世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

レシチン市場

レシチン市場


Lecithin Market

レシチン市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行したレシチンに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2025年1月3日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
3-5営業日以内 350 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

レシチン市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行したレシチンに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- 精製レシチン
- 化学修飾レシチン
- 未精製レシチン
- 大豆レシチン
- ひまわりレシチン
- 菜種レシチン
- その他(コーンレシチン)

性質別

- 遺伝子組み換え(GMO)
- 非遺伝子組み換え

形態別

- 粉末
- 顆粒
- 液体

機能別

- 乳化剤
- 分散剤
- 界面活性剤
- その他

用途別

- 製パン・製菓
- 幼児・栄養食品
- 乳製品
- 肉・鶏肉製品
- その他加工食品
- インスタント食品
- サプリメント・医薬品
- 飼料
- 化粧品

地域別

- 北米
- 欧州
- 中南米
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

レシチン市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向が含まれ、車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨も含まれています。

第01章 市場概要

本章では、レシチン市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、自動車レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、レシチン市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のレシチン市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(1,682.4百万米ドル)および数量(7.0%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 レシチンの世界市場 - 価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 レシチンの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、レシチン市場は精製レシチン、化学修飾レシチン、未精製レシチン、大豆レシチン、ヒマワリレシチン、菜種レシチン、その他(トウモロコシレシチン)に区分される。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供される。

第06章 レシチンの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:性質別

レシチン市場は、遺伝子組み換え(GMO)、非遺伝子組み換え(Non-GMO)に分類されます。また、By Natureに基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のBy Natureに関する価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 レシチンの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:形態別

形態別に、レシチン市場は粉末、顆粒、液体に区分されます。また、By Formに基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のBy Formについて、金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第08章 レシチンの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:機能別

機能別に、レシチン市場は乳化剤、分散剤、界面活性剤、その他に区分されます。また、機能別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の機能別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 レシチンの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:用途別

レシチン市場は用途別に、ベーカリー・菓子、乳幼児・栄養食品、乳製品、肉・鶏肉、その他加工食品、インスタント食品、栄養補助食品・医薬品、飼料、化粧品に区分されます。このセクションでは、用途別市場魅力度分析も提供しています。また、上記の用途別市場について、金額予測と前年比成長率の比較も行います。

第10章 レシチン市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

レシチン市場は地域別に、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、南アジア、東アジア、オセアニア、中東・アフリカに区分されます。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」の市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第11章 北米レシチン市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第12章 ラテンアメリカのレシチン市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のレシチン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第13章 欧州レシチン市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるレシチン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 東アジアのレシチン市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるレシチン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 南アジアのレシチン市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるレシチン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 中東・アフリカレシチン市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるレシチン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第17章 主要国のレシチン市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてレシチン市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第18章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第19章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Archer Daniels Midland Company、Caldic Canada Inc.、Cargill, Inc.、Haneil Soyatech Pvt Ltd.、GIIAVA (India) Pvt Ltd.、Bunge Limited、Lipoid GmbH、Foodchem International Corporation、Orison Chemicals Limited、Sodrugestvo Group S.A.、Lecico GmbH、DuPont, Inc.

第20章 前提条件と頭字語

本章では、本レポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載する。

第21章 調査方法

この章では、レシチン市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために実施した調査方法について読者の理解を助けます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義

3.市場ダイナミクス

3.1.ドライバー

3.1.1.供給サイドドライバー

3.1.2.需要サイドドライバー

3.1.3.経済サイドドライバー

3.2.阻害要因

3.3.機会

3.4.市場動向 地域別

3.5.予測要因 - 関連性と影響

3.6.包装・表示規制

3.7.規制情勢

4.バリューチェーン分析

4.1.サプライチェーンの各ノードにおける営業利益率

4.2.活発な市場参加者のリスト

5.グローバル価格分析

5.1.地域別価格評価

5.1.1.メーカーレベルの価格設定

5.1.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

5.2.製品別価格査定

5.3.2033年までの価格予測

6.世界市場規模の金額(US$ Million)と数量(MT)の分析2018年から2022年までと2023年から2033年までの予測

6.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)と数量(MT)分析

6.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)と数量(MT)の分析、2023年から2033年まで

6.2.1.前年比成長トレンド分析

6.2.2.絶対価格機会分析

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの製品タイプ別市場規模金額(百万米ドル)および数量(MT)過去分析

7.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)および数量(MT)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.精製レシチン

7.3.2.化学修飾レシチン

7.3.3.未精製レシチン

7.3.3.1.大豆レシチン

7.3.3.2.ひまわりレシチン

7.3.3.3.菜種レシチン

7.3.3.4.その他(コーンレシチン)

7.4.製品タイプ別市場魅力度分析

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:性質別

8.1.はじめに / 主要調査結果

8.2.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(US$ Million)と自然別数量(MT)分析

8.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)および数量(MT)分析・予測:自然別、2023年~2033年

8.3.1.遺伝子組み換え(GMO)

8.3.2.非遺伝子組み換え

8.4.性質別市場魅力度分析

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:形態別

9.1.はじめに / 主要調査結果

9.2.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(US$ Million)と形態別数量(MT)分析

9.3.現在および将来の市場規模金額(US$ Million)と数量(MT)分析および予測:形態別、2023年~2033年

9.3.1.粉末

9.3.2.顆粒

9.3.3.液体

9.4.形態別市場魅力度分析

10.機能別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

10.1.はじめに / 主要な調査結果

10.2.2018年から2022年までの機能別市場規模金額(百万米ドル)および数量(MT)過去分析

10.3.機能別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)および数量(MT)分析と予測、2023年~2033年

10.3.1.乳化剤

10.3.2.分散剤

10.3.3.界面活性剤

10.3.4.その他

10.4.機能別市場魅力度分析

11.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:用途別

11.1.はじめに / 主要な調査結果

11.2.2018年から2022年までの用途別市場規模金額(百万米ドル)および数量(トン)過去分析

11.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)および数量(MT)分析と予測、2023年から2033年まで

