パーソナルケア受託製造市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Personal Care Contract Manufacturing Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のパーソナルケア受託製造市場は、2021年に182億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.30%を示し、2027年までに297億6000万米ドルの市場に到達すると予測していま... もっと見る
サマリー世界のパーソナルケア受託製造市場は、2021年に182億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.30%を示し、2027年までに297億6000万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。パーソナルケアの受託製造は、受託製造業者が製品所有者に提供する下請けサービスを指します。スキンケア、ヘアケア、ボディケア、パーソナルケア製品の製造、設計、流通、テスト、パッケージングなどが含まれます。製造委託先は、一般的に製造機能を補完するため、または企業運営に不可欠でない業務を代替するために利用される。製造された製品は、公共スペース、リゾート、ホテル、スパ、量販店などで広く使用されています。製造委託は、製品所有者にとって、市場への迅速な製品投入、ハイエンドの物流や最先端技術の利用、全体的な設備投資の大幅な削減など、さまざまなメリットをもたらす。 パーソナルケアの受託製造の市場動向 世界中の化粧品業界の著しい成長は、市場成長の前向きな見通しを生み出す重要な要因の1つです。ライフスタイルの変化、多忙なスケジュール、女性の労働参加率の上昇により、プレミアム品質の化粧品やパーソナルケア製品への需要が高まっています。製造受託サービスでは、さまざまな中核的製造活動や補助的活動を提供することで、製品所有者は中核的な能力にさらに集中し、全体的な効率を高めることができます。さらに、ハーブや天然素材のスキンケア製品への需要の高まりが、市場の成長を後押ししています。消費者は、個人の衛生に合成化学物質を使用することによる長期的な影響について、ますます意識するようになっています。これらの製品は、活性炭、重曹、ココナッツオイル、エッセンシャルオイル、花のエキスなどの有機成分を使用して製造され、美観に優れたグリーンパッケージを使用して、より多くの消費者を引き付けています。これに伴い、ソーシャルメディアプラットフォームの普及や流通経路の改善も、市場の成長に寄与しています。その他にも、大衆の支出能力の向上や、政府の好意的な政策の実施などが、市場の成長に向けた原動力になると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のパーソナルケア受託製造市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品タイプ、製剤、サービス、アプリケーションに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 天然物またはハーブ製品 合成製品 剤形別の内訳。 液剤 クリーム ローション オイル ジェル その他 サービス別構成比 製造 カスタム処方とR&D パッケージング その他 アプリケーション別構成比 スキンケア ヘアケア メイクアップ&カラーコスメティックス フレグランス・デオドラント その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 A.I.G. Technologies Inc.、ApolloCorp Inc.、Beautech Industries Limited、CoValence Laboratories、Formula Corporation、McBride plc、Nutrix International LLC、PLZ Corp、Sarvotham Care Limited、Skinlys、Tropical Products Inc、VVF Limitedなどの主要企業のプロファイルと共に、業界の競争環境も調査しています。 本レポートで回答した主な質問 世界のパーソナルケア受託製造市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のパーソナルケア受託製造市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場は? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 製剤に基づく市場の内訳は? サービス別の市場構成は? アプリケーション別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界のパーソナルケア受託製造市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Personal Care Contract Manufacturing Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Types 6.1 Natural Products or Herbal Products 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Synthetic Products 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Formulation 7.1 Liquids 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Creams 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Lotions 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Oils 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Gels 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Service 8.1 Manufacturing 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Custom Formulation and R & D 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Packaging 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Applications 9.1 Skin Care 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Hair Care 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Make-Up and Color Cosmetics 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Fragrances and Deodorants 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 A.I.G. Technologies Inc. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 ApolloCorp Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Beautech Industries Limited 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 CoValence Laboratories 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Formula Corporation 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 McBride plc 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Nutrix International LLC 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 PLZ Corp. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Sarvotham Care Limited 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Skinlys 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Tropical Products Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 VVF Limited 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global personal care contract manufacturing market reached a value of US$ 18.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 29.76 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 8.30% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Personal Care Contract Manufacturing Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Types 6.1 Natural Products or Herbal Products 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Synthetic Products 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Formulation 7.1 Liquids 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Creams 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Lotions 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Oils 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Gels 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Service 8.1 Manufacturing 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Custom Formulation and R & D 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Packaging 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Applications 9.1 Skin Care 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Hair Care 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Make-Up and Color Cosmetics 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Fragrances and Deodorants 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 A.I.G. Technologies Inc. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 ApolloCorp Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Beautech Industries Limited 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 CoValence Laboratories 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Formula Corporation 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 McBride plc 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Nutrix International LLC 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 PLZ Corp. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Sarvotham Care Limited 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Skinlys 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Tropical Products Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 VVF Limited 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(personal care)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/20 10:28 158.95 円 165.20 円 201.28 円 |