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全粒粉塩味スナック市場

全粒粉塩味スナック市場


Whole Grain Salty Snacks Market

全粒粉塩味スナック市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した全粒粉塩味スナックに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供してい... もっと見る

 

 

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サマリー

全粒粉塩味スナック市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した全粒粉塩味スナックに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。

市場区分

製品タイプ別

- パスタ
- パン
- 全粒粉
- 全粒粉
- 玄米
- 全粒オーツ麦
- ビスケット
- バー
- クラッカー
- チップス、クリスピー、プレッツェル
- 朝食用シリアル
- パフ

商品名別

- 無脂肪
- グルテンフリー
- 低糖質
- 低ナトリウム
- その他

ソース別

- トウモロコシ
- 小麦
- 米
- オート麦
- ライ麦
- ほとんど
- キヌア
- ソルガム
- ソバ
- その他

流通チャネル別

- B2B
- クイックサービスレストラン
- サンドイッチ
- ファーストカジュアル
- コーヒーショップ
- ホレカ
- ベーカリー&パティスリー
- B2C
- 店舗型小売
- コンビニエンスストア
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- ディスカウントストア
- 小規模食料品店

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- 中南米
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

全粒粉塩味スナック市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、全粒粉塩味スナック市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では市場スコープ、分類、制限をハイライトしており、読者がWhole Grain Salty Snacks市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 全粒粉塩味スナックの世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(391億6,060万米ドル)および数量(8.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 全粒粉塩味スナックの世界市場:価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 全粒粉ソルティースナックの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、全粒穀物塩味スナック市場は、パスタ、パン(全粒小麦、ホールバレイ、玄米、全粒オーツ麦)、ビスケット、バー、クラッカー、チップス、クリスプ&プレッツェル、朝食用シリアル、パフに区分されます。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 全粒穀物塩味スナックの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:製品主張別

全粒粉ソルティースナック市場は、製品主張別に、無脂肪、グルテンフリー、低糖、低ナトリウム、その他に区分されます。また、本セクションでは「製品クレーム別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のBy Product Claimの価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 全粒粉塩味スナックの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:供給源別

全粒穀物塩味スナック市場は、ソース別に、トウモロコシ、小麦、米、オーツ麦、ライ麦、はだか麦、キヌア、ソルガムきび、そば、その他に区分されます。このセクションでは、ソース別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のBy Sourceの価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 全粒穀物塩味スナックの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:流通経路別

流通チャネル別に、全粒粉塩味スナック市場は、B2B、クイックサービスレストラン(サンドイッチ、ファーストカジュアル、コーヒーショップ)、HORECA、ベーカリー&パティスリー、B2C(店舗型小売、コンビニエンスストア、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、専門店、ディスカウントストア、小型食料品店)に区分されます。このセクションでは、流通チャネル別市場魅力度分析も提供しています。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 全粒粉塩味スナック市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に全粒粉塩味スナック市場を北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、南アジア、東アジア、オセアニア、中東・アフリカに区分します。また、このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米の全粒穀物塩味スナック市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の様々なセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第11章 ラテンアメリカの全粒穀物塩味スナック市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の全粒粉塩味スナック市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州の全粒粉塩味スナック市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における全粒粉塩味スナック市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアの全粒粉塩味スナック市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における全粒粉塩味スナック市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアの全粒粉塩味スナック市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における全粒粉塩味スナック市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東・アフリカのホールグレインソルティスナック市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における全粒粉塩味スナック市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国の全粒粉塩味スナック市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において全粒粉塩味スナック市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、General Mills, Inc.、The Hain Celestial Group, Inc.、Nestlé SA、Kellogg Co.、Mondelez International, Inc.、The Quaker Oats Co. (PepsiCo)、Kind LLC、Bobs Red Mill Natural Foods Inc.、Eat Real Ltd + PROPER Snacks (Warp Snacks Limited)、Insane Grain、Intersnack Group GmbH & Co.KG、その他。

第19章 前提条件と略語

本章では、本レポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載する。

第20章 調査方法

この章では、全粒粉塩味スナック市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために実施した調査方法を読者に理解していただきます。