11.3.1.ベーカリー・菓子

11.3.2.乳製品

11.3.3.幼児・栄養食品

11.3.4.肉・鶏肉製品

11.3.5.インスタント食品

11.3.6.その他の加工食品

11.3.7.サプリメント・医薬品

11.3.8.化粧品

11.3.9.飼料

11.4.用途別市場魅力度分析

12.地域別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

12.1.はじめに

12.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)および数量(トン)分析

12.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)と数量(MT)の分析と予測、2023年~2033年

12.3.1.北米

12.3.2.ラテンアメリカ

12.3.3.ヨーロッパ

12.3.4.東アジア

12.3.5.南アジア

12.3.6.オセアニア

12.3.7.中東・アフリカ

12.4.地域別市場魅力度分析

13.北米市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

13.1.市場紹介

13.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

13.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

13.3.1.国別

13.3.1.1.アメリカ

13.3.1.2.カナダ

13.3.2.製品タイプ別

13.3.3.性質別

13.3.4.形態別

13.3.5.機能別

13.3.6.用途別

13.4.市場魅力度分析

13.4.1.国別

13.4.2.製品タイプ別

13.4.3.性質別

13.4.4.形態別

13.4.5.機能別

13.4.6.用途別

13.5.主要項目

14.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

14.1.はじめに

14.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

14.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

14.3.1.国別

14.3.1.1.ブラジル

14.3.1.2.メキシコ

14.3.1.3.アルゼンチン

14.3.1.4.その他のラテンアメリカ

14.3.2.製品タイプ別

14.3.3.性質別

14.3.4.形態別

14.3.5.機能別

14.3.6.用途別

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.国別

14.4.2.製品タイプ別

14.4.3.性質別

14.4.4.形態別

14.4.5.機能別

14.4.6.用途別

14.5.主要項目

15.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

15.1.はじめに

15.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

15.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

15.3.1.国別

15.3.1.1.ドイツ

15.3.1.2.イギリス

15.3.1.3.フランス

15.3.1.4.イタリア

15.3.1.5.スペイン

15.3.1.6.ベネルクス

15.3.1.7.北欧

15.3.1.8.ロシア

15.3.1.9.ポーランド

15.3.1.10.その他のヨーロッパ

15.3.2.製品タイプ別

15.3.3.性質別

15.3.4.形態別

15.3.5.機能別

15.3.6.用途別

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.国名

15.4.2.製品タイプ別

15.4.3.性質別

15.4.4.形態別

15.4.5.機能別

15.4.6.用途別

15.5.主要項目

16.東アジア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

16.1.市場紹介

16.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

16.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

16.3.1.国別

16.3.1.1.中国

16.3.1.2.日本

16.3.1.3.韓国

16.3.2.製品タイプ別

16.3.3.性質別

16.3.4.形態別

16.3.5.機能別

16.3.6.用途別

16.4.市場魅力度分析

16.4.1.国別

16.4.2.製品タイプ別

16.4.3.性質別

16.4.4.形態別

16.4.5.機能別

16.4.6.用途別

16.5.主要項目

17.南アジア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

17.1.はじめに

17.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

17.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

17.3.1.国別

17.3.1.1.インド

17.3.1.2.タイ

17.3.1.3.マレーシア

17.3.1.4.インドネシア

17.3.1.5.シンガポール

17.3.1.6.ベトナム

17.3.1.7.フィリピン

17.3.1.8.その他の南アジア

17.3.2.製品タイプ別

17.3.3.性質別

17.3.4.形態別

17.3.5.機能別

17.3.6.用途別

17.4.市場魅力度分析

17.4.1.国別

17.4.2.製品タイプ別

17.4.3.性質別

17.4.4.形態別

17.4.5.機能別

17.4.6.用途別

17.5.主要項目

18.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

18.1.市場紹介

18.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

18.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

18.3.1.国別

18.3.1.1.オーストラリア

18.3.1.2.ニュージーランド

18.3.2.製品タイプ別

18.3.3.性質別

18.3.4.形態別

18.3.5.機能別

18.3.6.用途別

18.4.市場魅力度分析

18.4.1.国別

18.4.2.製品タイプ別

18.4.3.性質別

18.4.4.形態別

18.4.5.機能別

18.4.6.用途別

18.5.主要項目

19.中東・アフリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

19.1.はじめに

19.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

19.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

19.3.1.国別

19.3.1.1.GCC諸国

19.3.1.2.トルコ

19.3.1.3.エジプト

19.3.1.4.南アフリカ

19.3.1.5.その他の中東・アフリカ

19.3.2.製品タイプ別

19.3.3.性質別

19.3.4.形態別

19.3.5.機能別

19.3.6.用途別

19.4.市場魅力度分析

19.4.1.国名

19.4.2.製品タイプ別

19.4.3.性質別

19.4.4.形態別

19.4.5.機能別

19.4.6.用途別

19.5.主要項目

20.国別市場分析、2022年

20.1.米国市場分析

20.1.1.製品タイプ別

20.1.2.性質別

20.1.3.形態別

20.1.4.機能別

20.1.5.用途別

