南アフリカのフットウェアFootwear in South Africa 他国と同様に、南アフリカでも2021年にCOVID-19の新型が出現し、感染の波が発生し、現地の経済成長にさらなる影響を及ぼしました。さらなる波が押し寄せた結果、政府は新たな感染を減らす目的で、社会的距離を置... もっと見る
サマリー他国と同様に、南アフリカでも2021年にCOVID-19の新型が出現し、感染の波が発生し、現地の経済成長にさらなる影響を及ぼしました。さらなる波が押し寄せた結果、政府は新たな感染を減らす目的で、社会的距離を置くという形での制限を導入し、店舗への入店を制限し続けました。その結果、2021年も個人消費や移動が制限され、靴の販売に影響を及ぼした。それに比べ、...Euromonitor Internationalの南アフリカのフットウェアレポートは、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データと流通形態別の分析を提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える重要な要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品子供用フットウェア、男性用フットウェア、女性用フットウェア。 データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * フットウェア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Footwear in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Further declining demand for footwear in 2021 Unbranded footwear popular with cash-restrained consumers Illegal imports remain a threat to local production PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Opportunities for e-commerce growth within footwear Consumers opt for value brands in a struggling economy New product innovations to drive demand CATEGORY DATA Table 1 Sales of Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Footwear: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Footwear: % Value 2018-2021 Table 7 Distribution of Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 8 Forecast Sales of Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 15 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 17 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 19 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySimilar to other countries, South Africa experienced the emergence of new COVID-19 variants and waves of infections in 2021, which had a further impact on local economic growth. As a result of further waves, the government continued to introduce restrictions in the form of social distancing, and limited entry to stores with the aim of reducing new infections. Consequently, consumer spending and mobility remained limited in 2021 and this continued to have an impact on footwear sales. In compariso... Table of ContentsFootwear in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Further declining demand for footwear in 2021 Unbranded footwear popular with cash-restrained consumers Illegal imports remain a threat to local production PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Opportunities for e-commerce growth within footwear Consumers opt for value brands in a struggling economy New product innovations to drive demand CATEGORY DATA Table 1 Sales of Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Sales of Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Footwear: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Footwear: % Value 2018-2021 Table 7 Distribution of Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 8 Forecast Sales of Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 APPAREL AND FOOTWEAR IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Apparel and footwear in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for apparel and footwear? MARKET DATA Table 12 Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2016-2021 Table 13 Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2016-2021 Table 14 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 15 Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 NBO Company Shares of Apparel and Footwear: % Value 2017-2021 Table 17 LBN Brand Shares of Apparel and Footwear: % Value 2018-2021 Table 18 Distribution of Apparel and Footwear by Format: % Value 2016-2021 Table 19 Distribution of Apparel and Footwear by Format and Category: % Value 2021 Table 20 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Volume 2021-2026 Table 21 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: Value 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Apparel and Footwear by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の非耐久財分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(footwear)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|