世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

植物性粉ミルク市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Plant-based Milk Powder Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、植物由来の粉ミルクの世界市場に関する広範なレポートを発行し、市場構造に関する包括的な洞察を提供するとともに、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場力学に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月9日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
250 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、植物由来の粉ミルクの世界市場に関する広範なレポートを発行し、市場構造に関する包括的な洞察を提供するとともに、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場力学に関する詳細な評価を提供しました。

主な洞察

- 植物性粉ミルクの市場規模(2024E):4億3150万米ドル
- 予測市場価値(2033F): 833.9 Million USD8億3,390万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024 to 2033): 9.9%

植物由来の粉ミルク市場 - レポートスコープ:

植物性粉乳は、大豆、アーモンド、ココナッツ、米など様々な供給源から得られるもので、乳糖不耐症、食生活の嗜好、倫理的な懸念から乳製品の代替品を求める消費者に対応している。同市場は、飲料、ベーカリー、製菓など多様な用途に対応しており、オーガニック、強化、フレーバー入りのバリエーションを提供している。

市場成長の促進要因:

世界の植物性粉乳市場は、植物性食生活に関連する健康上の利点に対する消費者の意識の高まり、乳糖不耐症の症例の増加、および世界的な菜食主義者の人口増加によって牽引されている。製品の食感や栄養プロファイルを向上させる加工技術の革新も市場拡大に寄与している。さらに、持続可能な農法に対する政府の支援や、環境に優しい製品への消費者の嗜好の変化も、市場の成長を後押ししている。

市場の阻害要因:

有望な成長が見込まれるものの、植物性粉乳市場は、原料供給の不安定さ、従来の乳製品に比べて高い製造コスト、地域による規制の違いなどに関連する課題に直面している。これらの要因は市場の安定性に影響を与え、特に新興経済圏ではメーカーの価格戦略に影響を与える。

市場機会:

植物性粉乳市場は、植物性食品を好む食生活のトレンドの進化、小売流通チャネルの拡大、製品イノベーションとマーケティングへの投資の増加によってもたらされる機会を示している。外食業者との戦略的パートナーシップ、戦略的買収、未開拓市場への地理的拡大は、新たな機会を活用し市場のリーダーシップを維持するために極めて重要である。

本レポートで扱う主な質問

- 植物性粉乳市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- 消費者に支持されている植物源と製品タイプは何か?
- 技術の進歩は植物性粉乳市場の競争環境をどのように変えているか?
- 植物性粉乳市場に貢献している主要プレーヤーは誰か、また、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているか?
- 世界の植物性粉乳市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

Asahi Group Foods, Ltd.、Bulk Barn Foods Limited、NOW Foodsなど、世界の植物性粉ミルク市場の大手企業は、イノベーション、持続可能性、多様な消費者の需要に応える製品ポートフォリオの拡大に注力している。これらの企業は、製品の品質、栄養価、生産効率を高めるため、研究開発に多額の投資を行っている。農産物サプライヤーや小売チェーンとの戦略的提携は、市場での存在感と流通網を強化し、競争の激しい市場での成長を促進する。

主な企業

- アサヒグループ食品
- バルク・バーン・フーズ・リミテッド
- BMSオーガニックス
- ナウフーズ
- ユニソイフーズ
- エンファミル
- アーバンプラッター
- バイオニュートリエンツ(インド)社
- チョコレート・アルケミー
- ヤッホー・ブラザーズ

植物性ミルクパウダー市場のセグメンテーション

タイプ別
- アーモンドミルクパウダー
- 豆乳パウダー
- ココナッツミルクパウダー

用途別
- ベーカリー&製菓
- 栄養食品
- 乳児用ミルク

流通チャネル別
- オンライン販売
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- 専門店
- コンビニエンスストア
- 小売店

