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グルコース管理サプリメント市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Glucose Management Supplements Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、グルコース管理サプリメントの世界市場に関する詳細な調査レポートを発表し、市場構造に関する詳細な洞察を提供するとともに、促進要因、動向、機会、課題などの主要な... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月8日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、グルコース管理サプリメントの世界市場に関する詳細な調査レポートを発表し、市場構造に関する詳細な洞察を提供するとともに、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場力学に関する徹底的な評価を提供しました。

主要な洞察

- グルコース管理サプリメントの市場規模(2024E):97億米ドル
- 予測市場価値(2033F):160億米ドル160億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年): 6.4%

グルコース管理サプリメント市場 - レポートスコープ:

グルコース管理サプリメントは、個人が血糖値を調整し、糖尿病や関連疾患を予防・管理する上で重要な役割を果たしている。これらのサプリメントには、ベルベリン、シナモンエキス、クロム、α-リポ酸など、グルコース低下作用で知られる天然成分が含まれていることが多い。この市場は、糖尿病予備軍、2型糖尿病患者、予防的健康対策を求める人々など、幅広い消費者に対応している。

市場成長の促進要因:

世界の糖質管理サプリメント市場は、血糖値調節の重要性に対する意識の高まりと、世界的な糖尿病有病率の上昇によって牽引されている。また、予防的な健康管理対策の採用が増加し、天然サプリメントや栄養補助食品に関する情報が入手しやすくなっていることも、市場拡大の原動力となっています。さらに、グルコース管理の問題を抱えやすい高齢化社会と、代謝異常の罹患率の上昇につながるライフスタイルの変化が、市場の成長をさらに刺激する。

市場の阻害要因:

有望な成長見通しにもかかわらず、グルコース管理サプリメント市場は、規制遵守、科学的検証、サプリメントの有効性に対する消費者の懐疑心に関連する課題に直面している。栄養補助食品の販売と使用を管理する厳しい規制は、メーカーにコンプライアンス上の負担を課し、市場参入障壁と運営コストに影響を与える。さらに、一部のサプリメントの効能を裏付ける包括的な臨床エビデンスが不足していることや、高品質の製品が高価であることが、特に医療予算に制約のある新興経済国において、市場浸透のための課題となっている。

市場機会:

グルコース管理サプリメント市場は、技術革新、医療意識の高まり、オンライン小売プラットフォームの拡大によって大きな成長機会がもたらされる。血糖値モニタリング用モバイルヘルスアプリや個別化サプリメント推奨などのデジタルヘルス技術の統合は、消費者の関与とアドヒアランスを高める。さらに、戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、ユーザーフレンドリーで費用対効果の高いサプリメント製剤の導入は、新たな機会を活用し、ダイナミックなグルコース管理状況において市場でのリーダーシップを維持するために不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- グルコース管理サプリメント市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- 異なる消費者層でどのサプリメントの種類と成分が採用を促進しているか?
- 技術の進歩はどのようにグルコース管理サプリメント市場の競争環境を再形成しているか?
- グルコース管理サプリメント市場に貢献している主要プレーヤーは誰か、また市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているか?
- 世界のグルコース管理サプリメント市場における新たな動向と将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

Nature's Way Products LLC、NOW Foods、Pure Encapsulationsなど、世界のグルコース管理サプリメント市場の大手企業は、競争力を得るために技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力している。これらの企業は、多様な消費者のニーズや嗜好に対応し、複数のグルコース調整成分を組み合わせた先進的なサプリメント製剤を開発するために研究開発に投資している。医療提供者、栄養専門家、規制機関との協力関係は、市場へのアクセスを容易にし、製品の受容を促進する。さらに、臨床研究、エビデンスに基づく実践、消費者教育に重点を置くことで、市場の成長を促進し、急速に進化するグルコース管理の状況において消費者の信頼を高めている。

主要企業のプロファイル

- NOW Foods
- ライフ・エクステンション
- ジーエヌシー
- ナトロール
- ネイチャーメイド
- ネイチャーズ・バウンティ
- ゼニスラボ
- ブラックモアズ
- ピュア・エンカプシーズ
- ドクターズベスト
- スプリングバレー
- ベストナチュラルズ

世界のグルコース管理サプリメントのセグメンテーション:

