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カナダATVおよびUTV市場予測 2024-2032


CANADA ATV AND UTV MARKET FORECAST 2024-2032

主な調査結果 カナダのATVとUTV市場は予測期間2024-2032年にCAGR 5.30%を記録すると推定される。市場成長を促進する重要な要因の1つは、兵員輸送やオフロード作戦などの軍事用途におけるATVとUTVの需要の増加で... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2023年12月6日 US$1,100
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148 英語

 

サマリー

主な調査結果
カナダのATVとUTV市場は予測期間2024-2032年にCAGR 5.30%を記録すると推定される。市場成長を促進する重要な要因の1つは、兵員輸送やオフロード作戦などの軍事用途におけるATVとUTVの需要の増加である。
市場インサイト
予測では、オンタリオ州が当面市場をリードする構えである。この優位性は、トレイルの開発と維持を積極的に提唱する数多くのクラブの積極的な取り組みに起因する。さらに、OFATVクラブが促進する様々なスポーツやレクリエーション活動への参加は、予測される期間にわたって市場の成長に大きく貢献すると予想される。
レクリエーション活動やアドベンチャースポーツの増加傾向、有利な政府の取り組み、軍事活動におけるATVとUTVの採用は、市場成長の原動力となっています。軍事に関しては、部隊の動員や困難な地形での運転のためにATV&UTVの需要が高まっています。これらの車両は、自然探索やハイキングなどの活動に役立っている。時として、これらは危険で危険である。さらに、このような乗り物の利用可能性が高まるにつれて、関連事故が増加している。その結果、安全対策を施したより安全な乗り物の生産は、十分な市場成長機会を提供している。こうした要因がカナダの市場成長に影響を与えると予測される。
競争に関する洞察
市場における著名な企業には、川崎重工業、CFMoto、BRP Inc、本田技研工業などがある。
当レポートの提供内容は以下の通りです:
- 市場全体の主要調査結果の調査
- 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、阻害要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析:言及された地域および国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価
- 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。
- 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など

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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. SCOPE OF STUDY
2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.6. MAJOR MARKET FINDINGS
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. GROWING POPULARITY OF RECREATIONAL ACTIVITIES AND ADVENTURE SPORTS
3.1.2. DEMAND FOR ATV AND UTV IN MILITARY ACTIVITIES
3.1.3. GOVERNMENT RULES SUPPORTING ATVS AND UTVS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. BAN ON ATV AND UTV DRIVING IN WILDLIFE AREA
3.2.2. HIGH MAINTENANCE COSTS
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.1.1. GROWING USE OF ATVs ON UNEVEN ROADS
4.1.2. INCREASE IN ATV EXPERIENCE ZONES
4.2. PESTLE ANALYSIS
4.2.1. POLITICAL
4.2.2. ECONOMICAL
4.2.3. SOCIAL
4.2.4. TECHNOLOGICAL
4.2.5. LEGAL
4.2.6. ENVIRONMENT
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.5. KEY BUYING CRITERIA
5. MARKET BY VEHICLE TYPE
5.1. ATV
5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.1.2. SEGMENT ANALYSIS
5.2. UTV
5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.2.2. SEGMENT ANALYSIS
6. MARKET BY FUEL TYPE
6.1. GASOLINE POWERED
6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.1.2. SEGMENT ANALYSIS
6.2. DIESEL POWERED
6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.2.2. SEGMENT ANALYSIS
6.3. ELECTRIC POWERED
6.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.3.2. SEGMENT ANALYSIS
6.4. SOLAR POWERED
6.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.4.2. SEGMENT ANALYSIS
7. MARKET BY DISPLACEMENT
7.1. ≤400 (CC)
7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.1.2. SEGMENT ANALYSIS
7.2. 400-800 (CC)
7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7.3. ≥800 (CC)
7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.3.2. SEGMENT ANALYSIS
8. MARKET BY END-USER
8.1. RECREATIONAL
8.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.1.2. SEGMENT ANALYSIS
8.2. SPORTS
8.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.2.2. SEGMENT ANALYSIS
8.3. AGRICULTURE & UTILITY
8.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.3.2. SEGMENT ANALYSIS
8.4. MILITARY & DEFENSE
8.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.4.2. SEGMENT ANALYSIS
8.5. OTHER END-USERS
8.5.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.5.2. SEGMENT ANALYSIS
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.2. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.1.3. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. BRP INC
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCT LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. CFMOTO
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCT LIST
9.2.2.3. STRENGTH & CHALLENGES
9.2.3. HONDA MOTOR COMPANY LTD
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCT LIST
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. KAWASAKI HEAVY INDUSTRIES LTD
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCT LIST
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. POLARIS INC
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCT LIST
9.2.5.3. STRENGTH & CHALLENGES
9.2.6. YAMAHA MOTOR CO LTD
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCT LIST
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. KUBOTA CORPORATION
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCT LIST
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. SUZUKI MOTORS CORPORATION
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCT LIST
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