地域別
- 北米
- 中南米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ分析
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.市場の背景
3.1.市場ダイナミクス
3.1.1.促進要因
3.1.2.阻害要因
3.1.3.機会
3.1.4.トレンド
3.2.シナリオ予測
3.2.1.楽観シナリオにおける需要
3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要
3.2.3.保守的シナリオにおける需要
3.3.機会マップ分析
3.4.製品ライフサイクル分析
3.5.サプライチェーン分析
3.5.1.サプライサイドの参加者とその役割
3.5.1.1.生産者
3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)
3.5.1.3.卸売業者および流通業者
3.5.2.サプライチェーンのノードにおける付加価値と創出価値
3.5.3.原材料サプライヤー一覧
3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト
3.6.投資可能性マトリックス
3.7.バリューチェーン分析
3.7.1.利益率分析
3.7.2.卸売業者と流通業者
3.7.3.小売業者
3.8.PESTLE分析とポーター分析
3.9.規制情勢
3.9.1.主要地域別
3.9.2.主要国別
3.10.地域別親市場展望
3.11.生産と消費の統計
3.12.輸出入統計
4.世界の植物性粉ミルク市場分析2019-2023年および予測、2024-2033年
4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析、2019-2023年
4.2.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2024年~2033年
4.2.1.前年比成長トレンド分析
4.2.2.絶対価格機会分析
5.植物性粉ミルクの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:タイプ別
5.1.イントロダクション/主な調査結果
5.2.過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)タイプ別分析、2019年~2023年
5.3.タイプ別現在および将来市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2024-2033年
5.3.1.アーモンドミルクパウダー
5.3.2.豆乳パウダー
5.3.3.ココナッツミルクパウダー
5.3.4.その他のタイプ
5.4.タイプ別前年比成長動向分析、2019年~2023年
5.5.タイプ別絶対価格機会分析、2024年~2033年
6.植物性粉ミルクの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、用途別
6.1.イントロダクション/主な調査結果
6.2.過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析:用途別、2019-2023年
6.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析および用途別予測、2024-2033年
6.3.1.ベーカリー・菓子
6.3.2.栄養食品
6.3.3.乳児用ミルク
6.4.用途別前年比成長動向分析、2019年~2023年
6.5.用途別絶対価格機会分析、2024年~2033年
7.植物性粉ミルクの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:流通チャネル別
7.1.イントロダクション/主な調査結果
7.2.過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析:流通チャネル別、2019年~2023年
7.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析および予測:流通チャネル別、2024-2033年
7.3.1.オンライン販売
7.3.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
7.3.3.専門店
7.3.4.コンビニエンスストア
7.3.5.小売店
7.4.流通チャネル別前年比成長トレンド分析(2019年~2023年
7.5.流通チャネル別絶対価格機会分析、2024年~2033年
8.植物性粉ミルクの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
8.1.はじめに
8.2.過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析、2019-2023年
8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2024年~2033年
8.3.1.北米
8.3.2.ラテンアメリカ
8.3.3.ヨーロッパ
8.3.4.アジア太平洋
8.3.5.中東・アフリカ
8.4.地域別市場魅力度分析
9.北米の植物性粉ミルク市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
9.1.市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析、2019-2023年
9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2024年~2033年
