インドのタイル、衛生陶器、浴室用付属品市場。産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年予測Indian Tiles, Sanitary Ware and Bathroom Fittings Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 インドのタイル、衛生陶器、浴室用備品市場は、2021年に7,516百万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には12,006百万米ドルに達し、2022年から2027年の間に8.39%のCAGRを示すと予測しています... もっと見る
サマリーインドのタイル、衛生陶器、浴室用備品市場は、2021年に7,516百万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には12,006百万米ドルに達し、2022年から2027年の間に8.39%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用部門に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。タイル、衛生陶器、浴室用備品は、トイレ、浴室、キッチンで使用される衛生の必需品です。ガラス、金属、花崗岩、プラスチック、大理石、粘土、スレート、セラミック、コルク、再生紙、パーライトなど、硬質および軟質の素材を使用して作られている。表面は光沢があり、掃除がしやすく、腐食性の化学物質や傷に強いのが特徴です。インドで一般に販売されているタイル、衛生陶器、バスルーム設備には、トイレシンク、キッチンシンク、洗面台、貯水槽、小便器、台座、バスタブ、水栓などがあります。 市場トレンドとドライバー 適切な衛生設備が整っていないことが持続可能な開発の障害となり、深刻な感染症につながる可能性があるため、健康や衛生に関する個人の意識の高まりが、インド全域でのタイル、衛生陶器、バスルーム設備への需要を促進しています。また、インド政府は非政府組織(NGO)とともに、特に農村部において、基本的な衛生設備が手ごろな価格で利用でき、安全であることを保証するための取り組みをいくつか行っています。これは、インドのメーカーにとって、消費者層を拡大するための有益な成長機会となっています。これとは別に、さまざまなサイズ、形状、色、質感の機能的・装飾的製品の導入や、美的に魅力的なインテリアデザインの現代的な住宅への消費支出の増加が、国内のタイル、衛生陶器、バスルーム設備機器の販売に影響を与えています。さらに、ナノテクノロジーにより、市場参加者は、衛生が重要な役割を果たす診療所、病院、研究所、食品加工工場向けに、抗菌性があり、スタイリッシュで耐久性に優れた製品を開発しています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、インドのタイル、衛生陶器、浴室用備品市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの国・州レベルでの予測を提供しています。本レポートでは、タイル(製品タイプ、最終用途、用途、組織・非組織部門)、バスルーム設備(製品タイプ、最終用途、組織・非組織部門)、衛生陶器(製品タイプ、最終用途、組織・非組織部門)に基づき市場を分類しています。 インドのタイル市場 製品タイプ別構成比 セラミックタイル ビトリファイドタイル ビトリファイドタイルは、セラミックタイルに比べ寿命が長く、傷や摩耗、汚れに強いため、製品タイプ別では圧倒的なシェアを誇っています。 最終用途別構成比 住宅用 商業 機関投資家 その他 住宅分野では、住宅に対する消費者の支出が増加していることから、市場を支配しています。 アプリケーション別構成比 床タイル 壁用タイル インドのタイル市場は、現在床用タイルがシェアの大半を占めている。 組織・非組織別構成比。 有機部門 未組織部門 組織部門は、認可団体、商社、工場、ショッピングモール、ホテル、大企業の進出により、市場において主導的な地位を占めている。 インド浴室設備機器市場 製品タイプ別構成比 水栓金具 シャワー器具 サーモスタット その他 現在、水栓金具は操作が簡単で節水に役立つことから、製品タイプ別で圧倒的なシェアを誇っています。 エンドユーザー別構成比 住宅用 施設 商業 その他 住宅部門は最大のエンドユーザーであり、これは集合住宅への消費支出の増加に起因するものです。 組織・非組織別構成比。 未組織部門 有機部門 現在、市場全体の大半を占めているのは未組織部門です。 インドの衛生陶器市場 製品タイプ別構成比: トイレ 小便器 洗面器 浴槽 その他 トイレは、インド政府が農村部の衛生を向上させるために行っているいくつかの取り組みにより、最も一般的に使用されている衛生陶器製品です。 最終用途別構成比 住宅用 施設 商業 その他 最終用途別では、家庭用が圧倒的なシェアを占めています。 組織・非組織別内訳。 有機部門 未組織部門 インドでは、認可団体、商社、工場、ショッピングモール、ホテル、大企業が進出しているため、有機セクターが最大のシェアを占めています。 