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食肉原料市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


Meat Ingredients Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

肉用食材の世界市場は、予測期間中(2022年〜2027年)に5.12%のCAGRを記録すると予測されています。 COVID-19のパンデミックは、食肉の親業界に無数の影響を及ぼした。供給側では、世界のサプライチェーンを... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

肉用食材の世界市場は、予測期間中(2022年〜2027年)に5.12%のCAGRを記録すると予測されています。

COVID-19のパンデミックは、食肉の親業界に無数の影響を及ぼした。供給側では、世界のサプライチェーンを混乱させ、特に北米地域で工場の閉鎖を引き起こした。しかし、需要面では、少なくとも2021年の初期には、かなりの労働人口がまだ家にいるため、消費者はより多くの肉を食べるようになった。これは、肉原料の基礎的な市場に影響を及ぼしています。

中長期的な視点で見ると、食肉原料市場は急成長しています。この市場を推進する大きな要因は、インスタント飲料やスナック菓子などのコンビニエンスフードの需要が高いことです。また、食肉や冷凍肉などの加工食品におけるユーザーの用途拡大や、栄養と味の融合による調味料や塩の使用量増加なども、市場を牽引しています。

しかし、品質基準、クリーンラベリング、健康への懸念といった要因が市場の妨げとなっています。食肉加工技術も重延食肉製品の改良に貢献するだろう。先進国市場におけるFDAやその他の規制機関による規制の強化は、加工食品、特に加工肉や鶏肉の成長を妨げています。

主な市場動向

ミートエクステンダー部門は高い成長率を示す

ミートエクステンダーは、炭水化物、タンパク質、その他の栄養素を組み合わせた植物由来の成分で、食肉製品の栄養的・機能的特性を高めるために使用されるものである。これらの原料の栄養価に加え、環境負荷の低減という点からも、ミートエクステンダーはますます採用されるようになってきています。豆類は一般的に使用される食肉増量剤のひとつで、食肉分子と複雑なネットワークを形成する能力があるため増量剤として使用される。培養肉への注目が高まる中、様々な種類のエクステンダーがますます使用されるようになるでしょう。予測期間中、この分野は堅調な成長率で拡大することが予想されます。

アジア太平洋地域が最大の市場シェアを占める

2021年、アジア太平洋地域は食肉原料の最大市場であると推定された。この地域は、予測期間中に堅牢なCAGRで、最も急速に成長している市場になると予測されます。この成長は主に、インド、日本、中国、その他少数のアジア諸国などの発展途上国を中心に、多数の食品加工および貯蔵産業が存在することに起因しています。様々な小麦粉は、主にアジア太平洋地域の伝統的な肉製品の拡張に使用されています。よく知られている例としては、ムーヨーがある。アフリカでは、伝統的な食肉加工の主な方法は、食肉の塩漬け、乾燥、燻製である。インドでは、鶏肉や羊肉の加工品にバリエーションがあるのが人気である。付加価値の高い鶏肉は、パン粉をつけた鶏肉スナックが最も人気があり、冷凍鶏肉の約半分を占め、次いでソーセージ、ケバブとなっています。

競合他社の状況

世界の食肉原料市場は適度に細分化されており、上位10社が大きなシェアを占めているほか、多くの地域・国レベルのプレーヤーが存在しています。食肉原料市場の主要プレイヤーには、International Flavors & Fragrances, Inc.、Kerry Group plc、Firmenich SA、Givaudan、ADMなどが含まれます。新製品の発売とは別に、企業はM&Aや提携などの無機的な拡大手段に頼ることが多くなっています。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions & Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Porters Five Force Analysis
4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
4.4.2 Bargaining Power of Buyers
4.4.3 Threat of New Entrants
4.4.4 Threat of Substitute Products
4.4.5 Degree of Competition

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Ingredient
5.1.1 Binders
5.1.2 Extenders
5.1.3 Fillers
5.1.4 Coloring Agents
5.1.5 Flavoring Agents
5.1.6 Preservatives
5.1.7 Texturing Agents
5.1.8 Salts
5.2 Geography
5.2.1 North America
5.2.1.1 United States
5.2.1.2 Canada
5.2.1.3 Mexico
5.2.1.4 Rest of North America
5.2.2 Europe
5.2.2.1 Germany
5.2.2.2 United Kingdom
5.2.2.3 France
5.2.2.4 Spain
5.2.2.5 Italy
5.2.2.6 Russia
5.2.2.7 Rest of Europe
5.2.3 Asia-Pacific
5.2.3.1 China
5.2.3.2 India
5.2.3.3 Japan
5.2.3.4 Australia
5.2.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.2.4 South America
5.2.4.1 Brazil
5.2.4.2 Argentina
5.2.4.3 Rest of South America
5.2.5 Middle East & Africa
5.2.5.1 Saudi Arabia
5.2.5.2 South Africa
5.2.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Strategy Adopted by Key Players
6.2 Market Share Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 International Flavors & Fragrances, Inc.
6.3.2 Kerry Group plc.
6.3.3 Firmenich SA
6.3.4 Archer Daniels Midland Company
6.3.5 Givaudan SA
6.3.6 Koninklijke DSM NV
6.3.7 Tate & Lyle PLC
6.3.8 Corbion N.V.
6.3.9 Ingredion, Inc.
6.3.10 Cargill Inc.