9.2.1.国別
9.2.1.1.米国
9.2.1.2.カナダ
9.2.2.タイプ別
9.2.3.用途別
9.2.4.流通チャネル別
9.3.市場魅力度分析
9.3.1.国別
9.3.2.タイプ別
9.3.3.用途別
9.3.4.流通チャネル別
9.4.主要項目
10.ラテンアメリカの植物性粉ミルク市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
10.1.市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析、2019-2023年
10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2024年~2033年
10.2.1.国別
10.2.1.1.ブラジル
10.2.1.2.メキシコ
10.2.1.3.その他のラテンアメリカ
10.2.2.タイプ別
10.2.3.用途別
10.2.4.流通チャネル別
10.3.市場魅力度分析
10.3.1.国別
10.3.2.タイプ別
10.3.3.用途別
10.3.4.流通チャネル別
10.4.主要項目
11.欧州の植物性粉ミルク市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
11.1.市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析、2019-2023年
11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2024年~2033年
11.2.1.国別
11.2.1.1.英国
11.2.1.2.スペイン
11.2.1.3.ドイツ
11.2.1.4.ロシア
11.2.1.5.イタリア
11.2.1.6.フランス
11.2.1.7.その他のヨーロッパ
11.2.2.タイプ別
11.2.3.用途別
11.2.4.流通チャネル別
11.3.市場魅力度分析
11.3.1.国別
11.3.2.タイプ別
11.3.3.用途別
11.3.4.流通チャネル別
11.4.主要項目
12.アジア太平洋地域の植物性粉乳市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
12.1.市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析、2019-2023年
12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2024年~2033年
12.2.1.国別
12.2.1.1.中国
12.2.1.2.日本
12.2.1.3.インド
12.2.1.4.オーストラリア
12.2.1.5.その他のアジア太平洋地域
12.2.2.タイプ別
12.2.3.用途別
12.2.4.流通チャネル別
12.3.市場魅力度分析
12.3.1.国別
12.3.2.タイプ別
12.3.3.用途別
12.3.4.流通チャネル別
12.4.主要項目
13.中東・アフリカの植物性粉ミルク市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:国別
13.1.市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析、2019年~2023年
13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2024年~2033年
13.2.1.国別
13.2.1.1.南アフリカ
13.2.1.2.GCC諸国
13.2.1.3.その他の中東・アフリカ
13.2.2.タイプ別
13.2.3.用途別
13.2.4.流通チャネル別
13.3.市場魅力度分析
13.3.1.国別
13.3.2.タイプ別
13.3.3.用途別
13.3.4.流通チャネル別
13.4.主要項目
14.主要国の植物性粉ミルク市場分析
14.1.米国
14.1.1.価格分析
14.1.2.市場シェア分析、2024年
14.1.2.1.タイプ別
14.1.2.2.用途別
14.1.2.3.流通チャネル別
14.2.カナダ
14.2.1.価格分析
14.2.2.市場シェア分析、2024年
14.2.2.1.タイプ別
14.2.2.2.用途別
14.2.2.3.流通チャネル別
14.3.ブラジル
14.3.1.価格分析
14.3.2.市場シェア分析、2024年
14.3.2.1.タイプ別
14.3.2.2.用途別
14.3.2.3.流通チャネル別
14.4.メキシコ
14.4.1.価格分析
14.4.2.市場シェア分析、2024年
14.4.2.1.タイプ別
14.4.2.2.用途別
14.4.2.3.流通チャネル別
14.5.英国
14.5.1.価格分析
14.5.2.市場シェア分析、2024年
14.5.2.1.タイプ別
14.5.2.2.用途別
14.5.2.3.流通チャネル別
14.6.スペイン
14.6.1.価格分析
14.6.2.市場シェア分析、2024年
14.6.2.1.タイプ別
14.6.2.2.用途別
14.6.2.3.流通チャネル別
14.7.ドイツ
14.7.1.価格分析
14.7.2.市場シェア分析、2024年
14.7.2.1.タイプ別
14.7.2.2.用途別
14.7.2.3.流通チャネル別
14.8.ロシア
14.8.1.価格分析
14.8.2.市場シェア分析、2024年
14.8.2.1.タイプ別
14.8.2.2.用途別
14.8.2.3.流通チャネル別
14.9.イタリア
14.9.1.価格分析
14.9.2.市場シェア分析、2024年
14.9.2.1.タイプ別
14.9.2.2.用途別
14.9.2.3.流通チャネル別
14.10.フランス
14.10.1.価格分析
