世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

パーソナルケア有効成分市場。トレンド、機会、競争力の分析


Personal Care Active Ingredient Market: Trends, Opportunities and Competitive Analysis

パーソナルケア有効成分の市場動向と予測 世界のパーソナルケア有効成分市場の将来は、スキンケア、ヘアケア、オーラルケア、メイクアップ、トイレタリー、フレグランスの各アプリケーションにおける機会が有望... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Lucintel
ルシンテル
2022年7月1日 US$4,850
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
199 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

パーソナルケア有効成分の市場動向と予測
世界のパーソナルケア有効成分市場の将来は、スキンケア、ヘアケア、オーラルケア、メイクアップ、トイレタリー、フレグランスの各アプリケーションにおける機会が有望視されています。パーソナルケア有効成分市場は、2021年から2027年までのCAGRが5.4%で、2027年までに推定60億ドルに達すると予測されています。この市場の主な推進要因は、ライフスタイルの変化、購買力の向上、外見や衛生に関する消費者の関心の高まりです。

パーソナルケア用活性成分市場の新興トレンド
業界のダイナミクスに直接的な影響を与える新たなトレンドとして、パーソナルケア製品の製造におけるナノテクノロジーの進歩や、ヘアケア用途のパーソナルケアに使用されるコンディショニング剤の改良などが挙げられます。
この199ページのレポートでは、合計106の図表と90の表が掲載されており、ビジネス上の意思決定に役立ちます。いくつかの洞察を含むサンプル図を以下に示します。パーソナルケア有効成分市場レポートの範囲、利点、調査対象企業、その他の詳細については、レポートパンフレットをダウンロードしてください。

