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ナチュラル&オーガニックパーソナルケア市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Natural And Organic Personal Care Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界のナチュラル&オーガニックパーソナルケア市場(2024-2033年)に関する詳細なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、不可欠... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月5日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のナチュラル&オーガニックパーソナルケア市場(2024-2033年)に関する詳細なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、不可欠な市場ダイナミクスを徹底的に分析し、市場構造に関する包括的な洞察を提供しています。

主な洞察

- ナチュラル&オーガニックパーソナルケア市場規模(2024E):26,178.0百万米ドル
- 予測市場価値(2033F):USD 66,141.2 Mn:66,141.2百万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024 to 2033): 10.8%

レポートの範囲

ナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場は、化学合成品よりもナチュラル・オーガニック製品の方が優れているという消費者の意識の高まりにより、大きな成長を遂げている。この市場には、スキンケア、ヘアケア、オーラルケア、化粧品など、合成化学物質や添加物を使用せずに処方された様々な製品が含まれる。持続可能で健康志向のライフスタイルへのシフト、天然製品配合の進歩、環境に優しいパッケージングなどが需要を牽引している。

市場成長の促進要因:

世界のナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場を牽引する要因はいくつかある。その第一の要因は、合成の代替品よりも安全で健康的であると認識される天然成分に対する消費者の意識と嗜好の高まりである。環境問題への関心や、持続可能で環境に優しい製品を求める声も大きな役割を果たしている。さらに、パーソナルケア製品における特定の化学物質の使用に関する厳しい規制が、天然処方へのシフトを加速させている。特に新興経済圏における可処分所得の上昇と、美容・パーソナルケア製品のeコマース・プラットフォームの人気の高まりが、市場の成長をさらに後押ししている。

市場の阻害要因:

有望な成長見通しにもかかわらず、ナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場は、天然成分のコスト上昇や原料の入手制限といった課題に直面している。また、消費者の期待や規制基準を満たす製品を処方することの複雑さも障壁となりうる。さらに、この市場は競争が激しく、新規参入企業の収益性と市場シェアが制限されている。合成保存料を使用しない天然製品の保存期間や保存に関する問題も課題となっている。

市場機会:

ナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場は、絶え間ない技術革新と消費者の嗜好の進化により、大きなチャンスをもたらしている。多機能でパーソナライズされたケア製品の開発は、大きな成長の可能性を秘めている。より効果的で持続可能な天然成分の研究開発への投資の増加は、今後の市場拡大を促進すると思われる。ヴィーガンやクルーエルティフリー製品の増加傾向は、市場プレーヤーに新たな道を提供する。戦略的パートナーシップ、合併、買収は、特にオンライン小売における流通チャネルの拡大とともに、新たな機会を生かすための重要な戦略である。

本レポートで扱う主な質問

- 世界のナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場の成長を促す主な要因は何か?
- どの製品カテゴリーがナチュラル・オーガニック・パーソナルケア製品の採用をリードしているか?
- 技術の進歩はナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- ナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場の主要プレーヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略をとっているのか?
- 世界のナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

The Estée Lauder Companies Inc.、L'Oréal S.A.、The Clorox Companyなど、世界のナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場の大手企業は、競争優位性を獲得するため、イノベーション、製品の差別化、戦略的提携に注力している。これらの企業は研究開発に投資し、天然成分やオーガニック成分を使用した高度な処方を開発している。原料サプライヤーとの協力、持続可能性認証、戦略的マーケティング・キャンペーンは、市場へのアクセスを容易にし、新製品の採用を促進する。消費者教育、表示の透明性、包括的なサポートサービスに重点を置くことで、市場の成長を促進し、ナチュラル・オーガニック・パーソナルケア製品に対する消費者の信頼を高めている。

主要企業のプロファイル

- ロレアルSA
- アムウェイ
- バイヤスドルフ
- ベネフィットコスメティックスLLC
- シャネルS.A.
- クラランスグループ
- コティ
- エスティローダー・カンパニーズ
- ジョンソン・エンド・ジョンソン
- 花王株式会社
- ラヴェラーナGmbH & Co.KG
- LVMH(モエ・ヘネシー・ルイ・ヴィトン)
- MAC化粧品
- メアリーケイ化粧品
- プロクター・アンド・ギャンブル
- レブロン
- 株式会社資生堂
- その他