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目次

1.エグゼクティブサマリー|全粒粉塩味スナック市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義

3.市場ダイナミクス

3.1.ドライバー

3.1.1.供給サイドドライバー

3.1.2.需要サイドドライバー

3.1.3.経済サイドドライバー

3.2.阻害要因

3.3.機会

3.4.市場動向 地域別

3.5.予測要因 - 関連性と影響

3.6.規制と政策

4.世界市場-価格分析

4.1.地域別価格帯評価

4.1.1.メーカーレベルの価格設定

4.1.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

4.2.製品タイプ別価格査定

4.3.2032年までの価格予測

5.バリューチェーン分析

5.1.サプライチェーンの各ノードにおける営業利益率

5.2.活発な市場参加者のリスト

6.世界市場規模金額(US$ million)および数量(MT)分析2018年~2022年および予測、2023年~2033年

6.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)と数量(MT)分析

6.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)と数量(MT)分析、2023年から2033年まで

6.2.1.前年比成長トレンド分析

6.2.2.絶対価格機会分析

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの製品タイプ別市場規模金額(百万米ドル)および数量(MT)過去分析

7.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)および数量(MT)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.パスタ

7.3.2.パン

7.3.2.1.全粒粉

7.3.2.2.丸麦

7.3.2.3.玄米

7.3.2.4.全粒オーツ麦

7.3.3.ビスケット

7.3.4.バー

7.3.5.クラッカー

7.3.6.チップス、クリスプ、プレッツェル

7.3.7.朝食用シリアル

7.3.8.パフ

7.4.製品タイプ別市場魅力度分析

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、製品主張

8.1.はじめに/主な調査結果

8.2.2018年から2022年までの製品クレーム別市場規模(百万米ドル)と数量(MT)の過去分析

8.3.製品クレーム別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)および数量(MT)分析と予測、2023年から2033年まで

8.3.1.無脂肪

8.3.2.グルテンフリー

8.3.3.低糖質

8.3.4.低ナトリウム

8.3.5.その他

8.4.製品クレーム別市場魅力度分析

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、流通チャネル別

9.1.はじめに / 主な調査結果

9.2.2018年から2022年までの流通チャネル別市場規模推移(百万米ドル)および数量(MT)分析

9.3.流通チャネル別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)および数量(MT)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.B2B

9.3.1.1.ホレカ

9.3.1.2.ベーカリー&パティスリー

9.3.1.3.クイックサービスレストラン

9.3.1.3.1.サンドイッチ

9.3.1.3.2.ファーストカジュアル

9.3.1.3.3.コーヒーショップ

9.3.2.B2C

9.3.2.1.店舗型小売業

9.3.2.2.コンビニエンス・ストア

9.3.2.3.ハイパーマーケット・スーパーマーケット

9.3.2.4.専門店

9.3.2.5.ディスカウントストア

9.3.2.6.小規模食料品店

9.4.流通チャネル別市場魅力度分析

10.世界市場分析2018~2022年、予測2023~2033年、出典

10.1.はじめに / 主な調査結果

10.2.2018年から2022年までの供給源別市場規模推移(百万米ドル)および数量(MT)分析

10.3.2023年から2033年までの供給源別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)および数量(MT)分析と予測

10.3.1.トウモロコシ

10.3.2.小麦

10.3.3.米

10.3.4.オート麦

10.3.5.ライ麦

10.3.6.辛うじて

10.3.7.キヌア

10.3.8.ソルガムきび

10.3.9.ソバ

10.3.10.その他

10.4.供給源別市場魅力度分析

11.地域別世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

11.1.はじめに

11.2.2018年から2022年までの地域別市場規模(百万米ドル)と数量(MT)の過去分析

11.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)と数量(MT)の分析と予測、2023年~2033年

