ラテンアメリカの航空貨物産業 - 市場シェア分析、産業動向と統計、2020-2029年の成長予測Latin America Air Freight Industry - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2020-2029 ラテンアメリカの航空貨物産業は、2024年の10億4,000万米ドルから2029年には12億8,000万米ドルに成長し、予測期間中(2024年~2029年)の年平均成長率は4.22%と予測されている。 主なハイライト ラテンアメ... もっと見る
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サマリーラテンアメリカの航空貨物産業は、2024年の10億4,000万米ドルから2029年には12億8,000万米ドルに成長し、予測期間中(2024年~2029年)の年平均成長率は4.22%と予測されている。 主なハイライト
ラテンアメリカの航空貨物輸送市場の動向電子商取引の成長による輸送サービスの増加DHLの最新レポートによると、越境ECはロジスティクス・プロバイダーにとって大きなビジネスチャンスのひとつである。この業界は、最新技術を活用し、主要プレーヤー、加盟店、銀行が本人認証のための生体認証データなどのソリューションを活用してオンライン買い物客を識別できるようにする不正防止ソリューションや認証技術を開発するために、継続的に技術革新を行っている。この成長の背景にはいくつかの要因があるが、最も重要なのは、購買を行うミレニアル世代の多さとスマートフォンの大量普及である。 ラテンアメリカでは現在、ソーシャルコマースがeコマースを追い越し始めている。ブラジル、コロンビア、メキシコで行われた世論調査では、ラテンアメリカの買い物客の半数以上がソーシャル・コマースを利用していた。ソーシャル・コマースを、企業の公式サイトやAmazon、Rappi、MercadoLibreのようなマーケットプレイスサイトのような従来のEコマースと比較すると、ラテンアメリカでは後者が台頭している。 ブラジル、コロンビア、メキシコの顧客の40%以上が、ソーシャルコマースの主な利点として、支払い方法の選択肢が増えたことを挙げている。アルゼンチン、コロンビア、メキシコでは、ソーシャルコマースの取引の3分の1近くが、コンビニエンスストアで入手した通貨クーポンを利用している。このことは、銀行振込、カード、PayPalに加えて、テクノロジーに精通したソーシャルメディア・ユーザーでさえも、好ましい支払い方法として現金を好んでいることを示している。 航空貨物産業の成長にとって重要な市場として成長するブラジルブラジルの税関・国境規制による航空貨物への支援は、E-freight Friendliness Index(EFFI)の世界ランキングで135カ国中52位となっている。ブラジルの航空貨物輸送市場は、国内外での製品移動の迅速化や安全性向上など、さまざまな利点があることから大きく成長している。 ブラジルの航空産業は、米国の航空宇宙製品の輸出先トップ10に入っている。ブラジルは世界第5位の空域を持ち、民間ジェット機を製造する世界6カ国のうちの1つである。航空宇宙製品および部品は、米国の対ブラジル輸出の第2位の分野である。米国企業は2022年に68億800万米ドルを輸出し、パンデミック前の最高値である2019年の70億2100万米ドルからほぼ完全に回復した。 米国政府の投資促進プログラムであるSelectUSAによると、ブラジルは米国の輸出先として魅力的であるだけでなく、2022年には南米最大の対米直接投資(FDI)先となった。さらに、米国経済分析局によると、雇用を創出するブラジルの対米FDIストックは、最終受益者(UBO)の市場別で測定した場合、2022年に306億米ドルに達した。 航空貨物の主な利点の一つは、その信頼性です。天候がフライトスケジュールに影響することがあっても、毎日フライトがあるため、次の旅に簡単に搭乗することができます。貨物の混載は、知識豊富な航空貨物輸送事業者がお手伝いできるかもしれません。空港ターミナルでの集荷、通関、貨物配送、手頃な航空会社料金を組み合わせることで、物流管理を簡素化することができる。ベンダーはこの方法で、より迅速な出荷に集中することができます。 中南米航空貨物輸送業界の概要ラテンアメリカの航空貨物産業は、その性質上、適度に断片化されている。しかし、この業界はフェデックス、UPS、エミレーツ航空などの大手企業によって支配されている。航空貨物輸送サービスに対する需要の高まりは、航空貨物サービス・プロバイダーに新たな課題をもたらした。Eコマースもまた、航空貨物をサプライチェーン全体の可視性と透明性の向上に向けて後押ししており、ブラジルが最大の市場となっている。アズールのような企業は、アマゾンのような電子小売業者との提携や協力を通じて、同国でのプレゼンス拡大に注力している。 その他の特典
目次1 はじめに1.1 調査の前提 1.2 研究の範囲 2 調査方法 2.1 分析方法 2.2 調査フェーズ 3 要約 4 市場の洞察とダイナミクス 4.1 現在の市場シナリオ 4.2 市場の概要 4.3 市場のダイナミクス 4.3.1 推進要因 4.3.1.1 新規航空路線の拡大と輸送能力の増強 4.3.1.2 温度に敏感な製品を輸送する一定のニーズ 4.3.2 阻害要因 4.3.2.1 市場の不確実性 4.3.3 機会 4.3.3.1 複数のソフトウェア・ソリューションの導入 4.4 バリューチェーン/サプライチェーン分析 4.5 ポーターのファイブフォース分析 4.5.1 サプライヤーの交渉力 4.5.2 買い手/消費者の交渉力 4.5.3 新規参入の脅威 4.5.4 代替製品の脅威 4.5.5 競争ライバルの激しさ 4.6 政府の規制と取り組み 4.7 サプライチェーン/バリューチェーン分析 4.8 技術スナップショットとデジタルトレンド 4.9 航空輸送される主要商品のスポットライト 4.10 航空貨物運賃の詳細 4.11 空港の主要地上処理設備に関する洞察 4.12 危険物の安全輸送に関する基準と規制のレビューと解説 4.13 航空貨物部門におけるコールドチェーン・ロジスティクスに関する概要 4.14 COVID-19の市場への影響 5 市場の区分 5.1 サービス別 5.1.1 輸送 5.1.2 フォワーディング 5.1.3 その他のサービス 5.2 仕向地別 5.2.1 国内 5.2.2 国際線 5.3 キャリアタイプ別 5.3.1 ベリーカーゴ 5.3.2 貨物船 5.4 地域別 5.4.1 ブラジル 5.4.2 メキシコ 5.4.3 アルゼンチン 5.4.4 コロンビア 5.4.5 その他のラテンアメリカ 6 競争環境 6.1 市場集中の概要 6.2 企業プロフィール 6.2.1 フェデックス(フェデラルエクスプレス) 6.2.2 ユナイテッド・パーセル・サービス 6.2.3 エミレーツ・スカイカーゴ 6.2.4 アエロメヒコ航空 6.2.5 カーゴルックス 6.2.6 LATAMカーゴ 6.2.7 カタール航空 6.2.8 アズール・カーゴ・エクスプレス 6.2.9 クーネ+ナーゲル 6.2.10 IAGカーゴ 6.2.11 アビアンカ・カーゴ 6.2.12 DHL 6.2.13 ユナイテッド航空 6.2.14 アメリカン航空 6.2.15 デルタ航空 6.2.16 コパ航空 6.3 その他の会社 航空貨物業界の主要ベンダーおよびサプライヤー7社(航空機メーカー、技術プロバイダー、荷役機器メーカーなど 8 市場の将来 9 付録
SummaryThe Latin America Air Freight Industry is expected to grow from USD 1.04 billion in 2024 to USD 1.28 billion by 2029, at a CAGR of 4.22% during the forecast period (2024-2029). Key Highlights
