北米高級品市場:市場シェア分析、産業動向・統計、2018年~2029年の成長予測North America Luxury Goods - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2018 - 2029 北米の高級品市場規模は2024年に1,031億米ドルと推定され、2029年には1,450億8,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は7.07%である。 北米は、比較的消費力の高いファッシ... もっと見る
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サマリー北米の高級品市場規模は2024年に1,031億米ドルと推定され、2029年には1,450億8,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は7.07%である。 北米は、比較的消費力の高いファッションに敏感な消費者の裾野が広く、衣料品、財布、時計、宝飾品などの身の回り品の最新市場トレンドについていく。顧客を引きつけるために高級品企業の新発売コレクションを宣伝するソーシャルメディアのインフルエンサーは、消費者行動に影響を与えている。顧客が高級品に惹かれる理由も、その特徴的なデザイン、寿命の長さ、快適さ、美的センスにあり、ファストファッションのアクセサリーとは一線を画している。さらに、この地域には、空港やショッピングセンター内に単一ブランドや複数ブランドの店舗が並ぶ強力なネットワークがあり、富裕層の顧客が地域や国際的な高級ブランドからさまざまな商品を選ぶことができる。 可処分所得が高いため、この地域の高級品に対する需要は非常に高い。さらに、北米は高級品観光の最も重要な目的地のひとつであり続け、この地域の高級品小売市場としてユニークな存在となっている。eコマースの出現により、オンライン・ソースを通じて商品関連情報や価格にいつでも簡単にアクセスできるようになった。この重要な傾向は、北米高級品市場全体の成長にさらに貢献している。 北米の高級品市場は、Covid 19の間に減速に直面した後、V字型の回復を遂げている。加えて、この地域では高所得者の増加と新しい革新的な高級品の導入により、高級品への需要が絶えず高まっている。伝統的な高級品に加えて、ソーシャルメディア、ゲーム、メタバースを含むデジタル資産と仮想世界は、高級品ブランドの価値提案の点で重要性を増しており、予測期間中にその重要性はますます高まるだろう。競争が激化するラグジュアリー市場で競争するために、ラグジュアリーブランドは仮想世界の発展において重要なプレーヤーとなる機会を得ている。 北米高級品市場動向域内富裕層の増加北米の高所得の大規模な富裕層は、高級ブランドが販売するハイエンドの個人用高級アクセサリーに出費することを熱望しており、これが高級品需要を牽引しているとされている。いくつかの高級品を持つことに優れた評価を示す富裕層の増加が、北米の高級品市場に大きな後押しとなっている。Coldwell Banker Global LuxuryとColdwell Banker Real Estate LLCの分析によると、少なくとも500万米ドルの純資産を持つアメリカ人の数は2021年に25%近く増加する。また、北米の高級品市場は、若年労働者層の拡大、在宅勤務の機会、高級品の優位性に対する消費者の意識の高まり、消費者の購買力の上昇などにより、予測期間中に拡大すると予想される。 さらに、富裕層による需要の高まりを受けて、高級ブランドはこの地域での存在感を高めている。例えば、ここ数年、フランスのラグジュアリーグループ、ケリングSAは、テキサス州オースティンの最新店舗を含め、グッチの店舗を全米にオープン、改装している。グッチの収益の約27%は北米からもたらされている。2022年4月、グッチはニュージャージー州のアメリカン・ドリーム・モールに1万平方フィートのスペースを賃貸した。 マルチブランドストアのシェアが突出マルチブランド・ストアが高級品の主な流通チャネルであるのは、幅広い嗜好に対応できる広い売り場面積を提供しているからである。マルチブランド・ストアには、さまざまな高級品カテゴリーに対応する豊富な選択肢がある。マルチブランドで高級品を購入する消費者は、さまざまな斬新なパッケージ・オプションから選ぶことができる。さらに、メーカー各社は、ブランド各社が注目を集めようとする中、高色印刷による外装パッケージの大幅な革新を行っている。さらに、一流都市では単一ブランドの店舗が引き続き人気を集めると予想される。専売店を訪れることで、消費者は商品の品質を確認し、価格を比較して正しい買い物をすることができる。アクセスしやすい場所に多数の店舗が存在すること、都市化が進んでいること、消費者の支出能力が高まっていることなどが、世界中でマルチブランドストアの需要を促進している。 北米高級品産業の概要北米の高級品市場は競争が激しく、多くの国内企業や多国籍企業が市場シェアを争っている。消費者の間でブランドの存在感を高めるために大手企業が採用する戦略的アプローチとして、企業の合併、拡大、買収、提携、新製品開発が重視されている。この地域市場を支配している主要企業には、Giorgio Armani SpA、Kering Group、Louis Vuitton North America, Inc.、Rolex SA、Hermès、The Estée Lauder Companies、Patek Philippe SA、The Swatch Group、Richemontなどがある。 その他の特典
目次1 はじめに1.1 調査の前提条件と市場定義 1.2 調査範囲 2 調査方法 3 エグゼクティブサマリー 4 市場ダイナミクス 4.1 市場の促進要因 4.2 市場の抑制要因 4.3 ポーターのファイブフォース分析 4.3.1 新規参入者の脅威 4.3.2 買い手/消費者の交渉力 4.3.3 供給者の交渉力 4.3.4 代替製品の脅威 4.3.5 競争ライバルの激しさ 5 市場の区分 5.1 タイプ別 5.1.1 衣料品とアパレル 5.1.2 履物 5.1.3 バッグ 5.1.4 宝飾品 5.1.5 時計 5.1.6 その他 5.2 流通チャネル別 5.2.1 単一ブランド店 5.2.2 マルチブランド店 5.2.3 オンラインストア 5.2.4 その他の流通チャネル 5.3 国別 5.3.1 アメリカ 5.3.2 カナダ 5.3.3 メキシコ 5.3.4 その他の北米地域 6 競争環境 6.1 最も採用されている戦略 6.2 市場シェア分析 6.3 企業プロフィール 6.3.1 ジョルジオ・アルマーニS.p.A. 6.3.2 ケリンググループ 6.3.3 LVMHモエ・ヘネシー・ルイ・ヴィトン 6.3.4 ロレックスSA 6.3.5 エルメス・インターナショナルS.A. 6.3.6 エスティローダー・カンパニーズ 6.3.7 パテック・フィリップSA 6.3.8 スウォッチ・グループ 6.3.9 グッチ 6.3.10 リシュモン 7 市場機会と今後の動向
SummaryThe North America Luxury Goods Market size is estimated at USD 103.10 billion in 2024, and is expected to reach USD 145.08 billion by 2029, growing at a CAGR of 7.07% during the forecast period (2024-2029). North America demonstrates a more extensive base of fashion-conscious consumers with comparatively higher spending power, keeping up with the latest market trends for personal accessories like clothing, purses, watches, and jewelry. Social media influencers that promote luxury businesses' newly released collections to draw in customers impact consumer behavior. Customers are also drawn to luxury goods because of their distinctive designs, longevity, comfort, and aesthetics, which set them apart from fast fashion accessories. Furt more, the region has a strong network of single-brand and multi-brand stores in airports and shopping centers, enabling affluent customers to select from various product choices from regional and international luxury brands. The region's demand for luxury products is significantly high, owing to the high disposable incomes. Moreover, North America remains one of the most important