加工スナックの世界市場レポート-世界戦略分析、規模、シェア、動向、予測(2023-2030年)Global Processed Snacks Market Report- Global Strategic Analysis, Size, Share, Trend, and Forecast (2023-2030) この調査レポートは、世界の加工スナック市場を調査し、今後の成長見通しや2023年から2030年の間に市場に現れる可能性のあるトレンドを予測しています。将来の成長は、現在の成長率と全体的な市場規模を考慮して... もっと見る
サマリーこの調査レポートは、世界の加工スナック市場を調査し、今後の成長見通しや2023年から2030年の間に市場に現れる可能性のあるトレンドを予測しています。将来の成長は、現在の成長率と全体的な市場規模を考慮して算出されています。また、市場成長の脅威となる代替品についても論じている。本レポートでは、世界の加工スナック市場を以下のようなセグメントに分類しています:スナックタイプ別(チップス、プレッツェル、ポップコーン)、フレーバー別(チーズ、バーベキュー、スパイシー)、包装サイズ別(シングルサーブ、ファミリーパック)、地域別(北米、アジア太平洋、欧州、中南米、中東、アフリカ)。また、ベンダーランドスケープを図示し、世界の加工スナック市場の上位5社のベンダーについて詳細な分析を行いました。また、市場の成長を可能にする促進要因、ベンダーや市場全体が直面する主な課題、市場に影響を与え得る今後の動向についても分析しています。Marketlook Consultingは、世界の加工スナック市場に関連する主要データを収集し、様々な手法を用いてこれらのデータを分析しています。市場のミクロ、メゾ、マイクロ経済指標を詳細に調査し、市場ダイナミクスを明らかにしました。当レポートは、世界の加工スナック市場に関する詳細な質的および量的分析に基づいています。質的分析では、様々な投影法およびサンプリング技術を適用しました。質的分析では、一次インタビュー、調査、ベンダー説明会を実施しました。これらのプロセスの結果として収集されたデータは、専門家の意見を通じて検証されました。 加工スナックの世界市場は2030年までに8,830億4,000万米ドルを超える 加工スナック菓子の世界市場レポートは、業界の将来性、販売や購入の意思決定に影響を与える主な要因、ホットスポット、世界の加工スナック菓子市場のソリューションプロバイダーが利用可能な機会に関する包括的な定性的および定量的洞察を提供します。この調査レポートは、世界の加工スナック市場を調査し、2023年から2030年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。本レポートでは、2022年を基準年、2023年から30年を予測年として、2020年から2030年までの世界の加工スナック市場の収益を提供します。また、2023年から2030年までの世界の加工スナック市場の複合年間成長率(CAGR 5.3%)も掲載しています。 加工スナックの世界市場調査によるセグメント分析 加工スナックの世界市場調査は、事業活動、地理的プレゼンス、主要用途分野、エンドユーザーなどを特定することによって、様々なパラメータに基づいてセグメント化されます。戦略的観点から、市場展望はSWOT分析、バリューチェーン分析、ポーターのファイブフォース分析を含むいくつかのフレームワークをカバーし、製品/市場ライフサイクルの評価も提供しています。 加工スナックの世界市場調査の地理的範囲 加工スナックの世界市場をより良く理解するために、市場は北米(米国、カナダ)、欧州(英国、フランス、ドイツ、ロシア、イタリア、欧州のその他)、アジア太平洋(中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、APACのその他)、中南米(ブラジル、メキシコ、中南米のその他)、中東・アフリカ(サウジアラビア、アラブ首長国連邦、南アフリカ、MEAのその他)などの地域に区分されます。また、各地域の国別分析も網羅的に行っている。 加工スナックの世界市場調査に関する企業分析 本レポートでは、世界中で事業を展開する主要企業数社を分析することで、著名なグローバル企業間の競争の度合いを詳しく解説しています。調査分析専門チームは、世界市場競争、市場シェア、最新の業界動向、革新的製品の発売、パートナーシップ、市場の主要企業による合併や買収など、様々な特徴に光を当てています。主要企業は、世界的な競争を洞察するための調査手法を使用して分析されています。 目次Table of Content:1. Introduction 1.1. Research Objective 1.2. Research Methodology 1.3. Research Process 1.4. Respondent Profile 2. Executive Summary 3. Global Processed Snacks Market Outlook, 2020-2030F 3.1. Market Size & Analysis 3.2. Market Share & Analysis 3.2.1. By Snack Type 3.2.1.1. chips 3.2.1.2. pretzels 3.2.1.3. popcorn 3.2.2 By Flavor 3.2.2.1. cheese 3.2.2.2. barbecue 3.2.2.3. spicy 3.2.3 By Packaging Size 3.2.3.1. single-serve 3.2.3.2. family pack 3.2.4. By Region 3.2.4.1. Asia-Pacific 3.2.4.2. Europe 3.2.4.3. North America 3.2.4.4. Middle East & Africa 3.2.4.5. Latin America 4. Asia-Pacific Processed Snacks Market Outlook, 2020-2030F 4.1. Market Size & Analysis 4.2. Market Share & Analysis 4.2.1. By Snack Type 4.2.2. By Flavor 4.2.3. By Packaging Size 4.2.4. By Country 4.2.4.1. China 4.2.4.2. India 4.2.4.3. Japan 4.2.4.4. South Korea 4.2.4.5. Australia 4.2.4.6. Rest of Asia-Pacific 5. Europe Processed Snacks Market Outlook, 2020-2030F 5.1. Market Size & Analysis 5.2. Market Share & Analysis 5.2.1. By Snack