パーソナルケア用活性成分市場のセグメント別推移
本調査では、パーソナルケア用活性成分の世界市場について、成分タイプ別、用途別、供給元別、地域別に以下のように予測しています。
成分タイプ別[2016年~2027年の金額(M$)および数量(M lbs)出荷分析]。
- 保湿
- アンチエイジング
- 紫外線防止
- エクスフォリエーション
- 抗菌
- その他
アプリケーション別 [2016年〜2027年の金額(M$)および数量(M lbs)出荷分析]:
- スキンケア
- ヘアケア
- オーラルケア
- 化粧品
- トイレタリー
- フレグランス
原料別 [2016年〜2027年の金額(M$)および体積(M lbs)出荷分析]:
- 天然
- 合成
地域別 [2016年〜2027年の金額(M$)および体積(M lbs)の出荷分析]: 天然 合成
- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋地域
- その他の地域
パーソナルケア有効成分企業一覧
市場の企業は、提供する製品の品質に基づいて競争しています。この市場の主要企業は、製造施設の拡張、R&D投資、インフラ整備、バリューチェーン全体における統合機会の活用に注力しています。これらの戦略により、パーソナルケア製品メーカーは、需要の増加への対応、競争力の確保、革新的な製品・技術の開発、生産コストの削減、顧客基盤の拡大などを実現しています。本レポートで紹介するパーソナルケア製品メーカーには、以下のような企業があります。
- BASF
- ソルベイ
- エボニック
- クロダ
- クラリアント
- アシュランド
- DSM
- ステパンカーポレイション
- ワッカー・ケミー
- ロンザ
パーソナルケア有効成分市場の洞察
- Lucintelは、保湿成分はカサカサ肌や乾燥肌、かさつき肌など、さまざまな肌トラブルを予防する特性があるため、今後も最大規模のセグメントを維持すると予測しています。
- 肌の見た目や質感に対する消費者の意識が高まり、多機能スキンクリームへの傾倒が見られることから、パーソナルケア分野の有効成分におけるスキンケアは最大のセグメントであり続けるでしょう。
- 欧州は、パーソナルケアや衛生に関する消費者意識の高まり、高い生活水準、一人当たりの支出額の高さから、予測期間中も最大の市場を維持すると思われます。アジア太平洋地域は、人口の増加とパーソナルケア製品への一人当たりの支出増に支えられ、予測期間中に最も高い成長を見せるとLucintelは予測しています。
パーソナルケア用活性成分市場の特徴
- 市場規模の推定。出荷額(百万ドル)および出荷量(mlbs)で市場規模を推計
- トレンドと予測分析。各セグメント、地域別の市場動向(2016-2021年)、予測(2022-2027年)。
- セグメンテーション分析。成分タイプ別、用途別、供給元別の市場規模を出荷金額と出荷数量で紹介。
- 地域別分析。パーソナルケア用有効成分市場の北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域別内訳。
- 成長機会。地域別、成分タイプ別、用途別、供給元別の成長機会に関する分析。
- 戦略的分析。パーソナルケア有効成分市場のM&A、新製品開発、競争環境など。
- ポーターのファイブフォースモデルに基づく業界の競争激化の分析。
よくある質問
Q1.パーソナルケア有効成分の市場規模を教えてください。
回答世界のパーソナルケア用有効成分市場は、2027年までに推定60億ドルに達すると予想されています
Q2.パーソナルケア有効成分市場の成長予測は?
回答パーソナルケア有効成分市場は、2021年から2027年にかけて年平均成長率5.4%で成長すると予測されています。
Q3.パーソナルケア用活性成分市場の成長に影響を与える主なドライバーは何ですか?
回答ライフスタイルの変化、購買力の向上、外見や衛生面に関する消費者の関心の高まりなどが主なドライバーとなります。
Q4.パーソナルケア用有効成分の主な用途や最終使用産業は何ですか?
回答スキンケアに対する消費者の意識が高まり、多機能スキンクリームに傾倒しているため、スキンケア用途の有効成分が最大のセグメントであり続けると思われます。
Q5.パーソナルケア市場における新たなトレンドは何ですか?
回答業界のダイナミクスに直接的な影響を与える新たなトレンドとしては、パーソナルケア製品の製造におけるナノテクノロジーの進歩や、パーソナルケア向けのヘアケア用途で使用されるコンディショニング剤の改良などが挙げられます。
Q6.主なパーソナルケア製品メーカーを教えてください。
回答主なパーソナルケア有効成分企業は、以下の通りです。
- BASF
- ソルベイ
- エボニック
- クロダ
- クラリアント
- アシュランド
- DSM
- ステパン
- ワッカー・ケミー
- ロンザ
Q7.パーソナルケア有効成分の成分タイプ別市場において、今後、最も大きくなるのはどのセグメントか?
回答Lucintelでは、皮膚の脱水から保護するための保湿クリームの需要が増加するため、保湿成分が最大のセグメントであり続けると予測しています。
Q8.パーソナルケア有効成分市場において、今後5年間で最も規模が大きくなると予想される地域はどこか?
回答欧州が今後5年間、最大の地域であり、最も高い成長を見せると予想されます。
Q9.本レポートのカスタマイズは可能か?
回答:はい。はい、Lucintel は追加費用なしで 10% のカスタマイズを提供します。

本レポートは以下の11の主要な質問に回答しています。
Q.1 パーソナルケア有効成分の世界市場において、成分の種類(保湿、アンチエイジング、紫外線防止、角質除去、抗菌、その他)、用途(スキンケア、ヘアケア、オーラルケア、メイクアップ、トイレタリー、香料)、原料(天然、合成)、地域(北米、欧州、アジア太平洋、その他)別に最も有望で高い成長機会があるものは何でしょうか?
Q.2 どの分野がより速いペースで成長すると思うか、またその理由は?
Q.3 どの地域がより速いペースで成長すると思うか、またその理由は?
Q.4 市場ダイナミクスに影響を与える主な要因は何か?市場のドライバーと課題は何か?
Q.5 ビジネスリスクと市場に対する脅威は何か?
Q.6 この市場における新たなトレンドとその理由は何か?
Q.7 市場における顧客の要求の変化とは?
Q.8 市場の新しい動きにはどのようなものがありますか?どのような企業がこれらの開発をリードしているのでしょうか?
Q.9 市場の主要プレーヤーはどこか?主要プレイヤーは事業成長のためにどのような戦略的施策を実施していますか?
Q.10 この分野で競合する製品やプロセスは何か、また材料や製品の代替による市場シェア喪失の脅威はどの程度か?
Q.11 この市場において、過去5年間にどのようなM&Aが行われたのでしょうか?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1. Executive Summary