形態別
- 錠剤
- ソフトジェル
- カプセル

タイプ別
- アルファリポ酸
- ミネラル
- ビタミン

販売チャネル別
- オンライン販売
- 小売販売

地域別
- 北米
- 中南米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ分析
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.市場の背景
3.1.市場ダイナミクス
3.1.1.促進要因
3.1.2.阻害要因
3.1.3.機会
3.1.4.トレンド
3.2.シナリオ予測
3.2.1.楽観シナリオにおける需要
3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要
3.2.3.保守的シナリオにおける需要
3.3.機会マップ分析
3.4.投資可能性マトリックス
3.5.PESTLE分析とポーター分析
3.6.規制情勢
3.6.1.主要地域別
3.6.2.主要国別
3.7.地域別親市場展望
4.グルコース管理サプリメントの世界市場分析2019-2023年および予測、2024-2033年
4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2019-2023年
4.2.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2024年~2033年
4.2.1.前年比成長トレンド分析
4.2.2.絶対額ビジネスチャンス分析
5.グルコース管理サプリメントの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:タイプ別
5.1.はじめに/主な調査結果
5.2.過去の市場規模金額(百万米ドル)タイプ別分析、2019-2023年
5.3.タイプ別の現在および将来の市場規模金額(US$ Million)分析と予測、2024-2033年
5.3.1.アルファリポ酸
5.3.2.ミネラル
5.3.3.ビタミン
5.3.4.その他
5.4.タイプ別前年比成長動向分析、2019年~2023年
5.5.タイプ別絶対価格機会分析、2024-2033年
6.グルコース管理サプリメントの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:形態別
6.1.はじめに/主な調査結果
6.2.形態別の過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2019-2023年
6.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析・予測:形態別、2024年~2033年
6.3.1.カプセル
6.3.2.ソフトジェル
6.3.3.錠剤
6.4.形態別前年比成長トレンド分析(2019年~2023年
6.5.形態別絶対価格機会分析、2024年~2033年
7.グルコース管理サプリメントの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:販売チャネル別
7.1.はじめに/主な調査結果
7.2.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析:販売チャネル別、2019-2023年
7.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測 , 2024-2033
7.3.1.オンライン販売
7.3.2.小売販売
7.4.販売チャネル別前年比成長トレンド分析(2019年~2023年
7.5.販売チャネル別絶対価格機会分析(2024-2033年
8.糖質管理サプリメントの世界市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年 地域別
8.1.はじめに
8.2.過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析、2019-2023年
8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2024-2033年
8.3.1.北米
8.3.2.ラテンアメリカ
8.3.3.ヨーロッパ
8.3.4.アジア太平洋
8.3.5.MEA
8.4.地域別市場魅力度分析
9.北米のグルコース管理サプリメント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
9.1.市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析、2019-2023年
9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2024-2033年
9.2.1.国別
9.2.1.1.米国
9.2.1.2.カナダ
9.2.2.タイプ別
9.2.3.形態別
9.2.4.販売チャネル別
9.3.市場魅力度分析
9.3.1.国別
9.3.2.タイプ別
9.3.3.形態別
9.3.4.販売チャネル別
9.4.主要項目
10.中南米の糖質管理サプリメント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:国別
10.1.市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析、2019-2023年
10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2024-2033年
10.2.1.国別
10.2.1.1.ブラジル
10.2.1.2.メキシコ
10.2.1.3.その他のラテンアメリカ
10.2.2.タイプ別
10.2.3.形態別
10.2.4.販売チャネル別
10.3.市場魅力度分析
10.3.1.国別
10.3.2.タイプ別
10.3.3.形態別
10.3.4.販売チャネル別
10.4.主要項目
