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マンゴー加工品の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品タイプ別(一次加工(乾燥/脱水マンゴー)、二次加工)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別、セグメント別予測、2024年~2030年


Processed Mango Products Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product Type (Primary (Dried/Dehydrated Mangoes), Secondary), By Distribution Channel (Online, Offline), By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

マンゴー加工品市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のマンゴー加工品市場規模は2030年までに323億3,000万米ドルに達し、2024年から2030年までの年平均成長率は6.9%で推移... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年8月26日 US$3,950
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80 英語

 

サマリー

マンゴー加工品市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のマンゴー加工品市場規模は2030年までに323億3,000万米ドルに達し、2024年から2030年までの年平均成長率は6.9%で推移すると予測されている。フルーツをベースとした食品や飲料への需要の増加が主な成長要因になると予測されている。

マンゴーの二次加工製品は、ジュースの需要増加により、2023年に最大の市場シェアを占めた。マンゴーはインドで最も消費され、栽培されている果物の一つである。マンゴー風味に対する消費者の嗜好を活用し、製品提供を増やすため、Coco-Cola社は2017年12月にマンゴー風味の新しいプレミアムジュースMaaza Goldを発売した。各地域での同様の製品発売が需要を牽引すると予想される。

一方、一次加工品セグメントは、マンゴー果肉の輸出と消費の増加により、大きな成長が見込まれる。果肉と濃縮物は、炭酸飲料、ジュース、菓子、ジャム、マーマレードなどの製造に使用される。様々な食品や飲料への果肉の用途の増加は、このセグメントの成長をさらに促進すると予想される。

オンライン流通チャネル分野は、電子商取引とデジタルマーケティングの成長により、予測期間中に最も速いCAGRを記録すると予想される。ウォルマート(Walmart)、コストコ(Costco)、ビッグバスケット(BigBasket)などのオンライン食料品サイトの導入は、オンライン流通による食品・飲料市場全体を牽引すると予想される。これは予測期間中、マンゴー加工品のオンライン販売にプラスの影響を与えると予想される。主要メーカーは独自のウェブサイトを立ち上げ、効率的なロジスティクスと顧客サービスに投資してオンライン販売を拡大し、市場リーチを拡大している。

アジア太平洋地域が2023年に最大の市場シェアを占めたのは、インドや中国のような国に主要企業が存在し、マンゴーの世界的生産が集中しているためである。さらに、この地域の生産は、日本のような国々からの需要の高まりにより増加すると予想される。一方、北米は、マンゴー風味の食品や飲料の需要が高く、有機マンゴーの需要も増加していることから、予測期間中に最も速いCAGRを記録すると予想される。米国はマンゴーおよびマンゴーベースの製品の主要輸入国のひとつである。

2019年3月、Amulはマンゴー、オレンジ、リンゴ、ライチの4種類の「Amul Tru」を発売し、フルーツジュース市場に参入した。このパッケージ入り果実飲料は、世界市場でFrootiやMazaaなどに対抗するためのAmulの戦略である。2018年4月、Bisleriはマンゴーベースの炭酸飲料「Bisleri Fonzo」を発売し、製品ラインナップを増やし、マンゴーベースの飲料を好む消費者にサービスを提供している。