20.2.カナダ市場分析

20.2.1.製品タイプ別

20.2.2.性質別

20.2.3.形態別

20.2.4.機能別

20.2.5.用途別

20.3.ブラジル市場分析

20.3.1.製品タイプ別

20.3.2.性質別

20.3.3.形態別

20.3.4.機能別

20.3.5.用途別

20.4.メキシコ市場分析

20.4.1.製品タイプ別

20.4.2.性質別

20.4.3.形態別

20.4.4.機能別

20.4.5.用途別

20.5.アルゼンチン市場分析

20.5.1.製品タイプ別

20.5.2.性質別

20.5.3.形態別

20.5.4.機能別

20.5.5.用途別

20.6.ドイツ市場分析

20.6.1.製品タイプ別

20.6.2.性質別

20.6.3.形態別

20.6.4.機能別

20.6.5.用途別

20.7.イギリス市場分析

20.7.1.製品タイプ別

20.7.2.性質別

20.7.3.形態別

20.7.4.機能別

20.7.5.用途別

20.8.フランス市場分析

20.8.1.製品タイプ別

20.8.2.性質別

20.8.3.形態別

20.8.4.機能別

20.8.5.用途別

20.9.イタリア市場分析

20.9.1.製品タイプ別

20.9.2.性質別

20.9.3.形態別

20.9.4.機能別

20.9.5.用途別

20.10.スペイン市場分析

20.10.1.製品タイプ別

20.10.2.性質別

20.10.3.形態別

20.10.4.機能別

20.10.5.用途別

20.11.ベルギー市場分析

20.11.1.製品タイプ別

20.11.2.性質別

20.11.3.形態別

20.11.4.機能別

20.11.5.用途別

20.12.オランダ市場分析

20.12.1.製品タイプ別

20.12.2.性質別

20.12.3.形態別

20.12.4.機能別

20.12.5.用途別

20.13.北欧市場分析

20.13.1.製品タイプ別

20.13.2.性質別

20.13.3.形態別

20.13.4.機能別

20.13.5.用途別

20.14.ロシア市場分析

20.14.1.製品タイプ別

20.14.2.性質別

20.14.3.形態別

20.14.4.機能別

20.14.5.用途別

20.15.ポーランド市場分析

20.15.1.製品タイプ別

20.15.2.性質別

20.15.3.形態別

20.15.4.機能別

20.15.5.用途別

20.16.中国市場分析

20.16.1.製品タイプ別

20.16.2.性質別

20.16.3.形態別

20.16.4.機能別

20.16.5.用途別

20.17.日本市場分析

20.17.1.製品タイプ別

20.17.2.性質別

20.17.3.形態別

20.17.4.機能別

20.17.5.用途別

20.18.韓国市場分析

20.18.1.製品タイプ別

20.18.2.性質別

20.18.3.形態別

20.18.4.機能別

20.18.5.用途別

20.19.インド市場分析

20.19.1.製品タイプ別

20.19.2.性質別

20.19.3.形態別

20.19.4.機能別

20.19.5.用途別

20.20.タイ市場分析

20.20.1.製品タイプ別

20.20.2.性質別

20.20.3.形態別

20.20.4.機能別

20.20.5.用途別

20.21.マレーシア市場分析

20.21.1.製品タイプ別

20.21.2.性質別

20.21.3.形態別

20.21.4.機能別

20.21.5.用途別

20.22.ベトナム市場分析

20.22.1.製品タイプ別

20.22.2.性質別

20.22.3.形態別

20.22.4.機能別

20.22.5.用途別

20.23.フィリピン市場分析

20.23.1.製品タイプ別

20.23.2.性質別

20.23.3.形態別

20.23.4.機能別

20.23.5.用途別

20.24.インドネシア市場分析

20.24.1.製品タイプ別

20.24.2.性質別

20.24.3.形態別

20.24.4.機能別

20.24.5.用途別

20.25.シンガポール市場分析

20.25.1.製品タイプ別

20.25.2.性質別

20.25.3.形態別

20.25.4.機能別

20.25.5.用途別

20.26.オーストラリア市場分析

20.26.1.製品タイプ別

20.26.2.性質別

20.26.3.形態別

20.26.4.機能別

20.26.5.用途別

20.27.ニュージーランド市場分析

20.27.1.製品タイプ別

20.27.2.性質別

20.27.3.形態別

20.27.4.機能別

20.27.5.用途別

20.28.GCC諸国の市場分析

20.28.1.製品タイプ別

20.28.2.性質別

20.28.3.形態別

20.28.4.機能別

20.28.5.用途別

20.29.トルコ市場の分析

20.29.1.製品タイプ別

20.29.2.性質別

20.29.3.形態別

20.29.4.機能別

20.29.5.用途別

20.30.エジプト市場分析

20.30.1.製品タイプ別

20.30.2.性質別

20.30.3.形態別

20.30.4.機能別

20.30.5.用途別

20.31.南アフリカ市場分析

20.31.1.製品タイプ別

20.31.2.性質別

20.31.3.形態別

20.31.4.機能別

20.31.5.用途別

21.市場構造分析

21.1.グローバル競争 - ダッシュボードビュー

21.2.産業構造分析

21.2.1.ティア1市場プレイヤー

21.2.2.ティア2市場プレーヤーの割合

21.2.3.ティア3市場プレーヤーの割合

21.3.世界市場企業シェア分析

21.3.1.ティア1市場プレイヤーの場合(2023年

21.3.2.上位5社の地域別シェア分析

21.4.主要参入企業の地域別市場プレゼンス(インテンシティマッピング

22.競合分析

22.1.競合ダッシュボード

22.2.コンペティション・ベンチマーク

22.3.競合の深堀り

22.3.1.カーギル社

22.3.1.1.製品ポートフォリオ

22.3.1.2.製品クレーム

22.3.1.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.1.4.セールスフットプリント

22.3.1.5.戦略の概要

22.3.1.5.1.マーケティング戦略

22.3.1.5.2.製品戦略

22.3.1.5.3.チャネル戦略

22.3.1.6.SWOT分析

22.3.2.アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社

22.3.2.1.製品ポートフォリオ

22.3.2.2.製品クレーム

22.3.2.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.2.4.セールスフットプリント

22.3.2.5.戦略の概要

22.3.2.5.1.マーケティング戦略

22.3.2.5.2.製品戦略

22.3.2.5.3.チャネル戦略

22.3.2.6.SWOT分析

22.3.3.カルディック・カナダ

22.3.3.1.製品ポートフォリオ

22.3.3.2.製品クレーム

22.3.3.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.3.4.セールスフットプリント

22.3.3.5.戦略の概要

22.3.3.5.1.マーケティング戦略

22.3.3.5.2.製品戦略

22.3.3.5.3.チャネル戦略

22.3.3.6.SWOT分析

22.3.4.ブンジ・リミテッド

22.3.4.1.製品ポートフォリオ

22.3.4.2.製品クレーム

22.3.4.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.4.4.販売拠点

22.3.4.5.戦略の概要

22.3.4.5.1.マーケティング戦略

22.3.4.5.2.製品戦略

22.3.4.5.3.チャネル戦略

22.3.4.6.SWOT分析

22.3.5.Haneil Soyatech Pvt Ltd.