11.欧州の糖質管理サプリメント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
11.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)推移分析:市場分類別、2019-2023年
11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2024-2033年
11.2.1.国別
11.2.1.1.ドイツ
11.2.1.2.イギリス
11.2.1.3.フランス
11.2.1.4.スペイン
11.2.1.5.イタリア
11.2.1.6.その他のヨーロッパ
11.2.2.タイプ別
11.2.3.形態別
11.2.4.販売チャネル別
11.3.市場魅力度分析
11.3.1.国別
11.3.2.タイプ別
11.3.3.形態別
11.3.4.販売チャネル別
11.4.主要項目
12.アジア太平洋地域の糖質管理サプリメント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
12.1.市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析、2019-2023年
12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2024-2033年
12.2.1.国別
12.2.1.1.中国
12.2.1.2.日本
12.2.1.3.韓国
12.2.1.4.シンガポール
12.2.1.5.タイ
12.2.1.6.インドネシア
12.2.1.7.オーストラリア
12.2.1.8.ニュージーランド
12.2.1.9.その他のアジア太平洋地域
12.2.2.タイプ別
12.2.3.形態別
12.2.4.販売チャネル別
12.3.市場魅力度分析
12.3.1.国別
12.3.2.タイプ別
12.3.3.形態別
12.3.4.販売チャネル別
12.4.主要項目
13.MEAの糖質管理サプリメント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:国別
13.1.市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析、2019-2023年
13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2024-2033年
13.2.1.国別
13.2.1.1.GCC諸国
13.2.1.2.南アフリカ
13.2.1.3.イスラエル
13.2.1.4.その他のMEA
13.2.2.タイプ別
13.2.3.形態別
13.2.4.販売チャネル別
13.3.市場魅力度分析
13.3.1.国別
13.3.2.タイプ別
13.3.3.形態別
13.3.4.販売チャネル別
13.4.主要項目
14.主要国の糖質管理サプリメント市場分析
14.1.米国
14.1.1.価格分析
14.1.2.市場シェア分析、2024年
14.1.2.1.タイプ別
14.1.2.2.形態別
14.1.2.3.販売チャネル別
14.2.カナダ
14.2.1.価格分析
14.2.2.市場シェア分析、2024年
14.2.2.1.タイプ別
14.2.2.2.形態別
14.2.2.3.販売チャネル別
14.3.ブラジル
14.3.1.価格分析
14.3.2.市場シェア分析、2024年
14.3.2.1.タイプ別
14.3.2.2.形態別
14.3.2.3.販売チャネル別
14.4.メキシコ
14.4.1.価格分析
14.4.2.市場シェア分析、2024年
14.4.2.1.タイプ別
14.4.2.2.形態別
14.4.2.3.販売チャネル別
14.5.ドイツ
14.5.1.価格分析
14.5.2.市場シェア分析、2024年
14.5.2.1.タイプ別
14.5.2.2.形態別
14.5.2.3.販売チャネル別
14.6.イギリス
14.6.1.価格分析
14.6.2.市場シェア分析、2024年
14.6.2.1.タイプ別
14.6.2.2.形態別
14.6.2.3.販売チャネル別
14.7.フランス
14.7.1.価格分析
14.7.2.市場シェア分析、2024年
14.7.2.1.タイプ別
14.7.2.2.形態別
14.7.2.3.販売チャネル別
14.8.スペイン
14.8.1.価格分析
14.8.2.市場シェア分析、2024年
14.8.2.1.タイプ別
14.8.2.2.形態別
14.8.2.3.販売チャネル別
14.9.イタリア
14.9.1.価格分析
14.9.2.市場シェア分析、2024年
14.9.2.1.タイプ別
14.9.2.2.形態別
14.9.2.3.販売チャネル別
14.10.中国
14.10.1.価格分析
14.10.2.市場シェア分析、2024年
14.10.2.1.タイプ別
14.10.2.2.形態別
14.10.2.3.販売チャネル別
14.11.日本
14.11.1.価格分析
14.11.2.市場シェア分析、2024年
14.11.2.1.タイプ別
14.11.2.2.形態別
14.11.2.3.販売チャネル別
14.12.韓国
14.12.1.価格分析
14.12.2.市場シェア分析、2024年
14.12.2.1.タイプ別
14.12.2.2.形態別
14.12.2.3.販売チャネル別
14.13.シンガポール
14.13.1.価格分析
14.13.2.市場シェア分析、2024年
14.13.2.1.タイプ別
14.13.2.2.形態別
14.13.2.3.販売チャネル別
14.14.タイ
14.14.1.価格分析
14.14.2.市場シェア分析、2024年
14.14.2.1.タイプ別
14.14.2.2.形態別
14.14.2.3.販売チャネル別
14.15.インドネシア
14.15.1.価格分析
14.15.2.市場シェア分析、2024年
14.15.2.1.タイプ別
14.15.2.2.形態別
14.15.2.3.販売チャネル別
14.16.オーストラリア
14.16.1.価格分析
