フットウェア市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Footwear Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のフットウェア市場は、2021年に2,246億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4%を示し、2027年には2,882億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る
サマリー世界のフットウェア市場は、2021年に2,246億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4%を示し、2027年には2,882億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。履物は、足に快適さと保護を与えるために着用される。木、キャンバス、革、ジュート、プラスチック、ゴムなど、さまざまな素材を用いて製造されています。美意識やファッショントレンドの変化に伴い、消費者に最大限の快適さを提供するために、靴の品質やスタイルはかなり進化してきました。履物は、機械生産とハンドメイドがあり、運動用と非運動用の両方が一般的である。履物は必需品でありながら、時を経て、贅沢と気品の象徴として発展してきた。 優れた品質のフットウェアに対する需要の高まりと、製品の革新やプレミアム化は、市場を牽引する重要な要因の一つです。メーカーは、快適性を重視しながらも、ユニークなデザインの開発をますます重視するようになってきています。このため、快適性とファッション性を兼ね備えた革新的な製品が登場するようになりました。また、スポーツへの関心の高まりや、ジョギングなどの運動や身体活動への傾倒も、市場の成長にプラスの影響を与えています。ほとんどの消費財分野では、オンライン・マーケティングが実店舗でのショッピング体験を圧倒していますが、消費者はフットウェアを購入する際に実際にその場にいることを好みます。このため、組織化された小売店舗が急増し、顧客とメーカーの交流が深まりました。さらに、メーカーによる積極的なプロモーション活動や消費者の消費意欲の高まりも、市場の成長を後押ししています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のフットウェア市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品、素材、流通チャネル、価格、エンドユーザーなどに基づいて市場を分類しています。 製品別の内訳。 非競技用フットウェア アスレチックフットウェア 素材別の構成比。 ゴム レザー プラスチック ファブリック その他 流通チャネル別構成比 フットウェア専門店 スーパーマーケットおよびハイパーマーケット 百貨店 衣料品店 オンライン販売 その他 価格帯別構成比 プレミアム 質量 エンドユーザー別構成比。 男性 女性 キッズ 地域別構成比。 北米 ヨーロッパ アジア太平洋地域 中近東・アフリカ ラテンアメリカ 競合の状況。 また、このレポートでは、Nike Incorporation, Adidas AG, PUMA, Geox S.p.A, Skechers USA, Incorporation, Timberland, Crocs Retail, Inc, Ecco Sko A/S, Wolverine World Wide, Inc, Under Armour Inc.などの主要企業による市場の競争状況も分析されています。本レポートで回答した主な質問 1.2021年の世界のフットウェア市場規模は? 2.世界のフットウェア市場を牽引する主な要因は何か? 3.COVID-19が世界のフットウェア市場に与えた影響とは? 4.世界のフットウェア市場の製品別内訳は? 5.フットウェアの世界市場における素材別の内訳は? 6.フットウェアの世界市場の流通チャネル別の内訳は? 7.価格設定に基づくフットウェアの世界市場のブレークアップは? 8.エンドユーザー別のフットウェアの世界市場の内訳は? 9.フットウェアの世界市場における主要地域はどこか? 10.世界のフットウェア市場における主要なプレイヤー/企業はどこか? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Footwear Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product 5.5 Market Breakup by Material 5.6 Market Breakup by Distribution Channel 5.7 Market Breakup by Pricing 5.8 Market Breakup by End-User 5.9 Market Breakup by Region 5.10 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Non-Athletic Footwear 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Athletic Footwear 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Material 7.1 Rubber 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Leather 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Plastic 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Fabric 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Footwear Specialists 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Online Sales 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Supermarkets and Hypermarkets 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Departmental Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Clothing Stores 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Pricing 9.1 Premium 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Mass 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by End-User 10.1 Men 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Women 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Kids 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Europe 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 Asia Pacific 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 11.4 Middle East and Africa 11.4.1 Market Trends 11.4.2 Market Forecast 11.5 Latin America 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 13.1 Overview 13.2 Research and Development 13.3 Raw Material Procurement 13.4 Manufacturing 13.5 Marketing 13.6 Distribution 13.7 End-Use 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 15.1 Price Indicators 15.2 Price Structure 15.3 Margin Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Nike Incorporation 16.3.2 Adidas AG 16.3.3 PUMA 16.3.4 Geox S.p.A 16.3.5 Skechers USA, Incorporation 16.3.6 Timberland 16.3.7 Crocs Retail, Inc. 16.3.8 Ecco Sko A/S 16.3.9 Wolverine World Wide, Inc. 16.3.10 Under Armour Inc.
SummaryThe global footwear market reached a value of US$ 224.6 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 288.2 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Footwear Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product 5.5 Market Breakup by Material 5.6 Market Breakup by Distribution Channel 5.7 Market Breakup by Pricing 5.8 Market Breakup by End-User 5.9 Market Breakup by Region 5.10 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Non-Athletic Footwear 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Athletic Footwear 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Material 7.1 Rubber 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Leather 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Plastic 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Fabric 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Footwear Specialists 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Online Sales 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Supermarkets and Hypermarkets 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Departmental Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Clothing Stores 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Pricing 9.1 Premium 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Mass 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by End-User 10.1 Men 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Women 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Kids 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Europe 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 Asia Pacific 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 11.4 Middle East and Africa 11.4.1 Market Trends 11.4.2 Market Forecast 11.5 Latin America 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 13.1 Overview 13.2 Research and Development 13.3 Raw Material Procurement 13.4 Manufacturing 13.5 Marketing 13.6 Distribution 13.7 End-Use 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 15.1 Price Indicators 15.2 Price Structure 15.3 Margin Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Nike Incorporation 16.3.2 Adidas AG 16.3.3 PUMA 16.3.4 Geox S.p.A 16.3.5 Skechers USA, Incorporation 16.3.6 Timberland 16.3.7 Crocs Retail, Inc. 16.3.8 Ecco Sko A/S 16.3.9 Wolverine World Wide, Inc. 16.3.10 Under Armour Inc.
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の非耐久財分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(footwear)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/25 10:25 158.38 円 165.32 円 201.48 円 |