Latin America Air Freight Carriers Market TrendsGrowth of E-commerce increase the transport serviceAs per a recent report by DHL, cross-border e-commerce is one of the major opportunities for logistics providers due to the lower density of physical retail space, limited product availability, high penetration of smartphones, and purchase savings throughout the region. The industry continuously innovates to leverage the latest technologies and develop fraud protection solutions and authentication technologies that allow key players, merchants, and banks to identify online shoppers by leveraging solutions such as biometric data for identity authentication. Several factors are behind this growth, the most important being the large numbers of millennials making purchases and the massive proliferation of smartphones. In Latin America today, social commerce is starting to overtake e-commerce. More than half of the Latin American shoppers polled in Brazil, Colombia, and Mexico engaged in social commerce. Comparing social commerce to traditional e-commerce, such as official corporate websites or marketplace websites like Amazon, Rappi, or MercadoLibre, the latter is gaining ground in Latin America. The increased selection of payment options was cited by more than 40% of customers from Brazil, Colombia, and Mexico as a key advantage of social commerce. Nearly one-third of social commerce transactions in Argentina, Colombia, and Mexico involved currency coupons obtained from convenience stores. This demonstrates that, in addition to relying on bank transfers, cards, and PayPal, even tech-savvy social media users favor cash as their preferred payment option. Brazil Evolving as an Important Market for the Growth in the Air Freight IndustryBrazil's assistance of air cargo through its customs and border regulations ranks 52nd out of 135 countries in terms of the E-freight Friendliness Index (EFFI) globally. The air cargo transportation market has grown considerably in the country due to its various benefits, such as greater speed and safety in the movement of products inside and outside the country. The Brazilian aviation industry is a top 10 export destination for U.S. aerospace products. Brazil has the 5th largest airspace in the world and is one of six countries globally that manufactures commercial jets. Aerospace products and parts are the second-largest sector for U.S. exports to Brazil. U.S. companies exported USD 6.808 billion in 2022, a nearly full recovery from the pre-pandemic high of USD 7.021 billion in 2019. In addition to being an attractive destination for U.S. exports, in 2022, Brazil was also the largest South American source of Foreign Direct Investment (FDI) into the United States, according to SelectUSA, the U.S. Government’s investment promotion program. Additionally, the U.S. Bureau of Economic Analysis indicates that the Brazilian stock of job-creating FDI in the United States stood at USD 30.6 billion in 2022 when measured by the market of the ultimate beneficial owner or UBO. One of the key advantages of air freight is its dependability. Even though weather conditions can affect flight schedules, the availability of daily flights makes it simple to board the following trip. Consolidating shipments might be assisted by a knowledgeable air freight forwarding business. Combining airport terminal pickup, customs brokerage, cargo delivery, and affordable air carrier rates can help simplify logistics administration. Vendors can then concentrate more on expedited shipping in this fashion. Latin America Air Freight Carriers Industry OverviewThe Latin American air freight industry is moderately fragmented in nature. However, the industry is dominated by some of the major players like FedEx, UPS, Emirates, and many more. The growing demand for air freight transportation services has opened new challenges for air cargo service providers. E-commerce also pushes air cargo toward greater visibility and transparency throughout the supply chain, with Brazil being the biggest market. Companies like Azul focus on expanding their presence in the country via collaborations and partnerships with e-retailers like Amazon. Additional Benefits:
Table of Contents1 INTRODUCTION
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2024/11/20 10:26 155.91 円 165.77 円 200.60 円 |