11.3.1.北米

11.3.2.ラテンアメリカ

11.3.3.ヨーロッパ

11.3.4.東アジア

11.3.5.南アジア

11.3.6.オセアニア

11.3.7.中東・アフリカ

11.4.地域別市場魅力度分析

12.北米市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

12.1.市場紹介

12.2.価格分析

12.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

12.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

12.4.1.国別

12.4.1.1.アメリカ

12.4.1.2.カナダ

12.4.2.製品タイプ別

12.4.3.製品クレーム別

12.4.4.流通チャネル別

12.4.5.ソース別

12.5.市場魅力度分析

12.5.1.国別

12.5.2.製品タイプ別

12.5.3.製品クレーム別

12.5.4.流通チャネル別

12.5.5.ソース別

12.6.キーポイント

13.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

13.1.はじめに

13.2.価格分析

13.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

13.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

13.4.1.国別

13.4.1.1.ブラジル

13.4.1.2.メキシコ

13.4.1.3.コロンビア

13.4.1.4.アルゼンチン

13.4.1.5.その他のラテンアメリカ

13.4.2.製品タイプ別

13.4.3.製品クレーム別

13.4.4.流通チャネル別

13.4.5.ソース別

13.5.市場魅力度分析

13.5.1.国別

13.5.2.製品タイプ別

13.5.3.製品クレーム別

13.5.4.流通チャネル別

13.5.5.ソース別

13.6.キーポイント

14.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

14.1.はじめに

14.2.価格分析

14.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

14.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

14.4.1.国別

14.4.1.1.ドイツ

14.4.1.2.イギリス

14.4.1.3.フランス

14.4.1.4.イタリア

14.4.1.5.スペイン

14.4.1.6.ベネルクス

14.4.1.7.北欧

14.4.1.8.ロシア

14.4.1.9.ポーランド

14.4.1.10.その他のヨーロッパ

14.4.2.製品タイプ別

14.4.3.製品クレーム別

14.4.4.流通チャネル別

14.4.5.ソース別

14.5.市場魅力度分析

14.5.1.国別

14.5.2.製品タイプ別

14.5.3.製品クレーム別

14.5.4.流通チャネル別

14.5.5.ソース別

14.6.キーポイント

15.東アジア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

15.1.市場紹介

15.2.価格分析

15.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

15.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

15.4.1.国別

15.4.1.1.中国

15.4.1.2.日本

15.4.1.3.韓国

15.4.2.製品タイプ別

15.4.3.製品クレーム別

15.4.4.流通チャネル別

15.4.5.ソース別

15.5.市場魅力度分析

15.5.1.国別

15.5.2.製品タイプ別

15.5.3.製品クレーム別

15.5.4.流通チャネル別

15.5.5.ソース別

15.6.キーポイント

16.南アジア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

16.1.はじめに

16.2.価格分析

16.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

16.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

16.4.1.国別

16.4.1.1.インド

16.4.1.2.タイ

16.4.1.3.マレーシア

16.4.1.4.インドネシア

16.4.1.5.シンガポール

16.4.1.6.その他の南アジア

16.4.2.製品タイプ別

16.4.3.製品クレーム別

16.4.4.流通チャネル別

16.4.5.ソース別

16.5.市場魅力度分析

16.5.1.国別

16.5.2.製品タイプ別

16.5.3.製品クレーム別

16.5.4.流通チャネル別

16.5.5.ソース別

16.6.キーポイント

17.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

17.1.市場紹介

17.2.価格分析

17.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

17.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

17.4.1.国別

17.4.1.1.オーストラリア

17.4.1.2.ニュージーランド

17.4.2.製品タイプ別

17.4.3.製品クレーム別

17.4.4.流通チャネル別

17.4.5.ソース別

17.5.市場魅力度分析

17.5.1.国別

17.5.2.製品タイプ別

17.5.3.製品クレーム別

17.5.4.流通チャネル別

17.5.5.ソース別

17.6.キーポイント

18.中東・アフリカ市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

18.1.市場紹介

18.2.価格分析

18.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

18.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