destinations for luxury tourism, making it unique as a market for luxury retail in the region. The e emergence of e-commerce has provided easy access to product-related information and prices through online sources at any time. This significant trend has further contributed to the overall growth of the North American luxury market. After facing a slowdown during Covid 19, the North American luxury goods market has undergone a V-shape rebound. Additionally, demand for luxury goods is constantly rising owing to the increasing number of high-income individuals and the introduction of new innovative luxury goods in the region. In addition to traditional luxury products, digital assets and the virtual world, which include social media, gaming, and the metaverse, are becoming increasingly important in terms of luxury brands' value propositions, which will become increasingly important in the forecasted period. To compete in the increasingly competitive luxury market, luxury brands have the opportunity to be critical players in the development of virtual worlds. North America Luxury Goods Market TrendsRising Number of High-Net-Worth Individuals in the RegionThe massive, wealthy population in North America with high incomes, eager to spend on high-end personal luxury accessories marketed by luxury brands, is attributed to driving demand for luxury products. A growing number of wealthy people demonstrating an excellent appreciation for having several luxury products are providing a massive boost to the North American luxury goods market. Coldwell Banker Global Luxury and Coldwell Banker Real Estate LLC's analysis indicates that the number of Americans with a net worth of at least USD 5 million increased by nearly 25% in 2021. In addition, the market for luxury goods in North America is anticipated to expand during the forecast period due to an expanding young working-class population, opportunities for working from home, rising consumer awareness of the advantages of high-quality goods, and a rise in consumer purchasing power. Furthermore, luxury brands are expanding their presence in the region owing to the rising demand by high-worth individuals. For instance, over the past few years, French luxury group Kering SA has been opening and renovating Gucci stores across the country, including the most recent one in Austin, Texas. About 27% of Gucci's revenue comes from North America. In April 2022, Gucci leased a 10,000-square-foot space at the American Dream mall in New Jersey. Multi- Brand Store Holds A Prominent ShareMulti-brand stores are the main distribution channels for luxury products because they offer a large amount of retail space that can accommodate a wide range of preferences. Multi-brand stores have an abundance of choices for various luxury goods categories. Consumers buying luxury goods from multi-brand can choose from a range of novel packaging options. Moreover, the manufacturers have made significant innovations in outer packaging by high color printing as brands bid for attention. Further, single-branded stores are expected to continue to gain popularity in high-tier cities. Visiting an exclusive store gives consumers a choice to check the quality of products and compare the prices to make the right shopping decisions. The presence of a large number of stores at easily accessible locations, growing urbanization, and increased expenditure capacity of consumers are driving the demand for multi-brand stores all around the globe. North America Luxury Goods Industry OverviewThe North American luxury goods market is highly competitive, with many domestic and multinational players competing for market share. Emphasis is given to the companies' mergers, expansion, acquisitions, partnerships, and new product development as strategic approaches adopted by the leading companies to boost their brand presence among consumers. Key players dominating the regional market include Giorgio Armani SpA, Kering Group, Louis Vuitton North America, Inc., Rolex SA, Hermès, The Estée Lauder Companies, Patek Philippe SA, The Swatch Group, and Richemont, among others. Additional Benefits:
Table of Contents1 INTRODUCTION
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