ナチュラル&オーガニック・パーソナルケア業界のセグメンテーション

製品タイプ

- スキンケア
- ボディケア
- ヘアケア
- オーラルケア
- 化粧品
- フレグランス&デオドラント

エンドユーザー

- 商業
- 住宅用

価格帯

- プレミアム
- 質量

パッケージング

- ポンプとディスペンサー
- コンパクトケース
- ジャー
- ペンシル&スティック
- チューブ
- 小袋
- その他

消費者志向

- 男性
- 女性
- 子供

販売チャンネル

- ハイパーマーケット
- 専門店
- ドラッグストア
- オンライン小売業者
- 百貨店
- コンビニエンスストア

地域

- 北米
- 中南米
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の概要
1.2.主要統計の概要
1.3.主要調査結果の概要
1.4.製品進化分析
1.5.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.ナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場の将来展望
3.2.1.成長を後押しする要因
3.2.2.ブランドの流入
3.2.3.革新的な流通・マーケティング戦略
4.世界のナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
4.1.過去の市場数量(単位:万個)分析、2019-2023年
4.2.現在と将来の市場規模(単位:万個)予測、2024-2033年
4.3.前年比成長トレンド分析
5.ナチュラル&オーガニックパーソナルケアの世界市場-価格分析
5.1.製品タイプ別価格分析
5.2.世界平均価格分析ベンチマーク
6.世界のナチュラル・オーガニックパーソナルケア市場の需要(金額または包装単位:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
6.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対価格機会分析
7.市場背景
7.1.マクロ経済要因
7.1.1.GDP成長率見通し
7.1.2.個人消費の見通し
7.1.3.GDP成長率分析
7.1.4.所得層人口の概要
7.1.5.一人当たり可処分所得
7.2.予測要因-関連性と影響
7.2.1.上位企業の過去の成長率
7.2.2.都市化の成長見通し
7.2.3.その他
7.3.世界のナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場のPESTLE分析
7.4.ナチュラル&オーガニックパーソナルケア市場の投資実現可能性マトリックス
7.5.ナチュラル・オーガニックパーソナルケアの世界市場のポーターの5つの力分析
7.6.市場ダイナミクス
7.6.1.促進要因
7.6.2.阻害要因
7.6.3.機会分析
8.天然・オーガニックパーソナルケアの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品タイプ別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.製品タイプ別過去市場価格帯(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
8.3.製品タイプ別現在および将来市場価格帯(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析と予測、2024-2033年
8.3.1.スキンケア
8.3.2.ボディケア
8.3.3.ヘアケア
8.3.4.オーラルケア
8.3.5.化粧品
8.3.6.フレグランス&デオドラント
8.4.製品タイプ別市場魅力度分析
9.ナチュラル&オーガニックパーソナルケアの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユース別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.最終用途別の過去市場価格帯(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
9.3.最終用途別の現在および将来市場価格帯(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析と予測、2024-2033年
9.3.1.業務用
9.3.2.住宅
9.4.フレーバー別市場魅力度分析
10.ナチュラル&オーガニックパーソナルケアの世界市場分析2019-2023年、価格帯別予測2024-2033年
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.価格帯別過去市場価格帯(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析、2019-2023年
10.3.価格帯別現在および将来市場価格帯(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析・予測、2024-2033年
10.3.1.プレミアム
10.3.2.マス
10.4.価格帯別市場魅力度分析
11.ナチュラル&オーガニックパーソナルケアの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、販売チャネル別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.過去の市場価格帯(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析販売チャネル、2019-2023年
11.3.現在と将来の市場価格帯(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析と予測販売チャネル、2024-2033年
11.3.1.ポンプ&ディスペンサー
11.3.2.コンパクトケース
11.3.3.ジャー
11.3.4.鉛筆とスティック
11.3.5.チューブ
11.3.6.小袋
11.3.7.その他
11.4.価格帯別市場魅力度分析
12.ナチュラル&オーガニックパーソナルケアの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:消費者志向別
12.1.序論/主要調査結果
12.2.消費者志向別の過去市場価格帯(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
12.3.消費者志向別の現在および将来市場価格帯(百万米ドル)および数量(千台)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.男性
12.3.2.女性
12.3.3.キッズ
12.4.消費者志向別市場魅力度分析
13.ナチュラル&オーガニックパーソナルケアの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、販売チャネル別
13.1.はじめに/主な調査結果
13.2.過去の市場価格帯(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析販売チャネル、2019-2023年
13.3.現在と将来の市場価格帯(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析と予測販売チャネル、2024-2033年
13.3.1.ハイパーマーケット
13.3.2.専門店
13.3.3.ドラッグストア
13.3.4.オンライン小売業者
13.3.5.百貨店
13.3.6.コンビニエンスストア
13.4.市場魅力度分析 販売チャネル
14.ナチュラル&オーガニックパーソナルケアの世界市場分析2019-2023年、地域別予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.地域別過去市場価格帯(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析、2019-2023年
14.3.地域別の現在の市場価格帯(US$ Mn)と数量('000ユニット)の分析と予測、2024-2033年
14.3.1.北米
14.3.2.中南米
14.3.3.ヨーロッパ
14.3.4.東アジア
14.3.5.南アジア
14.3.6.オセアニア
14.3.7.中東・アフリカ(MEA)
14.4.地域別市場魅力度分析
15.北米のナチュラル&オーガニックパーソナルケア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場価格帯(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別価格帯(US$ Mn)と数量予測(2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.米国
15.4.1.2.カナダ
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.最終用途別
15.4.4.価格帯別
15.4.5.包装別
15.4.6.消費者志向別
15.4.7.販売チャネル別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.製品タイプ別
15.5.3.最終用途別
15.5.4.価格帯別
15.5.5.包装別
15.5.6.消費者志向別
15.5.7.販売チャネル別