地域別構成比 マハラシュトラ州 タミルナドゥ州 アンドラ・プラデシュ州&テランガナ州 カルナータカ州 グジャラート州 デリー その他 マハラシュトラ州は、都市部の人口が急増していることから、現在、市場を支配しています。 競合環境。 本レポートでは、インドのタイル市場の競争環境について、業界で活動する主要企業の詳細なプロファイルとともに分析しています。これらのプレーヤーには、Kajaria Ceramics Limited、Somany Ceramics Ltd.、H. & R. Johnson (India) Limited、ASIAN GRANITO INDIA LTD.が含まれます。(AGL)、Simpolo Vitrified Pvt.Ltd.などがあります。 インドの衛生陶器と浴室用付属品市場の競争環境については、業界で事業を展開する主要企業の詳細なプロフィールとともに、本レポートで分析されています。これらのプレイヤーの一部は、HSIL Limited、Parryware Bathroom Products Private Limited、S.A、CERA Sanitaryware Limited、Jaquar and Company Private Limited、Grohe India Pvt. Ltd.である。 本レポートで回答した主な質問 1.インドのタイル、衛生陶器、浴室用備品市場の規模は? 2.インドのタイル、衛生陶器、浴室付属品市場の成長率はどの程度と予想されるか? 3.インドのタイル、衛生陶器、浴室付属品市場を牽引する主要因は? 4.COVID-19がインドのタイル、衛生陶器、浴室用付属品市場に与えたインパクトは? 5.インドのタイル市場の製品タイプ別内訳は? 6.インドの浴室用備品市場の製品タイプ別構成は? 7.インドの衛生陶器市場の製品タイプ別構成は? 8.インドのタイル、衛生陶器、浴室設備機器市場のエンドユーズ別構成は? 9.インドのタイル市場の用途別構成は? 10.インドのタイル・衛生陶器市場の組織・非組織別構成は? 11.インドの浴室用備品市場の組織・非組織別構成は? 12.インドのタイル、衛生陶器、浴室用具市場の主要地域は? 13.インドタイル市場の主要プレイヤー/企業はどこか? 14.インドの衛生陶器・浴室用備品市場の主要プレイヤー/企業はどこか? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Tiles, Sanitary Ware and Bathroom Fittings Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Market Breakup by Product Type 5.3.1 Global Tiles Market 5.3.1.1 Market Performance 5.3.1.2 Market Breakup by Product Type 5.3.1.3 Market Breakup by End-Use 5.3.1.4 Market Breakup by Region 5.3.1.5 Market Forecast 5.3.2 Global Bathroom Fittings Market 5.3.2.1 Market Performance 5.3.2.2 Market Breakup by Product Type 5.3.2.3 Market Breakup by End-Use 5.3.2.4 Market Breakup by Region 5.3.2.5 Market Forecast 5.3.3 Global Sanitary Ware Market 5.3.3.1 Market Performance 5.3.3.2 Market Breakup by Product Type 5.3.3.3 Market Breakup by End-Use 5.3.3.4 Market Breakup by Region 5.3.3.5 Market Forecast 5.4 Market Forecast 6 Indian Tiles, Sanitary Ware and Bathroom Fittings Market 6.1 Market Overview 6.2 Market Performance 6.3 Impact of COVID-19 6.4 Market Breakup by Product Type 6.4.1 Indian Tiles Market 6.4.1.1 Market Performance 6.4.1.2 Market Breakup by Product Type 6.4.1.2.1 Ceramic Tiles 6.4.1.2.2 Vitrified Tiles 6.4.1.3 Market Breakup by End-Use 6.4.1.3.1 Residential 6.4.1.3.2 Commercial 6.4.1.3.3 Institutional 6.4.1.3.4 Others 6.4.1.4 Market Breakup by Application 6.4.1.4.1 Floor Tiles 6.4.1.4.2 Wall Tiles 6.4.1.5 Market Breakup by Organised and Unorganised Sector 6.4.1.5.1 