インドの環境に優しい家庭用衛生製品市場、タイプ別(床用クリーナー、洗剤リキッド、食器洗いジェル、トイレクリーナー、ガラス・多面用クリーナー、野菜・果物洗い、その他)、流通チャネル別(一般取引、オンライン、モダントレード)、地域別、競合・予測・機会、2017年度~2027年度India Eco-Friendly Home Hygiene Products Market, By Type (Floor Cleaner, Detergent Liquid, Dishwash Gel, Toilet Cleaner, Glass & Multi-surface Cleaner, Vegetable & Fruit Wash, Others), By Distribution Channel (General Trade, Online, Modern Trade), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, FY2017-FY2027 インドの環境に優しい家庭用衛生用品市場は、2021年に1,293万米ドルと評価され、予測期間である2022年から2027年にはCAGR 32.90%で成長し、2027年には7405万米ドルに達すると予想されています。インドの環境に優... もっと見る
サマリーインドの環境に優しい家庭用衛生用品市場は、2021年に1,293万米ドルと評価され、予測期間である2022年から2027年にはCAGR 32.90%で成長し、2027年には7405万米ドルに達すると予想されています。インドの環境に優しい家庭用衛生用品市場の成長は、安全対策や家庭を清潔に保つことによる健康効果に関する国民の関心の高まりなどの要因を背景に、拡大すると予測されます。ライフスタイルの変化と革新的な製品で溢れる市場が、今後5年間のインドの環境に優しい家庭用衛生製品市場の成長を後押ししています。政府の取り組みや、環境に優しい家庭用衛生用品の製造・販売促進に対する有利な制度、政府・非政府組織による健康キャンペーンが、今後5年間のインドの環境に優しい家庭用衛生用品市場の成長をさらに後押ししています。環境の悪化を最小限に抑え、環境に優しい方法とプロセスで生産されるという製品の環境に対する利点は、今後5年間のインドの環境に優しい家庭用衛生用品市場の成長をさらに立証しています。さらに、有毒化学物質の存在や化学物質の悪臭によって、消費者は家庭用グリーンクリーニング製品にさらなる欲求を抱いており、製品イノベーションの増加、市場関係者が提供するリサイクル可能なパッケージなどが、2027年までの予測期間においてインドの環境に優しい家庭用衛生製品市場の成長を促進する主要因の一部となっています。インドの環境に優しい家庭用衛生用品市場は、タイプ、流通チャネル、地域分布、競争環境に基づいて区分されます。タイプ別に見ると、床用クリーナー、液体洗剤、食器用ジェル、トイレ用クリーナー、ガラス・多面用クリーナー、野菜・果物洗浄剤、その他に細分化されています。液体洗剤は、従来の洗剤よりも環境に優しい製品であるという需要の高まりから、今後5年間は市場で最大の売上シェアを占め、この分野を支配すると予想されます。有機洗浄剤への要求の高まりと洗浄剤の環境に優しい劣化は、さらにこのサブセグメントの成長とインドの環境に優しい家庭用衛生製品市場の成長を予測年数で立証しています。 GlobalBees Brands Pvt.(The Better Home)、Aditya Renewtech LLP(GreenWorx)、Rutu Biosys Private Limited(Biodoc)、Be Better Personal Care Private Limited(Born Good)、GreenPledge Products Pvt.Ltd. (GreenPledge Pvt.(PureCult), Pon Pure Chemical India Private Limited (Vooki), Seventh Generation, Inc., Harvestwild Organic Solutions Private Limited (BubbleNut Wash), Herbal Strategi Homecare Pvt.Ltd, Organica Biotech Pvt.Ltd., Triveni Engineering & Industries Ltd., Inc.(SuperGuard)など、インドの環境に優しい家庭用衛生用品市場の成長をリードするインドプラットフォームの主要な市場プレイヤーです。 本レポートで考慮した年数 歴史的年数:2017年~2020年 基準年:2021年 推定年:2022年 予測年:2023年~2027年 調査の目的 - インドの環境に優しい家庭用衛生用品市場の2017年から2021年までの市場規模を分析・推計すること。 - インドの環境に優しい家庭用衛生用品市場の2022年から2027年までの市場規模および2027年までの成長率を予測・推計すること。 - インドの環境に優しい家庭用衛生用品市場をタイプ、流通経路、地域分布、競争環境に基づいて分類・予測する。 - インドの環境に優しい家庭用衛生製品市場における支配的な地域やセグメントを特定する。 - インドの環境に優しい家庭用衛生製品市場の促進要因と課題を特定する。 - インドの環境に優しい家庭用衛生製品市場における事業拡大、新製品発売、M&Aなどの競争力のある展開を検討する。 - インドの環境に優しい家庭用衛生製品市場で事業展開している主要企業のプロファイルを特定し、分析する。 - インドの環境に優しい家庭用衛生製品市場で市場関係者が採用する主要な持続可能な戦略を特定する。 TechSci Research社は、この調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。最初に、TechSci Researchは全国のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査を実施した。インタビューしながら、回答者には、競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Research は、全国のメーカー、流通チャネル、すべての主要プレイヤーの存在を分析しました。 TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来的な予測を行うボトムアップアプローチを用いて、インドの環境に優しい家庭用衛生製品市場の市場規模を算出しました。TechSci Research社は、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体的市場規模を得るためにこれらの製品タイプや用途の履歴データの分析を通じて外部で検証しました。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。 主な対象読者 - 製造業者、供給業者、販売業者、その他の関係者 - 規制当局や政策立案者などの政府機関 - 環境に優しい家庭用衛生製品に関連する組織、フォーラム、アライアンス - 市場調査会社およびコンサルティング会社 本調査は、メーカー、サプライヤー、パートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、さらに、投資の戦略立案や市場機会の活用を可能にするものである。 レポートの範囲 本レポートでは、インドの環境に優しい家庭用衛生用品市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。 - インドの環境に優しい家庭用衛生用品市場:タイプ別 o 床用クリーナー o 洗剤液体 o 食器洗い用ジェル o トイレクリーナー o ガラス・多面体クリーナー o ベジタブル&フルーツウォッシュ o その他 - インドの環境にやさしい家庭用衛生用品市場:流通チャネル別 o 一般消費者向け o オンライン o モダントレード - インドの環境にやさしい家庭用衛生用品市場:地域別 o 北 o 南部 o 西 o 東 競合他社の状況 企業プロフィール。