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米国の従来型およびスマートウォッチ市場予測 2024-2032


UNITED STATES TRADITIONAL AND SMART WATCH MARKET FORECAST 2024-2032

主な調査結果 米国の従来型およびスマートウォッチ市場は、2023年に2億6,769万ドルと評価され、2024年から2032年の予測期間中にCAGR 5.90%で成長し、2032年には3億4,251.75万ドルに達すると予測される。 数量... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2024年8月2日 US$1,100
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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145 英語

 

サマリー

主な調査結果
米国の従来型およびスマートウォッチ市場は、2023年に2億6,769万ドルと評価され、2024年から2032年の予測期間中にCAGR 5.90%で成長し、2032年には3億4,251.75万ドルに達すると予測される。
数量ベースでは、米国の従来型およびスマートウォッチ市場は、2023年に7,413万個と評価され、2032年には1億2,517万個に達すると予測され、2024年から2032年の予測期間中にCAGR 6.17%で成長する見込みである。
市場インサイト
米国の時計市場は近年大きな変貌を遂げている。統計によると、米国の成人におけるスマートウォッチの普及率は顕著に増加しており、2019年の18%から2021年には23%に上昇している。この傾向は、デジタル時計への関心が高まっていることを示している。26歳から41歳のミレニアル世代がスマートウォッチ・ユーザーの最大層を占めており、彼らが技術革新を好むことを裏付けている。さらに、2021年には世界のスマートウォッチユーザーの55%が男性であり、このカテゴリーに対する男性の関心がやや高いことを示唆している。スマートウォッチの人気が急上昇しているにもかかわらず、従来の腕時計は米国市場でかなりの存在感を維持し続けている。
一方、米国の従来型およびスマートウオッチ市場における重要なトレンドは、スマートウオッチのサービスやアプリのサブスクリプション型モデルへのシフトである。この変化は、革新的な機能、パーソナライズされた体験、更新された機能への継続的なアクセスを求める消費者の需要によってもたらされている。さらに、サブスクリプションベースのモデルは、スマートウォッチメーカーに定期的な収益源を提供し、研究開発に投資することを可能にする。これは新技術の統合をサポートし、ユーザー体験を向上させる。さらに、このようなモデルでは、企業は常に新しいアプリ、ウォッチフェイス、ユーザーの好みに合わせた専用コンテンツを導入することもできる。
消費者の間で高まっている健康とフィットネスへの意識は、米国の伝統的なスマートウォッチ市場の主要な推進力となっている。1,500人以上のスマートウォッチユーザーを対象とした調査によると、42%が心拍数や睡眠パターンなどの健康データを医師に相談したことがあるという。個人が自分の健康を優先するようになり、健康指標の追跡と監視を容易にする機器への需要が高まっている。
しかし、データ収集に関するプライバシーとセキュリティへの懸念が課題となっている。このようなデバイスが一般的になるにつれ、収集される個人情報の量に消費者や規制機関の間で懸念が高まっている。さらに、スマートウォッチは、心拍数、睡眠パターン、位置情報などの機密データを取得するために様々なセンサーや技術を使用しているため、データのプライバシーや悪用の可能性について疑問が投げかけられている。
セグメンテーション分析
米国の従来型およびスマートウォッチ市場に関するレポートには、製品タイプおよび流通チャネルに基づくセグメンテーション分析が含まれている。

製品タイプ別市場
- 従来の腕時計
o 製品タイプ
 機械式腕時計
 クオーツアナログ腕時計
 クオーツデジタル腕時計
価格帯
 ローレンジ
 ミッドレンジ
 ラグジュアリー
- スマートウォッチ
o スマートウェアラブル
o アナログ活動量計
デジタル活動ウォッチ

流通チャネル別市場
- オフライン流通チャネル
o ハイパーマーケット
o 宝飾・時計専門店
家電・電子専門店
o その他のオフライン流通チャネル
- オンライン流通チャネル
米国調査会社インクウッドリサーチ(Inkwood Research)の調査レポート「米国の従来型およびスマートウォッチ市場」は、市場の細分化分析とともに詳細な洞察を提供しています。市場の詳細な評価には、競合情勢、主要購買基準、市場成熟度分析、バリューチェーン分析などが含まれます。
競合分析
米国の従来型およびスマートウォッチ市場における著名な企業には、Samsung、Google LLC、Garmin、Rolex SAなどがあります。


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目次

目次
1. 調査範囲と方法論
1.1. 調査目的
1.2.調査方法
1.3. 前提条件と限界
2. 要旨
2.1. 市場規模と予測
2.2. 国別スナップショット
2.3. 国別分析
2.4. 調査範囲
2.5. 主な市場調査結果
2.5.1. スマートウォッチサービスとアプリのサブスクリプション型モデルの成長
2.5.2. 伝統的な機能とスマート機能をミックスしたハイブリッドウォッチの人気が高まっている。
2.5.3. 新しいデザイン要素の導入
3. 市場ダイナミクス
3.主な推進要因
3.1.1. スマートウォッチの技術的進歩
3.1.2. 健康・フィットネス意識の高まり
3.1.3. カスタマイズとパーソナライゼーションオプションの拡大
3.2. 主な阻害要因
3.2.1. データ収集に対するプライバシーとセキュリティの懸念
3.2.2. スマートウォッチのバッテリー寿命の制限
3.2.3. 異なるデバイスやプラットフォームとの互換性の問題
4. 主要分析
4.1. 主要市場動向
4.1.1. 非接触型決済システムの採用
4.1.2. 音声アシスタントとAIの導入
4.1.3. 持続可能で環境に優しい時計素材の開発
4.1.4. クラシック時計やヴィンテージ時計デザインへの嗜好の高まり
4.2. ポーターズファイブフォース分析
4.2.1. 買い手の力
4.2.2. サプライヤーの力
4.2.3. 代替
4.2.4. 新規参入
4.2.5. 業界のライバル関係
4.3. 杵柄分析
4.4. 成長見通しマッピング
4.5. 市場成熟度分析
4.6. 市場集中度分析
4.7. バリューチェーン分析
4.7.1. 製品の設計と開発
4.7.2. 製造とサプライチェーン・マネジメント
4.7.3. マーケティングと流通
4.7.4. アフターサービスとカスタマーサポート
4.8. 主要な購買基準
4.8.1. デザインと美観
4.8.2. 機能性と特徴
4.8.3. ブランドの評判と伝統
4.8.4. 価格とコストパフォーマンス
5. 製品タイプ別市場(売上:百万ドル、数量:百万個)
5.1. 伝統的時計
5.1.1. 製品タイプ別
5.1.1.1. 機械式時計
5.1.1.2. クオーツアナログウォッチ
5.1.1.3. クオーツデジタル時計
5.1.2. 価格帯別
5.1.2.1. ローレンジ
5.1.2.2. ミッドレンジ
5.1.2.3. ラグジュアリー
5.スマートウォッチ
5.2.1. スマート・ウェアラブル
5.2.2. アナログ活動量計
5.2.3. デジタル活動量計
6. 流通チャネル別市場(単位:百万ドル/百万個)
6.1. オフライン流通チャネル
6.1.1. ハイパーマーケット
6.1.2. 宝飾・時計専門店
6.1.3. 家電・エレクトロニクス専門店
6.1.4. その他のオフライン流通チャネル
6.2. オンライン流通チャネル
7. 競争状況
7.1. 主な戦略的展開
7.1.1. 合併と買収
7.1.2. 製品の発売と開発
7.1.3. パートナーシップと契約
7.1.4. 事業拡大と売却
7.1.5. 市場シェア分析
7.1.5.1. 従来型ウォッチ別
7.1.5.2. スマートウォッチ別
7.1.6. ブランドシェア分析
7.1.6.1. トラディショナルウォッチ別
7.1.6.2. スマートウォッチ別
7.2. 企業プロフィール
7.サムスン
7.2.1.1. 会社概要
7.2.1.2. 製品ポートフォリオ
7.2.1.3. 強みと課題
7.2.2. グーグル
7.2.2.1. 会社概要
7.2.2.2. 製品ポートフォリオ
7.2.2.3. 強みと課題
7.2.3.ガーミン
7.2.3.1. 会社概要
7.2.3.2. 製品ポートフォリオ
7.2.3.3. 強みと課題
7.2.4. アップル
7.2.4.1. 会社概要
7.2.4.2. 製品ポートフォリオ
7.2.4.3. 強みと課題
7.カシオ
7.2.5.1. 会社概要
7.2.5.2. 製品ポートフォリオ
7.2.5.3. 強みと課題
7.2.6. ロレックス
7.2.6.1. 会社概要
7.2.6.2. 製品ポートフォリオ
7.2.6.3. 強みと課題
7.2.7. スウォッチ・グループ
7.2.7.1. 会社概要
7.2.7.2. 製品ポートフォリオ
7.2.7.3. 強みと課題

 

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Summary

KEY FINDINGS
The United States traditional and smart watch market was valued at $20676.91 million in 2023 and is expected to reach $34251.75 million by 2032, growing at a CAGR of 5.90% during the forecast period, 2024 to 2032.
In terms of volume, the United States traditional and smart watch market was valued at 74.13 million units in 2023 and is expected to reach 125.17 million units by 2032, growing at a CAGR of 6.17% during the forecast period, 2024 to 2032.
MARKET INSIGHTS
The market for watches in the United States has undergone significant transformations in recent years. According to statistics, the adoption of smart watches among US adults has increased notably, rising from 18% in 2019 to 23% in 2021; this trend indicates a growing interest in digital timepieces. Millennials, aged 26 to 41, constitute the largest demographic of smart watch users, underscoring their preference for technological innovations. Moreover, in 2021, 55% of global smart watch users were male, suggesting a somewhat higher male interest in this category. Despite the surge in smart watch popularity, traditional watches continue to maintain a substantial presence in the United States market.
On the other hand, a significant trend in the United States’ traditional and smart watches market is the shift towards subscription-based models for smart watch services and apps. This change is driven by consumers’ demand for continuous access to innovative features, personalized experiences, and updated functionalities. Furthermore, subscription-based models provide smart watch manufacturers with a recurring revenue stream, allowing them to invest in research and development. This supports the integration of new technologies and enhances the user experience. Additionally, these models also enable companies to consistently introduce new apps, watch faces, and exclusive content tailored to user preferences.
Growing health and fitness awareness among consumers has become a major driver for the United States traditional and smart watches market. According to a survey of over 1,500 smart watch users, 42% have discussed their health data, such as heart rate and sleep patterns, with their doctors. As individuals prioritize their well-being, the demand for devices that facilitate tracking and monitoring of health metrics has increased.
However, privacy and security concerns regarding data collection pose a challenge. As these devices become more common, the amount of personal information gathered raises concerns among consumers and regulatory bodies. In addition, smart watches use various sensors and technologies to capture sensitive data, such as heart rate, sleep patterns, and location information, raising questions about data privacy and potential misuse.
SEGMENTATION ANALYSIS
The report on the United States traditional and smart watch market includes the segmentation analysis based on product type and distribution channel.

Market by Product Type:
• Traditional Watch
o Product Type
 Mechanical Watch
 Quartz Analogue Watch
 Quartz Digital Watch
o Price Range
 Low-Range
 Mid-Range
 Luxury
• Smart Watch
o Smart Wearable
o Analogue Activity Watch
o Digital Activity Watch