マンゴー加工品市場レポートハイライト

- 一次加工品セグメントは、菓子、スムージー、飲料における果肉需要の増加に起因し、CAGR 7.4%で上昇する見込み

- 流通チャネルは主にオンラインとオフラインに分類される。オフライン・セグメントは2023年の世界市場シェアが87.4%で、最も支配的なセグメントである。

- ヨーロッパのマンゴー加工品市場は、2023年に14.1%の世界シェアを占めた。市場成長に影響を与える主な要因としては、飲料分野でのマンゴーを使ったアイテムの増加が挙げられる。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.調査方法
1.3.1.情報収集
1.3.2.情報またはデータの分析
1.3.3.市場形成とデータの可視化
1.3.4.データの検証・公開
1.4.調査範囲と前提条件
1.4.1.データソース一覧
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場の展望
2.2.セグメントの展望
2.3.競合他社の洞察
第3章 加工マンゴー加工マンゴー市場の変数、動向、範囲
3.1.市場紹介/ライン展望
3.2.市場規模および成長見通し(百万米ドル)
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.4.加工マンゴー市場分析ツール
3.4.1.ポーター分析
3.4.1.1.サプライヤーの交渉力
3.4.1.2.買い手の交渉力
3.4.1.3.代替の脅威
3.4.1.4.新規参入による脅威
3.4.1.5.競争上のライバル
3.4.2.PESTEL分析
3.4.2.1.政治情勢
3.4.2.2.経済・社会情勢
3.4.2.3.技術的ランドスケープ
3.4.2.4.環境的ランドスケープ
3.4.2.5.法的景観
第4章.マンゴー加工品市場製品の推定と動向分析
4.1.セグメントダッシュボード
4.2.マンゴー加工品市場製品動向分析、2024年および2030年(百万米ドル)
4.3.主要製品
4.3.1.一次市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
4.3.1.1.乾燥/脱水市場の収益予測および予測、2018~2030年(USD Million)
4.3.1.2.ピューレ、パルプ、濃縮物市場の2018年~2030年の収益予測と予測(USD Million)
4.3.1.3.IQF、スライス&ダイス市場の2018~2030年の収益予測と予測(USD Million)
4.4.二次加工
4.4.1.二次市場の収益予測と予測、2018~2030年(USD Million)
4.4.1.1.フルーツバー&キャンディ市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
4.4.1.2.ジュース市場の売上高推定と予測、2018年〜2030年(USD Million)
4.4.1.3.ピクルス市場の収益予測と予測、2018年~2030年(USD Million)
4.4.1.4.その他市場の収益予測と予測、2018年~2030年(USD Million)
第5章 マンゴー加工品市場マンゴー加工品市場流通チャネルの推定と動向分析
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.マンゴー加工品市場流通チャネルの動き分析、2024年および2030年(百万米ドル)
5.3.オンライン
5.3.1.オンライン市場の収益推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
5.4.オフライン
5.4.1.オフライン市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
第6章.マンゴー加工品市場地域別推定と動向分析
6.1.マンゴー加工品市場シェア(地域別):2024年・2030年(百万米ドル
6.2.北米
6.2.1.北米のマンゴー加工品市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.2.2.米国
6.2.2.1.米国のマンゴー加工品市場の売上高推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.2.3.カナダ
6.2.3.1.カナダのマンゴー加工品市場の売上高推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.2.4.メキシコ
6.2.4.1.メキシコのマンゴー加工品市場の売上高推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.3.欧州
6.3.1.欧州のマンゴー加工品市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.3.2.英国
6.3.2.1.イギリスのマンゴー加工品市場の売上高推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.3.3.ドイツ
6.3.3.1.ドイツのマンゴー加工品市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.3.4.フランス
6.3.4.1.フランスのマンゴー加工品市場の売上高推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.3.5.スペイン
6.3.5.1.スペインのマンゴー加工品市場の売上高推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.3.6.イタリア
6.3.6.1.イタリアのマンゴー加工品市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.3.7.デンマーク
