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高級化粧品市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Luxury Cosmetics Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の高級化粧品市場は、2021年に473億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には645億5千万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に5.10%のCAGRを示すと予測しています。COVID-1... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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145 英語

 

サマリー

世界の高級化粧品市場は、2021年に473億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には645億5千万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に5.10%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

高級化粧品は、高級な原料を使用して製造され、洗練されたパッケージで広く販売されています。スキンケア、ヘアケア、メイクアップ製品、フレグランスから構成され、ドラッグストアの化粧品と比較して高価格で販売されています。彼らは、ハイエンドの品質、一貫性と長寿命を提供し、肌に顕著な効果を持っています。中には、肌にダメージを与えることなく、肌の表皮を効果的に洗浄し、環境への悪影響を防ぐことができる製品もあります。

高級化粧品の市場動向。
個人の可処分所得水準の上昇により、特に発展途上地域において、高級化粧品に対する需要が増加しています。このことは、高級化粧品を使用することの利点に関する意識の高まりとともに、市場を牽引する重要な要因の一つとなっています。さらに、インターネットの普及が進み、世界中でeコマース産業が拡大しています。このことは、オンラインやオフラインの流通チャネルを通じて高級化粧品が広く入手可能であることと相まって、市場の成長を促進しています。さらに、強力な活性剤と実証済みのビーガン成分の存在により、消費者の間でハラル化粧品に対する需要が高まっていることも、市場にプラスの影響を与えています。これに加えて、抜け毛、フケ、肌荒れ、ニキビなど、髪や肌に関連する問題を解決するために高級化粧品の利用が増加していることは、業界の投資家に有利な成長機会を提供しています。これとは別に、主要な市場参加者はアンチエイジング化粧品、フレグランス、オーラルケア製品を導入するための研究開発活動に広く投資しており、これが高級化粧品の需要を刺激しています。さらに、ファッション関係者の間では、高機能なカラー化粧品への需要が高まっており、市場の成長を後押ししています。

主要な市場細分化。
IMARC Groupは、世界の高級化粧品市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、種類、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

スキンケア
ヘアケア
化粧品
フレグランス

タイプ別内訳

オーガニック
コンベンショナル

流通チャネル別構成比。

スーパーマーケット、ハイパーマーケット
専門店・モノブランド店
オンラインストア
その他

エンドユーザー別構成比

男性
女性

地域別構成比

北米
アメリカ
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競争環境。
エイボン・プロダクツ(ナチュラ)、コティ、エスティ ローダー、花王、コーセー、ロレアル、LVMH モエ ヘネシー・ルイ ヴィトン、オリフレーム・コスメティックス、プーチ、レブロン、資生堂、タッチャなどの主要企業のプロファイルと共に、業界の競争環境についても調査しています。

本レポートで回答した主な質問
世界の高級化粧品市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の高級化粧品市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域市場とは?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
タイプ別の市場構成は?
流通チャネルに基づく市場のブレークアップは?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
高級化粧品の世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Luxury Cosmetics Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Skincare
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Haircare
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Makeup
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Fragrances
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Type
7.1 Organic
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Conventional
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Specialty and Monobrand Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Online Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 Male
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Female
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Avon Products Inc. (Natura & Co.)
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 SWOT Analysis
15.3.2 Coty Inc.
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 SWOT Analysis
15.3.3 Estée Lauder Companies Inc.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 SWOT Analysis
15.3.4 Kao Corporation
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 SWOT Analysis
15.3.5 Kosé Corporation
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 SWOT Analysis
15.3.6 L'Oréal S.A.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 SWOT Analysis
15.3.7 LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 SWOT Analysis
15.3.8 Oriflame Cosmetics AG
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 SWOT Analysis
15.3.9 Puig
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 SWOT Analysis
15.3.10 Revlon Inc.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 SWOT Analysis
15.3.11 Shiseido Company Limited
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 SWOT Analysis
15.3.12 Tatcha LLC
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.12.3 SWOT Analysis

 

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Summary

The global luxury cosmetics market reached a value of US$ 47.35 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 64.55 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Luxury cosmetics are manufactured using premium ingredients and they are widely available in sophisticated packaging. They comprise skincare, haircare, makeup products and fragrances that are sold at a higher price as compared to the drugstore cosmetics. They offer high-end quality, consistency and longevity, which have a noticeable effect on the skin. Some of the variants can effectively clean the top layer of the skin without causing damage and aid in preventing negative environmental impact.

Luxury Cosmetics Market Trends:
Due to a rise in the disposable income levels of individuals, especially in developing regions, there is an increase in the demand for luxury cosmetics. This, along with the growing awareness about the benefits of using luxury cosmetics, represents one of the key factors driving the market. Additionally, there is a rise in the penetration of the internet, which has resulted in the expansion of the e-commerce industry across the globe. This, coupled with the wide availability of luxury cosmetics through online and offline distribution channels, is propelling the growth of the market. Moreover, the escalating demand for halal cosmetics among consumers due to the presence of powerful actives and proven vegan ingredients is positively influencing the market. Besides this, the rising utilization of luxury cosmetics to solve hair and skin related problems, such as hair fall, dandruff, skin rashes, and acne, is offering lucrative growth opportunities to industry investors. Apart from this, key market players are extensively investing in research and development (R&D) activities to introduce anti-aging cosmetics, fragrances, and oral care products, which is catalyzing the demand for luxury cosmetics. Furthermore, the escalating demand for high-performing color cosmetic products among fashion professionals is bolstering the growth of the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global luxury cosmetics market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, type, distribution channel and end user.

Breakup by Product Type:

Skincare
Haircare
Makeup
Fragrances

Breakup by Type:

Organic
Conventional

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Specialty and Monobrand Stores
Online Stores
Others

Breakup by End User:

Male
Female

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Avon Products Inc. (Natura & Co.), Coty Inc., Estée Lauder Companies Inc., Kao Corporation, Kosé Corporation, L'Oréal S.A., LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, Oriflame Cosmetics AG, Puig, Revlon Inc., Shiseido Company Limited and Tatcha LLC.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global luxury cosmetics market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global luxury cosmetics market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global luxury cosmetics market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Luxury Cosmetics Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Skincare
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Haircare
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Makeup
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Fragrances
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Type
7.1 Organic
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Conventional
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Specialty and Monobrand Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Online Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 Male
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Female
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Avon Products Inc. (Natura & Co.)
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 SWOT Analysis
15.3.2 Coty Inc.
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 SWOT Analysis
15.3.3 Estée Lauder Companies Inc.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 SWOT Analysis
15.3.4 Kao Corporation
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 SWOT Analysis
15.3.5 Kosé Corporation
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 SWOT Analysis
15.3.6 L'Oréal S.A.
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 SWOT Analysis
15.3.7 LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 SWOT Analysis
15.3.8 Oriflame Cosmetics AG
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 SWOT Analysis
15.3.9 Puig
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 SWOT Analysis
15.3.10 Revlon Inc.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 SWOT Analysis
15.3.11 Shiseido Company Limited
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 SWOT Analysis
15.3.12 Tatcha LLC
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.12.3 SWOT Analysis

 

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