Type 5.2.2. By Flavor 5.2.3. By Packaging Size 5.2.4. By Country 5.2.4.1. United Kingdom 5.2.4.2. Germany 5.2.4.3. France 5.2.4.4. Italy 5.2.4.5. Russia 5.2.4.6. Rest of Europe 6. North America Processed Snacks Market Outlook, 2020-2030F 6.1. Market Size & Analysis 6.2. Market Share & Analysis 6.2.1. By Snack Type 6.2.2. By Flavor 6.2.3. By Packaging Size 6.2.4. By Country 6.2.4.1. United States 6.2.4.2. Canada 7. Latin America Processed Snacks Market Outlook, 2020-2030F 7.1. Market Size & Analysis 7.2. Market Share & Analysis 7.2.1. By Snack Type 7.2.2. By Flavor 7.2.3. By Packaging Size 7.2.4. By Country 7.2.4.1. Brazil 7.2.4.2. Mexico 7.2.4.3. Rest of Latin America 8. Middle East & Africa Processed Snacks Market Outlook, 2020-2030F 8.1. Market Size & Analysis 8.2. Market Share & Analysis 8.2.1. By Snack Type 8.2.2. By Flavor 8.2.3. By Packaging Size 8.2.4. By Country 8.2.4.1. Saudi Arabia 8.2.4.2. UAE 8.2.4.3. South Africa 8.2.4.4. Rest of Middle East and Africa 9. Global Processed Snacks Market Dynamics 9.1. Growth Drivers 9.2. Challenges 9.3. Impact Analysis 10. Global Processed Snacks Market Opportunities 11. Global Processed Snacks Value Chain Analysis 12. Global Processed Snacks Market Policies and Regulations 13. Global Processed Snacks Market Trends & Insights 14. Global Processed Snacks Market Porter's Five Forces Analysis 15. Global Processed Snacks Market-Entropy 15.1. New Product Launches 15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships 16. Global Processed Snacks Market Company Analysis 16.1. PepsiCo, Inc. 16.2. The Kraft Heinz Company 16.3. Kellogg Company 16.4. General Mills, Inc. (Nature Valley and Fiber One) 16.5. Mondelez International, Inc. (Ritz and Triscuit) 16.6. Conagra Brands, Inc. (Slim Jim and DAVID Seeds) 16.7. Snyder's-Lance, Inc. (Campbell Soup Company) 16.8. Blue Diamond Growers (Almonds) 16.9. The Wonderful Company (Pistachios) 16.10. Diamond Foods, LLC (Kettle Brand) 17. About Us & Contact Details
SummaryThis report gives an insight into the global Processed Snacks Market and predicts the future growth prospects and the trends that may exhibit in the market during the period of 2023-2030. The future growth has been calculated by taking into account the present growth rate and the overall market size. We have also discussed the alternatives that pose a threat to the growth of the market. In, this report we have categorized the global Processed Snacks Market into segments that are: By Snack Type (chips, pretzels, popcorn); By Flavor (cheese, barbecue, spicy); By Packaging Size (single-serve, family pack); By Region (North America, Asia Pacific, Europe, Latin America, Middle East and Africa). Table of ContentsTable of Content:1. Introduction 1.1. Research Objective 1.2. Research Methodology 1.3. Research Process 1.4. Respondent Profile 2. Executive Summary 3. Global Processed Snacks Market Outlook, 2020-2030F 3.1. Market Size & Analysis 3.2. Market Share & Analysis 3.2.1. By Snack Type 3.2.1.1. chips 3.2.1.2. pretzels 3.2.1.3. popcorn 