14.10.2.市場シェア分析、2024年
14.10.2.1.タイプ別
14.10.2.2.用途別
14.10.2.3.流通チャネル別
14.11.中国
14.11.1.価格分析
14.11.2.市場シェア分析、2024年
14.11.2.1.タイプ別
14.11.2.2.用途別
14.11.2.3.流通チャネル別
14.12.日本
14.12.1.価格分析
14.12.2.市場シェア分析、2024年
14.12.2.1.タイプ別
14.12.2.2.用途別
14.12.2.3.流通チャネル別
14.13.インド
14.13.1.価格分析
14.13.2.市場シェア分析、2024年
14.13.2.1.タイプ別
14.13.2.2.用途別
14.13.2.3.流通チャネル別
14.14.オーストラリア
14.14.1.価格分析
14.14.2.市場シェア分析、2024年
14.14.2.1.タイプ別
14.14.2.2.用途別
14.14.2.3.流通チャネル別
14.15.南アフリカ
14.15.1.価格分析
14.15.2.市場シェア分析、2024年
14.15.2.1.タイプ別
14.15.2.2.用途別
14.15.2.3.流通チャネル別
14.16.GCC諸国
14.16.1.価格分析
14.16.2.市場シェア分析、2024年
14.16.2.1.タイプ別
14.16.2.2.用途別
14.16.2.3.流通チャネル別
15.市場構造分析
15.1.競争ダッシュボード
15.2.競合ベンチマーキング
15.3.トッププレーヤーの市場シェア分析
15.3.1.地域別
15.3.2.タイプ別
15.3.3.用途別
15.3.4.流通チャネル別
16.競合分析
16.1.競争の深層
16.1.1.ナウフーズ
16.1.1.1.概要
16.1.1.2.製品ポートフォリオ
16.1.1.3.市場セグメント別収益性
16.1.1.4.販売拠点
16.1.1.5.戦略の概要
16.1.1.5.1.マーケティング戦略
16.1.1.5.2.製品戦略
16.1.1.5.3.チャネル戦略
16.1.2.ユニソイフーズ
16.1.2.1.概要
16.1.2.2.製品ポートフォリオ
16.1.2.3.市場セグメント別収益性
16.1.2.4.販売拠点
16.1.2.5.戦略の概要
16.1.2.5.1.マーケティング戦略
16.1.2.5.2.製品戦略
16.1.2.5.3.チャネル戦略
16.1.3.エンファミル
16.1.3.1.概要
16.1.3.2.製品ポートフォリオ
16.1.3.3.市場セグメント別収益性
16.1.3.4.販売拠点
16.1.3.5.戦略の概要
16.1.3.5.1.マーケティング戦略
16.1.3.5.2.製品戦略
16.1.3.5.3.チャネル戦略
16.1.4.アサヒグループ食品
16.1.4.1.概要
16.1.4.2.製品ポートフォリオ
16.1.4.3.市場セグメント別収益性
16.1.4.4.販売拠点
16.1.4.5.戦略の概要
16.1.4.5.1.マーケティング戦略
16.1.4.5.2.製品戦略
16.1.4.5.3.チャネル戦略
16.1.5.アーバン・プラッター
16.1.5.1.概要
16.1.5.2.製品ポートフォリオ
16.1.5.3.市場セグメント別収益性
16.1.5.4.販売拠点
16.1.5.5.戦略の概要
16.1.5.5.1.マーケティング戦略
16.1.5.5.2.製品戦略
16.1.5.5.3.チャネル戦略
16.1.6.バイオニュートリエンツ(インド)社
16.1.6.1.概要
16.1.6.2.製品ポートフォリオ
16.1.6.3.市場セグメント別収益性
16.1.6.4.販売拠点
16.1.6.5.戦略の概要
16.1.6.5.1.マーケティング戦略
16.1.6.5.2.製品戦略
16.1.6.5.3.チャネル戦略
16.1.7.チョコレート錬金術
16.1.7.1.概要
16.1.7.2.製品ポートフォリオ
16.1.7.3.市場セグメント別収益性
16.1.7.4.販売拠点
16.1.7.5.戦略の概要
16.1.7.5.1.マーケティング戦略
16.1.7.5.2.製品戦略
16.1.7.5.3.チャネル戦略
16.1.8.ジャッフェ・ブラザーズ
16.1.8.1.概要
16.1.8.2.製品ポートフォリオ
16.1.8.3.市場セグメント別収益性
16.1.8.4.販売拠点
16.1.8.5.戦略の概要
16.1.8.5.1.マーケティング戦略
16.1.8.5.2.製品戦略
16.1.8.5.3.チャネル戦略
16.1.9.バルク・バーン・フーズ・リミテッド
16.1.9.1.概要
16.1.9.2.製品ポートフォリオ
16.1.9.3.市場セグメント別収益性
16.1.9.4.販売拠点
16.1.9.5.戦略の概要
16.1.9.5.1.マーケティング戦略
16.1.9.5.2.製品戦略
16.1.9.5.3.チャネル戦略
16.1.10.BMSオーガニクス
16.1.10.1.概要
16.1.10.2.製品ポートフォリオ
16.1.10.3.市場セグメント別収益性
16.1.10.4.販売拠点
16.1.10.5.戦略の概要
16.1.10.5.1.マーケティング戦略
16.1.10.5.2.製品戦略
16.1.10.5.3.チャネル戦略
17.前提条件と略語
18.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the global market for plant-based milk powder, providing a detailed assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering comprehensive insights into the market structure.