16.ラテンアメリカのナチュラル・オーガニックパーソナルケア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場価格帯(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別価格帯(US$ Mn)と数量予測(2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.ブラジル
16.4.1.2.メキシコ
16.4.1.3.その他のラテンアメリカ
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.最終用途別
16.4.4.価格帯別
16.4.5.包装別
16.4.6.消費者志向別
16.4.7.販売チャネル別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.製品タイプ別
16.5.3.最終用途別
16.5.4.価格帯別
16.5.5.包装別
16.5.6.消費者志向別
16.5.7.販売チャネル別
17.欧州のナチュラル・オーガニックパーソナルケア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場価格帯(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別価格帯(US$ Mn)と数量予測(2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.ドイツ
17.4.1.2.イタリア
17.4.1.3.フランス
17.4.1.4.イギリス
17.4.1.5.スペイン
17.4.1.6.その他のヨーロッパ
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.最終用途別
17.4.4.価格帯別
17.4.5.包装別
17.4.6.消費者志向別
17.4.7.販売チャネル別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.製品タイプ別
17.5.3.最終用途別
17.5.4.価格帯別
17.5.5.包装別
17.5.6.消費者志向別
17.5.7.販売チャネル別
18.南アジアのナチュラル・オーガニックパーソナルケア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場価格帯(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別価格帯(US$ Mn)と数量予測(2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.インド
18.4.1.2.タイ
18.4.1.3.インドネシア
18.4.1.4.マレーシア
18.4.1.5.その他の南アジア
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.最終用途別
18.4.4.価格帯別
18.4.5.包装別
18.4.6.消費者志向別
18.4.7.販売チャネル別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.製品タイプ別
18.5.3.最終用途別
18.5.4.価格帯別
18.5.5.包装別
18.5.6.消費者志向別
18.5.7.販売チャネル別
19.東アジアのナチュラル・オーガニックパーソナルケア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.価格分析
19.3.過去の市場価格帯(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
19.4.市場分類別価格帯(US$ Mn)と数量予測(2024-2033年
19.4.1.国別
19.4.1.1.中国
19.4.1.2.日本
19.4.1.3.韓国
19.4.2.製品タイプ別
19.4.3.最終用途別
19.4.4.価格帯別
19.4.5.包装別
19.4.6.消費者志向別
19.4.7.販売チャネル別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.国別
19.5.2.製品タイプ別
19.5.3.最終用途別
19.5.4.価格帯別
19.5.5.包装別
19.5.6.消費者志向別
19.5.7.販売チャネル別
20.オセアニアのナチュラル・オーガニックパーソナルケア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.価格分析
20.3.過去の市場価格帯(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
20.4.市場分類別価格帯(US$ Mn)と数量予測(2024-2033年
20.4.1.国別
20.4.1.1.オーストラリア
20.4.1.2.ニュージーランド
20.4.2.製品タイプ別
20.4.3.最終用途別
20.4.4.価格帯別
20.4.5.包装別
20.4.6.消費者志向別
20.4.7.販売チャネル別
20.5.市場魅力度分析
20.5.1.国別
20.5.2.製品タイプ別
20.5.3.最終用途別
20.5.4.価格帯別
20.5.5.包装別
20.5.6.消費者志向別
20.5.7.販売チャネル別
21.中東・アフリカのナチュラル・オーガニックパーソナルケア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
21.1.はじめに
21.2.価格分析
21.3.過去の市場価格帯(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
21.4.市場分類別価格帯(US$ Mn)と数量予測(2024-2033年
21.4.1.国別
21.4.1.1.GCC諸国
21.4.1.2.アフリカ北部
21.4.1.3.南アフリカ
21.4.1.4.その他の中東・アフリカ
21.4.2.製品タイプ別
21.4.3.最終用途別
21.4.4.価格帯別
21.4.5.包装別
21.4.6.消費者志向別
21.4.7.販売チャネル別
21.5.市場魅力度分析
21.5.1.国別
21.5.2.製品タイプ別
21.5.3.最終用途別
21.5.4.価格帯別
21.5.5.包装別
21.5.6.消費者志向別
21.5.7.販売チャネル別
22.主要国のナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場分析 2024-2033
22.1.序論
22.1.1.主要国別市場金額構成比分析
22.1.2.世界対.各国の成長比較
22.2.米国のナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場分析
22.2.1.製品タイプ別
22.2.2.最終用途別
22.2.3.価格帯別
22.2.4.パッケージ別
22.2.5.消費者志向別
22.2.6.販売チャネル別
22.3.カナダのナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場分析
22.3.1.製品タイプ別
22.3.2.最終用途別
22.3.3.価格帯別
22.3.4.パッケージ別
22.3.5.消費者志向別
22.3.6.販売チャネル別
22.4.メキシコのナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場分析
22.4.1.製品タイプ別
22.4.2.最終用途別
22.4.3.価格帯別
22.4.4.包装別
22.4.5.消費者志向別
22.4.6.販売チャネル別
22.5.ブラジルのナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場分析
22.5.1.製品タイプ別
22.5.2.最終用途別
22.5.3.価格帯別
22.5.4.包装別
22.5.5.消費者志向別
22.5.6.販売チャネル別
22.6.ドイツのナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場分析
22.6.1.製品タイプ別
22.6.2.最終用途別
22.6.3.価格帯別
22.6.4.包装別
22.6.5.消費者志向別
22.6.6.販売チャネル別
22.7.イタリアのナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場分析
22.7.1.製品タイプ別
22.7.2.最終用途別
22.7.3.価格帯別
22.7.4.包装別
22.7.5.消費者志向別
22.7.6.販売チャネル別
22.8.英国のナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場分析
22.8.1.製品タイプ別
22.8.2.最終用途別
22.8.3.価格帯別
22.8.4.包装別
22.8.5.消費者志向別
22.8.6.販売チャネル別
22.9.中国のナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場分析
22.9.1.製品タイプ別
22.9.2.最終用途別
22.9.3.価格帯別
22.9.4.包装別
22.9.5.消費者志向別
22.9.6.販売チャネル別
22.10.日本のナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場分析
22.10.1.製品タイプ別
22.10.2.最終用途別
22.10.3.価格帯別
22.10.4.包装別
22.10.5.消費者志向別
22.10.6.販売チャネル別
22.11.韓国のナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場分析
22.11.1.製品タイプ別
22.11.2.最終用途別
22.11.3.価格帯別
22.11.4.包装別
22.11.5.消費者志向別
