米国のFTL貨物仲介 - 市場シェア分析、産業動向と統計、2019年~2029年の成長予測US FTL Freight Brokerage - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2019 - 2029 米国のFTL貨物仲介市場規模は2024年に156.8億米ドルと推定され、2029年には229.0億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は7.86%である。 主なハイライト 米国では、パンデミッ... もっと見る
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サマリー米国のFTL貨物仲介市場規模は2024年に156.8億米ドルと推定され、2029年には229.0億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は7.86%である。 主なハイライト
米国FTL貨物仲介市場の動向燃料価格の変動が市場の成長を妨げる輸送業者(ロジスティクス会社)は、市況が保証する場合、または高い営業コストをカバーする場合、より高い料金を請求する可能性がある。その結果、ブローカー会社が顧客に対する価格設定を引き上げることができなければ、収入および営業利益は減少する可能性がある。FTLサービスに対する市場の需要の増加や、規制の変更待ちにより、利用可能なキャパシティが減少し、運送会社の価格設定が上昇する可能性がある。燃料価格は変動しやすく、予測が困難な場合がある。過去5年間、燃料価格は劇的に変動した。顧客は、価格の下落が燃料節約に転嫁されることを期待している。輸送会社が燃料費の減少を反映して価格を下げない場合、顧客が代替輸送手段を求めるため、出荷量が減少する可能性がある。 この輸送量の減少は、ブローカー会社の売上総利益と営業利益に打撃を与えるだろう。燃料価格が上昇した場合、運送会社は営業費用の増加をカバーするため、より高い料金を請求することが予想される。こうしたコスト増の総額を顧客に転嫁し続けることができなければ、仲介会社の売上総利益および営業利益は減少する可能性がある。燃料費の上昇はまた、顧客が代替輸送手段を利用することを選択する可能性があるため、輸送手段別の収入割合に重大な変化をもたらす可能性もある。ブローカー会社がより低い粗利益率を実現する輸送手段への重大なシフトは、営業成績を悪化させる可能性がある。ロシアは第3位の原油生産国であるため、ウクライナ・ロシア戦争も燃料価格の高騰を引き起こした。 建設部門が最も急成長しているエンドユーザー・セグメント一部の建設セクターで目先の課題はあるものの、米国の中長期的な成長ストーリーは不変である。米国の建設業界は、今後4四半期にわたって安定した成長が見込まれる。米国では、いくつかのプロジェクトが計画段階を終えつつある一方、世界的なパンデミック(世界的大流行病)関連の1年間の遅れを経てようやく再開したプロジェクトもある。原材料価格の高騰、建築資材の不足、熟練労働者の不足といったグローバル・サプライチェーンに関連する課題にもかかわらず、住宅建設セクターは4〜8四半期にわたって安定した成長を続けるだろう。 住宅建設セクターは、低金利、大型住宅への旺盛な需要、米国内の住宅在庫の少なさなどに支えられている。今後数四半期は、医療・教育セクターが注目を集めるだろう。2021年11月、米国議会は1兆米ドルのインフラ支出法案を可決した。 このインフラ法案では、道路、橋、高速道路の改修、都市交通システムと旅客鉄道網の近代化のために、今後8年間で新たに5,500億米ドルの連邦政府支出を提案している。新たなインフラ支出法案は、当初の2兆3,000億米ドルの提案には及ばないものの、米国のさまざまなインフラ部門に対する1兆米ドルの支出は、今後4~8四半期にわたって同国の建設業界の成長を支え続けるだろう。 米国FTL貨物ブローカー業界の概要米国のFTL貨物ブローカー市場は比較的細分化されており、著名な地域、グローバル、様々な中小規模のローカルプレーヤーが存在する。業界の主要プレーヤーには、CH Robinson、Echo Global Logistics、Worldwide Express、Landstar System Inc.、Schneider、SunteckTTS、GlobalTranz、JB Hunt Transport Inc.、Hub Group、BNSF Logistics LLCなどがある。Convoy、Uber Freight、uShipなどの新規参入企業は、価格の透明性、オンライン積荷ボード、モバイルアプリによる貨物予約のための貨物マーケットプレイスなどを提供し、貨物予約と支払いプロセスにおける人的交流を排除することで、大きな市場シェアを獲得しようとしている。 その他の特典
目次1 はじめに1.1 調査の背景 1.2 調査の前提条件と市場定義 2 調査と関与の枠組み 2.1 調査の枠組み 2.2 二次調査 2.3 一次調査 2.4 データの三角測量と洞察の創出 2.5 プロジェクトのプロセスと構造 2.6 エンゲージメント・フレームワーク 3 エグゼクティブサマリー 4 マーケット・ダイナミクス 4.1 市場の概要 4.2 市場ダイナミクス 4.2.1 市場促進要因 4.2.1.1 効率的な輸送に対する需要の増加 4.2.1.2 eコマース産業の成長 4.2.2 市場の課題/制約要因 4.2.2.1 激しい競争が市場に影響 4.2.2.2 燃料価格の変動 4.2.3 市場機会 4.2.3.1 先端技術の採用 4.2.3.2 物流における持続可能性の重視 4.3 産業の魅力 - ポーターのファイブフォース分析 4.3.1 新規参入者の脅威 4.3.2 買い手/消費者の交渉力 4.3.3 供給者の交渉力 4.3.4 代替製品の脅威 4.3.5 競争ライバルの激しさ 4.4 業界のバリューチェーン/サプライチェーン分析 4.5 米国物流業界(概要、動向、研究開発、主要統計等) 4.6 政府の主な規制と取り組み 4.7 運賃に関する洞察 4.8 技術スナップショット 4.9 米国通関セクターに関する定性・定性的洞察 4.10 シカゴとイリノイ-FTL貨物仲介業に関する洞察 4.11 貨物ブローカー市場の賃金と給与構造に関する洞察 4.12 COVID-19の市場への影響に関する評価 5 市場のセグメンテーション 5.1 エンドユーザー別 5.1.1 製造業と自動車 5.1.2 石油・ガス、鉱業、採石業 5.1.3 農業、漁業、林業 5.1.4 建設業 5.1.5 流通業 5.1.6 その他エンドユーザー 6 競争環境 6.1 概要 6.2 企業プロフィール 6.2.1 CHロビンソン 6.2.2 トータル・クオリティ・ロジスティクス 6.2.3 XPOロジスティクス 6.2.4 エコー・グローバル・ロジスティクス 6.2.5 ワールドワイドエクスプレス 6.2.6 コヨーテ・ロジスティクス 6.2.7 ランドスターシステム 6.2.8 シュナイダー 6.2.9 サンテクツ 6.2.10 グローバルトランツ 6.2.11 J.B.ハント・トランスポート社 6.2.12 ハブ・グループ 6.2.13 BNSFロジスティクスLLC 6.2.14 カジスティクス 6.2.15 トランスプレイス*社 7 市場の将来 8 付録 9 顧客リスト 9.1 クライアント一覧 9.2 業界内の類似案件 10 弊社について
SummaryThe US FTL Freight Brokerage Market size is estimated at USD 15.68 billion in 2024, and is expected to reach USD 22.90 billion by 2029, growing at a CAGR of 7.86% during the forecast period (2024-2029). Key Highlights
