ドイツのデザイナーアパレルとフットウェア(レディ・トゥ・ウェアDesigner Apparel and Footwear (Ready-To-Wear) in Germany ドイツでは過去数十年間、経済成長と高所得者層の増加とともに、デザイナーズアパレルとフットウェアが大きく成長した。また、観光客の増加に伴い、ブランド側も観光客への対応を重視するようになり、従業員との... もっと見る
サマリードイツでは過去数十年間、経済成長と高所得者層の増加とともに、デザイナーズアパレルとフットウェアが大きく成長した。また、観光客の増加に伴い、ブランド側も観光客への対応を重視するようになり、従業員とのコミュニケーションだけでなく、都市の主要エリアや旅行拠点での商品広告を積極的に行うようになりました。ユーロモニター・インターナショナルのこのレポートは、ドイツのデザイナーアパレルとフットウェア(既製服)市場の全国レベルの規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因や消費者のショッピングパターンの発展とともにデザイナーアパレルおよびフットウェア(既製服)小売業への影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを解説しています。 対象製品デザイナーアパレル(プレタポルテ)、デザイナーフットウェア。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * デザイナーアパレルおよびフットウェア(既製服)市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、40年以上にわたり市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムを発行してきました。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Designer Apparel and Footwear (Ready-To-Wear) in GermanyEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables DESIGNER APPAREL AND FOOTWEAR (READY-TO-WEAR) IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Brands highly dependent on store-based retailing focus on local shoppers Higher concentration amongst the top players E-commerce accelerates its pace of growth PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Designer clothing accessories and hosiery expected to see the strongest growth Unit price rises expected to drive value growth in the forecast years Digitalisation and virtual interaction between brands and consumers CATEGORY DATA Table 1 Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear): % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear): % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic The pandemic necessitates the e-commerce route Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce Luxury goods expected to grow solidly across categories MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDesigner apparel and footwear grew strongly over the last decades in Germany, alongside economic expansion and the increasing proportion of high-income individuals in the country. In addition, as more tourists shopped in the country, brands started to equally ensure that these customers would feel well-treated, therefore ensuring not only that employees would be able to communicate with them, but also in anticipation advertise their products in key areas of cities and in travel hubs. Table of ContentsDesigner Apparel and Footwear (Ready-To-Wear) in GermanyEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables DESIGNER APPAREL AND FOOTWEAR (READY-TO-WEAR) IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Brands highly dependent on store-based retailing focus on local shoppers Higher concentration amongst the top players E-commerce accelerates its pace of growth PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Designer clothing accessories and hosiery expected to see the strongest growth Unit price rises expected to drive value growth in the forecast years Digitalisation and virtual interaction between brands and consumers CATEGORY DATA Table 1 Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear): % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear): % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic The pandemic necessitates the e-commerce route Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce Luxury goods expected to grow solidly across categories MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
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