世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ミートスナック市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


Meat Snacks Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

肉用スナックの世界市場は、予測期間である2020年~2025年の間にCAGR9.0%を記録すると予測されています。 主なハイライト オメガ3、鉄、ビタミンB12などの栄養素を豊富に含むスナック菓子に対する需要の増加... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
110 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

肉用スナックの世界市場は、予測期間である2020年~2025年の間にCAGR9.0%を記録すると予測されています。

主なハイライト
オメガ3、鉄、ビタミンB12などの栄養素を豊富に含むスナック菓子に対する需要の増加が市場を牽引しており、各社は強化肉スナック製品も投入しています。
ジャーキー、スティック、ソーセージなどの携帯用スナックは、外出先でヘルシーな肉類スナックを必要とする消費者にとって便利な選択肢となります。
また、eコマース分野の急速な成長も、オンライン購入用の幅広い肉用スナックを提供することで市場の成長を後押しするものと思われます。COVID-19の大流行により、消費者は予防措置としてスーパーマーケットに行くのを避ける傾向にあるため、肉用スナックのオンライン販売はさらに促進されました。


主な市場動向

すぐに食べられるソーセージの人気の高まり

消費者は、ソーセージをはじめとするすぐに食べられる肉類スナックを購入するようになってきています。北米や欧州ではジャーキーが人気ですが、インドや中国などの発展途上国ではソーセージのシェアが高まっています。コナグラのようなブランドは、消費者の独自の嗜好に合うように、複数のフレーバーとパックサイズでソーセージのピクルスを提供しています。また、手作りソーセージチップスのようなさまざまな製品形態の発売も、同様に市場の需要にプラスの影響を与えると予想されます。

北米が最も高い売上高を記録

米国は北米および世界最大の市場であり、肉類スナックは基本的な食品として捉えられています。同国では牛肉が最大の肉類となっています。この地域の人々、特に活動的で健康的なライフスタイルを送る人々は、その健康上の利点と味から、胡椒風味のビーフジャーキーを選んでいます。また、持ち運び可能なタンパク質スナックの人気が高まっているため、ジャーキーや乾燥肉スナックのメーカーはこのコンセプトを生かし、需要の増加に対応した新製品を投入しています。

競合他社の状況

Conagra Brands Inc.、Hormel Foods Corporation、THANASI FOODS、JACK LINK'S LLCなどが、肉製品スナック市場をリードする企業です。市場の需要が地域限定かつエキゾチックなフレーバーに移行しているため、主要企業は製品とフレーバーのイノベーションを含む長期戦略に注力しています。また、多くの国際的な企業が、顧客層を拡大するために地理的なプレゼンスを拡大しています。

その他の特典

市場推定値(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

ページTOPに戻る


目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables and Study Assumptions
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Jerky
5.1.2 Sticks
5.1.3 Sausages
5.1.4 Other Product Types
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Convenience Stores
5.2.2 Hypermarkets/Supermarkets
5.2.3 Online Retail Stores
5.2.4 Other Distribution Channels
5.3 By Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Germany
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Spain
5.3.2.5 Russia
5.3.2.6 Italy
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle East and Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 Saudi Arabia
5.3.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Position Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Conagra Brands Inc.
6.4.2 Hormel Foods Corporation.
6.4.3 JACK LINK'S LLC
6.4.4 Golden Valley Natural
6.4.5 The Meatsnacks Group
6.4.6 Bridgford Foods Corporation
6.4.7 Monogram Food Solutions LLC
6.4.8 Nestlé S.A.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID19 ON THE MARKET

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global meat snacks market is expected to register a CAGR of 9.0% during the forecast period, 2020 - 2025.

Key Highlights
The market is driven by the increased demand for snacks that are rich in nutrients, such as omega-3s, iron, and vitamin B12, which is leading players to introduce fortified meat snacks products as well.
Portable snacks such as jerky, sticks, and sausages make it a convenient option for consumers requiring healthy meat snacks for on-the-go.
The rapid growth of the e-commerce sector will also aid the growth of the market by offering a wide array of meat snacks for online purchases. The COVID-19 pandemic further propelled online sales of meat snacks as consumers tend to avoid going to supermarkets as a precautionary measure.


Key Market Trends

Increasing Popularity of Ready-To-Eat Sausages

Consumers are increasingly purchasing ready-to-eat meat snacks, especially sausages. While jerky is popular in North America and Europe, sausages are increasingly gaining market shares in developing countries such as India and China. Brands, like Conagra, are offering pickled sausages in several flavors and pack sizes to meet the unique preferences of consumers. Also, the launch of different product forms, like handmade sausage crisps, are expected to have a positive impact on market demand as well.

North America Witnessed Highest Revenues

The United States is the largest market in North America and worldwide, wherein meat snacks are seen as basic food products. Beef is the single largest meat type in the country. People in the region, especially individuals following an active and healthy lifestyle, are opting for peppered flavor beef jerky due to its health benefits and taste. Moreover, with the increasing popularity of grab and go protein snacks, producers of jerky and dried meat snacks are capitalizing on the concept by introducing new products to meet the growing demand.

Competitive Landscape

Conagra Brands Inc., Hormel Foods Corporation, THANASI FOODS, and JACK LINK'S LLC, are some of the companies leading the meat snacks market. Major players have focused on the long-term strategies, involving product and flavor innovation, as the market demand is shifting toward a region-specific and exotic range of flavors. Additionally, a large number of international players are expanding their geographical presence to expand their customer reach.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables and Study Assumptions
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Jerky
5.1.2 Sticks
5.1.3 Sausages
5.1.4 Other Product Types
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Convenience Stores
5.2.2 Hypermarkets/Supermarkets
5.2.3 Online Retail Stores
5.2.4 Other Distribution Channels
5.3 By Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Germany
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Spain
5.3.2.5 Russia
5.3.2.6 Italy
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle East and Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 Saudi Arabia
5.3.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Position Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Conagra Brands Inc.
6.4.2 Hormel Foods Corporation.
6.4.3 JACK LINK'S LLC
6.4.4 Golden Valley Natural
6.4.5 The Meatsnacks Group
6.4.6 Bridgford Foods Corporation
6.4.7 Monogram Food Solutions LLC
6.4.8 Nestlé S.A.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID19 ON THE MARKET

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート


よくあるご質問


Mordor Intelligence社はどのような調査会社ですか?


Mordor Intelligenceは世界の多様な市場に関する重要動向、技術、競争、機会について調査しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る