ホームフレグランス市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Home Fragrance Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のホームフレグランス市場は、2021年に68億6,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.20%を示し、2027年までに94億2000万米ドルの市場に到達すると予測してい... もっと見る
サマリー世界のホームフレグランス市場は、2021年に68億6,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.20%を示し、2027年までに94億2000万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。ホームフレグランスは、香りを付与したり悪臭をカバーしたりするために、化学物質の混合物を使用して調合されます。それは、気分、ストレス、および作業能力の生理学的効果に重要な役割を果たしている。癒しの空間を提供し、新鮮な空気を送り、不安を軽減し、集中力を高めます。このほか、ホームフレグランスは、虫除けや睡眠を誘発する効果もあります。現在、住宅の建設が大幅に増加し、その結果、世界中で家庭用香料の需要が高まっています。 ホームフレグランスの市場動向 世界中でパーソナライズされたホームフレグランス製品の増加牽引力は、市場の成長を推進する重要な要因の一つを表しています。また、頭痛、痛み、不眠症、湿疹、ストレスによる不安、うつ病、消化器系の問題など、数多くの精神的・身体的疾患の治療のためにエッセンシャルオイルや香料化合物に依存するアロマテラピーの利用が増加している。このほか、レモン、オレンジ、ローズマリー、バジル、セージ、ペパーミントなどのオイルは、五感を活性化し、集中力を高め、脳のパフォーマンスを向上させるのに役立ちます。さらに、オレガノ、ジンジャー、ユーカリ、フランキンセンスは、抗炎症、抗菌、抗ウイルス作用があり、感染症から体を守るのに役立つと言われています。このことは、スチームタブレットやスマート芳香器などの製品イノベーションと相まって、市場に明るい展望を生み出しています。これとは別に、最近では、動物由来の製品を使用することによる環境、倫理、健康と福利の害についての認識が高まっているため、消費者はビーガンや無慈悲なホームフレグランス製品を選ぶようになっています。このことは、建設部門の繁栄やオンライン流通経路の急速な拡大とともに、今後数年間の市場の成長を刺激すると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のホームフレグランス市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品タイプ、香り、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 ディフューザー スプレー アロマキャンドル その他 フレグランス別内訳 レモン ラベンダー ジャスミン ローズ サンダルウッド バニラ その他 販売チャネル別構成比 スーパーマーケット、ハイパーマーケット オンラインストア コンビニエンスストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 業界の競争環境は、3M Company、Bath & Body Works Inc.、Bougie et Senteur、Faultless Brands、Godrej aer、NEST New York、Newell Brands Inc、Nordstrom Inc、Reckitt Benckiser Group PLC、Ripple Fragrances Private Limited、S. C. Johnson & Son Inc、Scentair Technologies LLCなどの主要企業のプロファイルと共に検討されています。 本レポートで回答した主な質問 ホームフレグランスの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するか? COVID-19は世界のホームフレグランス市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? フレグランスに基づく市場の内訳は? 流通チャネルに基づく市場の内訳は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? ホームフレグランスの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Home Fragrance Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Diffusers 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Sprays 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Scented Candles 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Fragrances 7.1 Lemon 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Lavender 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Jasmine 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Rose 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Sandalwood 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Vanilla 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 7.7 Others 7.7.1 Market Trends 7.7.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Online Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Convenience Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 3M Company 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.2 Bath & Body Works Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Bougie et Senteur 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Faultless Brands 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Godrej aer 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.6 NEST New York 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Newell Brands Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Nordstrom Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Reckitt Benckiser Group PLC 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Ripple Fragrances Private Limited 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 S. C. Johnson & Son Inc. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 SWOT Analysis 14.3.12 Scentair Technologies LLC 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global home fragrance market reached a value of US$ 6.86 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 9.42 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.20% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Home Fragrance Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Diffusers 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Sprays 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Scented Candles 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Fragrances 7.1 Lemon 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Lavender 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Jasmine 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Rose 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Sandalwood 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Vanilla 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 7.7 Others 7.7.1 Market Trends 7.7.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Online Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Convenience Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 3M Company 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.2 Bath & Body Works Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Bougie et Senteur 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Faultless Brands 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Godrej aer 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.6 NEST New York 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Newell Brands Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Nordstrom Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Reckitt Benckiser Group PLC 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Ripple Fragrances Private Limited 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 S. C. Johnson & Son Inc. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 SWOT Analysis 14.3.12 Scentair Technologies LLC 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(home)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/07 10:27 155.63 円 167.26 円 203.27 円 |