世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

フットウェア市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Footwear Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のフットウェア市場は、2021年に2,246億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4%を示し、2027年には2,882億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年2月12日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
107 英語

 

サマリー

世界のフットウェア市場は、2021年に2,246億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4%を示し、2027年には2,882億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

履物は、足に快適さと保護を与えるために着用される。木、キャンバス、革、ジュート、プラスチック、ゴムなど、さまざまな素材を用いて製造されています。美意識やファッショントレンドの変化に伴い、消費者に最大限の快適さを提供するために、靴の品質やスタイルはかなり進化してきました。履物は、機械生産とハンドメイドがあり、運動用と非運動用の両方が一般的である。履物は必需品でありながら、時を経て、贅沢と気品の象徴として発展してきた。

優れた品質のフットウェアに対する需要の高まりと、製品の革新やプレミアム化は、市場を牽引する重要な要因の一つです。メーカーは、快適性を重視しながらも、ユニークなデザインの開発をますます重視するようになってきています。このため、快適性とファッション性を兼ね備えた革新的な製品が登場するようになりました。また、スポーツへの関心の高まりや、ジョギングなどの運動や身体活動への傾倒も、市場の成長にプラスの影響を与えています。ほとんどの消費財分野では、オンライン・マーケティングが実店舗でのショッピング体験を圧倒していますが、消費者はフットウェアを購入する際に実際にその場にいることを好みます。このため、組織化された小売店舗が急増し、顧客とメーカーの交流が深まりました。さらに、メーカーによる積極的なプロモーション活動や消費者の消費意欲の高まりも、市場の成長を後押ししています。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のフットウェア市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品、素材、流通チャネル、価格、エンドユーザーなどに基づいて市場を分類しています。

製品別の内訳。

非競技用フットウェア
アスレチックフットウェア

素材別の構成比。

ゴム
レザー
プラスチック
ファブリック
その他

流通チャネル別構成比

フットウェア専門店
スーパーマーケットおよびハイパーマーケット
百貨店
衣料品店
オンライン販売
その他

価格帯別構成比

プレミアム
質量

エンドユーザー別構成比。

男性
女性
キッズ

地域別構成比。

北米
ヨーロッパ
アジア太平洋地域
中近東・アフリカ
ラテンアメリカ

競合の状況。

また、このレポートでは、Nike Incorporation, Adidas AG, PUMA, Geox S.p.A, Skechers USA, Incorporation, Timberland, Crocs Retail, Inc, Ecco Sko A/S, Wolverine World Wide, Inc, Under Armour Inc.などの主要企業による市場の競争状況も分析されています。本レポートで回答した主な質問
1.2021年の世界のフットウェア市場規模は?
2.世界のフットウェア市場を牽引する主な要因は何か?
3.COVID-19が世界のフットウェア市場に与えた影響とは?
4.世界のフットウェア市場の製品別内訳は?
5.フットウェアの世界市場における素材別の内訳は?
6.フットウェアの世界市場の流通チャネル別の内訳は?
7.価格設定に基づくフットウェアの世界市場のブレークアップは?
8.エンドユーザー別のフットウェアの世界市場の内訳は?
9.フットウェアの世界市場における主要地域はどこか?
10.世界のフットウェア市場における主要なプレイヤー/企業はどこか?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Footwear Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product
5.5 Market Breakup by Material
5.6 Market Breakup by Distribution Channel
5.7 Market Breakup by Pricing
5.8 Market Breakup by End-User
5.9 Market Breakup by Region
5.10 Market Forecast
6 Market Breakup by Product
6.1 Non-Athletic Footwear
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Athletic Footwear
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Material
7.1 Rubber
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Leather
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Plastic
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Fabric
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Footwear Specialists
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Online Sales
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Supermarkets and Hypermarkets
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Departmental Stores
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Clothing Stores
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Pricing
9.1 Premium
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Mass
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by End-User
10.1 Men
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Women
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Kids
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Europe
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 Asia Pacific
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
11.4 Middle East and Africa
11.4.1 Market Trends
11.4.2 Market Forecast
11.5 Latin America
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
13.1 Overview
13.2 Research and Development
13.3 Raw Material Procurement
13.4 Manufacturing
13.5 Marketing
13.6 Distribution
13.7 End-Use
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
15.1 Price Indicators
15.2 Price Structure
15.3 Margin Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Nike Incorporation
16.3.2 Adidas AG
16.3.3 PUMA
16.3.4 Geox S.p.A
16.3.5 Skechers USA, Incorporation
16.3.6 Timberland
16.3.7 Crocs Retail, Inc.
16.3.8 Ecco Sko A/S
16.3.9 Wolverine World Wide, Inc.
16.3.10 Under Armour Inc.