22.11.6.販売チャネル別
22.12.インドのナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場分析
22.12.1.製品タイプ別
22.12.2.最終用途別
22.12.3.価格帯別
22.12.4.包装別
22.12.5.消費者志向別
22.12.6.販売チャネル別
22.13.オーストラリアとニュージーランドのナチュラル・オーガニック・パーソナルケア市場分析
22.13.1.製品タイプ別
22.13.2.最終用途別
22.13.3.価格帯別
22.13.4.包装別
22.13.5.消費者志向別
22.13.6.販売チャネル別
22.14.南アフリカのナチュラル&オーガニックパーソナルケア市場分析
22.14.1.製品タイプ別
22.14.2.最終用途別
22.14.3.価格帯別
22.14.4.包装別
22.14.5.消費者志向別
22.14.6.販売チャネル別
23.市場構造分析
23.1.企業階層別市場分析
23.2.市場集中度
23.3.上位企業の市場シェア分析
23.4.市場プレゼンス分析
23.4.1.地域別シェア
23.4.2.プレーヤーの製品フットプリント
23.4.3.プレーヤーのチャネル別フットプリント
24.競争分析
24.1.競争ダッシュボード
24.2.競合による価格分析
24.3.競合ベンチマーキング
24.4.競合の深堀り
24.4.1.ロレアルSA
24.4.1.1.概要
24.4.1.2.製品ポートフォリオ
24.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.1.4.販売拠点
24.4.1.5.戦略の概要
24.4.1.5.1.マーケティング戦略
24.4.1.5.2.製品戦略
24.4.1.5.3.チャネル戦略
24.4.2.アムウェイ株式会社
24.4.2.1.概要
24.4.2.2.製品ポートフォリオ
24.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.2.4.販売拠点
24.4.2.5.戦略の概要
24.4.2.5.1.マーケティング戦略
24.4.2.5.2.製品戦略
24.4.2.5.3.チャネル戦略
24.4.3.バイヤスドルフ
24.4.3.1.概要
24.4.3.2.製品ポートフォリオ
24.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.3.4.販売拠点
24.4.3.5.戦略の概要
24.4.3.5.1.マーケティング戦略
24.4.3.5.2.製品戦略
24.4.3.5.3.チャネル戦略
24.4.4.ベネフィットコスメティックスLLC
24.4.4.1.概要
24.4.4.2.製品ポートフォリオ
24.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.4.4.販売拠点
24.4.4.5.戦略の概要
24.4.4.5.1.マーケティング戦略
24.4.4.5.2.製品戦略
24.4.4.5.3.チャネル戦略
24.4.5.シャネル
24.4.5.1.概要
24.4.5.2.製品ポートフォリオ
24.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.5.4.販売拠点
24.4.5.5.戦略の概要
24.4.5.5.1.マーケティング戦略
24.4.5.5.2.製品戦略
24.4.5.5.3.チャネル戦略
24.4.6.クラランスグループ
24.4.6.1.概要
24.4.6.2.製品ポートフォリオ
24.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.6.4.販売拠点
24.4.6.5.戦略の概要
24.4.6.5.1.マーケティング戦略
24.4.6.5.2.製品戦略
24.4.6.5.3.チャネル戦略
24.4.7.コティ社
24.4.7.1.概要
24.4.7.2.製品ポートフォリオ
24.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.7.4.販売拠点
24.4.7.5.戦略の概要
24.4.7.5.1.マーケティング戦略
24.4.7.5.2.製品戦略
24.4.7.5.3.チャネル戦略
24.4.8.エスティローダー・カンパニーズ
24.4.8.1.概要
24.4.8.2.製品ポートフォリオ
24.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.8.4.販売拠点
24.4.8.5.戦略の概要
24.4.8.5.1.マーケティング戦略
24.4.8.5.2.製品戦略
24.4.8.5.3.チャネル戦略
24.4.9.ジョンソン・エンド・ジョンソン
24.4.9.1.概要
24.4.9.2.製品ポートフォリオ
24.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.9.4.販売拠点
24.4.9.5.戦略の概要
24.4.9.5.1.マーケティング戦略
24.4.9.5.2.製品戦略
24.4.9.5.3.チャネル戦略
24.4.10.花王株式会社
24.4.10.1.概要
24.4.10.2.製品ポートフォリオ
24.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.10.4.販売拠点
24.4.10.5.戦略の概要
24.4.10.5.1.マーケティング戦略
24.4.10.5.2.製品戦略
24.4.10.5.3.チャネル戦略
24.4.11.ラベラーナGmbH & Co.KG
24.4.11.1.概要
24.4.11.2.製品ポートフォリオ
24.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.11.4.販売拠点
24.4.11.5.戦略の概要
24.4.11.5.1.マーケティング戦略
24.4.11.5.2.製品戦略
24.4.11.5.3.チャネル戦略
24.4.12.LVMH(モエ・ヘネシー・ルイ・ヴィトン)
24.4.12.1.概要
24.4.12.2.製品ポートフォリオ
24.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.12.4.販売拠点
24.4.12.5.戦略の概要
24.4.12.5.1.マーケティング戦略
24.4.12.5.2.製品戦略
24.4.12.5.3.チャネル戦略
24.4.13.MAC化粧品
24.4.13.1.概要
24.4.13.2.製品ポートフォリオ
24.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.13.4.販売拠点
24.4.13.5.戦略の概要
24.4.13.5.1.マーケティング戦略
24.4.13.5.2.製品戦略
24.4.13.5.3.チャネル戦略
24.4.14.メアリーケイ化粧品
24.4.14.1.概要
24.4.14.2.製品ポートフォリオ
24.4.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.14.4.販売拠点
24.4.14.5.戦略の概要
24.4.14.5.1.マーケティング戦略
24.4.14.5.2.製品戦略
24.4.14.5.3.チャネル戦略
24.4.15.プロクター・アンド・ギャンブル
24.4.15.1.概要
24.4.15.2.製品ポートフォリオ
24.4.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.15.4.販売拠点
24.4.15.5.戦略の概要
24.4.15.5.1.マーケティング戦略
24.4.15.5.2.製品戦略
24.4.15.5.3.チャネル戦略
24.4.16.レブロン
24.4.16.1.概要
24.4.16.2.製品ポートフォリオ
24.4.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.16.4.販売拠点
24.4.16.5.戦略の概要
24.4.16.5.1.マーケティング戦略
24.4.16.5.2.製品戦略
24.4.16.5.3.チャネル戦略
24.4.17.株式会社資生堂
24.4.17.1.概要
24.4.17.2.製品ポートフォリオ
24.4.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.17.4.販売拠点
24.4.17.5.戦略の概要
24.4.17.5.1.マーケティング戦略
24.4.17.5.2.製品戦略
24.4.17.5.3.チャネル戦略
24.4.18.その他
24.4.18.1.概要
24.4.18.2.製品ポートフォリオ
24.4.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.18.4.販売拠点
24.4.18.5.戦略の概要
24.4.18.5.1.マーケティング戦略
24.4.18.5.2.製品戦略
24.4.18.5.3.チャネル戦略
25.前提条件と略語
26.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently unveiled a detailed report on the global Natural and Organic Personal Care Market (2024-2033). This report offers a thorough analysis of essential market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing comprehensive insights into the market structure.

