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ドイツのデザイナーアパレルとフットウェア(レディ・トゥ・ウェア


Designer Apparel and Footwear (Ready-To-Wear) in Germany

ドイツでは過去数十年間、経済成長と高所得者層の増加とともに、デザイナーズアパレルとフットウェアが大きく成長した。また、観光客の増加に伴い、ブランド側も観光客への対応を重視するようになり、従業員との... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月28日 US$990
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21 英語

 

サマリー

ドイツでは過去数十年間、経済成長と高所得者層の増加とともに、デザイナーズアパレルとフットウェアが大きく成長した。また、観光客の増加に伴い、ブランド側も観光客への対応を重視するようになり、従業員とのコミュニケーションだけでなく、都市の主要エリアや旅行拠点での商品広告を積極的に行うようになりました。

ユーロモニター・インターナショナルのこのレポートは、ドイツのデザイナーアパレルとフットウェア(既製服)市場の全国レベルの規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因や消費者のショッピングパターンの発展とともにデザイナーアパレルおよびフットウェア(既製服)小売業への影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを解説しています。

対象製品デザイナーアパレル(プレタポルテ)、デザイナーフットウェア。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* デザイナーアパレルおよびフットウェア(既製服)市場の詳細を把握することができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、40年以上にわたり市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムを発行してきました。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Designer Apparel and Footwear (Ready-To-Wear) in Germany
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

DESIGNER APPAREL AND FOOTWEAR (READY-TO-WEAR) IN GERMANY
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Brands highly dependent on store-based retailing focus on local shoppers
Higher concentration amongst the top players
E-commerce accelerates its pace of growth
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Designer clothing accessories and hosiery expected to see the strongest growth
Unit price rises expected to drive value growth in the forecast years
Digitalisation and virtual interaction between brands and consumers
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear): % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear): % Value 2017-2020
Table 5 Distribution of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN GERMANY
EXECUTIVE SUMMARY
Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic
The pandemic necessitates the e-commerce route
Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars
Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce
Luxury goods expected to grow solidly across categories
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Designer apparel and footwear grew strongly over the last decades in Germany, alongside economic expansion and the increasing proportion of high-income individuals in the country. In addition, as more tourists shopped in the country, brands started to equally ensure that these customers would feel well-treated, therefore ensuring not only that employees would be able to communicate with them, but also in anticipation advertise their products in key areas of cities and in travel hubs.

Euromonitor International's Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) in Germany report offers a comprehensive guide to the size and shape of the Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) market at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market and their effects on Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) retailing along with the development of consumers’ shopping patterns. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change

Product coverage: Designer Apparel (Ready-to-Wear), Designer Footwear.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Designer Apparel and Footwear (Ready-To-Wear) in Germany
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

DESIGNER APPAREL AND FOOTWEAR (READY-TO-WEAR) IN GERMANY
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Brands highly dependent on store-based retailing focus on local shoppers
Higher concentration amongst the top players
E-commerce accelerates its pace of growth
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Designer clothing accessories and hosiery expected to see the strongest growth
Unit price rises expected to drive value growth in the forecast years
Digitalisation and virtual interaction between brands and consumers
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear): % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear): % Value 2017-2020
Table 5 Distribution of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear) by Category: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN GERMANY
EXECUTIVE SUMMARY
Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic
The pandemic necessitates the e-commerce route
Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars
Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce
Luxury goods expected to grow solidly across categories
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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