14.16.2.市場シェア分析、2024年
14.16.2.1.タイプ別
14.16.2.2.形態別
14.16.2.3.販売チャネル別
14.17.ニュージーランド
14.17.1.価格分析
14.17.2.市場シェア分析、2024年
14.17.2.1.タイプ別
14.17.2.2.形態別
14.17.2.3.販売チャネル別
14.18.GCC諸国
14.18.1.価格分析
14.18.2.市場シェア分析、2024年
14.18.2.1.タイプ別
14.18.2.2.形態別
14.18.2.3.販売チャネル別
14.19.南アフリカ
14.19.1.価格分析
14.19.2.市場シェア分析、2024年
14.19.2.1.タイプ別
14.19.2.2.形態別
14.19.2.3.販売チャネル別
14.20.イスラエル
14.20.1.価格分析
14.20.2.市場シェア分析、2024年
14.20.2.1.タイプ別
14.20.2.2.形態別
14.20.2.3.販売チャネル別
15.市場構造分析
15.1.競争ダッシュボード
15.2.競合ベンチマーキング
15.3.トッププレーヤーの市場シェア分析
15.3.1.地域別
15.3.2.タイプ別
15.3.3.形態別
15.3.4.販売チャネル別
16.競合分析
16.1.競争の深層
16.1.1.ナウフーズ
16.1.1.1.概要
16.1.1.2.製品ポートフォリオ
16.1.1.3.市場セグメント別収益性
16.1.1.4.販売拠点
16.1.1.5.戦略の概要
16.1.1.5.1.マーケティング戦略
16.1.2.ライフ・エクステンション
16.1.2.1.概要
16.1.2.2.製品ポートフォリオ
16.1.2.3.市場セグメント別収益性
16.1.2.4.販売拠点
16.1.2.5.戦略の概要
16.1.2.5.1.マーケティング戦略
16.1.3.ジーエヌシー
16.1.3.1.概要
16.1.3.2.製品ポートフォリオ
16.1.3.3.市場セグメント別収益性
16.1.3.4.販売拠点
16.1.3.5.戦略の概要
16.1.3.5.1.マーケティング戦略
16.1.4.ナトロール
16.1.4.1.概要
16.1.4.2.製品ポートフォリオ
16.1.4.3.市場セグメント別収益性
16.1.4.4.販売拠点
16.1.4.5.戦略の概要
16.1.4.5.1.マーケティング戦略
16.1.5.ネイチャーメイド
16.1.5.1.概要
16.1.5.2.製品ポートフォリオ
16.1.5.3.市場セグメント別収益性
16.1.5.4.販売拠点
16.1.5.5.戦略の概要
16.1.5.5.1.マーケティング戦略
16.1.6.自然の恵み
16.1.6.1.概要
16.1.6.2.製品ポートフォリオ
16.1.6.3.市場セグメント別収益性
16.1.6.4.販売拠点
16.1.6.5.戦略の概要
16.1.6.5.1.マーケティング戦略
16.1.7.ゼニスラボ
16.1.7.1.概要
16.1.7.2.製品ポートフォリオ
16.1.7.3.市場セグメント別収益性
16.1.7.4.販売拠点
16.1.7.5.戦略の概要
16.1.7.5.1.マーケティング戦略
16.1.8.ブラックモア
16.1.8.1.概要
16.1.8.2.製品ポートフォリオ
16.1.8.3.市場セグメント別収益性
16.1.8.4.販売拠点
16.1.8.5.戦略の概要
16.1.8.5.1.マーケティング戦略
16.1.9.ピュア・エンカプシーズ
16.1.9.1.概要
16.1.9.2.製品ポートフォリオ
16.1.9.3.市場セグメント別収益性
16.1.9.4.販売拠点
16.1.9.5.戦略の概要
16.1.9.5.1.マーケティング戦略
16.1.10.ドクターズベスト
16.1.10.1.概要
16.1.10.2.製品ポートフォリオ
16.1.10.3.市場セグメント別収益性
16.1.10.4.販売拠点
16.1.10.5.戦略の概要
16.1.10.5.1.マーケティング戦略
16.1.11.ベストナチュラルズ
16.1.11.1.概要
16.1.11.2.製品ポートフォリオ
16.1.11.3.市場セグメント別収益性
16.1.11.4.販売拠点
16.1.11.5.戦略の概要
16.1.11.5.1.マーケティング戦略
16.1.12.ソーン
16.1.12.1.概要
16.1.12.2.製品ポートフォリオ
16.1.12.3.市場セグメント別収益性
16.1.12.4.販売拠点
16.1.12.5.戦略の概要
16.1.12.5.1.マーケティング戦略
16.1.13.ソルガー
16.1.13.1.概要
16.1.13.2.製品ポートフォリオ
16.1.13.3.市場セグメント別収益性
16.1.13.4.販売拠点
16.1.13.5.戦略の概要
16.1.13.5.1.マーケティング戦略
16.1.14.ニュートリコスト
16.1.14.1.概要
16.1.14.2.製品ポートフォリオ
16.1.14.3.市場セグメント別収益性
16.1.14.4.販売拠点
16.1.14.5.戦略の概要
16.1.14.5.1.マーケティング戦略
17.前提条件と略語
18.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released an in-depth report on the global market for glucose management supplements, providing a thorough assessment of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Glucose Management Supplements Market Size (2024E): USD 9.7 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 16 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 6.4%