6.3.7.1.デンマークのマンゴー加工品市場収益の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.3.8.ノルウェー
6.3.8.1.ノルウェーのマンゴー加工品市場収益の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.3.9.スウェーデン
6.3.9.1.スウェーデンのマンゴー加工品市場:2018年~2030年の収益予測(USD Million)
6.3.10.ロシア
6.3.10.1.ロシアのマンゴー加工品市場収益の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.4.アジア太平洋地域
6.4.1.アジア太平洋地域のマンゴー加工品市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.4.2.中国
6.4.2.1.中国のマンゴー加工品市場の売上高推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.4.3.日本
6.4.3.1.日本のマンゴー加工品市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.4.4.インド
6.4.4.1.インドのマンゴー加工品市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.4.5.韓国
6.4.5.1.韓国のマンゴー加工品市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.4.6.オーストラリア
6.4.6.1.オーストラリア:マンゴー加工品市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.4.7.タイ
6.4.7.1.タイのマンゴー加工品市場の売上高推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.5.ラテンアメリカ
6.5.1.中南米のマンゴー加工品市場の売上高推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.5.2.ブラジル
6.5.2.1.ブラジルのマンゴー加工品市場の売上高推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.5.3.アルゼンチン
6.5.3.1.アルゼンチンのマンゴー加工品市場収益の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.6.中東・アフリカ
6.6.1.中東・アフリカのマンゴー加工品市場の売上高推定と予測、2017年~2030年(USD Million)
6.6.2.サウジアラビア
6.6.2.1.サウジアラビアのマンゴー加工品市場収益予測および予測、2018年~2030年 (USD百万ドル)
6.6.3.アラブ首長国連邦
6.6.3.1.UAEのマンゴー加工品市場収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
6.6.3.2.クウェート
6.6.4.クウェート
6.6.4.1.クウェートのマンゴー加工品市場収入予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
6.6.5.南アフリカ
6.6.5.1.南アフリカのマンゴー加工品市場収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
第7章 競争環境競争環境
7.1.主要市場参入企業の最新動向と影響分析
7.2.企業の分類
7.3.企業ヒートマップ分析
7.4.企業プロフィール
7.4.1.Jain Irrigation Systems Ltd.
7.4.1.1.参加企業の概要
7.4.1.2.財務実績
7.4.1.3.製品ベンチマーク
7.4.1.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
7.4.2.カプリコーン食品インド社
7.4.2.1.参加企業の概要
7.4.2.2.業績
7.4.2.3.製品ベンチマーク
7.4.2.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
7.4.3.すべての権利の留保
7.4.3.1.参加者の概要
7.4.3.2.財務実績
7.4.3.3.製品ベンチマーク
7.4.3.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
7.4.4 アグラナ・ベテリグングス - AG
7.4.4.1 参加企業の概要
7.4.4.2 財務パフォーマンス
7.4.4.3 製品ベンチマーク
7.4.4.4 最近の動向/戦略的イニシアティブ
7.4.5 FPDフーズ・インターナショナル・インク
7.4.5.1 参入企業の概要
7.4.5.2 業績
7.4.5.3 製品ベンチマーク
7.4.5.4 最近の動向/戦略的取り組み
7.4.6 ABCフルーツ
7.4.6.1 参入企業の概要
7.4.6.2 業績
7.4.6.3 製品のベンチマーキング
7.4.6.4 最近の展開/戦略的イニシアティブ
7.4.7 フーズ&イン
7.4.7.1 参入企業の概要
7.4.7.2 業績
7.4.7.3 製品ベンチマーク
7.4.7.4 最近の展開/戦略的イニシアティブ
7.4.8 デルモンテ・フーズ・インク
7.4.8.1 参入企業の概要
7.4.8.2 業績
7.4.8.3 製品ベンチマーク
7.4.8.4 最近の動向/戦略的取り組み
7.4.9.ケベンター
7.4.9.1 参加企業の概要
7.4.9.2 業績
7.4.9.3 製品ベンチマーク
7.4.9.4 最近の動向/戦略的イニシアティブ
7.4.10.アランシーズンズ・プライベート・リミテッド
7.4.10.1 参加企業の概要
7.4.10.2 業績
7.4.10.3 製品ベンチマーク
7.4.10.4 最近の動向/戦略的イニシアティブ