22.3.5.1.製品ポートフォリオ

22.3.5.2.製品クレーム

22.3.5.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.5.4.販売拠点

22.3.5.5.戦略の概要

22.3.5.5.1.マーケティング戦略

22.3.5.5.2.製品戦略

22.3.5.5.3.チャネル戦略

22.3.5.6.SWOT分析

22.3.6.GIIAVA (India) Pvt Ltd.

22.3.6.1.製品ポートフォリオ

22.3.6.2.製品クレーム

22.3.6.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.6.4.販売拠点

22.3.6.5.戦略の概要

22.3.6.5.1.マーケティング戦略

22.3.6.5.2.製品戦略

22.3.6.5.3.チャネル戦略

22.3.6.6.SWOT分析

22.3.7.リポイド社

22.3.7.1.製品ポートフォリオ

22.3.7.2.製品クレーム

22.3.7.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.7.4.販売拠点

22.3.7.5.戦略の概要

22.3.7.5.1.マーケティング戦略

22.3.7.5.2.製品戦略

22.3.7.5.3.チャネル戦略

22.3.7.6.SWOT分析

22.3.8.オリソン・ケミカルズ

22.3.8.1.製品ポートフォリオ

22.3.8.2.製品クレーム

22.3.8.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.8.4.販売拠点

22.3.8.5.戦略の概要

22.3.8.5.1.マーケティング戦略

22.3.8.5.2.製品戦略

22.3.8.5.3.チャネル戦略

22.3.8.6.SWOT分析

22.3.9.フードケムインターナショナル株式会社

22.3.9.1.製品ポートフォリオ

22.3.9.2.製品クレーム

22.3.9.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.9.4.販売拠点

22.3.9.5.戦略の概要

22.3.9.5.1.マーケティング戦略

22.3.9.5.2.製品戦略

22.3.9.5.3.チャネル戦略

22.3.9.6.SWOT分析

22.3.10.ウィルマー・インターナショナル・リミテッド

22.3.10.1.製品ポートフォリオ

22.3.10.2.製品クレーム

22.3.10.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.10.4.販売拠点

22.3.10.5.戦略の概要

22.3.10.5.1.マーケティング戦略

22.3.10.5.2.製品戦略

22.3.10.5.3.チャネル戦略

22.3.10.6.SWOT分析

22.3.11.レシコ社

22.3.11.1.製品ポートフォリオ

22.3.11.2.製品クレーム

22.3.11.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.11.4.販売拠点

22.3.11.5.戦略の概要

22.3.11.5.1.マーケティング戦略

22.3.11.5.2.製品戦略

22.3.11.5.3.チャネル戦略

22.3.11.6.SWOT分析

22.3.12.ソドルジェストヴォ・グループS.A.

22.3.12.1.製品ポートフォリオ

22.3.12.2.製品クレーム

22.3.12.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.12.4.販売拠点

22.3.12.5.戦略の概要

22.3.12.5.1.マーケティング戦略

22.3.12.5.2.製品戦略

22.3.12.5.3.チャネル戦略

22.3.12.6.SWOT分析

22.3.13.デュポン

22.3.13.1.製品ポートフォリオ

22.3.13.2.製品クレーム

22.3.13.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.13.4.販売拠点

22.3.13.5.戦略の概要

22.3.13.5.1.マーケティング戦略

22.3.13.5.2.製品戦略

22.3.13.5.3.チャネル戦略

22.3.13.6.SWOT分析

22.3.14.Imcopa Food Ingredients B.V.

22.3.14.1.製品ポートフォリオ

22.3.14.2.製品クレーム

22.3.14.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.14.4.販売拠点

22.3.14.5.戦略の概要

22.3.14.5.1.マーケティング戦略

22.3.14.5.2.製品戦略

22.3.14.5.3.チャネル戦略

22.3.14.6.SWOT分析

22.3.15.ルチ大豆工業

22.3.15.1.製品ポートフォリオ

22.3.15.2.製品クレーム

22.3.15.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.15.4.販売拠点

22.3.15.5.戦略の概要

22.3.15.5.1.マーケティング戦略

22.3.15.5.2.製品戦略

22.3.15.5.3.チャネル戦略

22.3.15.6.SWOT分析

22.3.16.サンニュートラフーズ

22.3.16.1.製品ポートフォリオ

22.3.16.2.製品クレーム

22.3.16.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.16.4.販売拠点

22.3.16.5.戦略の概要

22.3.16.5.1.マーケティング戦略

22.3.16.5.2.製品戦略

22.3.16.5.3.チャネル戦略

22.3.16.6.SWOT分析

22.3.17.クラークソン・スペシャルティ・レシチン

22.3.17.1.製品ポートフォリオ

22.3.17.2.製品クレーム

22.3.17.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.17.4.販売拠点

22.3.17.5.戦略の概要

22.3.17.5.1.マーケティング戦略

22.3.17.5.2.製品戦略

22.3.17.5.3.チャネル戦略

22.3.17.6.SWOT分析

22.3.18.広州ヒソヤ生物科学技術有限公司Ltd.

