マレーシアのコンタクトレンズとソリューションContact Lenses and Solutions in Malaysia マレーシアの消費者は、経済的な理由から1日使い捨てレンズよりも頻繁に交換するレンズを好む傾向にある。パンデミック後の非常に高いインフレ率に見舞われ、消費者は生活費の大幅な上昇に直面している。このよう... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーマレーシアの消費者は、経済的な理由から1日使い捨てレンズよりも頻繁に交換するレンズを好む傾向にある。パンデミック後の非常に高いインフレ率に見舞われ、消費者は生活費の大幅な上昇に直面している。このような環境下、消費者は支出にかなり慎重になり、食料品などの必需品に購買力を集中させている。消費者が節約するために、コンタクトレンズに目を向ける人もいる。この調査レポートはマレーシアのコンタクトレンズとソリューションを分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データ(2018年~2022年)を提供しており、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品コンタクトレンズソリューション、コンタクトレンズ データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * コンタクトレンズおよびソリューション市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Contact Lenses and Solutions in MalaysiaEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables CONTACT LENSES AND SOLUTIONS IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Frequent replacement lenses identified as stronger performer in contact lenses Brands using promotional activity and rewards with loyalty programmes to stimulate sales New product launches in contact lenses adapting offer to the changing lifestyles of consumers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Market expected to continue to see the penetration of a larger number of colour cosmetic lenses Stronger degree of personalisation as consumers look for value-added benefits Changes in government regulations pushing more retailers to provide online sales services CATEGORY DATA Table 1 Sales of Contact Lenses by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Contact Lenses by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Contact Lenses by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Contact Lenses by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Contact Lens Solutions: Value 2018-2023 Table 6 Sales of Contact Lens Solutions: % Value Growth 2018-2023 Table 7 Sales of Contact Lenses by Type: % Value 2018-2023 Table 8 Sales of Daily Disposable Lenses (DD) by Material: % Value 2018-2023 Table 9 Sales of Daily Disposable Lenses (DD) by Condition: % Value 2018-2023 Table 10 Sales of Frequent Replacement Lenses (FRP) by Material: % Value 2018-2023 Table 11 Sales of Frequent Replacement Lenses (FRP) by Condition: % Value 2018-2023 Table 12 NBO Company Shares of Contact Lenses: % Value 2018-2022 Table 13 LBN Brand Shares of Contact Lenses: % Value 2019-2022 Table 14 Distribution of Contact Lenses by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Contact Lens Solutions by Format: % Value 2018-2023 Table 16 Forecast Sales of Contact Lenses by Category: Volume 2023-2028 Table 17 Forecast Sales of Contact Lenses by Category: Value 2023-2028 Table 18 Forecast Sales of Contact Lenses by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 19 Forecast Sales of Contact Lenses by Category: % Value Growth 2023-2028 Table 20 Forecast Sales of Contact Lens Solutions: Value 2023-2028 Table 21 Forecast Sales of Contact Lens Solutions: % Value Growth 2023-2028 EYEWEAR IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Eyewear in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for eyewear? MARKET DATA Table 22 Sales of Eyewear by Category: Volume 2018-2023 Table 23 Sales of Eyewear by Category: Value 2018-2023 Table 24 Sales of Eyewear by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 25 Sales of Eyewear by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 26 NBO Company Shares of Eyewear: % Value 2018-2022 Table 27 LBN Brand Shares of Eyewear: % Value 2019-2022 Table 28 Distribution of Eyewear by Format: % Value 2018-2023 Table 29 Forecast Sales of Eyewear by Category: Volume 2023-2028 Table 30 Forecast Sales of Eyewear by Category: Value 2023-2028 Table 31 Forecast Sales of Eyewear by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 32 Forecast Sales of Eyewear by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryConsumers in Malaysia are tending to favour frequent replacement lenses over daily disposable lenses for economic reasons. Having been hit by the very high rates of post-pandemic inflation, consumers are facing significant rises in the cost of living. In this environment, they are being significantly more cautious in their spending and focusing their reduced purchasing power on essential products, such as groceries. As consumers have looked to economise, some have turned to contact lenses that d... Table of ContentsContact Lenses and Solutions in MalaysiaEuromonitor International June 2023 List Of Contents And Tables CONTACT LENSES AND SOLUTIONS IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Frequent replacement lenses identified as stronger performer in contact lenses Brands using promotional activity and rewards with loyalty programmes to stimulate sales New product launches in contact lenses adapting offer to the changing lifestyles of consumers PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Market expected to continue to see the penetration of a larger number of colour cosmetic lenses Stronger degree of personalisation as consumers look for value-added benefits Changes in government regulations pushing more retailers to provide online sales services CATEGORY DATA Table 1 Sales of Contact Lenses by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Contact Lenses by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Contact Lenses by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Contact Lenses by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Contact Lens Solutions: Value 2018-2023 Table 6 Sales of Contact Lens Solutions: % Value Growth 2018-2023 Table 7 Sales of Contact Lenses by Type: % Value 2018-2023 Table 8 Sales of Daily Disposable Lenses (DD) by Material: % Value 2018-2023 Table 9 Sales of Daily Disposable Lenses (DD) by Condition: % Value 2018-2023 Table 10 Sales of Frequent Replacement Lenses (FRP) by Material: % Value 2018-2023 Table 11 Sales of Frequent Replacement Lenses (FRP) by Condition: % Value 2018-2023 Table 12 NBO Company Shares of Contact Lenses: % Value 2018-2022 Table 13 LBN Brand Shares of Contact Lenses: % Value 2019-2022 Table 14 Distribution of Contact Lenses by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Contact Lens Solutions by Format: % Value 2018-2023 Table 16 Forecast Sales of Contact Lenses by Category: Volume 2023-2028 Table 17 Forecast Sales of Contact Lenses by Category: Value 2023-2028 Table 18 Forecast Sales of Contact Lenses by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 19 Forecast Sales of Contact Lenses by Category: % Value Growth 2023-2028 Table 20 Forecast Sales of Contact Lens Solutions: Value 2023-2028 Table 21 Forecast Sales of Contact Lens Solutions: % Value Growth 2023-2028 EYEWEAR IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Eyewear in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for eyewear? MARKET DATA Table 22 Sales of Eyewear by Category: Volume 2018-2023 Table 23 Sales of Eyewear by Category: Value 2018-2023 Table 24 Sales of Eyewear by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 25 Sales of Eyewear by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 26 NBO Company Shares of Eyewear: % Value 2018-2022 Table 27 LBN Brand Shares of Eyewear: % Value 2019-2022 Table 28 Distribution of Eyewear by Format: % Value 2018-2023 Table 29 Forecast Sales of Eyewear by Category: Volume 2023-2028 Table 30 Forecast Sales of Eyewear by Category: Value 2023-2028 Table 31 Forecast Sales of Eyewear by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 32 Forecast Sales of Eyewear by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
Euromonitor International社のアイウェア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(contact lenses)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|