Glucose Management Supplements Market - Report Scope:

Glucose management supplements play a crucial role in helping individuals regulate their blood sugar levels, thus preventing or managing diabetes and related conditions. These supplements often include natural ingredients known for their glucose-lowering properties, such as berberine, cinnamon extract, chromium, and alpha-lipoic acid. The market caters to a broad range of consumers, including those with prediabetes, type 2 diabetes, and those seeking preventive health measures.

Market Growth Drivers:

The global glucose management supplements market is driven by increasing awareness about the importance of blood sugar regulation and the rising prevalence of diabetes worldwide. The growing adoption of preventive healthcare measures and the increasing availability of information about natural and dietary supplements also drive market expansion. Additionally, the aging population, which is more susceptible to glucose management issues, and lifestyle changes leading to higher incidences of metabolic disorders, further stimulate market growth.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the glucose management supplements market faces challenges related to regulatory compliance, scientific validation, and consumer skepticism about the efficacy of supplements. Stringent regulations governing the marketing and use of dietary supplements impose compliance burdens on manufacturers, affecting market entry barriers and operational costs. Furthermore, the lack of comprehensive clinical evidence supporting the benefits of some supplements and the high cost of high-quality products pose challenges for market penetration, particularly in emerging economies with constrained healthcare budgets.

Market Opportunities:

The glucose management supplements market presents significant growth opportunities driven by technological innovations, increasing healthcare awareness, and the expansion of online retail platforms. The integration of digital health technologies, such as mobile health apps for monitoring blood sugar levels and personalized supplement recommendations, enhances consumer engagement and adherence. Furthermore, strategic partnerships, investment in research and development, and the introduction of user-friendly, cost-effective supplement formulations are essential to capitalize on emerging opportunities and sustain market leadership in the dynamic glucose management landscape.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the glucose management supplements market globally?
• Which supplement types and ingredients are driving adoption across different consumer demographics?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the glucose management supplements market?
• Who are the key players contributing to the glucose management supplements market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global glucose management supplements market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global glucose management supplements market, including Nature's Way Products LLC, NOW Foods, and Pure Encapsulations, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced supplement formulations that combine multiple glucose-regulating ingredients, catering to diverse consumer needs and preferences. Collaborations with healthcare providers, nutritional experts, and regulatory agencies facilitate market access and promote product acceptance. Moreover, emphasis on clinical research, evidence-based practice, and consumer education fosters market growth and enhances consumer trust in the rapidly evolving glucose management landscape.