Key Insights:

• Plant-based Milk Powder Market Size (2024E): USD 431.5 Million
• Projected Market Value (2033F): USD 833.9 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 9.9%

Plant-Based Milk Powder Market - Report Scope:

Plant-based milk powders are derived from various sources such as soy, almond, coconut, rice, and others, catering to consumers seeking dairy alternatives due to lactose intolerance, dietary preferences, or ethical concerns. The market serves diverse applications including beverages, bakery, confectionery, and others, offering organic, fortified, and flavored variants.

Market Growth Drivers:

The global plant-based milk powder market is driven by increasing consumer awareness of the health benefits associated with plant-based diets, rising cases of lactose intolerance, and the growing vegan population worldwide. Innovations in processing technologies that enhance product texture and nutritional profiles also contribute to market expansion. Moreover, governmental support for sustainable agricultural practices and shifting consumer preferences towards environmentally friendly products propel market growth.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the plant-based milk powder market faces challenges related to inconsistent raw material supply, higher production costs compared to conventional dairy products, and regulatory variations across regions. These factors impact market stability and influence pricing strategies for manufacturers, particularly in emerging economies.

Market Opportunities:

The plant-based milk powder market presents opportunities driven by evolving dietary trends favoring plant-based foods, expanding retail distribution channels, and increased investments in product innovation and marketing. Strategic partnerships with foodservice providers, strategic acquisitions, and geographical expansion into untapped markets are crucial for capitalizing on emerging opportunities and maintaining market leadership.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving global growth in the plant-based milk powder market?
• Which plant sources and product types are gaining traction among consumers?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the plant-based milk powder market?
• Who are the key players contributing to the plant-based milk powder market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global plant-based milk powder market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global plant-based milk powder market, such as Asahi Group Foods, Ltd., Bulk Barn Foods Limited, and NOW Foods, focus on innovation, sustainability, and expanding their product portfolios to meet diverse consumer demands. These companies invest significantly in research and development to enhance product quality, nutritional value, and production efficiency. Strategic collaborations with agricultural suppliers and retail chains strengthen market presence and distribution networks, fostering growth in a competitive market landscape.

Key Companies Profiled:

• Asahi Group Foods, Ltd.
• Bulk Barn Foods Limited
• BMS Organics
• NOW Foods
• Unisoy Foods
• Enfamil
• Urban Platter
• Bio Nutrients (India) Pvt. Ltd.
• Chocolate Alchemy
• Jaffe Bros., Inc.

Segmentation of the Plant-based Milk Powder Market:

By Type:
• Almond Milk Powder
• Soy Milk Powder
• Coconut Milk Powder

By Application:
• Bakery & Confectionary
• Nutritional Food
• Infant Formulas

By Distribution Channel:
• Online Sales
• Supermarkets/Hypermarkets
• Specialized Stores
• Convenience Stores
• Retail Stores