18.4.1.国別

18.4.1.1.アラブ首長国連邦

18.4.1.2.サウジアラビア

18.4.1.3.その他のGCC諸国

18.4.1.4.北アフリカ

18.4.1.5.南アフリカ

18.4.1.6.中央アフリカ

18.4.2.製品タイプ別

18.4.3.製品クレーム別

18.4.4.流通チャネル別

18.4.5.ソース別

18.5.市場魅力度分析

18.5.1.国別

18.5.2.製品タイプ別

18.5.3.製品クレーム別

18.5.4.流通チャネル別

18.5.5.ソース別

18.6.キーポイント

19.国別市場分析

19.1.米国市場分析

19.1.1.製品タイプ別

19.1.2.製品クレーム別

19.1.3.流通チャネル別

19.1.4.ソース別

19.2.カナダ市場分析

19.2.1.製品タイプ別

19.2.2.製品クレーム別

19.2.3.流通チャネル別

19.2.4.ソース別

19.3.ブラジル市場分析

19.3.1.製品タイプ別

19.3.2.製品クレーム別

19.3.3.流通チャネル別

19.3.4.ソース別

19.4.メキシコ市場分析

19.4.1.製品タイプ別

19.4.2.製品クレーム別

19.4.3.流通チャネル別

19.4.4.ソース別

19.5.アルゼンチン市場分析

19.5.1.製品タイプ別

19.5.2.製品クレーム別

19.5.3.流通チャネル別

19.5.4.ソース別

19.6.ドイツ市場分析

19.6.1.製品タイプ別

19.6.2.製品クレーム別

19.6.3.流通チャネル別

19.6.4.ソース別

19.7.イギリス市場分析

19.7.1.製品タイプ別

19.7.2.製品クレーム別

19.7.3.流通チャネル別

19.7.4.ソース別

19.8.フランス市場分析

19.8.1.製品タイプ別

19.8.2.製品クレーム別

19.8.3.流通チャネル別

19.8.4.ソース別

19.9.イタリア市場分析

19.9.1.製品タイプ別

19.9.2.製品クレーム別

19.9.3.流通チャネル別

19.9.4.価格帯別

19.9.5.ソース別

19.10.スペイン市場分析

19.10.1.製品タイプ別

19.10.2.製品クレーム別

19.10.3.流通チャネル別

19.10.4.ソース別

19.11.ベネルクス市場分析

19.11.1.製品タイプ別

19.11.2.製品クレーム別

19.11.3.流通チャネル別

19.11.4.ソース別

19.12.北欧市場分析

19.12.1.製品タイプ別

19.12.2.製品クレーム別

19.12.3.流通チャネル別

19.12.4.ソース別

19.13.ロシア市場分析

19.13.1.製品タイプ別

19.13.2.製品クレーム別

19.13.3.流通チャネル別

19.13.4.ソース別

19.14.ポーランド市場分析

19.14.1.製品タイプ別

19.14.2.製品クレーム別

19.14.3.流通チャネル別

19.14.4.ソース別

19.15.中国市場分析

19.15.1.製品タイプ別

19.15.2.製品クレーム別

19.15.3.流通チャネル別

19.15.4.ソース別

19.16.日本市場分析

19.16.1.製品タイプ別

19.16.2.製品クレーム別

19.16.3.流通チャネル別

19.16.4.ソース別

19.17.韓国市場分析

19.17.1.製品タイプ別

19.17.2.製品クレーム別

19.17.3.流通チャネル別

19.17.4.ソース別

19.18.インド市場分析

19.18.1.製品タイプ別

19.18.2.製品クレーム別

19.18.3.流通チャネル別

19.18.4.ソース別

19.19.タイ市場分析

19.19.1.製品タイプ別

19.19.2.製品クレーム別

19.19.3.流通チャネル別

19.19.4.ソース別

19.20.マレーシア市場分析

19.20.1.製品タイプ別

19.20.2.製品クレーム別

19.20.3.流通チャネル別

19.20.4.ソース別

19.21.インドネシア市場分析

19.21.1.製品タイプ別

19.21.2.製品クレーム別

19.21.3.流通チャネル別

19.21.4.ソース別

19.22.ベトナム市場分析

19.22.1.製品タイプ別

19.22.2.製品クレーム別

19.22.3.流通チャネル別

19.22.4.ソース別

19.23.フィリピン市場分析

19.23.1.製品タイプ別

19.23.2.製品クレーム別

19.23.3.流通チャネル別

19.23.4.ソース別

19.24.シンガポール市場分析

19.24.1.製品タイプ別

19.24.2.製品クレーム別

19.24.3.流通チャネル別

19.24.4.ソース別

19.25.オーストラリア市場分析

19.25.1.製品タイプ別

19.25.2.製品クレーム別

19.25.3.流通チャネル別

19.25.4.ソース別

19.26.ニュージーランド市場分析

19.26.1.製品タイプ別

19.26.2.製品クレーム別

19.26.3.流通チャネル別

19.26.4.ソース別

19.27.トルコ市場分析

19.27.1.製品タイプ別

19.27.2.製品クレーム別

19.27.3.流通チャネル別

19.27.4.ソース別

19.28.エジプト市場分析

19.28.1.製品タイプ別

19.28.2.製品クレーム別

19.28.3.流通チャネル別

19.28.4.ソース別

19.29.南アフリカ市場分析

19.29.1.製品タイプ別

19.29.2.製品クレーム別

19.29.3.流通チャネル別

19.29.4.ソース別

19.30.GCC諸国市場分析

19.30.1.製品タイプ別

19.30.2.製品クレーム別

19.30.3.流通チャネル別

19.30.4.ソース別

20.市場構造分析

20.1.世界市場の競争-ダッシュボードビュー

20.2.産業構造分析

20.2.1.ティア1市場プレイヤー

20.2.2.ティア2市場プレーヤーの割合

20.2.3.ティア3市場プレーヤーの割合

20.3.世界市場企業シェア分析

20.3.1.ティア1市場プレイヤーの場合、2022年

20.3.2.上位5社の地域別シェア分析

20.4.主要参入企業の地域別市場プレゼンス(インテンシティマッピング

21.競合分析

21.1.競合ダッシュボード

21.2.コンペティション・ベンチマーク

21.3.競合の深堀り

21.3.1.ネスレS.A.