インドの環境に優しい家庭用衛生製品市場に存在する主要企業の詳細な分析。 利用可能なカスタマイズ。 TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業特有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。 企業情報 - 追加市場プレイヤーの詳細分析とプロファイリング(最大5社まで)。 目次1. Product Overview2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on India Eco-friendly Home Hygiene Products Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customers 5.1. Brand Awareness 5.2. Factors Influencing Purchase Decision 5.3. Sources of Information 6. Consumer Behavior 7. India Eco-friendly Home Hygiene Products Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type (Floor Cleaner, Detergent Liquid, Dishwash Gel, Toilet Cleaner, Glass & Multi-surface Cleaner, Vegetable & Fruit Wash, Others) 7.2.2. By Distribution Channel (General Trade, Online, Modern Trade) 7.2.3. By Region 7.2.4. By Company (2021) 7.2.4.1. Competitor Analysis, By Online Distribution Channel (Top 5 Players) 7.3. Market Map (Type, Region) 8. India Detergent Liquid Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Distribution Channel 8.2.2. By Region 8.3. Pricing Analysis 9. India Floor Cleaner Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Distribution Channel 9.2.2. By Region 9.3. Pricing Analysis 10. India Dishwash Liquid Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Distribution Channel 10.2.2. By Region 10.3. Pricing Analysis 11. India Toilet Cleaner Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Distribution Channel 11.2.2. By Region 11.3. Pricing Analysis 12. India Glass & Multi-Surface Cleaner Market Outlook 12.1. Market Size & Forecast 12.1.1. By Value 12.2. Market Share & Forecast 12.2.1. By Distribution Channel 12.2.2. By Region 12.3. Pricing Analysis 13. India Vegetable & Fruit Wash Market Outlook 13.1. Market Size & Forecast 13.1.1. By Value 13.2. Market Share & Forecast 13.2.1. By Distribution Channel 13.2.2. By Region 13.3. Pricing Analysis 14. Top 5 Bestselling SKUs in Modern Trade, General Trade, Institutional Sales, Online Marketplaces 15. List of SKUs by Top 10 Players 16. Market Dynamics 16.1. Drivers 16.2. Challenges 17. Market Trends and Developments 18. Policy & Regulatory Landscape 19. India Economic Profile 20. Competitive Landscape 20.1. GlobalBees Brands Pvt. Ltd. (The Better Home) 20.2. Aditya Renewtech LLP (GreenWorx) 20.3. Rutu Biosys Private Limited (Biodoc) 20.4. Be Better Personal Care Private Limited (Born Good) 20.5. GreenPledge Products Pvt. Ltd. (PureCult) 20.6. Pon Pure Chemical India Private Limited (Vooki) 20.7. Seventh Generation, Inc. 20.8. Harvestwild Organic Solutions Private Limited (BubbleNut Wash) 20.9. Herbal Strategi Homecare Pvt. Ltd 20.10. Organica Biotech Pvt. Ltd. 20.11. Triveni Engineering & Industries Ltd. (SuperGuard) 21. Strategic Recommendations
SummaryIndia eco-friendly home hygiene products market was valued at USD12.93 million in the year 2021 and is anticipated to grow with CAGR 32.90% in the forecast years, 2022-2027, to reach USD74.05 million by 2027. The India eco-friendly home hygiene products market growth is anticipated to grow on the backbones of factors like increasing concerns among the population regarding safety measures and health benefits of keeping homes clean. Changing lifestyles and markets flooding with innovative products is driving the growth of the India eco-friendly home hygiene products market in the upcoming five years. Government initiatives and favorable schemes toward manufacturing and promotions of eco-friendly home hygiene products and health campaigns run by governmental and non-governmental organizations