3.2.2 By Flavor 3.2.2.1. cheese 3.2.2.2. barbecue 3.2.2.3. spicy 3.2.3 By Packaging Size 3.2.3.1. single-serve 3.2.3.2. family pack 3.2.4. By Region 3.2.4.1. Asia-Pacific 3.2.4.2. Europe 3.2.4.3. North America 3.2.4.4. Middle East & Africa 3.2.4.5. Latin America 4. Asia-Pacific Processed Snacks Market Outlook, 2020-2030F 4.1. Market Size & Analysis 4.2. Market Share & Analysis 4.2.1. By Snack Type 4.2.2. By Flavor 4.2.3. By Packaging Size 4.2.4. By Country 4.2.4.1. China 4.2.4.2. India 4.2.4.3. Japan 4.2.4.4. South Korea 4.2.4.5. Australia 4.2.4.6. Rest of Asia-Pacific 5. Europe Processed Snacks Market Outlook, 2020-2030F 5.1. Market Size & Analysis 5.2. Market Share & Analysis 5.2.1. By Snack Type 5.2.2. By Flavor 5.2.3. By Packaging Size 5.2.4. By Country 5.2.4.1. United Kingdom 5.2.4.2. Germany 5.2.4.3. France 5.2.4.4. Italy 5.2.4.5. Russia 5.2.4.6. Rest of Europe 6. North America Processed Snacks Market Outlook, 2020-2030F 6.1. Market Size & Analysis 6.2. Market Share & Analysis 6.2.1. By Snack Type 6.2.2. By Flavor 6.2.3. By Packaging Size 6.2.4. By Country 6.2.4.1. United States 6.2.4.2. Canada 7. Latin America Processed Snacks Market Outlook, 2020-2030F 7.1. Market Size & Analysis 7.2. Market Share & Analysis 7.2.1. By Snack Type 7.2.2. By Flavor 7.2.3. By Packaging Size 7.2.4. By Country 7.2.4.1. Brazil 7.2.4.2. Mexico 7.2.4.3. Rest of Latin America 8. Middle East & Africa Processed Snacks Market Outlook, 2020-2030F 8.1. Market Size & Analysis 8.2. Market Share & Analysis 8.2.1. By Snack Type 8.2.2. By Flavor 8.2.3. By Packaging Size 8.2.4. By Country 8.2.4.1. Saudi Arabia 8.2.4.2. UAE 8.2.4.3. South Africa 8.2.4.4. Rest of Middle East and Africa 9. Global Processed Snacks Market Dynamics 9.1. Growth Drivers 9.2. Challenges 9.3. Impact Analysis 10. Global Processed Snacks Market Opportunities 11. Global Processed Snacks Value Chain Analysis 12. Global Processed Snacks Market Policies and Regulations 13. Global Processed Snacks Market Trends & Insights 14. Global Processed Snacks Market Porter's Five Forces Analysis 15. Global Processed Snacks Market-Entropy 15.1. New Product Launches 15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships 16. Global Processed Snacks Market Company Analysis 16.1. PepsiCo, Inc. 16.2. The Kraft Heinz Company 16.3. Kellogg Company 16.4. General Mills, Inc. (Nature Valley and Fiber One) 16.5. Mondelez International, Inc. (Ritz and Triscuit) 16.6. Conagra Brands, Inc. (Slim Jim and DAVID Seeds) 16.7. Snyder's-Lance, Inc. (Campbell Soup Company) 16.8. Blue Diamond Growers (Almonds) 16.9. The Wonderful Company (Pistachios) 16.10. Diamond Foods, LLC (Kettle Brand) 17. About Us & Contact Details
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Marketlook Consulting Services LLP社の食品&飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Marketlook Consulting Services LLP社はどのような調査会社ですか?Marketlook Consultingは、2021年創業のインドに拠点を置く調査会社です。大企業から中小企業まで、ビジネスインサイトと市場調査レポートを提供することを目的とした、世界のマーケットイ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|