2. Market Background and Classifications
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Value Chain Analysis
2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2016 to 2027
3.1: Macroeconomic Trends and Forecasts
3.2: Global Personal Care Active Ingredient Market Trends and Forecast
3.3: Global Personal Care Active Ingredient Market by Ingredient Type
3.3.1: Moisturizing
3.3.2: Anti-Aging
3.3.3: UV Protection
3.3.4: Exfoliating
3.3.5: Antimicrobial
3.3.6: Others
3.4: Global Personal Care Active Ingredient Market by Application
3.4.1: Skin Care
3.4.2: Hair Care
3.4.3: Oral Care
3.4.4: Makeup
3.4.5: Toiletries
3.4.6: Fragrance
3.5: Global Personal Care Active Ingredient Market by Source:
3.5.1: Natural
3.5.2: Synthetic

4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2016 to 2027
4.1: Global Personal Care Active Ingredient Market by Region
4.2: North American Personal Care Active Ingredient Market
4.2.1: Market by Ingredient Type: Moisturizing, Anti-Aging, UV Protection, Exfoliating, Antimicrobial, and Others
4.2.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.3: European Personal Care Active Ingredient Market
4.3.1: Market by Ingredient Type: Moisturizing, Anti-Aging, UV Protection, Exfoliating, Antimicrobial, and Others
4.3.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.4: APAC Personal Care Active Ingredient Market
4.4.1: Market by Ingredient Type: Moisturizing, Anti-Aging, UV Protection, Exfoliating, Antimicrobial, and Others
4.4.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.5: ROW Personal Care Active Ingredient Market
4.5.1: Market by Ingredient Type: Moisturizing, Anti-Aging, UV Protection, Exfoliating, Antimicrobial, and Others
4.5.2: Market by Source: Natural and Synthetic

5. Competitors Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Geographical Reach
5.4: Porter’s Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Personal Care Active Ingredient Market by Ingredient Type
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Personal Care Active Ingredient Market by Application
6.1.3: Growth Opportunities for the Global Personal Care Active Ingredient Market by Source
6.1.4: Growth Opportunities for the Global Personal Care Active Ingredient Market by Region
6.2: Emerging Trends in the Global Personal Care Active Ingredient Market
6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansions in the Global Personal Care Active Ingredient Market

7. Company Profiles of Leading Players
7.1: BASF
7.2: Solvay
7.3: Evonik
7.4: Croda
7.5: Clariant
7.6: Ashland
7.7: DSM
7.8: Stepan
7.9: Wacker Chemie

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Personal Care Active Ingredient Market Trends and Forecast
The future of the global personal care active ingredient market looks promising with opportunities in skin care, hair care, oral care, makeup, toiletries, and fragrance applications. The personal care active ingredient market is expected to reach an estimated $6 billion by 2027 with a CAGR of 5.4% from 2021 to 2027. The major drivers for this market are the changing lifestyle, growing purchasing power, and increasing concern of consumers regarding their appearances and hygiene.

Emerging Trends in the Personal Care Active Ingredient Market
Emerging trends, which have a direct impact on the dynamics of the industry, include advancement in nanotechnology for manufacturing personal care products and improved conditioning agents used in hair care application for personal care.
A total of 106 figures / charts and 90 tables are provided in this 199 -page report to help in your business decisions. Sample figures with some insights are shown below. To learn the scope of, benefits, companies researched and other details of personal care active ingredient market report download the report brochure.