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• Asia Pacific
• Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand-side Trends
1.3. Supply-side Trends
1.4. Technology Roadmap Analysis
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Market Background
3.1. Market Dynamics
3.1.1. Drivers
3.1.2. Restraints
3.1.3. Opportunity
3.1.4. Trends
3.2. Scenario Forecast
3.2.1. Demand in Optimistic Scenario
3.2.2. Demand in Likely Scenario
3.2.3. Demand in Conservative Scenario
3.3. Opportunity Map Analysis
3.4. Product Life Cycle Analysis
3.5. Supply Chain Analysis
3.5.1. Supply Side Participants and their Roles
3.5.1.1. Producers
3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)
3.5.1.3. Wholesalers and Distributors
3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain
3.5.3. List of Raw Material Suppliers
3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s
3.6. Investment Feasibility Matrix
3.7. Value Chain Analysis
3.7.1. Profit Margin Analysis
3.7.2. Wholesalers and Distributors
3.7.3. Retailers
3.8. PESTLE and Porter’s Analysis
3.9. Regulatory Landscape
3.9.1. By Key Regions
3.9.2. By Key Countries
3.10. Regional Parent Market Outlook
3.11. Production and Consumption Statistics
3.12. Import and Export Statistics
4. Global Plant-based Milk Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis, 2019-2023
4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Projections, 2024-2033
4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
5. Global Plant-based Milk Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Type
5.1. Introduction / Key Findings
5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By Type, 2019-2023
5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Type, 2024-2033
5.3.1. Almond Milk Powder
5.3.2. Soy Milk Powder
5.3.3. Coconut Milk Powder
5.3.4. Other Types
5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2019-2023
5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2024-2033
6. Global Plant-based Milk Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Application
6.1. Introduction / Key Findings
6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By Application, 2019-2023
6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
6.3.1. Bakery & Confectionary
6.3.2. Nutritional Food
6.3.3. Infant Formulas
6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2019-2023
6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2024-2033
7. Global Plant-based Milk Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Distribution Channel
7.1. Introduction / Key Findings
7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2033
7.3.1. Online Sales
7.3.2. Supermarkets/Hypermarkets
7.3.3. Specialized Stores
7.3.4. Convenience Stores
7.3.5. Retail Stores
7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Distribution Channel, 2024-2033
8. Global Plant-based Milk Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
8.1. Introduction
8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By Region, 2019-2023
8.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
8.3.1. North America
8.3.2. Latin America
8.3.3. Europe
8.3.4. Asia Pacific
8.3.5. Middle East and Africa
8.4. Market Attractiveness Analysis By Region
9. North America Plant-based Milk Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
9.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
9.2.1. By Country
9.2.1.1. U.S.
9.2.1.2. Canada
9.2.2. By Type
9.2.3. By Application
9.2.4. By Distribution Channel
9.3. Market Attractiveness Analysis
9.3.1. By Country
9.3.2. By Type
9.3.3. By Application
9.3.4. By Distribution Channel
9.4. Key Takeaways
