高級化粧品市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Luxury Cosmetics Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の高級化粧品市場は、2021年に473億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には645億5千万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に5.10%のCAGRを示すと予測しています。COVID-1... もっと見る
サマリー世界の高級化粧品市場は、2021年に473億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には645億5千万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に5.10%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。高級化粧品は、高級な原料を使用して製造され、洗練されたパッケージで広く販売されています。スキンケア、ヘアケア、メイクアップ製品、フレグランスから構成され、ドラッグストアの化粧品と比較して高価格で販売されています。彼らは、ハイエンドの品質、一貫性と長寿命を提供し、肌に顕著な効果を持っています。中には、肌にダメージを与えることなく、肌の表皮を効果的に洗浄し、環境への悪影響を防ぐことができる製品もあります。 高級化粧品の市場動向。 個人の可処分所得水準の上昇により、特に発展途上地域において、高級化粧品に対する需要が増加しています。このことは、高級化粧品を使用することの利点に関する意識の高まりとともに、市場を牽引する重要な要因の一つとなっています。さらに、インターネットの普及が進み、世界中でeコマース産業が拡大しています。このことは、オンラインやオフラインの流通チャネルを通じて高級化粧品が広く入手可能であることと相まって、市場の成長を促進しています。さらに、強力な活性剤と実証済みのビーガン成分の存在により、消費者の間でハラル化粧品に対する需要が高まっていることも、市場にプラスの影響を与えています。これに加えて、抜け毛、フケ、肌荒れ、ニキビなど、髪や肌に関連する問題を解決するために高級化粧品の利用が増加していることは、業界の投資家に有利な成長機会を提供しています。これとは別に、主要な市場参加者はアンチエイジング化粧品、フレグランス、オーラルケア製品を導入するための研究開発活動に広く投資しており、これが高級化粧品の需要を刺激しています。さらに、ファッション関係者の間では、高機能なカラー化粧品への需要が高まっており、市場の成長を後押ししています。 主要な市場細分化。 IMARC Groupは、世界の高級化粧品市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、種類、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 スキンケア ヘアケア 化粧品 フレグランス タイプ別内訳 オーガニック コンベンショナル 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 専門店・モノブランド店 オンラインストア その他 エンドユーザー別構成比 男性 女性 地域別構成比 北米 アメリカ カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 エイボン・プロダクツ(ナチュラ)、コティ、エスティ ローダー、花王、コーセー、ロレアル、LVMH モエ ヘネシー・ルイ ヴィトン、オリフレーム・コスメティックス、プーチ、レブロン、資生堂、タッチャなどの主要企業のプロファイルと共に、業界の競争環境についても調査しています。 本レポートで回答した主な質問 世界の高級化粧品市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の高級化粧品市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? タイプ別の市場構成は? 流通チャネルに基づく市場のブレークアップは? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 高級化粧品の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Luxury Cosmetics Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Skincare 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Haircare 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Makeup 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Fragrances 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Type 7.1 Organic 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Conventional 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Specialty and Monobrand Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Online Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 Male 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Female 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Avon Products Inc. (Natura & Co.) 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 SWOT Analysis 15.3.2 Coty Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 SWOT Analysis 15.3.3 Estée Lauder Companies Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 SWOT Analysis 15.3.4 Kao Corporation 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 SWOT Analysis 15.3.5 Kosé Corporation 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 SWOT Analysis 15.3.6 L'Oréal S.A. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 SWOT Analysis 15.3.7 LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 SWOT Analysis 15.3.8 Oriflame Cosmetics AG 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 SWOT Analysis 15.3.9 Puig 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 SWOT Analysis 15.3.10 Revlon Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 SWOT Analysis 15.3.11 Shiseido Company Limited 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 SWOT Analysis 15.3.12 Tatcha LLC 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 SWOT Analysis
SummaryThe global luxury cosmetics market reached a value of US$ 47.35 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 64.55 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Luxury Cosmetics Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Skincare 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Haircare 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Makeup 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Fragrances 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Type 7.1 Organic 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Conventional 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Specialty and Monobrand Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Online Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 Male 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Female 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Avon Products Inc. (Natura & Co.) 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 SWOT Analysis 15.3.2 Coty Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 SWOT Analysis 15.3.3 Estée Lauder Companies Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 SWOT Analysis 15.3.4 Kao Corporation 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 SWOT Analysis 15.3.5 Kosé Corporation 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 SWOT Analysis 15.3.6 L'Oréal S.A. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 SWOT Analysis 15.3.7 LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 SWOT Analysis 15.3.8 Oriflame Cosmetics AG 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 SWOT Analysis 15.3.9 Puig 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 SWOT Analysis 15.3.10 Revlon Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 SWOT Analysis 15.3.11 Shiseido Company Limited 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 SWOT Analysis 15.3.12 Tatcha LLC 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 SWOT Analysis
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