22.3.18.1.製品ポートフォリオ

22.3.18.2.製品クレーム

22.3.18.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.18.4.販売拠点

22.3.18.5.戦略の概要

22.3.18.5.1.マーケティング戦略

22.3.18.5.2.製品戦略

22.3.18.5.3.チャネル戦略

22.3.18.6.SWOT分析

22.3.19.その他のプレーヤー(追加リクエスト)

22.3.19.1.製品ポートフォリオ

22.3.19.2.製品クレーム

22.3.19.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.19.4.販売拠点

22.3.19.5.戦略の概要

22.3.19.5.1.マーケティング戦略

22.3.19.5.2.製品戦略

22.3.19.5.3.チャネル戦略

22.3.19.6.SWOT分析

23.前提条件と略語

24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Lecithin Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Lecithin offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Refined Lecithin
• Chemically Modified Lecithin
• Unrefined Lecithin
• Soybean Lecithin
• Sunflower Lecithin
• Rapeseed Lecithin
• Others (Corn Lecithin)

By Nature:

• Genetically Modified (GMO)
• Non-GMO

By Form:

• Powder
• Granules
• Liquid

By Function:

• Emulsifier
• Dispersing Agent
• Surfactants
• Others

By Application:

• Bakery & Confectionery
• Infant & Dietetic Food Products
• Dairy Products
• Meat & Poultry Items
• Other Processed Foods
• Instant Foods
• Dietary Supplements & Pharmaceuticals
• Animal Feed
• Cosmetics

By Region:

• North America
• Europe
• Latin America
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Lecithin Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Lecithin Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Lecithin Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Lecithin Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 1,682.4 million) and volume (7.0%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Lecithin Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Lecithin Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Lecithin Market is segmented into Refined Lecithin, Chemically Modified Lecithin, Unrefined Lecithin, Soybean Lecithin, Sunflower Lecithin, Rapeseed Lecithin, Others (Corn Lecithin). Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Lecithin Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Nature

Based on By Nature, Lecithin Market is segmented into Genetically Modified (GMO), Non-GMO. This section also offers market attractiveness analysis based on By Nature. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Nature.

Chapter 07 - Global Lecithin Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Form

Based on By Form, Lecithin Market is segmented into Powder, Granules, Liquid. This section also offers market attractiveness analysis based on By Form. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Form.

Chapter 08 - Global Lecithin Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Function

Based on By Function, Lecithin Market is segmented into Emulsifier, Dispersing Agent, Surfactants, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Function. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Function.

Chapter 09 - Global Lecithin Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Lecithin Market is segmented into Bakery & Confectionery, Infant & Dietetic Food Products, Dairy Products, Meat & Poultry Items, Other Processed Foods, Instant Foods, Dietary Supplements & Pharmaceuticals, Animal Feed, Cosmetics. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 10 - Lecithin Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Lecithin Market is segmented into North America, Europe, Latin America, South Asia, East Asia, Oceania, Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 11 - North America Lecithin Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 12 - Latin America Lecithin Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Lecithin Market in the Latin America region.

Chapter 13 - Europe Lecithin Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Lecithin Market in the regional market.

Chapter 14 - East Asia Lecithin Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Lecithin Market in the regional market.

Chapter 15 - South Asia Lecithin Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Lecithin Market in the regional market.

Chapter 16 - Middle East and Africa Lecithin Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Lecithin Market in the regional market.

Chapter 17 - Key Countries Lecithin Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Lecithin Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 18 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 19 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Archer Daniels Midland Company, Caldic Canada Inc., Cargill, Inc., Haneil Soyatech Pvt Ltd., GIIAVA (India) Pvt Ltd., Bunge Limited, Lipoid GmbH, Foodchem International Corporation, Orison Chemicals Limited, Sodrugestvo Group S.A., Lecico GmbH, DuPont, Inc.

Chapter 20 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 21 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Lecithin Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Technology Roadmap

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition

3. Market Dynamics

3.1. Drivers

3.1.1. Supply Side Drivers

3.1.2. Demand Side drivers

3.1.3. Economic Side Drivers

3.2. Restraints

3.3. Opportunity

3.4. Market trends By Region

3.5. Forecast Factors - Relevance & Impact

3.6. Packaging & Labelling Regulations

3.7. Regulatory Landscape

4. Value Chain Analysis

4.1. Operating margins at each node of the supply chain

4.2. List of Active Market Participants

5. Global - Pricing Analysis

5.1. Price Point Assessment by Region

5.1.1. Manufacturer-Level Pricing

5.1.2. Distributor Level Pricing

5.2. Price Point Assessment By Product

5.3. Price Forecast till 2033

6. Global Market Size Value (US$ Million) and Volume (MT) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

6.1. Historical Market Size Value (US$ Million) and Volume (MT) Analysis, 2018 to 2022

6.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) and Volume (MT) Analysis, 2023 to 2033

6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) and Volume (MT) Analysis By Product Type, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

7.3.1. Refined Lecithin

7.3.2. Chemically Modified Lecithin

7.3.3. Unrefined Lecithin

7.3.3.1. Soybean Lecithin

7.3.3.2. Sunflower Lecithin

7.3.3.3. Rapeseed Lecithin

7.3.3.4. Others (Corn Lecithin)

7.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Nature

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) and Volume (MT) Analysis By Nature, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Nature, 2023 to 2033

8.3.1. Genetically Modified (GMO)

8.3.2. Non-GMO

8.4. Market Attractiveness Analysis By Nature

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Form

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) and Volume (MT) Analysis By Form, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Form, 2023 to 2033

9.3.1. Powder

9.3.2. Granules

9.3.3. Liquid

9.4. Market Attractiveness Analysis By Form

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Function

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size Value (US$ Million) and Volume (MT) Analysis By Function, 2018 to 2022

10.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Function, 2023 to 2033

10.3.1. Emulsifier

10.3.2. Dispersing Agent

10.3.3. Surfactants

10.3.4. Others

10.4. Market Attractiveness Analysis By Function

11. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size Value (US$ Million) and Volume (MT) Analysis By Application, 2018 to 2022