Key Companies Profiled:

• NOW Foods
• Life Extension
• GNC
• Natrol
• Nature Made
• Nature's Bounty
• Zenith Labs
• Blackmores
• Pure Encapsulations
• Doctor's Best
• Spring Valley
• Best Naturals

Segmentation of the Global Glucose Management Supplements:

By Form
• Tablet
• Soft gels
• Capsule

By Type
• Alpha Lipoic Acid
• Minerals
• Vitamins

By Sales Channel
• Online Sales
• Retail Sales

By Region
• North America
• Latin America
• Europe
• Asia Pacific
• Middle East and Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand-side Trends
1.3. Supply-side Trends
1.4. Technology Roadmap Analysis
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Market Background
3.1. Market Dynamics
3.1.1. Drivers
3.1.2. Restraints
3.1.3. Opportunity
3.1.4. Trends
3.2. Scenario Forecast
3.2.1. Demand in Optimistic Scenario
3.2.2. Demand in Likely Scenario
3.2.3. Demand in Conservative Scenario
3.3. Opportunity Map Analysis
3.4. Investment Feasibility Matrix
3.5. PESTLE and Porter’s Analysis
3.6. Regulatory Landscape
3.6.1. By Key Regions
3.6.2. By Key Countries
3.7. Regional Parent Market Outlook
4. Global Glucose Management Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2019-2023
4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2024-2033
4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
5. Global Glucose Management Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Type
5.1. Introduction / Key Findings
5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Type, 2019-2023
5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Type, 2024-2033
5.3.1. Alpha Lipoic Acid
5.3.2. Minerals
5.3.3. Vitamins
5.3.4. Others
5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2019-2023
5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2024-2033
6. Global Glucose Management Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Form
6.1. Introduction / Key Findings
6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Form, 2019-2023
6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Form, 2024-2033
6.3.1. Capsules
6.3.2. Softgels
6.3.3. Tablets
6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Form, 2019-2023
6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Form, 2024-2033
7. Global Glucose Management Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Sales Channel
7.1. Introduction / Key Findings
7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Sales Channel , 2019-2023
7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Sales Channel , 2024-2033
7.3.1. Online Sales
7.3.2. Retail Sales
7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Sales Channel , 2019-2023
7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Sales Channel , 2024-2033
8. Global Glucose Management Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
8.1. Introduction
8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2019-2023
8.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
8.3.1. North America
8.3.2. Latin America
8.3.3. Europe
8.3.4. Asia Pacific
8.3.5. MEA
8.4. Market Attractiveness Analysis By Region
9. North America Glucose Management Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
9.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
9.2.1. By Country
9.2.1.1. U.S.
9.2.1.2. Canada
9.2.2. By Type
9.2.3. By Form
9.2.4. By Sales Channel
9.3. Market Attractiveness Analysis
9.3.1. By Country
9.3.2. By Type
9.3.3. By Form
9.3.4. By Sales Channel
9.4. Key Takeaways
10. Latin America Glucose Management Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
10.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
10.2.1. By Country
10.2.1.1. Brazil
10.2.1.2. Mexico
10.2.1.3. Rest of Latin America
10.2.2. By Type
10.2.3. By Form
10.2.4. By Sales Channel