Key Insights:

• Natural and Organic Personal Care Market Size (2024E): USD 26,178.0 Mn
• Projected Market Value (2033F): USD 66,141.2 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 10.8%

Report Scope:

The natural and organic personal care market has experienced significant growth due to rising consumer awareness about the benefits of natural and organic products over synthetic alternatives. This market encompasses various products, including skincare, haircare, oral care, and cosmetics, all formulated without synthetic chemicals or additives. The demand is driven by a shift towards sustainable and health-conscious lifestyles, advancements in natural product formulations, and eco-friendly packaging.

Market Growth Drivers:

Several factors drive the global natural and organic personal care market. The primary driver is the increasing consumer awareness and preference for natural ingredients, perceived as safer and healthier than synthetic alternatives. Environmental concerns and the desire for sustainable and eco-friendly products also play a significant role. Additionally, stringent regulations regarding the use of certain chemicals in personal care products have accelerated the shift towards natural formulations. The rise in disposable income, particularly in emerging economies, and the growing popularity of e-commerce platforms for beauty and personal care products further boost market growth.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the natural and organic personal care market faces challenges such as higher costs of natural ingredients and limited raw material availability. The complexity of formulating products that meet consumer expectations and regulatory standards can also be a barrier. Moreover, the market is highly competitive, limiting profitability and market share for new entrants. Issues related to the shelf-life and preservation of natural products without synthetic preservatives also pose challenges.

Market Opportunities:

The natural and organic personal care market presents significant opportunities driven by continuous innovation and evolving consumer preferences. Developing multifunctional and personalized care products offers substantial growth potential. Increased investment in research and development for more effective and sustainable natural ingredients is likely to drive future market expansion. The growing trend of vegan and cruelty-free products provides new avenues for market players. Strategic partnerships, mergers, and acquisitions, along with expanding distribution channels, especially in online retail, are crucial strategies to capitalize on emerging opportunities.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the natural and organic personal care market globally?
• Which product categories are leading the adoption of natural and organic personal care products?
• How are technological advancements influencing the competitive landscape of the natural and organic personal care market?
• Who are the key players in the natural and organic personal care market, and what strategies are they employing to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global natural and organic personal care market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global natural and organic personal care market, such as The Estée Lauder Companies Inc., L'Oréal S.A., and The Clorox Company, focus on innovation, product differentiation, and strategic collaborations to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced formulations using natural and organic ingredients. Collaborations with raw material suppliers, sustainability certifications, and strategic marketing campaigns facilitate market access and promote new product adoption. Emphasis on consumer education, transparency in labeling, and comprehensive support services fosters market growth and enhances consumer trust in natural and organic personal care products.

Key Companies Profiled:

• Loreal SA
• Amway Corporation
• Beiersdorf
• Benefit Cosmetics LLC
• Chanel S.A.
• Clarins Group
• Coty Inc.
• Estee Lauder Companies Inc.
• Johnson & Johnson
• Kao Corporation
• Laverana GmbH & Co. KG
• LVMH (Moët Hennessy -Louis Vuitton)
• MAC cosmetics
• Mary Kay Cosmetics
• Procter & Gamble Co.
• Revlon Inc.
• Shiseido Co., Ltd.
• Other

Natural and Organic Personal Care Industry Segmentation

Product Type:

• Skin Care
• Body Care
• Hair Care
• Oral Care
• Cosmetics
• Fragrances & Deodorants

End User:

• Commercial
• Residential

Price Range:

• Premium
• Mass

Packaging:

• Pumps & Dispensers
• Compact Cases
• Jars
• Pencils and Sticks
• Tubes
• Sachets
• Others

Consumer Orientation:

• Men
• Women
• Kids

Sales Channel:

• Hypermarkets
• Specialty Stores
• Drug Stores
• Online Retailers
• Departmental Stores
• Convenience Stores

Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• Middle East & Africa (MEA)