11.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

11.3.1. Bakery & Confectionery

11.3.2. Dairy Products

11.3.3. Infant & Dietetic Food Products

11.3.4. Meat & Poultry Items

11.3.5. Instant Foods

11.3.6. Other Processed Foods

11.3.7. Dietary Supplements & Pharmaceuticals

11.3.8. Cosmetics

11.3.9. Animal Feed

11.4. Market Attractiveness Analysis By Application

12. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size Value (US$ Million) and Volume (MT) Analysis By Region, 2018 to 2022

12.3. Current Market Size Value (US$ Million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

12.3.1. North America

12.3.2. Latin America

12.3.3. Europe

12.3.4. East Asia

12.3.5. South Asia

12.3.6. Oceania

12.3.7. Middle East & Africa

12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.3. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.3.1. By Country

13.3.1.1. United States

13.3.1.2. Canada

13.3.2. By Product Type

13.3.3. By Nature

13.3.4. By Form

13.3.5. By Function

13.3.6. By Application

13.4. Market Attractiveness Analysis

13.4.1. By Country

13.4.2. By Product Type

13.4.3. By Nature

13.4.4. By Form

13.4.5. By Function

13.4.6. By Application

13.5. Key Takeaways

14. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.3. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Country

14.3.1.1. Brazil

14.3.1.2. Mexico

14.3.1.3. Argentina

14.3.1.4. Rest of Latin America

14.3.2. By Product Type

14.3.3. By Nature

14.3.4. By Form

14.3.5. By Function

14.3.6. By Application

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Country

14.4.2. By Product Type

14.4.3. By Nature

14.4.4. By Form

14.4.5. By Function

14.4.6. By Application

14.5. Key Takeaways

15. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.3. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Country

15.3.1.1. Germany

15.3.1.2. United Kingdom

15.3.1.3. France

15.3.1.4. Italy

15.3.1.5. Spain

15.3.1.6. BENELUX

15.3.1.7. Nordic

15.3.1.8. Russia

15.3.1.9. Poland

15.3.1.10. Rest of Europe

15.3.2. By Product Type

15.3.3. By Nature

15.3.4. By Form

15.3.5. By Function

15.3.6. By Application

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. Country

15.4.2. By Product Type

15.4.3. By Nature

15.4.4. By Form

15.4.5. By Function

15.4.6. By Application

15.5. Key Takeaways

16. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.3. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.3.1. By Country

