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スマートおむつの市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Smart Diaper Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

スマートおむつの世界市場は、2021年に561.12 Million米ドルの値に到達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR16.20%を示し、2027年までに1,457.17 Millionドルの市場に到達すると予測して... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

スマートおむつの世界市場は、2021年に561.12 Million米ドルの値に到達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR16.20%を示し、2027年までに1,457.17 Millionドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

スマートおむつには、水分を感知して親や介護者に信号を送るRFID(Radio-Frequency Identification)センサーが搭載されています。便秘や失禁など、赤ちゃんや大人の健康問題の記録と特定を支援します。また、新生児室で複数の赤ちゃんのお世話をする看護師さんには、発疹や尿路感染症などの予防に役立っています。また、赤ちゃんの睡眠状態を把握し、乳幼児突然死症候群(SIDS)などの睡眠関連死を抑制することにも役立っています。

スマートおむつの市場動向
現在、核家族化や共働き家庭における効率的な育児をサポートするために、先進的な技術の需要が高まっています。このことは、スマートおむつの利点に関する大衆の意識の高まりとともに、市場の主要な推進要因の一つとなっています。さらに、スマートおむつは、赤ちゃんや大人の衛生状態を維持し、あらゆるタイプの皮膚感染症を予防するのに役立ちます。これは、オンラインおよびオフラインの流通チャネルを通じてスマートオムツが広く入手可能であることと相まって、市場の成長を促進しています。さらに、主要な市場参加者は、究極の快適さを提供する漏れゼロのおむつを導入するために、研究開発(R&D)活動に大規模な投資を行っています。これに伴い、全体的な売上と収益性を拡大するために、販促キャンペーンなどの強力な市場戦略に注力しています。また、世界的な高齢者人口の増加や出生率の上昇は、業界の投資家に有利な成長機会を提供しています。また、高齢者施設や医療機関、診療所におけるスマートおむつの需要の高まりは、市場にプラスの影響を及ぼしています。さらに、育児や健康に対する人々の意識の高まりが、市場の成長を後押ししています。

主な市場細分化
IMARC Groupは、スマートおむつの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、技術、流通チャネル、最終用途に基づき市場を分類しています。

技術別の内訳

RFIDタグ
ブルートゥースセンサー

ディストリビューションチャネル別内訳。

オンライン
オンライン

エンドユーザー別構成比。

乳幼児
大人

地域別構成比。

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合状況。
業界の競争環境は、Abena North America Inc.、ATZ Global Co.Ltd.、CviCloud Corporation (CviLux Co.) 、Essity AB、Interuniversity Microelectronics Centre、Monit Corp、Ontex Group、Sinopulsar、Smardii Inc、Vandrico Solutions Inc、Verily Life Sciences (Alphabet Inc) および Wonderkin Co.である。

本レポートで回答した主な質問
スマートおむつの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のスマートおむつ市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域市場とは?
技術に基づく市場のブレークアップは?
流通チャネルに基づく市場のブレークアップは?
最終用途に基づく市場のブレークアップは?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
スマートおむつの世界市場の構造、主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Smart Diaper Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Technology
6.1 RFID Tags
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Bluetooth Sensors
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Online
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Offline
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End Use
8.1 Babies
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Adults
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Abena North America Inc.
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 ATZ Global Co. Ltd.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 CviCloud Corporation (CviLux Co. Ltd.)
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Essity AB
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.5 Interuniversity Microelectronics Centre
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.6 Monit Corp.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Ontex Group.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.8 Sinopulsar
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Smardii Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Vandrico Solutions Inc.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Verily Life Sciences (Alphabet Inc.)
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 Wonderkin Co.
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global smart diaper market reached a value of US$ 561.12 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 1,457.17 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 16.20% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Smart diapers have radio-frequency identification (RFID) sensors that detect moisture and send a signal to the parent or caregiver. They help record and identify health problems among babies and adults, such as constipation or incontinence. They assist nurses, which work in neonatal units and care for multiple babies, in preventing rashes and urinary tract infections (UTI). Apart from this, they also aid in monitoring the sleeping patterns of babies and inhibiting sleep-related deaths, such as sudden infant death syndrome (SIDS).

Smart Diaper Market Trends:
At present, there is a rise in the demand for advanced technologies to support nuclear and working families in efficient baby care. This, along with the growing awareness among the masses about the benefits of smart diapers, represents one of the key factors driving the market. Moreover, smart diapers help in maintaining hygiene and preventing any type of skin infection in babies and adults. This, coupled with the wide availability of smart diapers through online and offline distribution channels, is propelling the growth of the market. In addition, key market players are extensively investing in research and development (R&D) activities to introduce diapers with zero leakage that offer ultimate comfort. In line with this, they are focusing on strong market strategies like promotional campaigns to expand their overall sales and profitability. Besides this, the increasing geriatric population and birth rates across the globe are offering lucrative growth opportunities to industry investors. Apart from this, the escalating demand for smart diapers in old-age homes, healthcare institutions, and clinics is positively influencing the market. Additionally, the rising need for child care and health awareness among the masses is bolstering the growth of the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global smart diaper market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on technology, distribution channel and end use.

Breakup by Technology:

RFID Tags
Bluetooth Sensors

Breakup by Distribution Channel:

Online
Offline

Breakup by End Use:

Babies
Adults

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Abena North America Inc., ATZ Global Co. Ltd., CviCloud Corporation (CviLux Co. Ltd.), Essity AB, Interuniversity Microelectronics Centre, Monit Corp., Ontex Group, Sinopulsar, Smardii Inc., Vandrico Solutions Inc., Verily Life Sciences (Alphabet Inc.) and Wonderkin Co.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global smart diaper market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global smart diaper market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the technology?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the end use?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global smart diaper market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Smart Diaper Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Technology
6.1 RFID Tags
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Bluetooth Sensors
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Online
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Offline
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End Use
8.1 Babies
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Adults
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Abena North America Inc.
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 ATZ Global Co. Ltd.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 CviCloud Corporation (CviLux Co. Ltd.)
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Essity AB
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.5 Interuniversity Microelectronics Centre
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.6 Monit Corp.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Ontex Group.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.8 Sinopulsar
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Smardii Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Vandrico Solutions Inc.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 Verily Life Sciences (Alphabet Inc.)
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 Wonderkin Co.
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio

 

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