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Overview
1.2. Summary of Key Statistics
1.3. Summary of Key Findings
1.4. Product Evolution Analysis
1.5. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage/Taxonomy
2.2. Market Definition/Scope/Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Future Prospects of Natural and Organic Personal Care Market
3.2.1. Factors Fuelling Growth
3.2.2. Influx of Brands
3.2.3. Innovative Distribution & Marketing Strategies
4. Global Natural and Organic Personal Care Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
4.1. Historical Market Volume ('000 Units) Analysis, 2019-2023
4.2. Current and Future Market Volume ('000 Units) Projections, 2024-2033
4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
5. Global Natural and Organic Personal Care Market - Pricing Analysis
5.1. Pricing Analysis By Product Type
5.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
6. Global Natural and Organic Personal Care Market Demand (in Value or Packaging in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
7. Market Background
7.1. Macro-Economic Factors
7.1.1. GDP Growth Outlook
7.1.2. Consumer Spending Outlook
7.1.3. GDP Growth Rate Analysis
7.1.4. Income Group Population Overview
7.1.5. Per Capita Disposable Income
7.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
7.2.1. Top Companies Historical Growth
7.2.2. Urbanization Growth Outlook
7.2.3. Others
7.3. PESTLE Analysis of Global Natural and Organic Personal Care Market
7.4. Investment Feasibility Matrix of Natural and Organic Personal Care Market
7.5. Porter’s Five Forces Analysis of Global Natural and Organic Personal Care Market
7.6. Market Dynamics
7.6.1. Drivers
7.6.2. Restraints
7.6.3. Opportunity Analysis
8. Global Natural and Organic Personal Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product Type
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Price Range (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Product Type, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Price Range (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Product Type, 2024-2033
8.3.1. Skin Care
8.3.2. Body Care
8.3.3. Hair Care
8.3.4. Oral Care
8.3.5. Cosmetics
8.3.6. Fragrances & Deodorants
8.4. Market Attractiveness Analysis by Product Type
9. Global Natural and Organic Personal Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by End Use
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Price Range (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by End Use, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Price Range (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by End Use, 2024-2033
9.3.1. Commercial
9.3.2. Residential
9.4. Market Attractiveness Analysis by Flavor
10. Global Natural and Organic Personal Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Price Range
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Price Range (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Price Range, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Price Range (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Price Range, 2024-2033
10.3.1. Premium
10.3.2. Mass
10.4. Market Attractiveness Analysis by Price Range
11. Global Natural and Organic Personal Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, Sales Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Price Range (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis Sales Channel, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Price Range (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast Sales Channel, 2024-2033
11.3.1. Pumps & Dispensers
11.3.2. Compact Cases
11.3.3. Jars
11.3.4. Pencils and Sticks
11.3.5. Tubes
11.3.6. Sachets
11.3.7. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis by Price Range
12. Global Natural and Organic Personal Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Consumer Orientation
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Price Range (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Consumer Orientation, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Price Range (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Consumer Orientation, 2024-2033
12.3.1. Men
12.3.2. Women
12.3.3. Kids
12.4. Market Attractiveness Analysis by Consumer Orientation
13. Global Natural and Organic Personal Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, Sales Channel
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Price Range (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis Sales Channel, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Price Range (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast Sales Channel, 2024-2033
13.3.1. Hypermarkets
13.3.2. Specialty Stores
13.3.3. Drug Stores
13.3.4. Online Retailers
13.3.5. Departmental Stores
13.3.6. Convenience Stores
13.4. Market Attractiveness Analysis Sales Channel
14. Global Natural and Organic Personal Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Price Range (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Region, 2019-2023
14.3. Current Market Price Range (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
14.3.1. North America
14.3.2. Latin America
14.3.3. Europe
14.3.4. East Asia
14.3.5. South Asia
14.3.6. Oceania
14.3.7. Middle East and Africa (MEA)
14.4. Market Attractiveness Analysis by Region
15. North America Natural and Organic Personal Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Price Range (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Price Range (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. U.S.
15.4.1.2. Canada
15.4.2. By Product Type
15.4.3. By End Use
15.4.4. By Price Range
15.4.5. By Packaging
15.4.6. By Consumer Orientation
15.4.7. By Sales Channel
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Product Type
15.5.3. By End Use
15.5.4. By Price Range
15.5.5. By Packaging
15.5.6. By Consumer Orientation
15.5.7. By Sales Channel
16. Latin America Natural and Organic Personal Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Price Range (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Price Range (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. Brazil