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Summary

KEY FINDINGS
The Canada ATV and UTV market is estimated to record a CAGR of 5.30% during the forecast period, 2024-2032. One of the significant factors propelling the market growth is the increasing demand for ATVs and UTVs in military applications, including troop transportation and off-road operations.
MARKET INSIGHTS
Projections suggest that the Ontario province is poised to lead the market in the foreseeable future. This dominance is attributed to the proactive efforts of numerous clubs that actively advocate for the development and upkeep of trails. Furthermore, the engagement in various sports and recreational activities facilitated by the OFATV clubs is expected to contribute significantly to market growth over the projected timeframe.
The growing trend of recreational activities & adventure sports, favorable government initiatives, and adoption of ATV & UTV in military activities, drive market growth. With regard to the military, there is rising demand for ATV & UTV for troop mobilization and driving on difficult terrain. These vehicles aid in activities like nature exploration, hiking, etc. At times, these are risky and dangerous. Moreover, with the increasing availability of such vehicles, related incidents are on the rise. As a result, the production of safer vehicles with safety measures offers ample market growth opportunities. Such factors are projected to influence market growth in Canada.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the eminent companies in the market are Kawasaki Heavy Industries Ltd, CFMoto, BRP Inc, Honda Motor Co Ltd, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation cater to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. SCOPE OF STUDY
2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.6. MAJOR MARKET FINDINGS
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. GROWING POPULARITY OF RECREATIONAL ACTIVITIES AND ADVENTURE SPORTS
3.1.2. DEMAND FOR ATV AND UTV IN MILITARY ACTIVITIES
3.1.3. GOVERNMENT RULES SUPPORTING ATVS AND UTVS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. BAN ON ATV AND UTV DRIVING IN WILDLIFE AREA
3.2.2. HIGH MAINTENANCE COSTS
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.1.1. GROWING USE OF ATVs ON UNEVEN ROADS
4.1.2. INCREASE IN ATV EXPERIENCE ZONES
4.2. PESTLE ANALYSIS
4.2.1. POLITICAL
4.2.2. ECONOMICAL
4.2.3. SOCIAL
4.2.4. TECHNOLOGICAL
4.2.5. LEGAL
4.2.6. ENVIRONMENT
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.5. KEY BUYING CRITERIA
5. MARKET BY VEHICLE TYPE
5.1. ATV
5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.1.2. SEGMENT ANALYSIS
5.2. UTV
5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.2.2. SEGMENT ANALYSIS
6. MARKET BY FUEL TYPE
6.1. GASOLINE POWERED
6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.1.2. SEGMENT ANALYSIS
6.2. DIESEL POWERED
6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.2.2. SEGMENT ANALYSIS
6.3. ELECTRIC POWERED
6.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.3.2. SEGMENT ANALYSIS
6.4. SOLAR POWERED
6.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.4.2. SEGMENT ANALYSIS
7. MARKET BY DISPLACEMENT
7.1. ≤400 (CC)
7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.1.2. SEGMENT ANALYSIS
7.2. 400-800 (CC)
7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7.3. ≥800 (CC)
7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.3.2. SEGMENT ANALYSIS
8. MARKET BY END-USER
8.1. RECREATIONAL
8.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.1.2. SEGMENT ANALYSIS
8.2. SPORTS
8.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.2.2. SEGMENT ANALYSIS
8.3. AGRICULTURE & UTILITY
8.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.3.2. SEGMENT ANALYSIS
8.4. MILITARY & DEFENSE
8.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.4.2. SEGMENT ANALYSIS
8.5. OTHER END-USERS
8.5.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.5.2. SEGMENT ANALYSIS
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.2. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.1.3. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. BRP INC
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCT LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. CFMOTO
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCT LIST
9.2.2.3. STRENGTH & CHALLENGES
9.2.3. HONDA MOTOR COMPANY LTD
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCT LIST
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. KAWASAKI HEAVY INDUSTRIES LTD
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCT LIST
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. POLARIS INC
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCT LIST
9.2.5.3. STRENGTH & CHALLENGES
9.2.6. YAMAHA MOTOR CO LTD
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCT LIST
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. KUBOTA CORPORATION
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCT LIST
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. SUZUKI MOTORS CORPORATION
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCT LIST
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

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