 

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Summary

Processed Mango Products Market Growth & Trends

The global processed mango products market size is expected to reach USD 32.33 billion by 2030, registering to grow at a CAGR of 6.9% from 2024 to 2030 according to a new report by Grand View Research, Inc. Increasing demand for fruit-based food and beverages is anticipated to the primary growth driver.

Secondary processed mango products occupied the largest market share in 2023 owing to increasing demand for the juices. Mango is one of the most consumed and cultivated fruits in India. To leverage the consumer preference for mango flavor and increase product offering, Coco-Cola launched a new mango-flavored premium juice - Maaza Gold in December 2017. Similar product launches in different regions are expected to drive the demand.

Primary processed product segment, on the other hand, is anticipated to witness significant growth owing to increasing export and consumption of mango pulp. The pulp and concentrates are used to make carbonated beverages, juices, confectioneries, jams, and marmalades among others. Increasing application of the pulp in various food and beverages is expected to further propel the segment growth.

Online distribution channel segment is anticipated to register the fastest CAGR over the forecast period, due to growth of e-commerce and digital marketing. Introduction of online grocery websites like Walmart, Costco, and BigBasket among others is expected to drive the overall food and beverage market via online distribution. This is expected to positively influence online sales of processed mango products over the forecast period. Key manufacturers are launching their own websites and are investing in efficient logistics and customer services to increase online sales and to improve their market reach.

Asia Pacific held the largest market share in 2023 due to the presence of the major players as well as concentration of global production of the fruit in countries like India and China. Moreover, the regional production is expected to increase due to rising demand from the countries like Japan. North America, on the other hand, is expected to register the fastest CAGR during the forecast period, attributed to high demand for mango flavored food and beverages coupled with rise in demand for organic mangoes. U.S. is one of the major importers of mangoes and mango-based products.

In March 2019, Amul entered the fruit juice market by launching ‘Amul Tru’ in mango, orange, apple, and lychee variants. This packaged fruit drink is Amul’s strategy to compete with Frooti, Mazaa and other drinks in the global market. In April 2018, Bisleri launched Bisleri Fonzo, a mango-based carbonated beverage to increase its product offering and serve the consumers who prefer mango-based beverages.

Processed Mango Products Market Report Highlights

• Primary processed product segment is expected to ascend at a CAGR of 7.4%, attributed to the rise in demand for the pulp in confectioneries, smoothies, and beverages

• The distribution channel segment has been mainly categorized into online and offline segment. The offline segment has been the most dominant segment with a global market share of 87.4% in 2023.

