メキシコのコンタクトレンズとソリューションContact Lenses and Solutions in Mexico メキシコではコンタクトレンズの普及率は非常に低く、ほとんどの人が眼鏡を使用している。その主な理由のひとつは、コンタクトレンズを使用するために必要なフィッティングや検査を行う訓練を受けたスタッフが眼... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーメキシコではコンタクトレンズの普及率は非常に低く、ほとんどの人が眼鏡を使用している。その主な理由のひとつは、コンタクトレンズを使用するために必要なフィッティングや検査を行う訓練を受けたスタッフが眼鏡店にいないことである。また、訓練されたスタッフの安心感がなければ、コンタクトレンズを目に入れることに恐怖を感じることも多い。ユーロモニターインターナショナルの調査レポート「メキシコのコンタクトレンズとソリューション」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(2019-2023年)を提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品コンタクトレンズソリューション、コンタクトレンズ データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * コンタクトレンズおよびソリューション市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Contact Lenses and Solutions in MexicoEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables CONTACT LENSES AND SOLUTIONS IN MEXICO KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Low penetration for contact lenses in Mexico due to lack of trained sales staff High usage of coloured contact lenses Alcon Laboratorios and Johnson & Johnson remain the category leaders despite losing share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Retail e-commerce set to continue developing thanks to convenience and value on offer Trained personnel seen to be key to the growth of contact lenses Contact lenses set for solid growth backed by an increased focus on eye health and new innovations CATEGORY DATA Table 1 Sales of Contact Lenses by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Contact Lenses by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Contact Lenses by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Contact Lenses by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Contact Lens Solutions: Value 2019-2024 Table 6 Sales of Contact Lens Solutions: % Value Growth 2019-2024 Table 7 Sales of Contact Lenses by Type: % Value 2019-2024 Table 8 Sales of Daily Disposable Lenses (DD) by Material: % Value 2019-2024 Table 9 Sales of Daily Disposable Lenses (DD) by Condition: % Value 2019-2024 Table 10 Sales of Frequent Replacement Lenses (FRP) by Material: % Value 2019-2024 Table 11 Sales of Frequent Replacement Lenses (FRP) by Condition: % Value 2019-2024 Table 12 NBO Company Shares of Contact Lenses: % Value 2019-2023 Table 13 LBN Brand Shares of Contact Lenses: % Value 2020-2023 Table 14 Distribution of Contact Lenses by Format: % Value 2019-2024 Table 15 Distribution of Contact Lens Solutions by Format: % Value 2019-2024 Table 16 Forecast Sales of Contact Lenses by Category: Volume 2024-2029 Table 17 Forecast Sales of Contact Lenses by Category: Value 2024-2029 Table 18 Forecast Sales of Contact Lenses by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 19 Forecast Sales of Contact Lenses by Category: % Value Growth 2024-2029 Table 20 Forecast Sales of Contact Lens Solutions: Value 2024-2029 Table 21 Forecast Sales of Contact Lens Solutions: % Value Growth 2024-2029 EYEWEAR IN MEXICO EXECUTIVE SUMMARY Eyewear in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for eyewear? MARKET DATA Table 22 Sales of Eyewear by Category: Volume 2019-2024 Table 23 Sales of Eyewear by Category: Value 2019-2024 Table 24 Sales of Eyewear by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 25 Sales of Eyewear by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 26 NBO Company Shares of Eyewear: % Value 2019-2023 Table 27 LBN Brand Shares of Eyewear: % Value 2020-2023 Table 28 Distribution of Eyewear by Format: % Value 2019-2024 Table 29 Forecast Sales of Eyewear by Category: Volume 2024-2029 Table 30 Forecast Sales of Eyewear by Category: Value 2024-2029 Table 31 Forecast Sales of Eyewear by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 32 Forecast Sales of Eyewear by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryContact lenses in Mexico have very low penetration among people with eyesight problems, with most people instead wearing spectacles. One of the main reasons is the lack of trained personnel at optical goods stores to carry out the fitting and checkups required for the use of these products. This also presents certain barriers and fears among users who without the reassurance of a trained member of staff are often fearful of putting contact lenses in their eyes. Table of ContentsContact Lenses and Solutions in MexicoEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables CONTACT LENSES AND SOLUTIONS IN MEXICO KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Low penetration for contact lenses in Mexico due to lack of trained sales staff High usage of coloured contact lenses Alcon Laboratorios and Johnson & Johnson remain the category leaders despite losing share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Retail e-commerce set to continue developing thanks to convenience and value on offer Trained personnel seen to be key to the growth of contact lenses Contact lenses set for solid growth backed by an increased focus on eye health and new innovations CATEGORY DATA Table 1 Sales of Contact Lenses by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Contact Lenses by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Contact Lenses by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Contact Lenses by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Contact Lens Solutions: Value 2019-2024 Table 6 Sales of Contact Lens Solutions: % Value Growth 2019-2024 Table 7 Sales of Contact Lenses by Type: % Value 2019-2024 Table 8 Sales of Daily Disposable Lenses (DD) by Material: % Value 2019-2024 Table 9 Sales of Daily Disposable Lenses (DD) by Condition: % Value 2019-2024 Table 10 Sales of Frequent Replacement Lenses (FRP) by Material: % Value 2019-2024 Table 11 Sales of Frequent Replacement Lenses (FRP) by Condition: % Value 2019-2024 Table 12 NBO Company Shares of Contact Lenses: % Value 2019-2023 Table 13 LBN Brand Shares of Contact Lenses: % Value 2020-2023 Table 14 Distribution of Contact Lenses by Format: % Value 2019-2024 Table 15 Distribution of Contact Lens Solutions by Format: % Value 2019-2024 Table 16 Forecast Sales of Contact Lenses by Category: Volume 2024-2029 Table 17 Forecast Sales of Contact Lenses by Category: Value 2024-2029 Table 18 Forecast Sales of Contact Lenses by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 19 Forecast Sales of Contact Lenses by Category: % Value Growth 2024-2029 Table 20 Forecast Sales of Contact Lens Solutions: Value 2024-2029 Table 21 Forecast Sales of Contact Lens Solutions: % Value Growth 2024-2029 EYEWEAR IN MEXICO EXECUTIVE SUMMARY Eyewear in 2024: The big picture 2024 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for eyewear? MARKET DATA Table 22 Sales of Eyewear by Category: Volume 2019-2024 Table 23 Sales of Eyewear by Category: Value 2019-2024 Table 24 Sales of Eyewear by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 25 Sales of Eyewear by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 26 NBO Company Shares of Eyewear: % Value 2019-2023 Table 27 LBN Brand Shares of Eyewear: % Value 2020-2023 Table 28 Distribution of Eyewear by Format: % Value 2019-2024 Table 29 Forecast Sales of Eyewear by Category: Volume 2024-2029 Table 30 Forecast Sales of Eyewear by Category: Value 2024-2029 Table 31 Forecast Sales of Eyewear by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 32 Forecast Sales of Eyewear by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
Euromonitor International社のアイウェア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(contact lenses)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|