Personal Care Active Ingredient Market by Segment
The study includes a forecast for the global personal care active ingredient market by ingredient type, application, and source, and region as follows:
By Ingredient Type [Value ($M) and Volume (M lbs) shipment analysis for 2016 – 2027]:
• Moisturizing
• Anti-Aging
• UV Protection
• Exfoliating
• Antimicrobial
• Others
By Application [Value ($M) and Volume (M lbs) shipment analysis for 2016 – 2027]:
• Skin Care
• Hair Care
• Oral Care
• Makeup
• Toiletries
• Fragrance
By Source [Value ($M) and Volume (M lbs) shipment analysis for 2016 – 2027]:
• Natural
• Synthetic
By Region [Value ($M) and Volume (M lbs) shipment analysis for 2016 – 2027]:
• North America
• Europe
• Asia Pacific
• The Rest of the World
List of Personal Care Active Ingredient Companies
Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies personal care active ingredient companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the personal care active ingredient companies profiled in this report includes.
• BASF
• Solvay
• Evonik
• Croda
• Clariant
• Ashland
• DSM
• Stepan Carporation
• Wacker Chemie
• Lonza
Personal Care Active Ingredient Market Insight
• Lucintel forecasts that moisturizing ingredient will remain the largest segment due to its various properties of prevention from different type of skin related issues such as flaky, dry and scaly skin.
• Skin care in personal care active ingredient will remain the largest segment due to increasing consumer awareness regarding the appearance and texture of their skin and inclination towards multifunctional skin creams
• Europe will remain the largest market over the forecast period due to due to increasing consumer awareness regarding personal care and hygiene, high standards of living and high per capita spending. Lucintel predicts that Asia Pacific is expected to witness the highest growth over the forecast period supported by increasing population and their rising per capita spending on personal care products.
Features of Personal Care Active Ingredient Market
• Market Size Estimates: Market size estimation in terms of value ($M) shipment and volume (mlbs)
• Trend and Forecast Analysis: Market trends (2016-2021) and forecast (2022-2027) by various segments and regions.
• Segmentation Analysis: Market size by size by ingredient type, application, and source in terms of value and volume shipment.
• Regional Analysis: Personal care active ingredient market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World.
• Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in by region, ingredient type, application, and source.
• Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape for the personal care active ingredient market.
• Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter’s Five Forces model.
FAQ
Q1. What is the personal care active ingredient market size?
Answer: The global personal care active ingredient market is expected to reach an estimated $6 billion by 2027
Q2. What is the growth forecast for personal care active ingredient market?
Answer: The personal care active ingredient market is expected to grow at a CAGR of 5.4% from 2021 to 2027.
Q3. What are the major drivers influencing the growth of the personal care active ingredient market?
Answer: The major drivers for this market are the changing lifestyle, growing purchasing power, and increasing concern of consumers regarding their appearances and hygiene.
Q4. What are the major applications or end use industries for personal care active ingredient?
Answer: Active ingredients for skin care application will remain the largest segment due to increasing consumer awareness about skin care and inclination towards multifunctional skin creams.
Q5. What are the emerging trends in personal care active ingredient market?
Answer: Emerging trends, which have a direct impact on the dynamics of the industry, include advancement in nanotechnology for manufacturing personal care products and improved conditioning agents used in hair care application for personal care.
Q6. Who are the key personal care active ingredient companies?
Answer: Some of the key personal care active ingredient companies are as follows:
• BASF
• Solvay
• Evonik
• Croda
• Clariant
• Ashland
• DSM
• Stepan
• Wacker Chemie
• Lonza
Q7. Which personal care active ingredient market by ingredient type segment will be the largest in future?
Answer: Lucintel forecasts that moisturizing ingredients will remain the largest segment due to increasing demand of moisturizing cream to protect against skin dehydration.
Q8. In personal care active ingredient market, which region is expected to be the largest in next 5 years?
Answer: Europe is expected to remain the largest region and witness the highest growth over next 5 years
Q9. Do we receive customization in this report?
Answer: Yes, Lucintel provides 10% Customization Without any Additional Cost.