10. Latin America Plant-based Milk Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
10.2.1. By Country
10.2.1.1. Brazil
10.2.1.2. Mexico
10.2.1.3. Rest of Latin America
10.2.2. By Type
10.2.3. By Application
10.2.4. By Distribution Channel
10.3. Market Attractiveness Analysis
10.3.1. By Country
10.3.2. By Type
10.3.3. By Application
10.3.4. By Distribution Channel
10.4. Key Takeaways
11. Europe Plant-based Milk Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
11.2.1. By Country
11.2.1.1. U.K.
11.2.1.2. Spain
11.2.1.3. Germany
11.2.1.4. Russia
11.2.1.5. Italy
11.2.1.6. France
11.2.1.7. Rest of Europe
11.2.2. By Type
11.2.3. By Application
11.2.4. By Distribution Channel
11.3. Market Attractiveness Analysis
11.3.1. By Country
11.3.2. By Type
11.3.3. By Application
11.3.4. By Distribution Channel
11.4. Key Takeaways
12. Asia Pacific Plant-based Milk Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
12.2.1. By Country
12.2.1.1. China
12.2.1.2. Japan
12.2.1.3. India
12.2.1.4. Australia
12.2.1.5. Rest of Asia Pacific
12.2.2. By Type
12.2.3. By Application
12.2.4. By Distribution Channel
12.3. Market Attractiveness Analysis
12.3.1. By Country
12.3.2. By Type
12.3.3. By Application
12.3.4. By Distribution Channel
12.4. Key Takeaways
13. Middle East and Africa Plant-based Milk Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.2.1. By Country
13.2.1.1. South Africa
13.2.1.2. GCC Countries
13.2.1.3. Rest of Middle East and Africa
13.2.2. By Type
13.2.3. By Application
13.2.4. By Distribution Channel
13.3. Market Attractiveness Analysis
13.3.1. By Country
13.3.2. By Type
13.3.3. By Application
13.3.4. By Distribution Channel
13.4. Key Takeaways
14. Key Countries Plant-based Milk Powder Market Analysis
14.1. U.S.
14.1.1. Pricing Analysis
14.1.2. Market Share Analysis, 2024
14.1.2.1. By Type
14.1.2.2. By Application
14.1.2.3. By Distribution Channel
14.2. Canada
14.2.1. Pricing Analysis
14.2.2. Market Share Analysis, 2024
14.2.2.1. By Type
14.2.2.2. By Application
14.2.2.3. By Distribution Channel
14.3. Brazil
14.3.1. Pricing Analysis
14.3.2. Market Share Analysis, 2024
14.3.2.1. By Type
14.3.2.2. By Application
14.3.2.3. By Distribution Channel
14.4. Mexico
14.4.1. Pricing Analysis
14.4.2. Market Share Analysis, 2024
14.4.2.1. By Type
14.4.2.2. By Application
14.4.2.3. By Distribution Channel
14.5. U.K.
14.5.1. Pricing Analysis
14.5.2. Market Share Analysis, 2024
14.5.2.1. By Type
14.5.2.2. By Application
14.5.2.3. By Distribution Channel
14.6. Spain
14.6.1. Pricing Analysis
14.6.2. Market Share Analysis, 2024
14.6.2.1. By Type
14.6.2.2. By Application
14.6.2.3. By Distribution Channel
14.7. Germany
14.7.1. Pricing Analysis
14.7.2. Market Share Analysis, 2024
14.7.2.1. By Type
14.7.2.2. By Application
14.7.2.3. By Distribution Channel
14.8. Russia
14.8.1. Pricing Analysis
14.8.2. Market Share Analysis, 2024
14.8.2.1. By Type
14.8.2.2. By Application
14.8.2.3. By Distribution Channel
14.9. Italy
14.9.1. Pricing Analysis
14.9.2. Market Share Analysis, 2024
14.9.2.1. By Type
14.9.2.2. By Application
14.9.2.3. By Distribution Channel
14.10. France
14.10.1. Pricing Analysis
14.10.2. Market Share Analysis, 2024
14.10.2.1. By Type
14.10.2.2. By Application
14.10.2.3. By Distribution Channel
14.11. China
14.11.1. Pricing Analysis
14.11.2. Market Share Analysis, 2024
14.11.2.1. By Type
14.11.2.2. By Application
14.11.2.3. By Distribution Channel
14.12. Japan
14.12.1. Pricing Analysis
14.12.2. Market Share Analysis, 2024
14.12.2.1. By Type
14.12.2.2. By Application
14.12.2.3. By Distribution Channel
14.13. India
14.13.1. Pricing Analysis
14.13.2. Market Share Analysis, 2024