Organised Sector 6.4.1.5.2 Unorganised Sector 6.4.1.6 Market Forecast 6.4.2 Indian Bathroom Fittings Market 6.4.2.1 Market Performance 6.4.2.2 Market Breakup by Product Type 6.4.2.2.1 Faucets 6.4.2.2.2 Shower Fittings 6.4.2.2.3 Thermostats 6.4.2.2.4 Others 6.4.2.3 Market Breakup by End-Use 6.4.2.3.1 Residential 6.4.2.3.2 Institutional 6.4.2.3.3 Commercial 6.4.2.3.4 Others 6.4.2.4 Market Breakup by Organised and Unorganised Sector 6.4.2.4.1 Unorganised Sector 6.4.2.4.2 Organised Sector 6.4.2.5 Market Forecast 6.4.3 Indian Sanitary Ware Market 6.4.3.1 Market Performance 6.4.3.2 Market Breakup by Product Type 6.4.3.2.1 Toilets 6.4.3.2.2 Urinals 6.4.3.2.3 Basins 6.4.3.2.4 Bathtubs 6.4.3.2.5 Others 6.4.3.3 Market Breakup by End-Use 6.4.3.3.1 Residential 6.4.3.3.2 Institutional 6.4.3.3.3 Commercial 6.4.3.3.4 Others 6.4.3.4 Market Breakup by Organised and Unorganised Sector 6.4.3.4.1 Organised Sector 6.4.3.4.2 Unorganised Sector 6.4.3.5 Market Forecast 6.5 Market Breakup by Region 6.5.1 Maharashtra 6.5.2 Tamil Nadu 6.5.3 Andhra Pradesh & Telangana 6.5.4 Karnataka 6.5.5 Gujarat 6.5.6 Delhi 6.5.7 Others 6.6 Market Forecast 6.7 Key Market Drivers and Success Factors 7 SWOT Analysis 7.1 Overview 7.2 Strengths 7.3 Weaknesses 7.4 Opportunities 7.5 Threats 8 Value Chain Analysis 9 Porter’s Five Forces Analysis 9.1 Overview 9.2 Bargaining Power of the Buyers 9.3 Bargaining Power of the Suppliers 9.4 Degree of Rivalry 9.5 Threat of New Entrants 9.6 Threat of Substitutes 10 Price Analysis 11 Government Initiatives 12 Tile Manufacturing Process 12.1 Product Overview 12.2 Detailed Process Flow 12.3 Various Types of Unit Operations Involved 12.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 13 Competitive Landscape 13.1 Market Structure 13.2 Key Players 13.2.1 Indian Tiles Industry 13.2.2 Indian Sanitary Ware and Bathroom Fittings Industry 14 Key Players Profiles 14.1 Indian Tiles Industry 14.1.1 Kajaria Ceramics Limited 14.1.2 Somany Ceramics Limited 14.1.3 H. & R. Johnson (India) Limited 14.1.4 Asian Granito India Limited 14.1.5 Simpolo Vitrified Private Limited 14.2 Indian Sanitary Ware and Bathroom Fittings Industry 14.2.1 HSIL Limited 14.2.2 Parryware Bathroom Products Private Limited 14.2.3 Cera Sanitaryware Limited 14.2.4 Jaquar and Company Private Limited 14.2.5 Grohe India Pvt. Ltd.