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global footwear market reached a value of US$ 224.6 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 288.2 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Footwear is worn for providing comfort and protection to the feet. It is manufactured using a wide variety of materials such as wood, canvas, leather, jute, plastics and rubber. With the changing aesthetics and fashion trends, the quality and styles of footwear have considerably evolved to provide maximum comfort to the consumers. Footwear can either be machine- or hand-made and is commonly available for both athletic and non-athletic purposes. Although a necessity, footwear has evolved as a symbol of luxury and class over time.

Increasing demand for superior quality footwear along with product innovation and premiumization represent some of the key factors driving the market. Manufacturers are increasingly emphasizing on the development of unique designs, while also giving importance to comfort. This has led to the introduction of innovative products which are comfortable as well as fashionable. Increasing interest in sports and inclination towards athletic and physical activities such as jogging have also positively impacted the market growth. Although online marketing has overpowered physical shopping experience in most consumer goods segments, consumers still prefer to be physically present while buying footwear. This has further led to the proliferation of organized retail outlets and has improved customer-manufacturer interaction. Furthermore, aggressive promotional activities by manufacturers and enhanced spending capacities of consumers have also catalyzed the market growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global footwear market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product, material, distribution channel, pricing and end-user.

Breakup by Product:

Non-Athletic Footwear
Athletic Footwear

Breakup by Material:

Rubber
Leather
Plastic
Fabric
Others

Breakup by Distribution Channel:

Footwear Specialists
Supermarkets and Hypermarkets
Departmental Stores
Clothing Stores
Online Sales
Others

Breakup by Pricing:

Premium
Mass

Breakup by End-User:

Men
Women
Kids

Breakup by Region:

North America
Europe
Asia Pacific
Middle East and Africa
Latin America

Competitive Landscape:

The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being Nike Incorporation, Adidas AG, PUMA, Geox S.p.A, Skechers USA, Incorporation, Timberland, Crocs Retail, Inc., Ecco Sko A/S, Wolverine World Wide, Inc., Under Armour Inc., etc. Key Questions Answered in this Report
1. What was the size of the global footwear market in 2021?
2. What are the key factors driving the global footwear market?
3. What has been the impact of COVID-19 on the global footwear market?
4. What is the breakup of the global footwear market based on the product?
5. What is the breakup of the global footwear market based on the material?
6. What is the breakup of the global footwear market based on the distribution channel?
7. What is the breakup of the global footwear market based on the pricing?
8. What is the breakup of the global footwear market based on the end user?
9. What are the key regions in the global footwear market?
10. Who are the key players/companies in the global footwear market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Footwear Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product
5.5 Market Breakup by Material
5.6 Market Breakup by Distribution Channel
5.7 Market Breakup by Pricing
5.8 Market Breakup by End-User
5.9 Market Breakup by Region
5.10 Market Forecast
6 Market Breakup by Product
6.1 Non-Athletic Footwear
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Athletic Footwear
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Material
7.1 Rubber
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Leather
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Plastic
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Fabric
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Footwear Specialists
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Online Sales
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Supermarkets and Hypermarkets
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Departmental Stores
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Clothing Stores
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Pricing
9.1 Premium
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Mass
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by End-User
10.1 Men
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Women
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Kids
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 North America
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Europe
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 Asia Pacific
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
11.4 Middle East and Africa
11.4.1 Market Trends
11.4.2 Market Forecast
11.5 Latin America
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
13.1 Overview
13.2 Research and Development
13.3 Raw Material Procurement
13.4 Manufacturing
13.5 Marketing
13.6 Distribution
13.7 End-Use
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
15.1 Price Indicators
15.2 Price Structure
15.3 Margin Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Nike Incorporation
16.3.2 Adidas AG
16.3.3 PUMA
16.3.4 Geox S.p.A
16.3.5 Skechers USA, Incorporation
16.3.6 Timberland
16.3.7 Crocs Retail, Inc.
16.3.8 Ecco Sko A/S
16.3.9 Wolverine World Wide, Inc.
16.3.10 Under Armour Inc.

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る