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南アフリカのナトリウム低減素材市場 - 成長、動向、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


South Africa Sodium Reduction Ingredients Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

南アフリカのナトリウム低減素材市場は、予測期間である2020年から2025年にかけてCAGR6.4%を記録すると予測されています。 主なハイライト 南アフリカにおけるSRIの市場は、過去20年間の牛肉生産の拡大によ... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

南アフリカのナトリウム低減素材市場は、予測期間である2020年から2025年にかけてCAGR6.4%を記録すると予測されています。

主なハイライト
南アフリカにおけるSRIの市場は、過去20年間の牛肉生産の拡大により、拡大期にあります。食肉産業において塩は主要な原料であり、それに伴うリスクは増大する。したがって、この地域ではナトリウムの削減が最も重要な課題となっています。この地域の主要経済圏である南アフリカは、2013年にさまざまな食品に対して義務的な目標を設定しました。
SRIの需要を促進する主な要因としては、健康と栄養の重視、塩分の過剰摂取による悪影響に関する知識の増加、味覚の改善、加工食品の需要増などが挙げられます。


主な市場動向

政府によるナトリウム含有量削減の取り組み

南アフリカは、すべての加工食品でナトリウムレベルを下げることを法律で義務付けた最初の国の1つです。2017年の調査によると、対象となる食品の3分の2は、実施の初期段階において、すでにナトリウム含有量の上限を満たしています。関連法案は、食事に含まれる塩分のうち、加工食品によってもたらされる60%に対処することを目的としています。南アフリカにおける1日の塩分摂取量の約半分は加工食品に由来すると推定され、その中でもパンは消費レベルを引き合いに出して塩分摂取に最も寄与しているとされています。

用途別では、ベーカリー・菓子類、肉・食肉製品が上位を占める

同国では、ベーカリーや肉の消費量が加工品、生鮮品ともに非常に高い水準にあります。南アフリカ消費財評議会や南アフリカ保健省(DoH)が推進する、ブラウンブレッドや全粒粉パンの地元での消費拡大を目指したキャンペーンなどの取り組みとともに、パン消費率にプラスの影響を与えるだろう。さらに、業界では、パンに含まれる微量元素やビタミンを含む微量栄養素などの強化剤の配合を改善することも検討されています。

一方、南アフリカの人々にとって、肉への嗜好は重要なタンパク源であり、この分野では2016年時点で380万トンまで消費レベルの上昇を目の当たりにしています。この2つのセグメントを考慮すると、ナトリウム低減食材の成長軌道は高いですが、乳製品と冷凍食品は強い潜在力を秘めており、今後、その跡を追うことになるでしょう。

競合他社の状況

南アフリカのナトリウム低減素材市場は断片的であり、業界の主要企業が大きなシェアを占めている。このセグメントで動作する主要なプレーヤーは、ADM、テート&ライルケリーグループ、カーギル、およびGivaudan、などがあります。大手企業は、食品全体にSRIを浸透させるため、国内の食品加工企業とともに、事業拡大、合併、買収などの戦略に注力しています。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Amino Acids and Glutamates
5.1.2 Mineral Salts
5.1.3 Yeast Extracts
5.1.4 Other Product Types
5.2 By Application
5.2.1 Bakery and Confectionery
5.2.2 Condiments, Seasonings, and Sauces
5.2.3 Dairy and Frozen Foods
5.2.4 Meat and Meat Products
5.2.5 Snacks
5.2.6 Other Applications

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Position Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Cargill Inc
6.4.2 Givaudan SA
6.4.3 Kerry Group
6.4.4 Tate & Lyle PLC
6.4.5 Archer Daniels Midland Company
6.4.6 Salt of the Earth Ltd

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The South African sodium reduction ingredients market is projected to register a CAGR of 6.4% over the forecast period, 2020 to 2025.

Key Highlights
The South African market for SRI is in its expansion phase, due to the expansion of beef production over the last two decades. Salt is a major ingredient for the meat industry, which increases the risks involved with it. Hence, sodium reduction is of utmost importance in this region. South Africa, which is the major economy in this region, set mandatory targets for various food products in 2013.
Some of the major factors driving demand for SRI include the greater emphasis on health and nutrition, growing knowledge about the detrimental effects of excessive intake of salt, improvements in taste, and increased demand for processed foods.


Key Market Trends

Government Initiatives to Reduce Sodium Content

South Africa is one of the first countries to mandate the legislations to reduce sodium levels across all processed foods. Two third of the targeted foods, as per a survey in 2017, already met the upper limit for sodium content, during the early stages of implementation. The associated legislation aims to address 60% of the salt in the diet, contributed by processed foods. It is estimated that about half of the daily salt intake in South Africa is derived from processed foods, with bread being the greatest contributor to salt intake, citing the level of consumption.

Bakery and Confectionery and Meat and Meat Products Dominate the Application Segment

The country has a significantly high level of the bakery as well as meat consumption, both processed and fresh. Along with initiatives such as campaigns driven by Consumer Goods Council of South Africa and the Department of Health (DoH), that are aimed at increasing local consumption of brown and whole-wheat bread, will positively impact the bread consumption rate. Furthermore, the industry is also looking to introduce an improved mix of fortificants, such as micronutrients with the likes of trace elements and vitamins found in bread.

On the other hand, the preference for meat is a key source of protein for South Africans where the segment has witnessed a rise in consumption levels to 3.8 million tonnes as of 2016. The growth trajectory of Sodium reduction ingredients is high, considering these two segments, however, dairy and frozen foods holds strong potential and will follow the trail, going forward.

Competitive Landscape

The sodium reduction ingredients market in South Africa is fragmented andthe key players in the industry hold significant shares of the market. The major players operating in the segment are ADM, Tate & Lyle Kerry Group, Cargill, and Givaudan, among others. The major players are focusing on strategies, such as expansions, mergers, and acquisitions, along with the domestic food processing companies, in order to facilitate SRI penetration across food products.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Amino Acids and Glutamates
5.1.2 Mineral Salts
5.1.3 Yeast Extracts
5.1.4 Other Product Types
5.2 By Application
5.2.1 Bakery and Confectionery
5.2.2 Condiments, Seasonings, and Sauces
5.2.3 Dairy and Frozen Foods
5.2.4 Meat and Meat Products
5.2.5 Snacks
5.2.6 Other Applications

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Position Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Cargill Inc
6.4.2 Givaudan SA
6.4.3 Kerry Group
6.4.4 Tate & Lyle PLC
6.4.5 Archer Daniels Midland Company
6.4.6 Salt of the Earth Ltd

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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