ラテンアメリカの第4者物流(4PL) - 市場シェア分析、産業動向と統計、2019年~2029年の成長予測Latin America Fourth Party Logistics (4PL) - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2019 - 2029 ラテンアメリカの第4者ロジスティクス市場規模は2024年に34.2億米ドルと推定され、2029年には52.1億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は8.79%である。 主なハイライト 市場... もっと見る
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サマリーラテンアメリカの第4者ロジスティクス市場規模は2024年に34.2億米ドルと推定され、2029年には52.1億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は8.79%である。 主なハイライト
ラテンアメリカの4PL市場動向技術統合の成長が市場を牽引第4者サプライチェーン」という考え方は、複雑なグローバル・サプライチェーンによって引き起こされる問題の大半を取り除くための大きな一歩である。自動車、小売、食品・飲料、ヘルスケア、家電業界のような多くのエンドユーザーの成長も、世界の4PLロジスティクス市場の成長を後押しすると予想される。eコマースの成長と発展途上国におけるインフラのデジタル化のため、例えば小売業者は、店舗とオンライン両方の需要を満たすために並列サプライチェーンを構築する必要がある。小売業者は、戦略的ビジョンの作成と在庫の可視性の向上を支援する4PLサービスのおかげで、顧客の拡大するニーズに合わせて在庫をより適切に割り当てることができる。これらのサービスを活用することで、生産者は複雑なサプライチェーンを管理し、より優れた革新的な製品ポートフォリオの開発に集中することができる。 FMCG(ファストムービング・コンシューマー・グッズ)の需要は常に変化しているため、優れた製造と正確な在庫水準が常に求められている。企業はこれを達成するために、予測されるデータを理解し、その場で決断を下さなければならない。商品の流れを効果的にコントロールするために、このデータの入力、評価、行動にテクノロジーを活用することができる。より良いデータ統合を行うことで、企業は商品を購入する人々をより良く理解することができる。これにより、長期的な計画と予測を改善することが可能になると同時に、短期的な顧客の需要にも対応できるようになる。流通業者や小売業者は、高度なデータ分析によって在庫を追跡することができる。店舗は、発注アルゴリズムを強化することで、より正確で、過去の販売データや消費者の動向を考慮した発注を行うことができる。これにより、サプライチェーンが簡素化され、経済的になる。特に、正確なデータがあれば、物流チームは迅速かつ十分な情報に基づいた意思決定を行うことができる。 異業種からのeコマース売上が市場を牽引ラテンアメリカはEコマースのトップ市場である。COVID-19の流行が始まった今、これは特に顕著である。以前は躊躇していた消費者グループも、より信頼性の高い決済手段や店舗での受け取りオプションによって、オンラインでの買い物を増やすように説得されている。しかし、ビジネス・オーナーが今こそこのチャンスを活かそうとするなら、その地域特有の課題を念頭に置かなければならない。その解決策は、SEOとEコマースのコンセプトを組み合わせることにある。ラテンアメリカは、2020年にアジアを抜いて最もEコマースが成長する地域となった。Amazon、Mercado Libre、Mercado Livreのような強力なSEOとロジスティクスを持つ "ビッグモンスター "が、この時期の主な勝者として現れた。 とはいえ、この細分化された熾烈な業界は、今まさにEコマース企業にとって理想的である。ラテンアメリカのインターネット利用率は過去最高で、ブラジルとメキシコの国民の3分の2以上、アルゼンチンとエクアドルの国民の5人に4人近くがインターネットを利用している。コロンビアとベネズエラが僅差で続き、2021年にはそれぞれ70%を超える。2021年1月の時点で、この地域の17カ国において、4億人以上の潜在的電子商取引消費者がインターネットを利用している。COVID-19の流行は、オンライン購入の20%近い増加を引き起こし、このブームに貢献した。この増加は今後も続くと予想され、ラテンアメリカのモバイル契約数は2025年までに4億8400万ユーザーに達すると見込まれている。 ラテンアメリカのオンラインショッピング利用者の大半は、iOSよりもAndroidを好み、ウェブサイトの閲覧にあまり時間をかけない。ラテンアメリカの全インターネットユーザーの20%近くが、たとえ広告であってもGoogle検索結果の最初のページをスクロールすることはなく、同地域の全インターネットユーザーの半数近くが、検索結果のトップ3から先に進むことはありません。このため、自社のブランド名をGoogleの検索結果の一番上に表示させることが非常に重要です。今ほどラテンアメリカ市場に参入する絶好のタイミングはないため、SEOとEコマースは連携する必要がある。この地域のeコマース・ビジネスでは、いつもの大手が最初の競争に勝ったのかもしれない。 ラテンアメリカの4PL業界概要ラテンアメリカの4PL市場はかなり細分化されており、Deutsche Post DHL、Kuehne + Nagel、Logifashionなど、国内外の様々な企業が市場で活躍している。トップ企業は、市場で発展している機会を活用するため、広範囲にわたって革新的な取り組みを行っている。コロンビアにおけるLogifashionの事業へのTexlogの統合はその一例である。この合併により、Logifashionのコロンビアにおける物流能力が向上し、繊維原料の保管と特別サービスの能力が拡大した。 その他の特典