14.13.2.1. By Type
14.13.2.2. By Application
14.13.2.3. By Distribution Channel
14.14. Australia
14.14.1. Pricing Analysis
14.14.2. Market Share Analysis, 2024
14.14.2.1. By Type
14.14.2.2. By Application
14.14.2.3. By Distribution Channel
14.15. South Africa
14.15.1. Pricing Analysis
14.15.2. Market Share Analysis, 2024
14.15.2.1. By Type
14.15.2.2. By Application
14.15.2.3. By Distribution Channel
14.16. GCC Countries
14.16.1. Pricing Analysis
14.16.2. Market Share Analysis, 2024
14.16.2.1. By Type
14.16.2.2. By Application
14.16.2.3. By Distribution Channel
15. Market Structure Analysis
15.1. Competition Dashboard
15.2. Competition Benchmarking
15.3. Market Share Analysis of Top Players
15.3.1. By Regional
15.3.2. By Type
15.3.3. By Application
15.3.4. By Distribution Channel
16. Competition Analysis
16.1. Competition Deep Dive
16.1.1. NOW Foods
16.1.1.1. Overview
16.1.1.2. Product Portfolio
16.1.1.3. Profitability by Market Segments
16.1.1.4. Sales Footprint
16.1.1.5. Strategy Overview
16.1.1.5.1. Marketing Strategy
16.1.1.5.2. Product Strategy
16.1.1.5.3. Channel Strategy
16.1.2. Unisoy Foods
16.1.2.1. Overview
16.1.2.2. Product Portfolio
16.1.2.3. Profitability by Market Segments
16.1.2.4. Sales Footprint
16.1.2.5. Strategy Overview
16.1.2.5.1. Marketing Strategy
16.1.2.5.2. Product Strategy
16.1.2.5.3. Channel Strategy
16.1.3. Enfamil
16.1.3.1. Overview
16.1.3.2. Product Portfolio
16.1.3.3. Profitability by Market Segments
16.1.3.4. Sales Footprint
16.1.3.5. Strategy Overview
16.1.3.5.1. Marketing Strategy
16.1.3.5.2. Product Strategy
16.1.3.5.3. Channel Strategy
16.1.4. Asahi Group Foods, Ltd.
16.1.4.1. Overview
16.1.4.2. Product Portfolio
16.1.4.3. Profitability by Market Segments
16.1.4.4. Sales Footprint
16.1.4.5. Strategy Overview
16.1.4.5.1. Marketing Strategy
16.1.4.5.2. Product Strategy
16.1.4.5.3. Channel Strategy
16.1.5. Urban Platter
16.1.5.1. Overview
16.1.5.2. Product Portfolio
16.1.5.3. Profitability by Market Segments
16.1.5.4. Sales Footprint
16.1.5.5. Strategy Overview
16.1.5.5.1. Marketing Strategy
16.1.5.5.2. Product Strategy
16.1.5.5.3. Channel Strategy
16.1.6. Bio Nutrients (India) Pvt. Ltd.
16.1.6.1. Overview
16.1.6.2. Product Portfolio
16.1.6.3. Profitability by Market Segments
16.1.6.4. Sales Footprint
16.1.6.5. Strategy Overview
16.1.6.5.1. Marketing Strategy
16.1.6.5.2. Product Strategy
16.1.6.5.3. Channel Strategy
16.1.7. Chocolate Alchemy
16.1.7.1. Overview
16.1.7.2. Product Portfolio
16.1.7.3. Profitability by Market Segments
16.1.7.4. Sales Footprint
16.1.7.5. Strategy Overview
16.1.7.5.1. Marketing Strategy
16.1.7.5.2. Product Strategy
16.1.7.5.3. Channel Strategy
16.1.8. Jaffe Bros., Inc.
16.1.8.1. Overview
16.1.8.2. Product Portfolio
16.1.8.3. Profitability by Market Segments
16.1.8.4. Sales Footprint
16.1.8.5. Strategy Overview
16.1.8.5.1. Marketing Strategy
16.1.8.5.2. Product Strategy
16.1.8.5.3. Channel Strategy
16.1.9. Bulk Barn Foods Limited
16.1.9.1. Overview
16.1.9.2. Product Portfolio
16.1.9.3. Profitability by Market Segments
16.1.9.4. Sales Footprint
16.1.9.5. Strategy Overview
16.1.9.5.1. Marketing Strategy
16.1.9.5.2. Product Strategy
16.1.9.5.3. Channel Strategy
16.1.10. BMS Organics
16.1.10.1. Overview
16.1.10.2. Product Portfolio
16.1.10.3. Profitability by Market Segments
16.1.10.4. Sales Footprint
16.1.10.5. Strategy Overview
16.1.10.5.1. Marketing Strategy
16.1.10.5.2. Product Strategy
16.1.10.5.3. Channel Strategy
17. Assumptions & Acronyms Used
18. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Persistence Market Research社の食品・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る