• The Europe processed mango products market accounted for the global share of 14.1% in 2023. The major factor influencing the market growth includes the rise in items made from mangoes in the beverage sector.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation and Scope
1.2. Market Definitions
1.3. Research Methodology
1.3.1. Information Procurement
1.3.2. Information or Data Analysis
1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
1.3.4. Data Validation & Publishing
1.4. Research Scope and Assumptions
1.4.1. List of Data Sources
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Outlook
2.3. Competitive Insights
Chapter 3. Processed mango Market Variables, Trends, & Scope
3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Drivers Analysis
3.3.2. Market Restraints Analysis
3.4. Processed Mango Market Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Analysis
3.4.1.1. Bargaining power of the suppliers
3.4.1.2. Bargaining power of the buyers
3.4.1.3. Threats of substitution
3.4.1.4. Threats from new entrants
3.4.1.5. Competitive rivalry
3.4.2. PESTEL Analysis
3.4.2.1. Political landscape
3.4.2.2. Economic and Social landscape
3.4.2.3. Technological landscape
3.4.2.4. Environmental landscape
3.4.2.5. Legal landscape
Chapter 4. Processed Mango Products Market: Product Estimates & Trend Analysis
4.1. Segment Dashboard
4.2. Processed Mango Products Market: Product Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
4.3. Primary
4.3.1. Primary Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.1.1. Dried/Dehydrated Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.1.2. Puree, Pulp & Concentrate Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.1.3. IQF, Slices & Dices Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4. Secondary
4.4.1. Secondary Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4.1.1. Fruit Bars & Candies Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4.1.2. Juice Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4.1.3. Pickles Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4.1.4. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 5. Processed Mango Products Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
5.1. Segment Dashboard
5.2. Processed Mango Products Market: Distribution Channel Movement Analysis, 2024 & 2030 (USD Million)
5.3. Online
5.3.1. Online Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.4. Offline
5.4.1. Offline Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Processed Mango Products Market: Regional Estimates & Trend Analysis
6.1. Processed Mango Products Market Share, By Region, 2024 & 2030, USD Million
6.2. North America
6.2.1. North America Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.2.2. U.S.
6.2.2.1. U.S. Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.2.3. Canada
6.2.3.1. Canada Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.2.4. Mexico
6.2.4.1. Mexico Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3. Europe
6.3.1. Europe Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.2. UK
6.3.2.1. UK Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.3. Germany
6.3.3.1. Germany Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.4. France
6.3.4.1. France Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.5. Spain
6.3.5.1. Spain Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.6. Italy
6.3.6.1. Italy Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.7. Denmark
6.3.7.1. Denmark Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.8. Norway
6.3.8.1. Norway Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.9. Sweden
6.3.9.1. Sweden Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.10. Russia
6.3.10.1. Russia Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.4. Asia Pacific
6.4.1. Asia Pacific Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.4.2. China
6.4.2.1. China Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.4.3. Japan
6.4.3.1. Japan Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.4.4. India
6.4.4.1. India Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.4.5. South Korea
6.4.5.1. South Korea Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.4.6. Australia
6.4.6.1. Australia Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.4.7. Thailand
6.4.7.1. Thailand Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.5. Latin America
6.5.1. Latin America Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.5.2. Brazil
6.5.2.1. Brazil Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.5.3. Argentina
6.5.3.1. Argentina Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.6. Middle East and Africa
6.6.1. Middle East and Africa Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
6.6.2. Saudi Arabia
6.6.2.1. Saudi Arabia Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018- 2030 (USD Million)
6.6.3. UAE
6.6.3.1. UAE Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.6.3.2. Kuwait
6.6.4. Kuwait
6.6.4.1. Kuwait Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.6.5. South Africa
6.6.5.1. South Africa Processed Mango Products Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018- 2030 (USD Million)
Chapter 7. Competitive Landscape
7.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
7.2. Company Categorization
7.3. Company Heat Map Analysis
7.4. Company Profiles
7.4.1. Jain Irrigation Systems Ltd
7.4.1.1. Participant’s Overview
7.4.1.2. Financial Performance
7.4.1.3. Product Benchmarking
7.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
7.4.2. Capricorn Food Products India Ltd
7.4.2.1. Participant’s Overview
7.4.2.2. Financial Performance
7.4.2.3. Product Benchmarking
7.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
7.4.3. Todos les derechos reservados
7.4.3.1. Participant’s Overview
7.4.3.2. Financial Performance
7.4.3.3. Product Benchmarking
7.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
7.4.4 AGRANA Beteiligungs - AG
7.4.4.1 Participant’s Overview
7.4.4.2 Financial Performance
7.4.4.3 Product Benchmarking
7.4.4.4 Recent Developments/ Strategic Initiatives
7.4.5 FPD Foods International, Inc
7.4.5.1 Participant’s Overview
7.4.5.2 Financial Performance
7.4.5.3 Product Benchmarking
7.4.5.4 Recent Developments/ Strategic Initiatives
7.4.6 ABC Fruits
7.4.6.1 Participant’s Overview
7.4.6.2 Financial Performance
7.4.6.3 Product Benchmarking
7.4.6.4 Recent Developments/ Strategic Initiatives
7.4.7 Foods & Inns
7.4.7.1 Participant’s Overview
7.4.7.2 Financial Performance
7.4.7.3 Product Benchmarking
7.4.7.4 Recent Developments/ Strategic Initiatives
7.4.8 Del Monte Foods, Inc
7.4.8.1 Participant’s Overview
7.4.8.2 Financial Performance
7.4.8.3 Product Benchmarking
7.4.8.4 Recent Developments/ Strategic Initiatives
7.4.9. Keventer
7.4.9.1 Participant’s Overview
7.4.9.2 Financial Performance
7.4.9.3 Product Benchmarking
7.4.9.4 Recent Developments/ Strategic Initiatives
7.4.10. Allanasons Private Limited
7.4.10.1 Participant’s Overview
7.4.10.2 Financial Performance
7.4.10.3 Product Benchmarking
7.4.10.4 Recent Developments/ Strategic Initiatives

 

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