世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国とカナダのプレミアムボトルウォーター市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(湧水、ミネラルウォーター、スパークリングウォーター)、流通チャネル別、国別、セグメント別予測、2023年~2030年


U.S. And Canada Premium Bottled Water Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Spring Water, Mineral Water, Sparkling Water), By Distribution Channel, By Country, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

米国とカナダのプレミアム・ボトル入り飲料水市場の成長と動向 Grand View Research社の最新レポートによると、米国とカナダのプレミアムボトルウォーター市場は2030年までに107億9000万米ドルに達すると予測... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2023年10月26日 US$3,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
80 英語

本レポートは受注生産のため、ご納品のお時間をいただく場合がございます。


 

サマリー

米国とカナダのプレミアム・ボトル入り飲料水市場の成長と動向

Grand View Research社の最新レポートによると、米国とカナダのプレミアムボトルウォーター市場は2030年までに107億9000万米ドルに達すると予測されている。2023年から2030年までの年平均成長率は7.6%と予測されている。国民の所得増加、都市部に移り住む成人の増加、利便性を求める共働き家庭の急増などが市場成長の要因となっている。貿易自由化とインフラ整備による市場アクセスの改善により、米国ではプレミアム・ボトル入り飲料水への通年アクセスが増加している。

デジタル化の進展、スマートフォンの普及率向上、インターネットへのアクセスの増加により、企業は実店舗からEコマース・プラットフォームへと徐々にシフトしている。メーカー各社は、特に新興市場において、製品の認知度を拡大するため、自社所有のポータルサイトやeリテーリングなどのオンライン・プラットフォームで製品を紹介している。eコマースのあらゆる側面における急速なデジタル化は、米国とカナダにおける製品の普及にプラスの影響を与えている。

例えば、ハリス・ポールが国際ボトルウォーター協会(IBWA)の委託を受けてオンラインで実施した、18歳以上の米国成人2,000人以上を対象とした新しい全国調査によると、2020年1月、10人に9人以上の米国人(91%)が、他の飲料が売られている場所でもボトル入り飲料水を販売すべきだと回答している。このようなオンライン世論調査は、人間の行動や購買パターンを描き出し、市場関係者が新製品を導入する際の参考になる。

製品別では、米国とカナダのプレミアム・ボトル入り飲料水市場は、湧水、スパークリングウォーター、ミネラルウォーターなどに区分される。健康的なライフスタイルの確立への注目の高まりと、湧水の健康上の利点に関する消費者の認識が相まって、予測期間中にプレミアムボトル入り湧水の需要を牽引すると思われる。

炭酸飲料に含まれる高糖分や甘味料に対する懸念の高まりが、湧水のようなプレミアム・ボトル入り飲料水に対する消費者の嗜好を高める主な要因となっている。さらに、自然の湧水から供給される完全に自然な飲料水に対する消費者の嗜好の高まりは、ボトル入り湧水の需要を促進すると予想される。

米国とカナダのプレミアムボトルウォーター市場レポートハイライト

- 米国のプレミアム・ボトル入り飲料水市場は、2000年代半ばまで世界的な拡大の起爆剤となっており、その継続的な成長は引き続き市場全体の拡大に寄与している。

- ペプシコ、キューリグ・ドクター・ペッパー、コカ・コーラ・カンパニーのような大企業は、ペプシコのLIFEWTRのような特定のフレーバーウォーターや炭酸水製品の最近の成功に注目している。2020年9月、ペプシコはダノンのボトル入り飲料水ブランド「エビアン」をカナダで販売する契約を結んだ。

- プレミアム・ボトルウォーターの急成長は、リフレッシュメントや水分補給に対する消費者の嗜好の大きな変化と一致し、それに寄与してきた。プレミアム・ボトル入り飲料水は、カロリー摂取量の削減や人工甘味料の使用量削減を目指す消費者だけでなく、カナダ全土のすべての消費者にとって好ましい飲料選択肢となっている。

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segmental Outlook
2.3. Regional Outlook
Chapter 3. U.S. and Canada Premium Bottled Water Market Variables & Trends
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Profit Margin Analysis
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Market Challenges
3.3.4. Market Opportunities
3.4. Industry Analysis - Porter’s Five Force Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Service Provider Adoption
4.5. Key Observations & Findings
Chapter 5. U.S. and Canada Premium Bottled Water Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
5.2. Spring Water
5.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
5.3. Sparkling Water
5.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
5.4. Mineral Water
5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
5.5. Others
5.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. U.S. and Canada Premium Bottled Water Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
6.2. Supermarkets & hypermarkets
6.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
6.3. Specialty Stores
6.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
6.4. Online
6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
6.5. Others
6.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. U.S. and Canada Premium Bottled Water Market: Country Analysis & Estimates
7.1. Country Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
7.2. U.S.
7.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.3. Canada
7.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. U.S. and Canada Premium Bottled Water Market: Competitive Landscape
8.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Service Provider Benchmarking
8.6. Company Market Share Analysis, 2022 (Value % Share)
8.7. Company Heat Map Analysis
8.8. Strategy Mapping
8.9. List of key companies analyzed in this section includes:
8.9.1. Flow Hydration
8.9.2. ESENTIA WATER, LLC
8.9.3. Liquid Death Mountain Water
8.9.4. JUST Goods, Inc.
8.9.5. Bling H2O
8.9.6. Roiwater
8.9.7. Beverly Hills Drink Company
8.9.8. Alpine Glacier Water Inc.
8.9.9. BLVD Water
8.9.10. Berg Water