Market by Distribution Channel:
• Offline Distribution Channel
o Hypermarket
o Jewellery and Watch Specialist
o Appliance and Electronic Specialist
o Other Offline Distribution Channels
• Online Distribution Channel
Inkwood Research’s report on the United States traditional and smart watch market provides in-depth insights as well as the market’s segmentation analysis. The detailed evaluation of the market includes Competitive Landscape, Key Buying Criteria, Market Maturity Analysis, and Value Chain Analysis.
COMPETITIVE ANALYSIS
Some of the prominent players in the United States traditional and smart watch market are Samsung, Google LLC, Garmin, Rolex SA, etc.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & FORECAST
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. SCOPE OF STUDY
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. GROWTH OF SUBSCRIPTION-BASED MODELS FOR SMART WATCH SERVICES AND APPS
2.5.2. HYBRID WATCHES THAT MIX TRADITIONAL AND SMART FUNCTIONS ARE BECOMING MORE POPULAR.
2.5.3. INTRODUCTION OF NEW DESIGN ELEMENTS
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS IN SMART WATCHES
3.1.2. GROWING HEALTH AND FITNESS CONSCIOUSNESS
3.1.3. EXPANSION OF CUSTOMIZATION AND PERSONALIZATION OPTIONS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. PRIVACY AND SECURITY CONCERNS OVER DATA COLLECTION
3.2.2. LIMITED BATTERY LIFE OF SMART WATCHES
3.2.3. COMPATIBILITY ISSUES WITH DIFFERENT DEVICES AND PLATFORMS
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.1.1. ADOPTION OF CONTACTLESS PAYMENT SYSTEMS
4.1.2. INCORPORATION OF VOICE ASSISTANTS AND AI
4.1.3. DEVELOPMENT OF SUSTAINABLE AND ECO-FRIENDLY WATCH MATERIALS
4.1.4. RISING PREFERENCE FOR CLASSIC OR VINTAGE WATCH DESIGNS
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTION
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. PESTLE ANALYSIS
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.5. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.6. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.7. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.7.1. PRODUCT DESIGN AND DEVELOPMENT
4.7.2. MANUFACTURING AND SUPPLY CHAIN MANAGEMENT
4.7.3. MARKETING AND DISTRIBUTION
4.7.4. AFTER-SALES SERVICES AND CUSTOMER SUPPORT
4.8. KEY BUYING CRITERIA
4.8.1. DESIGN AND AESTHETICS
4.8.2. FUNCTIONALITY AND FEATURES
4.8.3. BRAND REPUTATION AND HERITAGE
4.8.4. PRICE AND VALUE FOR MONEY
5. MARKET BY PRODUCT TYPE (IN TERMS OF REVENUE: $ MILLION & IN TERMS OF VOLUME: MILLION UNITS)
5.1. TRADITIONAL WATCH
5.1.1. BY PRODUCT TYPE
5.1.1.1. MECHANICAL WATCH
5.1.1.2. QUARTZ ANALOGUE WATCH
5.1.1.3. QUARTZ DIGITAL WATCH
5.1.2. BY PRICE RANGE
5.1.2.1. LOW-RANGE
5.1.2.2. MID-RANGE
5.1.2.3. LUXURY
5.2. SMART WATCH
5.2.1. SMART WEARABLE
5.2.2. ANALOGUE ACTIVITY WATCH
5.2.3. DIGITAL ACTIVITY WATCH
6. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL (IN TERMS OF REVENUE: $ MILLION & IN TERMS OF VOLUME: MILLION UNITS)
6.1. OFFLINE DISTRIBUTION CHANNEL
6.1.1. HYPERMARKET
6.1.2. JEWELLERY AND WATCH SPECIALIST
6.1.3. APPLIANCE AND ELECTRONIC SPECIALIST
6.1.4. OTHER OFFLINE DISTRIBUTION CHANNELS
6.2. ONLINE DISTRIBUTION CHANNEL
7. COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
7.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
7.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
7.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
7.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
7.1.5. MARKET SHARE ANALYSIS
7.1.5.1. BY TRADITIONAL WATCH
7.1.5.2. BY SMART WATCH
7.1.6. BRAND SHARE ANALYSIS
7.1.6.1. BY TRADITIONAL WATCH
7.1.6.2. BY SMART WATCH
7.2. COMPANY PROFILES
7.2.1. SAMSUNG
7.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
7.2.1.2. PRODUCT PORTFOLIO
7.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
7.2.2. GOOGLE LLC
7.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
7.2.2.2. PRODUCT PORTFOLIO
7.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
7.2.3. GARMIN
7.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
7.2.3.2. PRODUCT PORTFOLIO
7.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
7.2.4. APPLE INC
7.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
7.2.4.2. PRODUCT PORTFOLIO
7.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
7.2.5. CASIO
7.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
7.2.5.2. PRODUCT PORTFOLIO
7.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
7.2.6. ROLEX SA
7.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
7.2.6.2. PRODUCT PORTFOLIO
7.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
7.2.7. SWATCH GROUP LTD
7.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
7.2.7.2. PRODUCT PORTFOLIO
7.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

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