16.4.1.2. Mexico
16.4.1.3. Rest of Latin America
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By End Use
16.4.4. By Price Range
16.4.5. By Packaging
16.4.6. By Consumer Orientation
16.4.7. By Sales Channel
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Product Type
16.5.3. By End Use
16.5.4. By Price Range
16.5.5. By Packaging
16.5.6. By Consumer Orientation
16.5.7. By Sales Channel
17. Europe Natural and Organic Personal Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Price Range (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Price Range (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. Germany
17.4.1.2. Italy
17.4.1.3. France
17.4.1.4. U.K.
17.4.1.5. Spain
17.4.1.6. Rest of Europe
17.4.2. By Product Type
17.4.3. By End Use
17.4.4. By Price Range
17.4.5. By Packaging
17.4.6. By Consumer Orientation
17.4.7. By Sales Channel
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Product Type
17.5.3. By End Use
17.5.4. By Price Range
17.5.5. By Packaging
17.5.6. By Consumer Orientation
17.5.7. By Sales Channel
18. South Asia Natural and Organic Personal Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Price Range (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Price Range (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. India
18.4.1.2. Thailand
18.4.1.3. Indonesia
18.4.1.4. Malaysia
18.4.1.5. Rest of South Asia
18.4.2. By Product Type
18.4.3. By End Use
18.4.4. By Price Range
18.4.5. By Packaging
18.4.6. By Consumer Orientation
18.4.7. By Sales Channel
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Product Type
18.5.3. By End Use
18.5.4. By Price Range
18.5.5. By Packaging
18.5.6. By Consumer Orientation
18.5.7. By Sales Channel
19. East Asia Natural and Organic Personal Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Price Range (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.4. Market Price Range (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.4.1. By Country
19.4.1.1. China
19.4.1.2. Japan
19.4.1.3. South Korea
19.4.2. By Product Type
19.4.3. By End Use
19.4.4. By Price Range
19.4.5. By Packaging
19.4.6. By Consumer Orientation
19.4.7. By Sales Channel
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Country
19.5.2. By Product Type
19.5.3. By End Use
19.5.4. By Price Range
19.5.5. By Packaging
19.5.6. By Consumer Orientation
19.5.7. By Sales Channel
20. Oceania Natural and Organic Personal Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Pricing Analysis
20.3. Historical Market Price Range (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.4. Market Price Range (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.4.1. By Country
20.4.1.1. Australia
20.4.1.2. New Zealand
20.4.2. By Product Type
20.4.3. By End Use
20.4.4. By Price Range
20.4.5. By Packaging
20.4.6. By Consumer Orientation
20.4.7. By Sales Channel
20.5. Market Attractiveness Analysis
20.5.1. By Country
20.5.2. By Product Type
20.5.3. By End Use
20.5.4. By Price Range
20.5.5. By Packaging
20.5.6. By Consumer Orientation
20.5.7. By Sales Channel
21. Middle East and Africa Natural and Organic Personal Care Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
21.1. Introduction
21.2. Pricing Analysis
21.3. Historical Market Price Range (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
21.4. Market Price Range (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
21.4.1. By Country
21.4.1.1. GCC Countries
21.4.1.2. Northern Africa
21.4.1.3. South Africa
21.4.1.4. Rest of Middle East and Africa
21.4.2. By Product Type
21.4.3. By End Use
21.4.4. By Price Range
21.4.5. By Packaging
21.4.6. By Consumer Orientation
21.4.7. By Sales Channel
21.5. Market Attractiveness Analysis
21.5.1. By Country
21.5.2. By Product Type
21.5.3. By End Use
21.5.4. By Price Range
21.5.5. By Packaging
21.5.6. By Consumer Orientation
21.5.7. By Sales Channel
22. Key Countries’ Natural and Organic Personal Care Market Analysis 2024-2033
22.1. Introduction
22.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
22.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
22.2. U.S. Natural and Organic Personal Care Market Analysis
22.2.1. By Product Type
22.2.2. By End Use
22.2.3. By Price Range
22.2.4. By Packaging
22.2.5. By Consumer Orientation
22.2.6. By Sales Channel
22.3. Canada Natural and Organic Personal Care Market Analysis
22.3.1. By Product Type
22.3.2. By End Use
22.3.3. By Price Range
22.3.4. By Packaging
22.3.5. By Consumer Orientation
22.3.6. By Sales Channel
22.4. Mexico Natural and Organic Personal Care Market Analysis
22.4.1. By Product Type
22.4.2. By End Use
22.4.3. By Price Range
22.4.4. By Packaging
22.4.5. By Consumer Orientation
22.4.6. By Sales Channel
22.5. Brazil Natural and Organic Personal Care Market Analysis
22.5.1. By Product Type
22.5.2. By End Use
22.5.3. By Price Range
22.5.4. By Packaging
22.5.5. By Consumer Orientation
22.5.6. By Sales Channel
22.6. Germany Natural and Organic Personal Care Market Analysis
22.6.1. By Product Type
22.6.2. By End Use
22.6.3. By Price Range
22.6.4. By Packaging
22.6.5. By Consumer Orientation
22.6.6. By Sales Channel
22.7. Italy Natural and Organic Personal Care Market Analysis
22.7.1. By Product Type
22.7.2. By End Use
22.7.3. By Price Range
22.7.4. By Packaging
22.7.5. By Consumer Orientation
22.7.6. By Sales Channel
22.8. U.K. Natural and Organic Personal Care Market Analysis
22.8.1. By Product Type
22.8.2. By End Use
22.8.3. By Price Range
22.8.4. By Packaging
22.8.5. By Consumer Orientation
22.8.6. By Sales Channel
22.9. China Natural and Organic Personal Care Market Analysis
22.9.1. By Product Type
22.9.2. By End Use
22.9.3. By Price Range
22.9.4. By Packaging
22.9.5. By Consumer Orientation
22.9.6. By Sales Channel
22.10. Japan Natural and Organic Personal Care Market Analysis
22.10.1. By Product Type
22.10.2. By End Use
22.10.3. By Price Range
22.10.4. By Packaging
22.10.5. By Consumer Orientation
22.10.6. By Sales Channel
22.11. S. Korea Natural and Organic Personal Care Market Analysis
22.11.1. By Product Type
22.11.2. By End Use
22.11.3. By Price Range
22.11.4. By Packaging
22.11.5. By Consumer Orientation