This report answers following 11 key questions
Q.1 What are some of the most promising potential, high growth opportunities for the global personal care active ingredient market by ingredient type (moisturizing, anti-aging, UV protection, exfoliating, antimicrobial, and others), application (skin care, hair care, oral care, makeup, toiletries, and fragrance), source (natural and synthetic), and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
Q.2 Which segments will grow at a faster pace and why?
Q.3 Which regions will grow at a faster pace and why?
Q.4 What are the key factors affecting market dynamics? What are the drivers and challenges of the market?
Q.5 What are the business risks and threats to the market?
Q.6 What are the emerging trends in this market and the reasons behind them?
Q.7 What are the changing demands of customers in the market?
Q.8 What are the new developments in the market? Which companies are leading these developments?
Q.9 Who are the major players in this market? What strategic initiatives are being implemented by key players for business growth?
Q.10 What are some of the competitive products and processes in this area and how big of a threat do they pose for loss of market share via material or product substitution?
Q.11 What M & A activities have taken place in the last 5 years in this market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary

2. Market Background and Classifications
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Value Chain Analysis
2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2016 to 2027
3.1: Macroeconomic Trends and Forecasts
3.2: Global Personal Care Active Ingredient Market Trends and Forecast
3.3: Global Personal Care Active Ingredient Market by Ingredient Type
3.3.1: Moisturizing
3.3.2: Anti-Aging
3.3.3: UV Protection
3.3.4: Exfoliating
3.3.5: Antimicrobial
3.3.6: Others
3.4: Global Personal Care Active Ingredient Market by Application
3.4.1: Skin Care
3.4.2: Hair Care
3.4.3: Oral Care
3.4.4: Makeup
3.4.5: Toiletries
3.4.6: Fragrance
3.5: Global Personal Care Active Ingredient Market by Source:
3.5.1: Natural
3.5.2: Synthetic

4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2016 to 2027
4.1: Global Personal Care Active Ingredient Market by Region
4.2: North American Personal Care Active Ingredient Market
4.2.1: Market by Ingredient Type: Moisturizing, Anti-Aging, UV Protection, Exfoliating, Antimicrobial, and Others
4.2.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.3: European Personal Care Active Ingredient Market
4.3.1: Market by Ingredient Type: Moisturizing, Anti-Aging, UV Protection, Exfoliating, Antimicrobial, and Others
4.3.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.4: APAC Personal Care Active Ingredient Market
4.4.1: Market by Ingredient Type: Moisturizing, Anti-Aging, UV Protection, Exfoliating, Antimicrobial, and Others
4.4.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.5: ROW Personal Care Active Ingredient Market
4.5.1: Market by Ingredient Type: Moisturizing, Anti-Aging, UV Protection, Exfoliating, Antimicrobial, and Others
4.5.2: Market by Source: Natural and Synthetic

5. Competitors Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Geographical Reach
5.4: Porter’s Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Personal Care Active Ingredient Market by Ingredient Type
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Personal Care Active Ingredient Market by Application
6.1.3: Growth Opportunities for the Global Personal Care Active Ingredient Market by Source
6.1.4: Growth Opportunities for the Global Personal Care Active Ingredient Market by Region
6.2: Emerging Trends in the Global Personal Care Active Ingredient Market
6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansions in the Global Personal Care Active Ingredient Market

7. Company Profiles of Leading Players
7.1: BASF
7.2: Solvay
7.3: Evonik
7.4: Croda
7.5: Clariant
7.6: Ashland
7.7: DSM
7.8: Stepan
7.9: Wacker Chemie

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Lucintel社はどのような調査会社ですか?


Lucintelは世界の多様な市場について調査を行っています。特に化学品、材料、自動車関連の調査レポートを数多く出版しています。  もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る