SummaryThe Indian tiles, sanitary ware and bathroom fittings market reached a value of US$ 7,516 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 12,006 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 8.39% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Tiles, Sanitary Ware and Bathroom Fittings Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Market Breakup by Product Type 5.3.1 Global Tiles Market 5.3.1.1 Market Performance 5.3.1.2 Market Breakup by Product Type 5.3.1.3 Market Breakup by End-Use 5.3.1.4 Market Breakup by Region 5.3.1.5 Market Forecast 5.3.2 Global Bathroom Fittings Market 5.3.2.1 Market Performance 5.3.2.2 Market Breakup by Product Type 5.3.2.3 Market Breakup by End-Use 5.3.2.4 Market Breakup by Region 5.3.2.5 Market Forecast 5.3.3 Global Sanitary Ware Market 5.3.3.1 Market Performance 5.3.3.2 Market Breakup by Product Type 5.3.3.3 Market Breakup by End-Use 5.3.3.4 Market Breakup by Region 5.3.3.5 Market Forecast 5.4 Market Forecast 6 Indian Tiles, Sanitary Ware and Bathroom Fittings Market 6.1 Market Overview 6.2 Market Performance 6.3 Impact of COVID-19 6.4 Market Breakup by Product Type 6.4.1 Indian Tiles Market 6.4.1.1 Market Performance 6.4.1.2 Market Breakup by Product Type 6.4.1.2.1 Ceramic Tiles 6.4.1.2.2 Vitrified Tiles 6.4.1.3 Market Breakup by End-Use 6.4.1.3.1 Residential 6.4.1.3.2 Commercial 6.4.1.3.3 Institutional 6.4.1.3.4 Others 6.4.1.4 Market Breakup by Application 6.4.1.4.1 Floor Tiles 6.4.1.4.2 Wall Tiles 6.4.1.5 Market Breakup by Organised and Unorganised Sector 6.4.1.5.1 Organised Sector 6.4.1.5.2 Unorganised Sector 6.4.1.6 Market Forecast 6.4.2 Indian Bathroom Fittings Market 6.4.2.1 Market Performance 6.4.2.2 Market Breakup by Product Type 6.4.2.2.1 Faucets 6.4.2.2.2 Shower Fittings 6.4.2.2.3 Thermostats 6.4.2.2.4 Others 6.4.2.3 Market Breakup by End-Use 6.4.2.3.1 Residential 6.4.2.3.2 Institutional 6.4.2.3.3 Commercial 6.4.2.3.4 Others 6.4.2.4 Market Breakup by Organised and Unorganised Sector 6.4.2.4.1 Unorganised Sector 6.4.2.4.2 Organised Sector 6.4.2.5 Market Forecast 6.4.3 Indian Sanitary Ware Market 6.4.3.1 Market Performance 6.4.3.2 Market Breakup by Product Type 6.4.3.2.1 Toilets 6.4.3.2.2 Urinals 6.4.3.2.3 Basins 6.4.3.2.4 Bathtubs 6.4.3.2.5 Others 6.4.3.3 Market Breakup by End-Use 6.4.3.3.1 Residential 6.4.3.3.2 Institutional 6.4.3.3.3 Commercial 6.4.3.3.4 Others 6.4.3.4 Market Breakup by Organised and Unorganised Sector 6.4.3.4.1 Organised Sector 6.4.3.4.2 Unorganised Sector 6.4.3.5 Market Forecast 6.5 Market Breakup by Region 6.5.1 Maharashtra 6.5.2 Tamil Nadu 6.5.3 Andhra Pradesh & Telangana 6.5.4 Karnataka 6.5.5 Gujarat 6.5.6 Delhi 6.5.7 Others 6.6 Market Forecast 6.7 Key Market Drivers and Success Factors 7 SWOT Analysis 7.1 Overview 7.2 Strengths 7.3 Weaknesses 7.4 Opportunities 7.5 Threats 8 Value Chain Analysis 9 Porter’s Five Forces Analysis 9.1 Overview 9.2 Bargaining Power of the Buyers 9.3 Bargaining Power of the Suppliers 9.4 Degree of Rivalry 9.5 Threat of New Entrants 9.6 Threat of Substitutes 10 Price Analysis 11 Government Initiatives 12 Tile Manufacturing Process 12.1 Product Overview 12.2 Detailed Process Flow 12.3 Various Types of Unit Operations Involved 12.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 13 Competitive Landscape 13.1 Market Structure 13.2 Key Players 13.2.1 Indian Tiles Industry 13.2.2 Indian Sanitary Ware and Bathroom Fittings Industry 14 Key Players Profiles 14.1 Indian Tiles Industry 14.1.1 Kajaria Ceramics Limited 14.1.2 Somany Ceramics Limited 14.1.3 H. & R. Johnson (India) Limited 14.1.4 Asian Granito India Limited 14.1.5 Simpolo Vitrified Private Limited 14.2 Indian Sanitary Ware and Bathroom Fittings Industry 14.2.1 HSIL Limited 14.2.2 Parryware Bathroom Products Private Limited 14.2.3 Cera Sanitaryware Limited 14.2.4 Jaquar and Company Private Limited 14.2.5 Grohe India Pvt. Ltd.
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(bathroom)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |