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液体洗剤の市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Liquid Detergent Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

液体洗剤の世界市場は、2021年に296億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には411億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR5.75%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,499
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108 英語

 

サマリー

液体洗剤の世界市場は、2021年に296億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には411億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR5.75%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

液体洗剤は、デリケートな繊維に付着した汚れや油分を落とすのに最適な液状の洗浄剤です。液体洗剤は、水と可溶化剤と呼ばれる化学物質からなる溶液に乾燥粉末を混ぜ、水と洗剤が均一に混ざるようにすることで作られます。これらの合成界面活性剤は、錯化剤、ゼオライト、漂白剤、酵素などから製造されています。現在、液体洗剤は冷水でも温水でも均一になじむため、消費者の利用が増えている。

特に発展途上地域における可処分所得の増加は、顧客が企業の評判、価格、品質に基づいて製品を購入する傾向があるため、液体洗剤の需要を高めています。さらに、環境の持続可能性に対する懸念の高まりから、メーカーは生分解性成分を使用した環境に優しい洗濯用洗剤に注目しています。このことも液体洗剤の世界市場の成長を促す要因となっています。さらに、さまざまな電子商取引企業が消費者を引きつけるために使用している積極的なマーケティングおよびプロモーション手法が、市場全体の成長をさらに押し上げています。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、液体洗剤の世界市場における各サブセグメントの主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界・地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、最終用途、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。

製品タイプ別内訳

無機液体洗剤
有機液体洗剤

製品タイプにより、市場は無機液体洗剤と有機液体洗剤に区分されます。

最終用途別構成比

家庭用
商業

最終用途に基づき、市場は住宅用と商業用に分類される。

販売チャネル別構成比

スーパーマーケットおよびハイパーマーケット
コンビニエンスストア
デパートメントストア
オンラインストア
その他

流通チャネル別では、スーパーマーケットとハイパーマーケットが最大のシェアを占めている。その他の主要な流通チャネルとしては、コンビニエンスストア、百貨店、オンラインストアなどが挙げられる。

地域別構成比

北アメリカ
ヨーロッパ
アジア太平洋地域
中近東・アフリカ
ラテンアメリカ

地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、中東・アフリカ、中南米に区分しています。

競合の状況。

ヘンケル、プロクター・アンド・ギャンブル、クロロックス・カンパニー、チャーチ・アンド・ドワイト、ユニリーバなどの主要企業による、市場の競争環境についても調査しています。

本レポートは、液体洗剤の世界市場について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供します。市場のマクロ的な概観から、産業実績のミクロ的な詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形で液体洗剤産業に関わる、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の書です。本レポートで回答した主な質問

液体洗剤の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
液体洗剤の世界市場における主要地域はどこか?
液体洗剤の世界市場におけるCOVID-19のインパクトはどのようなものか?
液体洗剤の世界市場で人気のある製品タイプは何ですか?
液体洗剤の世界市場における主な流通経路は?
液体洗剤の世界市場における主要な最終用途分野とは?
液体洗剤の価格動向は?
液体洗剤市場のバリューチェーンにおける様々な段階とは?
液体洗剤の世界市場における主要な推進要因と課題とは?
液体洗剤の世界市場の構造および主要プレイヤーは?
液体洗剤の世界市場における競争の度合いとは?
液体洗剤はどのように製造されているのか?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Liquid Detergent Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Price Analysis
5.4 Impact of COVID-19
5.5 Market Breakup by Product Type
5.6 Market Breakup by End-Use
5.7 Market Breakup by Distribution Channel
5.8 Market Breakup by Region
5.9 Market Forecast
5.10 SWOT Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Strengths
5.10.3 Weaknesses
5.10.4 Opportunities
5.10.5 Threats
5.11 Value Chain Analysis
5.11.1 Overview
5.11.2 Research and Development
5.11.3 Raw Material Procurement
5.11.4 Manufacturing
5.11.5 Marketing
5.11.6 Distribution
5.11.7 End-Use
5.12 Porters Five Forces Analysis
5.12.1 Overview
5.12.2 Bargaining Power of Buyers
5.12.3 Bargaining Power of Suppliers
5.12.4 Degree of Competition
5.12.5 Threat of New Entrants
5.12.6 Threat of Substitutes
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Inorganic Liquid Detergent
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Organic Liquid Detergent
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by End-Use
7.1 Residential
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Commercial
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Convenience Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Departmental Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Online Stores
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Europe
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Asia Pacific
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Middle East and Africa
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Latin America
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Liquid Detergent Manufacturing Process
10.1 Product Overview
10.2 Raw Material Requirements
10.3 Manufacturing Process
10.4 Key Success and Risk Factors
11 Competitive Landscape
11.1 Market Structure
11.2 Key Players
11.3 Profiles of Key Players
11.3.1 Henkel & Company KGaA
11.3.2 Procter & Gamble
11.3.3 The Clorox Company
11.3.4 Church and Dwight Company
11.3.5 Unilever Plc