US FTL Freight Brokerage Market TrendsFluctuating Fuel prices Hampering the Growth of the MarketCarriers (logistics companies) may charge higher rates if market conditions warrant or cover higher operating costs. As a result, if brokerage firms cannot increase pricing for their customers, revenues, and income from operations may decrease. The increased market demand for FTL services and pending regulatory changes may reduce available capacity and raise carrier pricing. Fuel prices can be volatile and challenging to forecast. Over the last five years, fuel prices have fluctuated dramatically. Clients anticipate that lower prices will pass them on to fuel savings. If carriers do not lower their prices to reflect decreases in fuel costs, shipment volume may suffer as customers seek alternative shipping options. This volume decrease would harm the brokerage companies' gross profits and operating income. In the event of rising fuel prices, carriers can be expected to charge higher fees to cover higher operating expenses. The gross profit of brokerage firms and income from operations may decrease if they cannot continue to pass through to their clients the total amount of these increased costs. Higher fuel costs could also cause material shifts in the percentage of revenue by transportation mode, as clients may elect to utilize alternative transportation modes. Any material shifts to transportation modes concerning which brokerage firms realize lower gross profit margins could impair operating results. The Ukraine-Russia war also caused a spike in fuel prices as Russia is the third-largest producer of crude oil. Construction Sector is the Fastest-growng End-user SegmentDespite near-term challenges in certain construction sectors, the medium to long-term growth story in the United States remains intact. The construction industry in the United States is expected to grow steadily over the next four quarters. In the United States, several projects are working their way through the planning phase, whereas others have finally resumed after a year of global pandemic-related delays. Despite the challenges associated with the global supply chain, such as rising raw material prices, shortage of building materials, and lack of skilled labor, the residential construction sector will continue its stable growth over the four to eight quarters. The residential construction sector largely remains supported by low lending rates, strong demand for bigger homes, and low housing inventory in the United States. Over the next few quarters, the healthcare and education sectors will receive more attention. In November 2021, the US Congress passed a USD 1 trillion infrastructure spending bill. The infrastructure legislation proposes USD 550 billion in new federal expenditure over the next eight years in the United States for the upgrade of roads, bridges, and highways and modernizing the city transit systems and passenger rail networks. While the new infrastructure spending bill falls short of the original USD 2.3 trillion proposals, the USD 1 trillion spending on various United States infrastructure sectors will keep supporting the growth of the construction industry over the next four to eight quarters in the country. US FTL Freight Brokerage Industry OverviewThe US FTL freight brokerage market is relatively fragmented, with prominent regional, global, and various small- and medium-sized local players. Major players in the industry include CH Robinson, Echo Global Logistics, Worldwide Express, Landstar System Inc., Schneider, SunteckTTS, GlobalTranz, JB Hunt Transport Inc., Hub Group, and BNSF Logistics LLC. New entrants such as Convoy, Uber Freight, uShip, etc., are trying to gain significant market share by offering price transparency, online load boards, and freight marketplaces for booking freight via mobile apps and removing human interaction in the freight booking and payment process. Additional Benefits:
Table of Contents1 INTRODUCTION
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