目次1 はじめに1.1 調査の前提 1.2 研究の範囲 2 調査方法 3 要約 4 市場のダイナミクスと洞察 4.1 市場概要(4PL市場の現状シナリオ) 4.2 COVID-19の市場への影響(市場と経済への短期的・長期的影響) 4.3 市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会) 4.4 産業の魅力 - ポーターのファイブフォース分析 4.4.1 サプライヤーの交渉力 4.4.2 消費者の交渉力 4.4.3 新規参入者の脅威 4.4.4 代替品の脅威 4.4.5 競争ライバルの激しさ 4.5 市場のバリューチェーンにおける主要企業(IT企業、コンサルティング会社、物流サービスプロバイダーなど) 5 市場のセグメンテーション 5.1 オペレーションモデル別 5.1.1 リード・ロジスティクス・プロバイダー(LLP) 5.1.2 ソリューション・インテグレーター・モデル 5.1.3 デジタルプラットフォーム・ソリューションプロバイダー(4PL) 5.2 エンドユーザー別 5.2.1 FMCG(Fast-moving Consumer Goods - 美容・パーソナルケア関連製品、ホームケア関連製品などを含む) 5.2.2 小売(ハイパーマーケット、スーパーマーケット、コンビニエンスストア、Eコマースチャンネル) 5.2.3 ファッション・ライフスタイル(アパレル、靴) 5.2.4 リーファー(果物、野菜、医薬品、肉、魚、シーフード) 5.2.5 テクノロジー(家電、家庭用電化製品) 5.2.6 その他のエンドユーザー 5.3 国別 5.3.1 メキシコ 5.3.2 ブラジル 5.3.3 コロンビア 5.3.4 チリ 5.3.5 その他のラテンアメリカ 6 競争環境 6.1 市場集中の概要 6.2 企業プロフィール 6.2.1 ドイツポストDHL 6.2.2 クーネ+ナーゲル 6.2.3 ロジファッション 6.2.4 Gefco SA 6.2.5 Alonso Forwarding Colombia(アロンソ・フォワーディング・コロンビア 6.2.6 Belog Integrated Logistics Solutions 6.2.7 Empresas Yoemar 6.2.8 PetroM Logistics 6.2.9 Points logistics Mexico SA de CV 6.2.10 コンパス 6.2.11 XPLogistica* (エックス・プロジスティカ 6.3 その他の会社(概要/主要情報) 7 市場の将来 8 付録
SummaryThe Latin America Fourth Party Logistics Market size is estimated at USD 3.42 billion in 2024, and is expected to reach USD 5.21 billion by 2029, growing at a CAGR of 8.79% during the forecast period (2024-2029). Key Highlights
Latin America Fourth Party Logistics (4PL) Market TrendsGrowth in technology integration driving the marketThe idea of a "fourth-party supply chain" is a big step toward getting rid of most of the problems caused by the complicated global supply chain.The growth of many end users, like those in the automotive, retail, food & beverage, healthcare, and consumer electronics industries, is also expected to help the global 4PL logistics market grow.Because of the growth of e-commerce and the digitization of infrastructure in developing countries, retailers, for example, have to set up a parallel supply chain to meet both in-store and online demand.Retailers may better allocate stock to suit the expanding needs of their customers' thanks to 4PL services, which help create a strategic vision and increase inventory visibility. By utilizing these services, producers can concentrate on developing a superior and more innovative product portfolio by managing their complex supply chains. Because the demand for fast-moving consumer goods (FMCG) changes all the time, there is constant pressure to have good manufacturing and accurate stock levels. Businesses must understand anticipated data and take decisions in the moment to accomplish this. To effectively control the flow of goods, technology can be used to input, evaluate, and take action on this data. Having better data integration can help businesses get a better understanding of the people buying their products. This enables improved long-term planning and forecasting while also enabling the company to meet short-term client demand. Distributors and retailers may track their inventories with the aid of sophisticated data analytics. Stores may place orders that are more accurate and take historical sales data and consumer trends into consideration by enhancing their ordering algorithms. This helps to create a supply chain that is simplified and economical. In particular, with precise data, logistics teams can make quick and informed decisions. Rising e-commerce