 

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Summary

The global liquid detergent market reached a value of US$ 29.6 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 41.1 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.75% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Liquid detergent is a cleaning agent in liquid form which is ideal for removing dirt and oils from delicate fabrics. Liquid detergent is made by mixing dry powder in a solution consisting of water and chemicals known as solubilizers which help the water and detergent to blend together evenly. These synthetic surfactants are manufactured from complexation agents, zeolites, bleach, enzymes, etc. Nowadays, liquid detergents are increasingly being used by the consumers as they can be evenly blended in both cold and warm water.

The growing disposable incomes, especially in the developing regions, is escalating the demand for detergent liquid where the customers are inclined to buy products based on a company’s reputation, price and quality. Further, the rising concerns about environmental sustainability has led the manufacturers to focus on eco-friendly laundry detergents made from biodegradable components. This acts as another growth-inducing factor for the global liquid detergent market. Moreover, the aggressive marketing and promotional techniques used by various e-commerce companies to attract the consumers is further boosting the overall market growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global liquid detergent market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, end-use and distribution channel.

Breakup by Product Type

Inorganic Liquid Detergent
Organic Liquid Detergent

Based on the product type, the market has been segmented into inorganic and organic liquid detergents.

Breakup by End-Use

Residential
Commercial

On the basis of end-use, the market has been segregated as residential and commercial.

Breakup by Distribution Channel

Supermarkets and Hypermarkets
Convenience Stores
Departmental Stores
Online Stores
Others

Based on the distribution channel, supermarkets and hypermarkets account for the largest market share. Other major distribution channels include convenience stores, departmental stores, online stores and others.

Breakup by Region

North America
Europe
Asia Pacific
Middle East and Africa
Latin America

Region-wise, the market has been segmented as North America, Europe, Asia Pacific, Middle East and Africa, and Latin America.

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the market has also been examined with some of the key players being Henkel, Procter & Gamble, The Clorox Company, Church & Dwight and Unilever.

This report provides a deep insight into the global liquid detergent market covering all its essential aspects. This ranges from macro overview of the market to micro details of the industry performance, recent trends, key market drivers and challenges, SWOT analysis, Porter’s five forces analysis, value chain analysis, etc. This report is a must-read for entrepreneurs, investors, researchers, consultants, business strategists, and all those who have any kind of stake or are planning to foray into the liquid detergent industry in any manner. Key Questions Answered in This Report:

How has the global liquid detergent market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regions in the global liquid detergent market?
What has been the impact of COVID-19 on the global liquid detergent market?
Which are the popular product types in the global liquid detergent market?
Which are the key distribution channels in the global liquid detergent market?
What are the major end-use sectors in the global liquid detergent market?
What are the price trends of liquid detergents?
What are the various stages in the value chain of the liquid detergent market?
What are the key driving factors and challenges in the global liquid detergent market?
What is the structure of the global liquid detergent market and who are the key players?
What is the degree of competition in the global liquid detergent market?
How are liquid detergents manufactured?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Liquid Detergent Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Price Analysis
5.4 Impact of COVID-19
5.5 Market Breakup by Product Type
5.6 Market Breakup by End-Use
5.7 Market Breakup by Distribution Channel
5.8 Market Breakup by Region
5.9 Market Forecast
5.10 SWOT Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Strengths
5.10.3 Weaknesses
5.10.4 Opportunities
5.10.5 Threats
5.11 Value Chain Analysis
5.11.1 Overview
5.11.2 Research and Development
5.11.3 Raw Material Procurement
5.11.4 Manufacturing
5.11.5 Marketing
5.11.6 Distribution
5.11.7 End-Use
5.12 Porters Five Forces Analysis
5.12.1 Overview
5.12.2 Bargaining Power of Buyers
5.12.3 Bargaining Power of Suppliers
5.12.4 Degree of Competition
5.12.5 Threat of New Entrants
5.12.6 Threat of Substitutes
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Inorganic Liquid Detergent
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Organic Liquid Detergent
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by End-Use
7.1 Residential
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Commercial
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Convenience Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Departmental Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Online Stores
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Europe
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Asia Pacific
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Middle East and Africa
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Latin America
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Liquid Detergent Manufacturing Process
10.1 Product Overview
10.2 Raw Material Requirements
10.3 Manufacturing Process
10.4 Key Success and Risk Factors
11 Competitive Landscape
11.1 Market Structure
11.2 Key Players
11.3 Profiles of Key Players
11.3.1 Henkel & Company KGaA
11.3.2 Procter & Gamble
11.3.3 The Clorox Company
11.3.4 Church and Dwight Company
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