16.3.1.1. China

16.3.1.2. Japan

16.3.1.3. South Korea

16.3.2. By Product Type

16.3.3. By Nature

16.3.4. By Form

16.3.5. By Function

16.3.6. By Application

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. By Country

16.4.2. By Product Type

16.4.3. By Nature

16.4.4. By Form

16.4.5. By Function

16.4.6. By Application

16.5. Key Takeaways

17. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

17.3. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.3.1. By Country

17.3.1.1. India

17.3.1.2. Thailand

17.3.1.3. Malaysia

17.3.1.4. Indonesia

17.3.1.5. Singapore

17.3.1.6. Vietnam

17.3.1.7. Philippines

17.3.1.8. Rest of South Asia

17.3.2. By Product Type

17.3.3. By Nature

17.3.4. By Form

17.3.5. By Function

17.3.6. By Application

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. By Country

17.4.2. By Product Type

17.4.3. By Nature

17.4.4. By Form

17.4.5. By Function

17.4.6. By Application

17.5. Key Takeaways

18. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

18.3. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.3.1. By Country

18.3.1.1. Australia

18.3.1.2. New Zealand

18.3.2. By Product Type

18.3.3. By Nature

18.3.4. By Form

18.3.5. By Function

18.3.6. By Application

18.4. Market Attractiveness Analysis

18.4.1. By Country

18.4.2. By Product Type

18.4.3. By Nature

18.4.4. By Form

18.4.5. By Function

18.4.6. By Application

18.5. Key Takeaways

19. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

19.1. Introduction

19.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

19.3. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

19.3.1. By Country

19.3.1.1. GCC Countries

19.3.1.2. Türkiye

19.3.1.3. Egypt

19.3.1.4. South Africa

19.3.1.5. Rest of Middle East and Africa

19.3.2. By Product Type

19.3.3. By Nature

19.3.4. By Form

19.3.5. By Function

19.3.6. By Application

19.4. Market Attractiveness Analysis

19.4.1. Country

19.4.2. By Product Type

19.4.3. By Nature

19.4.4. By Form

19.4.5. By Function

19.4.6. By Application

19.5. Key Takeaways

20. Country-level Market Analysis, 2022

20.1. United States Market Analysis

20.1.1. By Product Type

20.1.2. By Nature

20.1.3. By Form

20.1.4. By Function

20.1.5. By Application

20.2. Canada Market Analysis

20.2.1. By Product Type

20.2.2. By Nature

20.2.3. By Form

20.2.4. By Function

20.2.5. By Application

20.3. Brazil Market Analysis

20.3.1. By Product Type

20.3.2. By Nature

20.3.3. By Form

20.3.4. By Function

20.3.5. By Application

20.4. Mexico Market Analysis

20.4.1. By Product Type

20.4.2. By Nature

20.4.3. By Form

20.4.4. By Function

20.4.5. By Application

20.5. Argentina Market Analysis

20.5.1. By Product Type

20.5.2. By Nature

20.5.3. By Form

20.5.4. By Function

20.5.5. By Application

20.6. Germany Market Analysis

20.6.1. By Product Type

20.6.2. By Nature

20.6.3. By Form

20.6.4. By Function

20.6.5. By Application

20.7. United Kingdom Market Analysis

20.7.1. By Product Type

20.7.2. By Nature

20.7.3. By Form

20.7.4. By Function

20.7.5. By Application

20.8. France Market Analysis

20.8.1. By Product Type

20.8.2. By Nature

20.8.3. By Form

20.8.4. By Function

20.8.5. By Application

20.9. Italy Market Analysis

20.9.1. By Product Type

20.9.2. By Nature

20.9.3. By Form

20.9.4. By Function

20.9.5. By Application

20.10. Spain Market Analysis

20.10.1. By Product Type

20.10.2. By Nature

20.10.3. By Form

20.10.4. By Function

20.10.5. By Application

20.11. Belgium Market Analysis

20.11.1. By Product Type

20.11.2. By Nature

20.11.3. By Form

20.11.4. By Function

20.11.5. By Application

20.12. Netherlands Market Analysis

20.12.1. By Product Type

20.12.2. By Nature

20.12.3. By Form

20.12.4. By Function

20.12.5. By Application

20.13. Nordic Market Analysis

20.13.1. By Product Type

20.13.2. By Nature

20.13.3. By Form

20.13.4. By Function

20.13.5. By Application

20.14. Russia Market Analysis

20.14.1. By Product Type

20.14.2. By Nature

20.14.3. By Form

20.14.4. By Function

20.14.5. By Application

20.15. Poland Market Analysis

20.15.1. By Product Type

20.15.2. By Nature

20.15.3. By Form

20.15.4. By Function

20.15.5. By Application

20.16. China Market Analysis

20.16.1. By Product Type

20.16.2. By Nature

20.16.3. By Form

20.16.4. By Function

20.16.5. By Application

20.17. Japan Market Analysis

20.17.1. By Product Type

20.17.2. By Nature

20.17.3. By Form

20.17.4. By Function

20.17.5. By Application

20.18. S Korea Market Analysis

20.18.1. By Product Type

20.18.2. By Nature

20.18.3. By Form

20.18.4. By Function

20.18.5. By Application

20.19. India Market Analysis

20.19.1. By Product Type

20.19.2. By Nature

20.19.3. By Form

20.19.4. By Function

20.19.5. By Application

20.20. Thailand Market Analysis

20.20.1. By Product Type

20.20.2. By Nature

20.20.3. By Form

20.20.4. By Function

20.20.5. By Application

20.21. Malaysia Market Analysis

20.21.1. By Product Type

20.21.2. By Nature

20.21.3. By Form

20.21.4. By Function

20.21.5. By Application

20.22. Vietnam Market Analysis

20.22.1. By Product Type

20.22.2. By Nature

20.22.3. By Form

20.22.4. By Function

20.22.5. By Application

20.23. Philippines Market Analysis

20.23.1. By Product Type

20.23.2. By Nature

20.23.3. By Form

20.23.4. By Function

20.23.5. By Application

20.24. Indonesia Market Analysis

20.24.1. By Product Type

20.24.2. By Nature

20.24.3. By Form

20.24.4. By Function

20.24.5. By Application

20.25. Singapore Market Analysis

20.25.1. By Product Type

20.25.2. By Nature

20.25.3. By Form

20.25.4. By Function

20.25.5. By Application

20.26. Australia Market Analysis

20.26.1. By Product Type

20.26.2. By Nature

20.26.3. By Form

20.26.4. By Function

20.26.5. By Application

20.27. New Zealand Market Analysis

20.27.1. By Product Type

20.27.2. By Nature

20.27.3. By Form

20.27.4. By Function

20.27.5. By Application

20.28. GCC Countries Market Analysis

20.28.1. By Product Type

20.28.2. By Nature

20.28.3. By Form

20.28.4. By Function

20.28.5. By Application

20.29. Türkiye Market Analysis

20.29.1. By Product Type

20.29.2. By Nature

20.29.3. By Form

20.29.4. By Function

20.29.5. By Application

20.30. Egypt Market Analysis

20.30.1. By Product Type

20.30.2. By Nature

20.30.3. By Form

20.30.4. By Function

20.30.5. By Application

20.31. South Africa Market Analysis

20.31.1. By Product Type

20.31.2. By Nature

20.31.3. By Form

20.31.4. By Function

20.31.5. By Application

21. Market Structure Analysis

21.1. Global Competition - a Dashboard View

21.2. Industry Structure Analysis

21.2.1. % tier 1 market players

21.2.2. % tier 2 market players

21.2.3. % tier 3 market players

21.3. Global Market Company Share Analysis

21.3.1. For Tier 1 Market Players, 2023

21.3.2. Company Market Share Analysis of Top 5 Players, By Region

21.4. Key Participants Market Presence (Intensity Mapping) by Region

22. Competition Analysis

22.1. Competition Dashboard

22.2. Competition Benchmarking

22.3. Competition Deep Dive

22.3.1. Cargill Inc

22.3.1.1. Product Portfolio

22.3.1.2. Product Claim

22.3.1.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.1.4. Sales Footprint

22.3.1.5. Strategy Overview

22.3.1.5.1. Marketing Strategy

22.3.1.5.2. Product Strategy

22.3.1.5.3. Channel Strategy

22.3.1.6. SWOT Analysis

22.3.2. Archer Daniels Midland Company

22.3.2.1. Product Portfolio

22.3.2.2. Product Claim

22.3.2.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.2.4. Sales Footprint

22.3.2.5. Strategy Overview

22.3.2.5.1. Marketing Strategy

22.3.2.5.2. Product Strategy

22.3.2.5.3. Channel Strategy

22.3.2.6. SWOT Analysis

22.3.3. Caldic Canada Inc.

22.3.3.1. Product Portfolio

22.3.3.2. Product Claim

22.3.3.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.3.4. Sales Footprint

22.3.3.5. Strategy Overview

22.3.3.5.1. Marketing Strategy

22.3.3.5.2. Product Strategy

22.3.3.5.3. Channel Strategy

22.3.3.6. SWOT Analysis

22.3.4. Bunge Limited

22.3.4.1. Product Portfolio

22.3.4.2. Product Claim

22.3.4.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.4.4. Sales Footprint

22.3.4.5. Strategy Overview

22.3.4.5.1. Marketing Strategy

22.3.4.5.2. Product Strategy

22.3.4.5.3. Channel Strategy

22.3.4.6. SWOT Analysis

22.3.5. Haneil Soyatech Pvt Ltd.

22.3.5.1. Product Portfolio

22.3.5.2. Product Claim

22.3.5.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.5.4. Sales Footprint