sales from different industries driving the marketLatin America is a top market for e-commerce because it has a large online population that is growing quickly and is getting bigger. This is particularly true now that the COVID-19 outbreak has started. A previously hesitant consumer group has been persuaded to conduct more of their shopping online by more reliable payment alternatives and store pickup options. But if business owners want to take advantage of an opportunity whose time has come, they must keep in mind the challenges unique to their particular region. The solution to this lies in combining the concepts of SEO with e-commerce. Latin America overtook Asia as the region with the strongest e-commerce growth in 2020. The "big monsters" with their powerful SEO and logistics, like Amazon, Mercado Libre, and Mercado Livre, have emerged as the primary winners from this period. That being said, this fragmented, cutthroat industry is ideal for e-commerce companies right now. Internet usage in Latin America is at an all-time high, with over two-thirds of Brazilian and Mexican citizens and nearly four out of five Argentines and Ecuadorians having access to the internet. Colombia and Venezuela follow closely, with over 70% of each in 2021. Over 400 million potential e-commerce consumers were online in 17 countries in the region as of January 2021. The COVID-19 epidemic contributed to this boom by causing an almost 20% increase in online purchases. The increase is anticipated to continue, with Latin America's mobile subscriptions expected to reach 484 million users by 2025. The majority of online shoppers in Latin America favor Android over iOS, and they don't spend much time browsing websites. Nearly 20% of all internet users in Latin America never scroll past the first page of Google search results, even if they are only advertisements, and nearly half of all internet users in the region never go past the top three results. Here, it is crucial to make sure your brand name appears at the very top of the initial Google search results. There has never been a better time to break into the Latin American market than right now, so SEO and e-commerce need to work together. The usual big names in the e-commerce business in the region may have won the first race to the top. Latin America Fourth Party Logistics (4PL) Industry OverviewThe Latin American 4PL market is fairly fragmented, with various domestic and international players, including Deutsche Post DHL, Kuehne + Nagel, and Logifashion, active in the market. The top companies are extensively innovating to leverage the opportunities developing in the market. The integration of Texlog into the operations of Logifashion in Colombia is one example. This merger has boosted the logistics capacity of Logifashion in the country, expanding the custody and special services capacity for textile raw materials. Additional Benefits:
Table of Contents1 INTRODUCTION
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