 

ページTOPに戻る


 

Summary

U.S. And Canada Premium Bottled Water Market Growth & Trends

The U.S. and Canada premium bottled water market is expected to reach USD 10.79 Billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is projected to grow at a CAGR of 7.6% from 2023 to 2030. The rising income of the citizens, increasing number of adults moving to cities, and surging number of working families seeking convenience are a few factors that are contributing to the market growth. Better market access due to trade liberalization and infrastructure improvements have increased the year-round access to premium bottled water in the U.S.

With rising digitalization, increasing penetration of smartphones, and growing access to the internet, businesses are gradually shifting from brick-&-mortar stores to e-commerce platforms. Manufacturers are showcasing their products across online platforms, such as company-owned portals and e-retailing, to expand product visibility, especially in emerging markets. Rapid digitalization across all aspects of e-commerce has positively impacted product penetration across the U.S. and Canada.

For instance, according to a new national survey of more than 2,000 U.S. adults aged 18 and older conducted online by The Harris Poll on behalf of the International Bottled Water Association (IBWA), in January 2020, more than 9 in 10 Americans (91 percent) say bottled water should be available wherever other drinks are sold. These online polls depict the human behavior and purchase patterns which help the market players to introduced new products in line.

In terms of product, the U.S. and Canada premium bottled water market is segmented into spring water, sparkling water, and mineral water, among others. Rising focus on establishing a healthy lifestyle, coupled with consumer perception regarding the health benefits of spring water, is likely to drive the demand for premium bottled spring water over the forecast period.

Growing concerns over high sugar content and sweeteners in carbonated drinks have played a prime role in driving the consumer preference for premium bottled water variants such as spring water. Furthermore, increasing consumer preference for completely natural drinking water sourced from natural springs is anticipated to drive the demand for bottled spring water.

U.S. And Canada Premium Bottled Water Market Report Highlights

• The U.S. premium bottled water market had been a catalyst for much of the global expansion up until the mid-2000s, and its ongoing growth continues to contribute to the overall market’s enlargement.

• Larger companies like PepsiCo, Keurig Dr Pepper, and The Coca-Cola Company have noted the recent success of certain flavored and carbonated water products such as PepsiCo’s LIFEWTR. In September 2020, PepsiCo signed an agreement to distribute Danone’s bottled water brand Evian in Canada.

• Premium bottled water’s rapid rise has coincided with and contributed to major changes in consumer preferences for refreshment and rehydration. Premium bottled water has become the preferred beverage option for all consumers across the country-not just those aiming to reduce caloric intake or lessen artificial sweetener usage.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segmental Outlook
2.3. Regional Outlook
Chapter 3. U.S. and Canada Premium Bottled Water Market Variables & Trends
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Profit Margin Analysis
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Market Challenges
3.3.4. Market Opportunities
3.4. Industry Analysis - Porter’s Five Force Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Service Provider Adoption
4.5. Key Observations & Findings
Chapter 5. U.S. and Canada Premium Bottled Water Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
5.2. Spring Water
5.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
5.3. Sparkling Water
5.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
5.4. Mineral Water
5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
5.5. Others
5.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. U.S. and Canada Premium Bottled Water Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
6.2. Supermarkets & hypermarkets
6.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
6.3. Specialty Stores
6.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
6.4. Online
6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
6.5. Others
6.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. U.S. and Canada Premium Bottled Water Market: Country Analysis & Estimates
7.1. Country Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
7.2. U.S.
7.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.3. Canada
7.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. U.S. and Canada Premium Bottled Water Market: Competitive Landscape
8.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Service Provider Benchmarking
8.6. Company Market Share Analysis, 2022 (Value % Share)
8.7. Company Heat Map Analysis
8.8. Strategy Mapping
8.9. List of key companies analyzed in this section includes:
8.9.1. Flow Hydration
8.9.2. ESENTIA WATER, LLC
8.9.3. Liquid Death Mountain Water
8.9.4. JUST Goods, Inc.
8.9.5. Bling H2O
8.9.6. Roiwater
8.9.7. Beverly Hills Drink Company
8.9.8. Alpine Glacier Water Inc.
8.9.9. BLVD Water
8.9.10. Berg Water

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Grand View Research社の消費者向け食品・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Grand View Research社はどのような調査会社ですか?


グランドビューリサーチ(Grand View Research)は通信技術、化学品、材料、ヘルスケア、エネルギーなど広範な市場を対象にした調査報告書を出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る