22.3.5.5. Strategy Overview

22.3.5.5.1. Marketing Strategy

22.3.5.5.2. Product Strategy

22.3.5.5.3. Channel Strategy

22.3.5.6. SWOT Analysis

22.3.6. GIIAVA (India) Pvt Ltd.

22.3.6.1. Product Portfolio

22.3.6.2. Product Claim

22.3.6.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.6.4. Sales Footprint

22.3.6.5. Strategy Overview

22.3.6.5.1. Marketing Strategy

22.3.6.5.2. Product Strategy

22.3.6.5.3. Channel Strategy

22.3.6.6. SWOT Analysis

22.3.7. Lipoid GmbH

22.3.7.1. Product Portfolio

22.3.7.2. Product Claim

22.3.7.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.7.4. Sales Footprint

22.3.7.5. Strategy Overview

22.3.7.5.1. Marketing Strategy

22.3.7.5.2. Product Strategy

22.3.7.5.3. Channel Strategy

22.3.7.6. SWOT Analysis

22.3.8. Orison Chemicals Limited

22.3.8.1. Product Portfolio

22.3.8.2. Product Claim

22.3.8.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.8.4. Sales Footprint

22.3.8.5. Strategy Overview

22.3.8.5.1. Marketing Strategy

22.3.8.5.2. Product Strategy

22.3.8.5.3. Channel Strategy

22.3.8.6. SWOT Analysis

22.3.9. Foodchem International Corporation

22.3.9.1. Product Portfolio

22.3.9.2. Product Claim

22.3.9.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.9.4. Sales Footprint

22.3.9.5. Strategy Overview

22.3.9.5.1. Marketing Strategy

22.3.9.5.2. Product Strategy

22.3.9.5.3. Channel Strategy

22.3.9.6. SWOT Analysis

22.3.10. Wilmar International Limited

22.3.10.1. Product Portfolio

22.3.10.2. Product Claim

22.3.10.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.10.4. Sales Footprint

22.3.10.5. Strategy Overview

22.3.10.5.1. Marketing Strategy

22.3.10.5.2. Product Strategy

22.3.10.5.3. Channel Strategy

22.3.10.6. SWOT Analysis

22.3.11. Lecico GmbH

22.3.11.1. Product Portfolio

22.3.11.2. Product Claim

22.3.11.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.11.4. Sales Footprint

22.3.11.5. Strategy Overview

22.3.11.5.1. Marketing Strategy

22.3.11.5.2. Product Strategy

22.3.11.5.3. Channel Strategy

22.3.11.6. SWOT Analysis

22.3.12. Sodrugestvo Group S.A.

22.3.12.1. Product Portfolio

22.3.12.2. Product Claim

22.3.12.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.12.4. Sales Footprint

22.3.12.5. Strategy Overview

22.3.12.5.1. Marketing Strategy

22.3.12.5.2. Product Strategy

22.3.12.5.3. Channel Strategy

22.3.12.6. SWOT Analysis

22.3.13. DuPont, Inc.

22.3.13.1. Product Portfolio

22.3.13.2. Product Claim

22.3.13.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.13.4. Sales Footprint

22.3.13.5. Strategy Overview

22.3.13.5.1. Marketing Strategy

22.3.13.5.2. Product Strategy

22.3.13.5.3. Channel Strategy

22.3.13.6. SWOT Analysis

22.3.14. Imcopa Food Ingredients B.V.

22.3.14.1. Product Portfolio

22.3.14.2. Product Claim

22.3.14.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.14.4. Sales Footprint

22.3.14.5. Strategy Overview

22.3.14.5.1. Marketing Strategy

22.3.14.5.2. Product Strategy

22.3.14.5.3. Channel Strategy

22.3.14.6. SWOT Analysis

22.3.15. Ruchi Soya Industries Ltd.

22.3.15.1. Product Portfolio

22.3.15.2. Product Claim

22.3.15.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.15.4. Sales Footprint

22.3.15.5. Strategy Overview

22.3.15.5.1. Marketing Strategy

22.3.15.5.2. Product Strategy

22.3.15.5.3. Channel Strategy

22.3.15.6. SWOT Analysis

22.3.16. Sun Nutrafoods

22.3.16.1. Product Portfolio

22.3.16.2. Product Claim

22.3.16.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.16.4. Sales Footprint

22.3.16.5. Strategy Overview

22.3.16.5.1. Marketing Strategy

22.3.16.5.2. Product Strategy

22.3.16.5.3. Channel Strategy

22.3.16.6. SWOT Analysis

22.3.17. Clarkson Specialty Lecithins

22.3.17.1. Product Portfolio

22.3.17.2. Product Claim

22.3.17.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.17.4. Sales Footprint

22.3.17.5. Strategy Overview

22.3.17.5.1. Marketing Strategy

22.3.17.5.2. Product Strategy

22.3.17.5.3. Channel Strategy

22.3.17.6. SWOT Analysis

22.3.18. GUANGZHOU HISOYA BIOLOGICAL SCIENCE AND TECHNOLOGY CO. Ltd

22.3.18.1. Product Portfolio

22.3.18.2. Product Claim

22.3.18.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.18.4. Sales Footprint

22.3.18.5. Strategy Overview

22.3.18.5.1. Marketing Strategy

22.3.18.5.2. Product Strategy

22.3.18.5.3. Channel Strategy

22.3.18.6. SWOT Analysis

22.3.19. Other Players (On Additional Requests)

22.3.19.1. Product Portfolio

22.3.19.2. Product Claim

22.3.19.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.19.4. Sales Footprint

22.3.19.5. Strategy Overview

22.3.19.5.1. Marketing Strategy

22.3.19.5.2. Product Strategy

22.3.19.5.3. Channel Strategy

22.3.19.6. SWOT Analysis

23. Assumptions and Acronyms Used

24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/02/21 10:27

150.86 円

158.69 円

193.74 円

ページTOPに戻る