10.3. Market Attractiveness Analysis
10.3.1. By Country
10.3.2. By Type
10.3.3. By Form
10.3.4. By Sales Channel
10.4. Key Takeaways
11. Europe Glucose Management Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
11.2.1. By Country
11.2.1.1. Germany
11.2.1.2. U.K.
11.2.1.3. France
11.2.1.4. Spain
11.2.1.5. Italy
11.2.1.6. Rest of Europe
11.2.2. By Type
11.2.3. By Form
11.2.4. By Sales Channel
11.3. Market Attractiveness Analysis
11.3.1. By Country
11.3.2. By Type
11.3.3. By Form
11.3.4. By Sales Channel
11.4. Key Takeaways
12. Asia Pacific Glucose Management Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
12.2.1. By Country
12.2.1.1. China
12.2.1.2. Japan
12.2.1.3. South Korea
12.2.1.4. Singapore
12.2.1.5. Thailand
12.2.1.6. Indonesia
12.2.1.7. Australia
12.2.1.8. New Zealand
12.2.1.9. Rest of Asia Pacific
12.2.2. By Type
12.2.3. By Form
12.2.4. By Sales Channel
12.3. Market Attractiveness Analysis
12.3.1. By Country
12.3.2. By Type
12.3.3. By Form
12.3.4. By Sales Channel
12.4. Key Takeaways
13. MEA Glucose Management Supplements Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.2.1. By Country
13.2.1.1. GCC Countries
13.2.1.2. South Africa
13.2.1.3. Israel
13.2.1.4. Rest of MEA
13.2.2. By Type
13.2.3. By Form
13.2.4. By Sales Channel
13.3. Market Attractiveness Analysis
13.3.1. By Country
13.3.2. By Type
13.3.3. By Form
13.3.4. By Sales Channel
13.4. Key Takeaways
14. Key Countries Glucose Management Supplements Market Analysis
14.1. U.S.
14.1.1. Pricing Analysis
14.1.2. Market Share Analysis, 2024
14.1.2.1. By Type
14.1.2.2. By Form
14.1.2.3. By Sales Channel
14.2. Canada
14.2.1. Pricing Analysis
14.2.2. Market Share Analysis, 2024
14.2.2.1. By Type
14.2.2.2. By Form
14.2.2.3. By Sales Channel
14.3. Brazil
14.3.1. Pricing Analysis
14.3.2. Market Share Analysis, 2024
14.3.2.1. By Type
14.3.2.2. By Form
14.3.2.3. By Sales Channel
14.4. Mexico
14.4.1. Pricing Analysis
14.4.2. Market Share Analysis, 2024
14.4.2.1. By Type
14.4.2.2. By Form
14.4.2.3. By Sales Channel
14.5. Germany
14.5.1. Pricing Analysis
14.5.2. Market Share Analysis, 2024
14.5.2.1. By Type
14.5.2.2. By Form
14.5.2.3. By Sales Channel
14.6. U.K.
14.6.1. Pricing Analysis
14.6.2. Market Share Analysis, 2024
14.6.2.1. By Type
14.6.2.2. By Form
14.6.2.3. By Sales Channel
14.7. France
14.7.1. Pricing Analysis
14.7.2. Market Share Analysis, 2024
14.7.2.1. By Type
14.7.2.2. By Form
14.7.2.3. By Sales Channel
14.8. Spain
14.8.1. Pricing Analysis
14.8.2. Market Share Analysis, 2024
14.8.2.1. By Type
14.8.2.2. By Form
14.8.2.3. By Sales Channel
14.9. Italy
14.9.1. Pricing Analysis
14.9.2. Market Share Analysis, 2024
14.9.2.1. By Type
14.9.2.2. By Form
14.9.2.3. By Sales Channel
14.10. China
14.10.1. Pricing Analysis
14.10.2. Market Share Analysis, 2024
14.10.2.1. By Type
14.10.2.2. By Form
14.10.2.3. By Sales Channel
14.11. Japan
14.11.1. Pricing Analysis
14.11.2. Market Share Analysis, 2024
14.11.2.1. By Type
14.11.2.2. By Form
14.11.2.3. By Sales Channel
14.12. South Korea
14.12.1. Pricing Analysis
14.12.2. Market Share Analysis, 2024
14.12.2.1. By Type
14.12.2.2. By Form
14.12.2.3. By Sales Channel
14.13. Singapore
14.13.1. Pricing Analysis
14.13.2. Market Share Analysis, 2024
14.13.2.1. By Type
14.13.2.2. By Form
14.13.2.3. By Sales Channel
14.14. Thailand
14.14.1. Pricing Analysis
14.14.2. Market Share Analysis, 2024
14.14.2.1. By Type
14.14.2.2. By Form
14.14.2.3. By Sales Channel
14.15. Indonesia
14.15.1. Pricing Analysis
14.15.2. Market Share Analysis, 2024
14.15.2.1. By Type
14.15.2.2. By Form
14.15.2.3. By Sales Channel
14.16. Australia
14.16.1. Pricing Analysis
14.16.2. Market Share Analysis, 2024
14.16.2.1. By Type
14.16.2.2. By Form
14.16.2.3. By Sales Channel
