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化粧品市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Cosmetics Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の化粧品市場は、2021年に3,575億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には5083億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR5.95%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,499
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145 英語

 

サマリー

世界の化粧品市場は、2021年に3,575億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には5083億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR5.95%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

化粧品は、皮膚の洗浄、美化、健康増進のために合成化学物質の混合物を用いて作られる美容製剤です。石鹸、香水、口紅、シャンプー、デオドラント、歯磨き粉、ヘアカラー、皮膚保湿剤、シェービングクリーム、マニキュアなどが含まれます。また、美白、小じわの改善、紫外線防止など、特定の肌悩みを解決する機能性化粧品も含まれます。現在、皮膚関連の合併症の増加が、世界的な化粧品需要に影響を与えています。世界の化粧品市場動向
個人の美容意識の高まりと、カスタマイズされた化粧品への嗜好の高まりは、市場の成長を後押しする重要な要因の一つとなっています。また、ソーシャルメディアの影響力の高まり、急速な都市化、一人当たりの所得の増加により、個人は新しく、ユニークで、プレミアムな製品に支出することを望んでいます。これは、急成長する電子商取引分野とともに、製品ポートフォリオと消費者層を拡大するための有利な機会をメーカーに提供しています。これとは別に、老年人口の大幅な増加や、若々しい外見の維持に注目が集まっていることも、市場の成長に寄与しています。さらに、ビーガンライフスタイルの普及と、石油由来成分の健康への悪影響に対する懸念の高まりが、ビーガン化粧品の需要を促進しています。ヴィーガン化粧品は、植物由来のエキスや環境に優しい誘導体を使用したオーガニック美容製品です。これと相まって、いくつかのブランドは最適な化粧品を求めて皮膚科医と協力しており、市場の成長を促進すると予想されます。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界の化粧品市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、カテゴリー、性別、流通チャネルに基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳スキンケア、サンケア製品
ヘアケア製品
デオドラント・フレグランス
メイクアップ&カラーコスメティックス
その他

カテゴリー別内訳

従来型
オーガニック

性別ごとの内訳。

男性
女性
ユニセックス

流通チャネル別構成比。

スーパーマーケットおよびハイパーマーケット
専門店
薬局
オンラインストア
その他

地域別構成比北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても、アムウェイ、エイボン・プロダクツ、バイヤスドルフ、ヘンケルAG&Co.、エー・アンド・イー、エー・アンド・イー、エー・アンド・イー、エー・アンド・イー、エー・アンド・イーと主要企業のプロファイルと共に調査しています。KGaA、花王株式会社、L'Oréal S.A.、Oriflame Cosmetics AG、Procter & Gamble Company、Revlon Inc.ほかです。(MacAndrews & Forbes Incorporated)、株式会社資生堂、株式会社スキンフード、株式会社日本アクセスがあります。Ltd.、The Estée Lauder Companies Inc.、Unilever plc.です。本レポートで回答した主な質問
世界の化粧品市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の化粧品市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域市場は?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
カテゴリー別の市場構成は?
性別による市場の内訳は?
流通チャネル別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界の化粧品市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Cosmetics Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Skin and Sun Care Products
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Hair Care Products
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Deodorants and Fragrances
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Makeup and Color Cosmetics
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Category
7.1 Conventional
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Organic
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Gender
8.1 Men
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Women
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Unisex
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Specialty Stores
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Pharmacies
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Online Stores
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Amway Corp
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 SWOT Analysis
15.3.2 Avon Products Inc.
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Beiersdorf AG
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Henkel AG & Co. KGaA
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Kao Corporation
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 L'Oréal S.A.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Oriflame Cosmetics AG
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Procter & Gamble Company
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Revlon Inc. (MacAndrews & Forbes Incorporated)
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Shiseido Company Limited
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Skinfood Co. Ltd.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.12 The Estée Lauder Companies Inc.
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.12.3 Financials
15.3.12.4 SWOT Analysis
15.3.13 Unilever plc
15.3.13.1 Company Overview
15.3.13.2 Product Portfolio
15.3.13.3 Financials

 

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Summary

The global cosmetics market reached a value of US$ 357.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 508.3 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.95% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Cosmetics are beauty preparations made using a mixture of synthetic chemical compounds for cleansing, beautifying, and promoting the overall health of the skin. It includes soaps, perfumes, lipsticks, shampoos, deodorants, toothpaste, hair colors, skin moisturizers, shaving creams, and nail polishes. It also comprises functional cosmetics that focus on resolving a particular skin concern like skin whitening, minimizing the appearance of fine lines and wrinkles, and offering protection against ultraviolet (UV) rays. Presently, the growing prevalence of skin-related complications is influencing the demand for cosmetics worldwide. Global Cosmetics Market Trends:
Rising beauty consciousness among individuals, in confluence with the growing preference for customized cosmetic products, represents one of the significant factors bolstering the market growth. Moreover, due to the growing influence of social media, rapid urbanization and increasing per capita income, individuals are willing to spend on new, unique, and premium products. This, along with the burgeoning e-commerce sector, is providing lucrative opportunities to manufacturers for expanding their product portfolio and consumer base. Apart from this, a significant increase in the geriatric population and a rising focus on maintaining a youthful appearance is also contributing to market growth. Furthermore, the increasing adoption of the vegan lifestyle and the growing health concerns about the negative impact of petroleum-based ingredients are driving the demand for vegan cosmetics. Vegan cosmetics are organic beauty products made using plant-based extracts and environmental-friendly derivatives. In confluence with this, several brands are collaborating with dermatologists for optimal cosmetics products, which is anticipated to fuel the growth of the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global cosmetics market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, category, gender and distribution channel.

Breakup by Product Type: Skin and Sun Care Products
Hair Care Products
Deodorants and Fragrances
Makeup and Color Cosmetics
Others

Breakup by Category:

Conventional
Organic

Breakup by Gender:

Men
Women
Unisex

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Specialty Stores
Pharmacies
Online Stores
Others

Breakup by Region: North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Amway Corp, Avon Products Inc., Beiersdorf AG, Henkel AG & Co. KGaA, Kao Corporation, L'Oréal S.A., Oriflame Cosmetics AG, Procter & Gamble Company, Revlon Inc. (MacAndrews & Forbes Incorporated), Shiseido Company Limited, Skinfood Co. Ltd., The Estée Lauder Companies Inc. and Unilever plc. Key Questions Answered in This Report:
How has the global cosmetics market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global cosmetics market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the category?
What is the breakup of the market based on the gender?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global cosmetics market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Cosmetics Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Skin and Sun Care Products
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Hair Care Products
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Deodorants and Fragrances
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Makeup and Color Cosmetics
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Category
7.1 Conventional
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Organic
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Gender
8.1 Men
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Women
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Unisex
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Specialty Stores
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Pharmacies
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Online Stores
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Amway Corp
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 SWOT Analysis
15.3.2 Avon Products Inc.
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Beiersdorf AG
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Henkel AG & Co. KGaA
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Kao Corporation
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 L'Oréal S.A.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Oriflame Cosmetics AG
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Procter & Gamble Company
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Revlon Inc. (MacAndrews & Forbes Incorporated)
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Shiseido Company Limited
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Skinfood Co. Ltd.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.12 The Estée Lauder Companies Inc.
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.12.3 Financials
15.3.12.4 SWOT Analysis
15.3.13 Unilever plc
15.3.13.1 Company Overview
15.3.13.2 Product Portfolio
15.3.13.3 Financials

 

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