7 IMPACT OF COVID-19 ON THE MARKET

8 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The Global Meat Ingredient Market is projected to register a CAGR of 5.12% during the forecast period (2022 - 2027).

The COVID-19 pandemic affected the parent industry of meat in myriad ways. On the supply side, it disrupted global supply chains and caused plant shutdowns, especially in the North American region. However, on the demand side, consumers are eating more meat as a result of a significant working population still staying at home, at least in the early part of 2021. This has had an impact on the underlying market of meat ingredients.

From a medium- to long-term perspective, the meat ingredients market is growing rapidly. A major factor propelling this market is the high demand for convenience foods, such as instant beverages and snacks. Other factors, such as the increasing user application in processed foods, such as meat, frozen meat, etc., along with nutrition and taste convergence, which increased the usage of flavoring agents and salts, are also driving this market.

However, factors like quality standards, clean labeling, and health concerns are hindering the market. Meat processing technology will also contribute to the improvement of heavily extended meat products. Increased regulations by the FDA and other regulatory bodies in the developed markets is hindering the growth of processed food, especially processed meat and poultry in the countries.

Key Market Trends

Meat Extenders Segment Exhibit High Growth

Meat extenders are plant-origin ingredients that have a combination of carbohydrates, proteins, and other nutrients and are used to enhance the nutritional and functional properties of meat products. In addition to the nutritional value of these ingredients, meat extenders are also increasingly being adopted due to their reduced environmental footprint. Pulses are one of the commonly used meat extenders, which are used as extenders due to their ability to form complex networks with meat molecules. With an increasing focus on cultured meat, various types of extenders would find increasing uses. Over the forecast period, this segment is expected to expand at a robust growth rate.

Asia-Pacific Holds the Largest Market Share

Asia-Pacific was estimated to be the largest market for meat ingredients, in 2021. This region is projected to be the fastest-growing market, with a robust CAGR during the forecast period. This growth is mainly due to a large number of food processing and storage industries, particularly in developing countries, such as India, Japan, China, and a few other Asian countries. Various flours are primarily used in extended traditional meat products from Asia-Pacific. One well-known example is Moo-Yoh. In Africa, the main traditional meat processing methods are meat salting, drying, and smoking. Chicken and mutton variants in processed meat products are popular in India. Value-added poultry is most popular with breaded chicken snacks, which around half of the frozen poultry category, following by sausages and kebabs.

Competitive Landscape

The Global Meat Ingredients Market is moderately fragmented with the top 10 players occupying a major share of the market, along with the presence of many regional and country-level players. The key players in the meat ingredients market include International Flavors & Fragrances, Inc., Kerry Group plc, Firmenich SA, Givaudan, ADM, among others. Apart from new product launches, companies are increasingly resorting to inorganic means of expansion such as Mergers & Acquisitions, and Collaborations.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions & Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Porters Five Force Analysis
4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
4.4.2 Bargaining Power of Buyers
4.4.3 Threat of New Entrants
4.4.4 Threat of Substitute Products
4.4.5 Degree of Competition

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Ingredient
5.1.1 Binders
5.1.2 Extenders
5.1.3 Fillers
5.1.4 Coloring Agents
5.1.5 Flavoring Agents
5.1.6 Preservatives
5.1.7 Texturing Agents
5.1.8 Salts
5.2 Geography
5.2.1 North America
5.2.1.1 United States
5.2.1.2 Canada
5.2.1.3 Mexico
5.2.1.4 Rest of North America
5.2.2 Europe
5.2.2.1 Germany
5.2.2.2 United Kingdom
5.2.2.3 France
5.2.2.4 Spain
5.2.2.5 Italy
5.2.2.6 Russia
5.2.2.7 Rest of Europe
5.2.3 Asia-Pacific
5.2.3.1 China
5.2.3.2 India
5.2.3.3 Japan
5.2.3.4 Australia
5.2.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.2.4 South America
5.2.4.1 Brazil
5.2.4.2 Argentina
5.2.4.3 Rest of South America
5.2.5 Middle East & Africa
5.2.5.1 Saudi Arabia
5.2.5.2 South Africa
5.2.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Strategy Adopted by Key Players
6.2 Market Share Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 International Flavors & Fragrances, Inc.
6.3.2 Kerry Group plc.
6.3.3 Firmenich SA
6.3.4 Archer Daniels Midland Company
6.3.5 Givaudan SA
6.3.6 Koninklijke DSM NV
6.3.7 Tate & Lyle PLC
6.3.8 Corbion N.V.
6.3.9 Ingredion, Inc.
6.3.10 Cargill Inc.

7 IMPACT OF COVID-19 ON THE MARKET

8 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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