化粧品市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Cosmetics Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の化粧品市場は、2021年に3,575億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には5083億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR5.95%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し... もっと見る
サマリー世界の化粧品市場は、2021年に3,575億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には5083億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR5.95%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。化粧品は、皮膚の洗浄、美化、健康増進のために合成化学物質の混合物を用いて作られる美容製剤です。石鹸、香水、口紅、シャンプー、デオドラント、歯磨き粉、ヘアカラー、皮膚保湿剤、シェービングクリーム、マニキュアなどが含まれます。また、美白、小じわの改善、紫外線防止など、特定の肌悩みを解決する機能性化粧品も含まれます。現在、皮膚関連の合併症の増加が、世界的な化粧品需要に影響を与えています。世界の化粧品市場動向 個人の美容意識の高まりと、カスタマイズされた化粧品への嗜好の高まりは、市場の成長を後押しする重要な要因の一つとなっています。また、ソーシャルメディアの影響力の高まり、急速な都市化、一人当たりの所得の増加により、個人は新しく、ユニークで、プレミアムな製品に支出することを望んでいます。これは、急成長する電子商取引分野とともに、製品ポートフォリオと消費者層を拡大するための有利な機会をメーカーに提供しています。これとは別に、老年人口の大幅な増加や、若々しい外見の維持に注目が集まっていることも、市場の成長に寄与しています。さらに、ビーガンライフスタイルの普及と、石油由来成分の健康への悪影響に対する懸念の高まりが、ビーガン化粧品の需要を促進しています。ヴィーガン化粧品は、植物由来のエキスや環境に優しい誘導体を使用したオーガニック美容製品です。これと相まって、いくつかのブランドは最適な化粧品を求めて皮膚科医と協力しており、市場の成長を促進すると予想されます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界の化粧品市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、カテゴリー、性別、流通チャネルに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳スキンケア、サンケア製品 ヘアケア製品 デオドラント・フレグランス メイクアップ&カラーコスメティックス その他 カテゴリー別内訳 従来型 オーガニック 性別ごとの内訳。 男性 女性 ユニセックス 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケットおよびハイパーマーケット 専門店 薬局 オンラインストア その他 地域別構成比北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、アムウェイ、エイボン・プロダクツ、バイヤスドルフ、ヘンケルAG&Co.、エー・アンド・イー、エー・アンド・イー、エー・アンド・イー、エー・アンド・イー、エー・アンド・イーと主要企業のプロファイルと共に調査しています。KGaA、花王株式会社、L'Oréal S.A.、Oriflame Cosmetics AG、Procter & Gamble Company、Revlon Inc.ほかです。(MacAndrews & Forbes Incorporated)、株式会社資生堂、株式会社スキンフード、株式会社日本アクセスがあります。Ltd.、The Estée Lauder Companies Inc.、Unilever plc.です。本レポートで回答した主な質問 世界の化粧品市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の化粧品市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場は? 製品タイプに基づく市場の内訳は? カテゴリー別の市場構成は? 性別による市場の内訳は? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の化粧品市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Cosmetics Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Skin and Sun Care Products 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Hair Care Products 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Deodorants and Fragrances 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Makeup and Color Cosmetics 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Category 7.1 Conventional 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Organic 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Gender 8.1 Men 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Women 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Unisex 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Specialty Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Pharmacies 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online Stores 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Amway Corp 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 SWOT Analysis 15.3.2 Avon Products Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Beiersdorf AG 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Henkel AG & Co. KGaA 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Kao Corporation 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 L'Oréal S.A. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Oriflame Cosmetics AG 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Procter & Gamble Company 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Revlon Inc. (MacAndrews & Forbes Incorporated) 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Shiseido Company Limited 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Skinfood Co. Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 The Estée Lauder Companies Inc. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis 15.3.13 Unilever plc 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials
SummaryThe global cosmetics market reached a value of US$ 357.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 508.3 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.95% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Cosmetics Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Skin and Sun Care Products 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Hair Care Products 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Deodorants and Fragrances 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Makeup and Color Cosmetics 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Category 7.1 Conventional 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Organic 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Gender 8.1 Men 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Women 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Unisex 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Specialty Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Pharmacies 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online Stores 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Amway Corp 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 SWOT Analysis 15.3.2 Avon Products Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Beiersdorf AG 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Henkel AG & Co. KGaA 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Kao Corporation 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 L'Oréal S.A. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Oriflame Cosmetics AG 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Procter & Gamble Company 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Revlon Inc. (MacAndrews & Forbes Incorporated) 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Shiseido Company Limited 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Skinfood Co. Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 The Estée Lauder Companies Inc. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis 15.3.13 Unilever plc 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials
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