カナダATVおよびUTV市場予測 2024-2032CANADA ATV AND UTV MARKET FORECAST 2024-2032 主な調査結果 カナダのATVとUTV市場は予測期間2024-2032年にCAGR 5.30%を記録すると推定される。市場成長を促進する重要な要因の1つは、兵員輸送やオフロード作戦などの軍事用途におけるATVとUTVの需要の増加で... もっと見る
サマリー主な調査結果カナダのATVとUTV市場は予測期間2024-2032年にCAGR 5.30%を記録すると推定される。市場成長を促進する重要な要因の1つは、兵員輸送やオフロード作戦などの軍事用途におけるATVとUTVの需要の増加である。 市場インサイト 予測では、オンタリオ州が当面市場をリードする構えである。この優位性は、トレイルの開発と維持を積極的に提唱する数多くのクラブの積極的な取り組みに起因する。さらに、OFATVクラブが促進する様々なスポーツやレクリエーション活動への参加は、予測される期間にわたって市場の成長に大きく貢献すると予想される。 レクリエーション活動やアドベンチャースポーツの増加傾向、有利な政府の取り組み、軍事活動におけるATVとUTVの採用は、市場成長の原動力となっています。軍事に関しては、部隊の動員や困難な地形での運転のためにATV&UTVの需要が高まっています。これらの車両は、自然探索やハイキングなどの活動に役立っている。時として、これらは危険で危険である。さらに、このような乗り物の利用可能性が高まるにつれて、関連事故が増加している。その結果、安全対策を施したより安全な乗り物の生産は、十分な市場成長機会を提供している。こうした要因がカナダの市場成長に影響を与えると予測される。 競争に関する洞察 市場における著名な企業には、川崎重工業、CFMoto、BRP Inc、本田技研工業などがある。 当レポートの提供内容は以下の通りです: - 市場全体の主要調査結果の調査 - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、阻害要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域および国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. SCOPE OF STUDY 2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.6. MAJOR MARKET FINDINGS 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. GROWING POPULARITY OF RECREATIONAL ACTIVITIES AND ADVENTURE SPORTS 3.1.2. DEMAND FOR ATV AND UTV IN MILITARY ACTIVITIES 3.1.3. GOVERNMENT RULES SUPPORTING ATVS AND UTVS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. BAN ON ATV AND UTV DRIVING IN WILDLIFE AREA 3.2.2. HIGH MAINTENANCE COSTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.1.1. GROWING USE OF ATVs ON UNEVEN ROADS 4.1.2. INCREASE IN ATV EXPERIENCE ZONES 4.2. PESTLE ANALYSIS 4.2.1. POLITICAL 4.2.2. ECONOMICAL 4.2.3. SOCIAL 4.2.4. TECHNOLOGICAL 4.2.5. LEGAL 4.2.6. ENVIRONMENT 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.5. KEY BUYING CRITERIA 5. MARKET BY VEHICLE TYPE 5.1. ATV 5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.1.2. SEGMENT ANALYSIS 5.2. UTV 5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.2.2. SEGMENT ANALYSIS 6. MARKET BY FUEL TYPE 6.1. GASOLINE POWERED 6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.1.2. SEGMENT ANALYSIS 6.2. DIESEL POWERED 6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.2.2. SEGMENT ANALYSIS 6.3. ELECTRIC POWERED 6.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.3.2. SEGMENT ANALYSIS 6.4. SOLAR POWERED 6.4.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.4.2. SEGMENT ANALYSIS 7. MARKET BY DISPLACEMENT 7.1. ≤400 (CC) 7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.1.2. SEGMENT ANALYSIS 7.2. 400-800 (CC) 7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.2.2. SEGMENT ANALYSIS 7.3. ≥800 (CC) 7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.3.2. SEGMENT ANALYSIS 8. MARKET BY END-USER 8.1. RECREATIONAL 8.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.1.2. SEGMENT ANALYSIS 8.2. SPORTS 8.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.2.2. SEGMENT ANALYSIS 8.3. AGRICULTURE & UTILITY 8.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.3.2. SEGMENT ANALYSIS 8.4. MILITARY & DEFENSE 8.4.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.4.2. SEGMENT ANALYSIS 8.5. OTHER END-USERS 8.5.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.5.2. SEGMENT ANALYSIS 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 9.1.2. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 9.1.3. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. BRP INC 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCT LIST 9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.2. CFMOTO 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCT LIST 9.2.2.3. STRENGTH & CHALLENGES 9.2.3. HONDA MOTOR COMPANY LTD 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCT LIST 9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.4. KAWASAKI HEAVY INDUSTRIES LTD 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCT LIST 9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.5. POLARIS INC 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCT LIST 9.2.5.3. STRENGTH & CHALLENGES 9.2.6. YAMAHA MOTOR CO LTD 9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.6.2. PRODUCT LIST 9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.7. KUBOTA CORPORATION 9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.7.2. PRODUCT LIST 9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.8. SUZUKI MOTORS CORPORATION 9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.8.2. PRODUCT LIST 9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. SCOPE OF STUDY 2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.6. MAJOR MARKET FINDINGS 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. GROWING POPULARITY OF RECREATIONAL ACTIVITIES AND ADVENTURE SPORTS 3.1.2. DEMAND FOR ATV AND UTV IN MILITARY ACTIVITIES 3.1.3. GOVERNMENT RULES SUPPORTING ATVS AND UTVS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. BAN ON ATV AND UTV DRIVING IN WILDLIFE AREA 3.2.2. HIGH MAINTENANCE COSTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.1.1. GROWING USE OF ATVs ON UNEVEN ROADS 4.1.2. INCREASE IN ATV EXPERIENCE ZONES 4.2. PESTLE ANALYSIS 4.2.1. POLITICAL 4.2.2. ECONOMICAL 4.2.3. SOCIAL 4.2.4. TECHNOLOGICAL 4.2.5. LEGAL 4.2.6. ENVIRONMENT 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.5. KEY BUYING CRITERIA 5. MARKET BY VEHICLE TYPE 5.1. ATV 5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.1.2. SEGMENT ANALYSIS 5.2. UTV 5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.2.2. SEGMENT ANALYSIS 6. MARKET BY FUEL TYPE 6.1. GASOLINE POWERED 6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.1.2. SEGMENT ANALYSIS 6.2. DIESEL POWERED 6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.2.2. SEGMENT ANALYSIS 6.3. ELECTRIC POWERED 6.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.3.2. SEGMENT ANALYSIS 6.4. SOLAR POWERED 6.4.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.4.2. SEGMENT ANALYSIS 7. MARKET BY DISPLACEMENT 7.1. ≤400 (CC) 7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.1.2. SEGMENT ANALYSIS 7.2. 400-800 (CC) 7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.2.2. SEGMENT ANALYSIS 7.3. ≥800 (CC) 7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.3.2. SEGMENT ANALYSIS 8. MARKET BY END-USER 8.1. RECREATIONAL 8.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.1.2. SEGMENT ANALYSIS 8.2. SPORTS 8.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.2.2. SEGMENT ANALYSIS 8.3. AGRICULTURE & UTILITY 8.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.3.2. SEGMENT ANALYSIS 8.4. MILITARY & DEFENSE 8.4.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.4.2. SEGMENT ANALYSIS 8.5. OTHER END-USERS 8.5.1. MARKET FORECAST FIGURE 8.5.2. SEGMENT ANALYSIS 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 9.1.2. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 9.1.3. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. BRP INC 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCT LIST 9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.2. CFMOTO 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCT LIST 9.2.2.3. STRENGTH & CHALLENGES 9.2.3. HONDA MOTOR COMPANY LTD 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCT LIST 9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.4. KAWASAKI HEAVY INDUSTRIES LTD 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCT LIST 9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.5. POLARIS INC 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCT LIST 9.2.5.3. STRENGTH & CHALLENGES 9.2.6. YAMAHA MOTOR CO LTD 9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.6.2. PRODUCT LIST 9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.7. KUBOTA CORPORATION 9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.7.2. PRODUCT LIST 9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.8. SUZUKI MOTORS CORPORATION 9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.8.2. PRODUCT LIST 9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(耐久財)の最新刊レポート
Inkwood Research社の耐久財分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|