further support the growth of the India eco-friendly home hygiene products market in the next five years. The advantage of the product toward the environment as causing minimum environment degradation, being produced in environment-friendly methods and processes, is further substantiating the growth of the India eco-friendly home hygiene products market in the future five years. Furthermore, the presence of toxic chemicals, as well as the bad odor in chemicals, which has left consumers desiring more from household green cleaning products, increased product innovation, and recyclable packaging offered by market players, are some of the major factors driving the growth of the India eco-friendly home hygiene products market in the forecast years, until 2027. Table of Contents1. Product Overview2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on India Eco-friendly Home Hygiene Products Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customers 5.1. Brand Awareness 5.2. Factors Influencing Purchase Decision 5.3. Sources of Information 6. Consumer Behavior 7. India Eco-friendly Home Hygiene Products Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type (Floor Cleaner, Detergent Liquid, Dishwash Gel, Toilet Cleaner, Glass & Multi-surface Cleaner, Vegetable & Fruit Wash, Others) 7.2.2. By Distribution Channel (General Trade, Online, Modern Trade) 7.2.3. By Region 7.2.4. By Company (2021) 7.2.4.1. Competitor Analysis, By Online Distribution Channel (Top 5 Players) 7.3. Market Map (Type, Region) 8. India Detergent Liquid Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Distribution Channel 8.2.2. By Region 8.3. Pricing Analysis 9. India Floor Cleaner Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Distribution Channel 9.2.2. By Region 9.3. Pricing Analysis 10. India Dishwash Liquid Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Distribution Channel 10.2.2. By Region 10.3. Pricing Analysis 11. India Toilet Cleaner Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Distribution Channel 11.2.2. By Region 11.3. Pricing Analysis 12. India Glass & Multi-Surface Cleaner Market Outlook 12.1. Market Size & Forecast 12.1.1. By Value 12.2. Market Share & Forecast 12.2.1. By Distribution Channel 12.2.2. By Region 12.3. Pricing Analysis 13. India Vegetable & Fruit Wash Market Outlook 13.1. Market Size & Forecast 13.1.1. By Value 13.2. Market Share & Forecast 13.2.1. By Distribution Channel 13.2.2. By Region 13.3. Pricing Analysis 14. Top 5 Bestselling SKUs in Modern Trade, General Trade, Institutional Sales, Online Marketplaces 15. List of SKUs by Top 10 Players 16. Market Dynamics 16.1. Drivers 16.2. Challenges 17. Market Trends and Developments 18. Policy & Regulatory Landscape 19. India Economic Profile 20. Competitive Landscape 20.1. GlobalBees Brands Pvt. Ltd. (The Better Home) 20.2. Aditya Renewtech LLP (GreenWorx) 20.3. Rutu Biosys Private Limited (Biodoc) 20.4. Be Better Personal Care Private Limited (Born Good) 20.5. GreenPledge Products Pvt. Ltd. (PureCult) 20.6. Pon Pure Chemical India Private Limited (Vooki) 20.7. Seventh Generation, Inc. 20.8. Harvestwild Organic Solutions Private Limited (BubbleNut Wash) 20.9. Herbal Strategi Homecare Pvt. Ltd 20.10. Organica Biotech Pvt. Ltd. 20.11. Triveni Engineering & Industries Ltd. (SuperGuard) 21. Strategic Recommendations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート
TechSci Research 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(detergent)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/08 10:26 154.13 円 166.76 円 202.76 円 |