22.11.6. By Sales Channel
22.12. India Natural and Organic Personal Care Market Analysis
22.12.1. By Product Type
22.12.2. By End Use
22.12.3. By Price Range
22.12.4. By Packaging
22.12.5. By Consumer Orientation
22.12.6. By Sales Channel
22.13. Australia and New Zealand Natural and Organic Personal Care Market Analysis
22.13.1. By Product Type
22.13.2. By End Use
22.13.3. By Price Range
22.13.4. By Packaging
22.13.5. By Consumer Orientation
22.13.6. By Sales Channel
22.14. South Africa Natural and Organic Personal Care Market Analysis
22.14.1. By Product Type
22.14.2. By End Use
22.14.3. By Price Range
22.14.4. By Packaging
22.14.5. By Consumer Orientation
22.14.6. By Sales Channel
23. Market Structure Analysis
23.1. Market Analysis by Tier of Companies
23.2. Market Concentration
23.3. Market Share Analysis of Top Players
23.4. Market Presence Analysis
23.4.1. By Regional Footprint of Players
23.4.2. Product Footprint by Players
23.4.3. Channel Footprint by Players
24. Competition Analysis
24.1. Competition Dashboard
24.2. Pricing Analysis by Competition
24.3. Competition Benchmarking
24.4. Competition Deep Dive
24.4.1. Loreal SA
24.4.1.1. Overview
24.4.1.2. Product Portfolio
24.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.1.4. Sales Footprint
24.4.1.5. Strategy Overview
24.4.1.5.1. Marketing Strategy
24.4.1.5.2. Product Strategy
24.4.1.5.3. Channel Strategy
24.4.2. Amway Corporation
24.4.2.1. Overview
24.4.2.2. Product Portfolio
24.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.2.4. Sales Footprint
24.4.2.5. Strategy Overview
24.4.2.5.1. Marketing Strategy
24.4.2.5.2. Product Strategy
24.4.2.5.3. Channel Strategy
24.4.3. Beiersdorf
24.4.3.1. Overview
24.4.3.2. Product Portfolio
24.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.3.4. Sales Footprint
24.4.3.5. Strategy Overview
24.4.3.5.1. Marketing Strategy
24.4.3.5.2. Product Strategy
24.4.3.5.3. Channel Strategy
24.4.4. Benefit Cosmetics LLC
24.4.4.1. Overview
24.4.4.2. Product Portfolio
24.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.4.4. Sales Footprint
24.4.4.5. Strategy Overview
24.4.4.5.1. Marketing Strategy
24.4.4.5.2. Product Strategy
24.4.4.5.3. Channel Strategy
24.4.5. Chanel S.A.
24.4.5.1. Overview
24.4.5.2. Product Portfolio
24.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.5.4. Sales Footprint
24.4.5.5. Strategy Overview
24.4.5.5.1. Marketing Strategy
24.4.5.5.2. Product Strategy
24.4.5.5.3. Channel Strategy
24.4.6. Clarins Group
24.4.6.1. Overview
24.4.6.2. Product Portfolio
24.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.6.4. Sales Footprint
24.4.6.5. Strategy Overview
24.4.6.5.1. Marketing Strategy
24.4.6.5.2. Product Strategy
24.4.6.5.3. Channel Strategy
24.4.7. Coty Inc.
24.4.7.1. Overview
24.4.7.2. Product Portfolio
24.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.7.4. Sales Footprint
24.4.7.5. Strategy Overview
24.4.7.5.1. Marketing Strategy
24.4.7.5.2. Product Strategy
24.4.7.5.3. Channel Strategy
24.4.8. Estee Lauder Companies Inc.
24.4.8.1. Overview
24.4.8.2. Product Portfolio
24.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.8.4. Sales Footprint
24.4.8.5. Strategy Overview
24.4.8.5.1. Marketing Strategy
24.4.8.5.2. Product Strategy
24.4.8.5.3. Channel Strategy
24.4.9. Johnson & Johnson
24.4.9.1. Overview
24.4.9.2. Product Portfolio
24.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.9.4. Sales Footprint
24.4.9.5. Strategy Overview
24.4.9.5.1. Marketing Strategy
24.4.9.5.2. Product Strategy
24.4.9.5.3. Channel Strategy
24.4.10. Kao Corporation
24.4.10.1. Overview
24.4.10.2. Product Portfolio
24.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.10.4. Sales Footprint
24.4.10.5. Strategy Overview
24.4.10.5.1. Marketing Strategy
24.4.10.5.2. Product Strategy
24.4.10.5.3. Channel Strategy
24.4.11. Laverana GmbH & Co. KG
24.4.11.1. Overview
24.4.11.2. Product Portfolio
24.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.11.4. Sales Footprint
24.4.11.5. Strategy Overview
24.4.11.5.1. Marketing Strategy
24.4.11.5.2. Product Strategy
24.4.11.5.3. Channel Strategy
24.4.12. LVMH (Moët Hennessy -Louis Vuitton)
24.4.12.1. Overview
24.4.12.2. Product Portfolio
24.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.12.4. Sales Footprint
24.4.12.5. Strategy Overview
24.4.12.5.1. Marketing Strategy
24.4.12.5.2. Product Strategy
24.4.12.5.3. Channel Strategy
24.4.13. MAC cosmetics
24.4.13.1. Overview
24.4.13.2. Product Portfolio
24.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.13.4. Sales Footprint
24.4.13.5. Strategy Overview
24.4.13.5.1. Marketing Strategy
24.4.13.5.2. Product Strategy
24.4.13.5.3. Channel Strategy
24.4.14. Mary Kay Cosmetics
24.4.14.1. Overview
24.4.14.2. Product Portfolio
24.4.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.14.4. Sales Footprint
24.4.14.5. Strategy Overview
24.4.14.5.1. Marketing Strategy
24.4.14.5.2. Product Strategy
24.4.14.5.3. Channel Strategy
24.4.15. Procter & Gamble Co.
24.4.15.1. Overview
24.4.15.2. Product Portfolio
24.4.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.15.4. Sales Footprint
24.4.15.5. Strategy Overview
24.4.15.5.1. Marketing Strategy
24.4.15.5.2. Product Strategy
24.4.15.5.3. Channel Strategy
24.4.16. Revlon Inc.
24.4.16.1. Overview
24.4.16.2. Product Portfolio
24.4.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.16.4. Sales Footprint
24.4.16.5. Strategy Overview
24.4.16.5.1. Marketing Strategy
24.4.16.5.2. Product Strategy
24.4.16.5.3. Channel Strategy
24.4.17. Shiseido Co., Ltd.
24.4.17.1. Overview
24.4.17.2. Product Portfolio
24.4.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.17.4. Sales Footprint
24.4.17.5. Strategy Overview
24.4.17.5.1. Marketing Strategy
24.4.17.5.2. Product Strategy
24.4.17.5.3. Channel Strategy
24.4.18. Other
24.4.18.1. Overview
24.4.18.2. Product Portfolio
24.4.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.18.4. Sales Footprint
24.4.18.5. Strategy Overview
24.4.18.5.1. Marketing Strategy
24.4.18.5.2. Product Strategy
24.4.18.5.3. Channel Strategy
25. Assumptions and Acronyms Used
26. Research Methodology

 

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