14.17. New Zealand
14.17.1. Pricing Analysis
14.17.2. Market Share Analysis, 2024
14.17.2.1. By Type
14.17.2.2. By Form
14.17.2.3. By Sales Channel
14.18. GCC Countries
14.18.1. Pricing Analysis
14.18.2. Market Share Analysis, 2024
14.18.2.1. By Type
14.18.2.2. By Form
14.18.2.3. By Sales Channel
14.19. South Africa
14.19.1. Pricing Analysis
14.19.2. Market Share Analysis, 2024
14.19.2.1. By Type
14.19.2.2. By Form
14.19.2.3. By Sales Channel
14.20. Israel
14.20.1. Pricing Analysis
14.20.2. Market Share Analysis, 2024
14.20.2.1. By Type
14.20.2.2. By Form
14.20.2.3. By Sales Channel
15. Market Structure Analysis
15.1. Competition Dashboard
15.2. Competition Benchmarking
15.3. Market Share Analysis of Top Players
15.3.1. By Regional
15.3.2. By Type
15.3.3. By Form
15.3.4. By Sales Channel
16. Competition Analysis
16.1. Competition Deep Dive
16.1.1. NOW Foods
16.1.1.1. Overview
16.1.1.2. Product Portfolio
16.1.1.3. Profitability by Market Segments
16.1.1.4. Sales Footprint
16.1.1.5. Strategy Overview
16.1.1.5.1. Marketing Strategy
16.1.2. Life Extension
16.1.2.1. Overview
16.1.2.2. Product Portfolio
16.1.2.3. Profitability by Market Segments
16.1.2.4. Sales Footprint
16.1.2.5. Strategy Overview
16.1.2.5.1. Marketing Strategy
16.1.3. GNC
16.1.3.1. Overview
16.1.3.2. Product Portfolio
16.1.3.3. Profitability by Market Segments
16.1.3.4. Sales Footprint
16.1.3.5. Strategy Overview
16.1.3.5.1. Marketing Strategy
16.1.4. Natrol
16.1.4.1. Overview
16.1.4.2. Product Portfolio
16.1.4.3. Profitability by Market Segments
16.1.4.4. Sales Footprint
16.1.4.5. Strategy Overview
16.1.4.5.1. Marketing Strategy
16.1.5. Nature Made
16.1.5.1. Overview
16.1.5.2. Product Portfolio
16.1.5.3. Profitability by Market Segments
16.1.5.4. Sales Footprint
16.1.5.5. Strategy Overview
16.1.5.5.1. Marketing Strategy
16.1.6. Nature's Bounty
16.1.6.1. Overview
16.1.6.2. Product Portfolio
16.1.6.3. Profitability by Market Segments
16.1.6.4. Sales Footprint
16.1.6.5. Strategy Overview
16.1.6.5.1. Marketing Strategy
16.1.7. Zenith Labs
16.1.7.1. Overview
16.1.7.2. Product Portfolio
16.1.7.3. Profitability by Market Segments
16.1.7.4. Sales Footprint
16.1.7.5. Strategy Overview
16.1.7.5.1. Marketing Strategy
16.1.8. Blackmores
16.1.8.1. Overview
16.1.8.2. Product Portfolio
16.1.8.3. Profitability by Market Segments
16.1.8.4. Sales Footprint
16.1.8.5. Strategy Overview
16.1.8.5.1. Marketing Strategy
16.1.9. Pure Encapsulations
16.1.9.1. Overview
16.1.9.2. Product Portfolio
16.1.9.3. Profitability by Market Segments
16.1.9.4. Sales Footprint
16.1.9.5. Strategy Overview
16.1.9.5.1. Marketing Strategy
16.1.10. Doctor's Best
16.1.10.1. Overview
16.1.10.2. Product Portfolio
16.1.10.3. Profitability by Market Segments
16.1.10.4. Sales Footprint
16.1.10.5. Strategy Overview
16.1.10.5.1. Marketing Strategy
16.1.11. Best Naturals
16.1.11.1. Overview
16.1.11.2. Product Portfolio
16.1.11.3. Profitability by Market Segments
16.1.11.4. Sales Footprint
16.1.11.5. Strategy Overview
16.1.11.5.1. Marketing Strategy
16.1.12. Thorne
16.1.12.1. Overview
16.1.12.2. Product Portfolio
16.1.12.3. Profitability by Market Segments
16.1.12.4. Sales Footprint
16.1.12.5. Strategy Overview
16.1.12.5.1. Marketing Strategy
16.1.13. Solgar
16.1.13.1. Overview
16.1.13.2. Product Portfolio
16.1.13.3. Profitability by Market Segments
16.1.13.4. Sales Footprint
16.1.13.5. Strategy Overview
16.1.13.5.1. Marketing Strategy
16.1.14. Nutricost
16.1.14.1. Overview
16.1.14.2. Product Portfolio
16.1.14.3. Profitability by Market Segments
16.1.14.4. Sales Footprint
16.1.14.5. Strategy Overview
16.1.14.5.1. Marketing Strategy
17. Assumptions & Acronyms Used
18. Research Methodology

 

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