits14: Five forces analysis 2020 & 2025 Exhibits15: Bargaining power of buyers Exhibits16: Bargaining power of suppliers Exhibits17: Threat of new entrants Exhibits18: Threat of substitutes Exhibits19: Threat of rivalry Exhibits20: Market condition - Five forces 2020 Exhibits21: Component placement - Market share 2020-2025 (%) Exhibits22: Comparison by Component placement Exhibits23: Game engine - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) Exhibits24: Game engine - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits25: Audio engine - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) Exhibits26: Audio engine - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits27: Market opportunity by Component placement Exhibits28: Customer landscape Exhibits29: Market share by geography 2020-2025 (%) Exhibits30: Geographic comparison Exhibits31: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) Exhibits32: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits33: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) Exhibits34: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits35: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) Exhibits36: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits37: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) Exhibits38: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits39: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) Exhibits40: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits41: Key leading countries Exhibits42: Market opportunity by geography ($ million) Exhibits43: Impact of drivers and challenges Exhibits44: Vendor landscape Exhibits45: Landscape disruption Exhibits46: Industry risks Exhibits47: Vendors covered Exhibits48: Market positioning of vendors Exhibits49: Audiokinetic Inc. - Overview Exhibits50: Audiokinetic Inc. - Product and service Exhibits51: Audiokinetic Inc. - Key offerings Exhibits52: Audiokinetic Inc. - Key customers Exhibits53: Audiokinetic Inc. - Segment focus Exhibits54: Autodesk Inc. - Overview Exhibits55: Autodesk Inc. - Business segments Exhibits56: Autodesk Inc. - Key offerings Exhibits57: Autodesk Inc. - Key customers Exhibits58: Autodesk Inc. - Segment focus Exhibits59: Epic Games Inc. - Overview Exhibits60: Epic Games Inc. - Product and service Exhibits61: Epic Games Inc. - Key offerings Exhibits62: Epic Games Inc. - Key customers Exhibits63: Epic Games Inc. - Segment focus Exhibits64: Microsoft Corp. - Overview Exhibits65: Microsoft Corp. - Business segments Exhibits66: Microsoft Corp. - Key offerings Exhibits67: Microsoft Corp. - Key customers Exhibits68: Microsoft Corp. - Segment focus Exhibits69: NVIDIA Corp. - Overview Exhibits70: NVIDIA Corp. - Business segments Exhibits71: NVIDIA Corp. - Key offerings Exhibits72: NVIDIA Corp. - Key customers Exhibits73: NVIDIA Corp. - Segment focus Exhibits74: Playtech Plc - Overview Exhibits75: Playtech Plc - Business segments Exhibits76: Playtech Plc - Key offerings Exhibits77: Playtech Plc - Key customers Exhibits78: Playtech Plc - Segment focus Exhibits79: Scirra Ltd. - Overview Exhibits80: Scirra Ltd. - Product and service Exhibits81: Scirra Ltd. - Key offerings Exhibits82: Scirra Ltd. - Key customers Exhibits83: Scirra Ltd. - Segment focus Exhibits84: The Game Creators Ltd. - Overview Exhibits85: The Game Creators Ltd. - Product and service Exhibits86: The Game Creators Ltd. - Key offerings Exhibits87: The Game Creators Ltd. - Key customers Exhibits88: The Game Creators Ltd. - Segment focus Exhibits89: Unity Technologies Inc. - Overview Exhibits90: Unity Technologies Inc. - Product and service Exhibits91: Unity Technologies Inc. - Key offerings Exhibits92: Unity Technologies Inc. - Key customers Exhibits93: Unity Technologies Inc. - Segment focus Exhibits94: ZeniMax Media Inc. - Overview Exhibits95: ZeniMax Media Inc. - Product and service Exhibits96: ZeniMax Media Inc. - Key offerings Exhibits97: ZeniMax Media Inc. - Key customers Exhibits98: ZeniMax Media Inc. - Segment focus Exhibits99: Currency conversion rates for US$ Exhibits100: Research Methodology Exhibits101: Validation techniques employed for market sizing Exhibits102: Information sources Exhibits103: List of abbreviations

 

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テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る


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2024/11/22 10:26

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