世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

南アフリカのナトリウム低減素材市場 - 成長、動向、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


South Africa Sodium Reduction Ingredients Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

南アフリカのナトリウム低減素材市場は、予測期間である2020年から2025年にかけてCAGR6.4%を記録すると予測されています。 主なハイライト 南アフリカにおけるSRIの市場は、過去20年間の牛肉生産の拡大によ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
60 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

南アフリカのナトリウム低減素材市場は、予測期間である2020年から2025年にかけてCAGR6.4%を記録すると予測されています。

主なハイライト
南アフリカにおけるSRIの市場は、過去20年間の牛肉生産の拡大により、拡大期にあります。食肉産業において塩は主要な原料であり、それに伴うリスクは増大する。したがって、この地域ではナトリウムの削減が最も重要な課題となっています。この地域の主要経済圏である南アフリカは、2013年にさまざまな食品に対して義務的な目標を設定しました。
SRIの需要を促進する主な要因としては、健康と栄養の重視、塩分の過剰摂取による悪影響に関する知識の増加、味覚の改善、加工食品の需要増などが挙げられます。


主な市場動向

政府によるナトリウム含有量削減の取り組み

南アフリカは、すべての加工食品でナトリウムレベルを下げることを法律で義務付けた最初の国の1つです。2017年の調査によると、対象となる食品の3分の2は、実施の初期段階において、すでにナトリウム含有量の上限を満たしています。関連法案は、食事に含まれる塩分のうち、加工食品によってもたらされる60%に対処することを目的としています。南アフリカにおける1日の塩分摂取量の約半分は加工食品に由来すると推定され、その中でもパンは消費レベルを引き合いに出して塩分摂取に最も寄与しているとされています。

用途別では、ベーカリー・菓子類、肉・食肉製品が上位を占める

同国では、ベーカリーや肉の消費量が加工品、生鮮品ともに非常に高い水準にあります。南アフリカ消費財評議会や南アフリカ保健省(DoH)が推進する、ブラウンブレッドや全粒粉パンの地元での消費拡大を目指したキャンペーンなどの取り組みとともに、パン消費率にプラスの影響を与えるだろう。さらに、業界では、パンに含まれる微量元素やビタミンを含む微量栄養素などの強化剤の配合を改善することも検討されています。

一方、南アフリカの人々にとって、肉への嗜好は重要なタンパク源であり、この分野では2016年時点で380万トンまで消費レベルの上昇を目の当たりにしています。この2つのセグメントを考慮すると、ナトリウム低減食材の成長軌道は高いですが、乳製品と冷凍食品は強い潜在力を秘めており、今後、その跡を追うことになるでしょう。

競合他社の状況

南アフリカのナトリウム低減素材市場は断片的であり、業界の主要企業が大きなシェアを占めている。このセグメントで動作する主要なプレーヤーは、ADM、テート&ライルケリーグループ、カーギル、およびGivaudan、などがあります。大手企業は、食品全体にSRIを浸透させるため、国内の食品加工企業とともに、事業拡大、合併、買収などの戦略に注力しています。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

ページTOPに戻る


目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Amino Acids and Glutamates
5.1.2 Mineral Salts
5.1.3 Yeast Extracts
5.1.4 Other Product Types
5.2 By Application
5.2.1 Bakery and Confectionery
5.2.2 Condiments, Seasonings, and Sauces
5.2.3 Dairy and Frozen Foods
5.2.4 Meat and Meat Products
5.2.5 Snacks
5.2.6 Other Applications

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Position Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Cargill Inc
6.4.2 Givaudan SA
6.4.3 Kerry Group
6.4.4 Tate & Lyle PLC
6.4.5 Archer Daniels Midland Company
6.4.6 Salt of the Earth Ltd

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The South African sodium reduction ingredients market is projected to register a CAGR of 6.4% over the forecast period, 2020 to 2025.

Key Highlights
The South African market for SRI is in its expansion phase, due to the expansion of beef production over the last two decades. Salt is a major ingredient for the meat industry, which increases the risks involved with it. Hence, sodium reduction is of utmost importance in this region. South Africa, which is the major economy in this region, set mandatory targets for various food products in 2013.
Some of the major factors driving demand for SRI include the greater emphasis on health and nutrition, growing knowledge about the detrimental effects of excessive intake of salt, improvements in taste, and increased demand for processed foods.


Key Market Trends

Government Initiatives to Reduce Sodium Content

South Africa is one of the first countries to mandate the legislations to reduce sodium levels across all processed foods. Two third of the targeted foods, as per a survey in 2017, already met the upper limit for sodium content, during the early stages of implementation. The associated legislation aims to address 60% of the salt in the diet, contributed by processed foods. It is estimated that about half of the daily salt intake in South Africa is derived from processed foods, with bread being the greatest contributor to salt intake, citing the level of consumption.

Bakery and Confectionery and Meat and Meat Products Dominate the Application Segment

The country has a significantly high level of the bakery as well as meat consumption, both processed and fresh. Along with initiatives such as campaigns driven by Consumer Goods Council of South Africa and the Department of Health (DoH), that are aimed at increasing local consumption of brown and whole-wheat bread, will positively impact the bread consumption rate. Furthermore, the industry is also looking to introduce an improved mix of fortificants, such as micronutrients with the likes of trace elements and vitamins found in bread.

On the other hand, the preference for meat is a key source of protein for South Africans where the segment has witnessed a rise in consumption levels to 3.8 million tonnes as of 2016. The growth trajectory of Sodium reduction ingredients is high, considering these two segments, however, dairy and frozen foods holds strong potential and will follow the trail, going forward.

Competitive Landscape

The sodium reduction ingredients market in South Africa is fragmented andthe key players in the industry hold significant shares of the market. The major players operating in the segment are ADM, Tate & Lyle Kerry Group, Cargill, and Givaudan, among others. The major players are focusing on strategies, such as expansions, mergers, and acquisitions, along with the domestic food processing companies, in order to facilitate SRI penetration across food products.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Amino Acids and Glutamates
5.1.2 Mineral Salts
5.1.3 Yeast Extracts
5.1.4 Other Product Types
5.2 By Application
5.2.1 Bakery and Confectionery
5.2.2 Condiments, Seasonings, and Sauces
5.2.3 Dairy and Frozen Foods
5.2.4 Meat and Meat Products
5.2.5 Snacks
5.2.6 Other Applications

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Position Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Cargill Inc
6.4.2 Givaudan SA
6.4.3 Kerry Group
6.4.4 Tate & Lyle PLC
6.4.5 Archer Daniels Midland Company
6.4.6 Salt of the Earth Ltd

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート


よくあるご質問


Mordor Intelligence社はどのような調査会社ですか?


Mordor Intelligenceは世界の多様な市場に関する重要動向、技術、競争、機会について調査しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る