21.3.1.1.製品ポートフォリオ

21.3.1.2.製品クレーム

21.3.1.3.市場セグメント別売上高(製品タイプ/製品クレーム、供給元/流通チャネル/地域)

21.3.1.4.販売拠点

21.3.1.5.戦略の概要

21.3.1.5.1.マーケティング戦略

21.3.1.5.2.製品戦略

21.3.1.5.3.チャネル戦略

21.3.1.6.SWOT分析

21.3.2.ゼネラル・ミルズ社

21.3.2.1.製品ポートフォリオ

21.3.2.2.製品クレーム

21.3.2.3.市場セグメント別売上高(製品タイプ/製品クレーム、供給元/流通チャネル/地域)

21.3.2.4.販売拠点

21.3.2.5.戦略の概要

21.3.2.5.1.マーケティング戦略

21.3.2.5.2.製品戦略

21.3.2.5.3.チャネル戦略

21.3.2.6.SWOT分析

21.3.3.ヘイン・セレスティアル・グループ社

21.3.3.1.製品ポートフォリオ

21.3.3.2.製品クレーム

21.3.3.3.市場セグメント別売上高(製品タイプ/製品クレーム、供給元/流通チャネル/地域)

21.3.3.4.販売拠点

21.3.3.5.戦略の概要

21.3.3.5.1.マーケティング戦略

21.3.3.5.2.製品戦略

21.3.3.5.3.チャネル戦略

21.3.3.6.SWOT分析

21.3.4.ネスレSA

21.3.4.1.製品ポートフォリオ

21.3.4.2.製品クレーム

21.3.4.3.市場セグメント別売上高(製品タイプ/製品クレーム、供給元/流通チャネル/地域)

21.3.4.4.販売拠点

21.3.4.5.戦略の概要

21.3.4.5.1.マーケティング戦略

21.3.4.5.2.製品戦略

21.3.4.5.3.チャネル戦略

21.3.4.6.SWOT分析

21.3.5.ケロッグ

21.3.5.1.製品ポートフォリオ

21.3.5.2.製品クレーム

21.3.5.3.市場セグメント別売上高(製品タイプ/製品クレーム、供給元/流通チャネル/地域)

21.3.5.4.販売拠点

21.3.5.5.戦略の概要

21.3.5.5.1.マーケティング戦略

21.3.5.5.2.製品戦略

21.3.5.5.3.チャネル戦略

21.3.5.6.SWOT分析

21.3.6.モンデリーズ・インターナショナル

21.3.6.1.製品ポートフォリオ

21.3.6.2.製品クレーム

21.3.6.3.市場セグメント別売上高(製品タイプ/製品クレーム、供給元/流通チャネル/地域)

21.3.6.4.販売拠点

21.3.6.5.戦略の概要

21.3.6.5.1.マーケティング戦略

21.3.6.5.2.製品戦略

21.3.6.5.3.チャネル戦略

21.3.6.6.SWOT分析

21.3.7.クエーカーオーツ社(ペプシコ)

21.3.7.1.製品ポートフォリオ

21.3.7.2.製品クレーム

21.3.7.3.市場セグメント別売上高(製品タイプ/製品クレーム、供給元/流通チャネル/地域)

21.3.7.4.販売拠点

21.3.7.5.戦略の概要

21.3.7.5.1.マーケティング戦略

21.3.7.5.2.製品戦略

21.3.7.5.3.チャネル戦略

21.3.7.6.SWOT分析

21.3.8.カインドLLC

21.3.8.1.製品ポートフォリオ

21.3.8.2.製品クレーム

21.3.8.3.市場セグメント別売上高(製品タイプ/製品クレーム、供給元/流通チャネル/地域)

21.3.8.4.販売拠点

21.3.8.5.戦略の概要

21.3.8.5.1.マーケティング戦略

21.3.8.5.2.製品戦略

21.3.8.5.3.チャネル戦略

21.3.8.6.SWOT分析

21.3.9.ボブスレッドミルナチュラルフーズ社

21.3.9.1.製品ポートフォリオ

21.3.9.2.製品クレーム

21.3.9.3.市場セグメント別売上高(製品タイプ/製品クレーム、供給元/流通チャネル/地域)

21.3.9.4.販売拠点

21.3.9.5.戦略の概要

21.3.9.5.1.マーケティング戦略

21.3.9.5.2.製品戦略

21.3.9.5.3.チャネル戦略

21.3.9.6.SWOT分析

21.3.10.イート・リアル+PROPERスナックス(ワープ・スナックス・リミテッド)

21.3.10.1.製品ポートフォリオ

21.3.10.2.製品クレーム

21.3.10.3.市場セグメント別売上高(製品タイプ/製品クレーム、供給元/流通チャネル/地域)

21.3.10.4.販売拠点

21.3.10.5.戦略の概要

21.3.10.5.1.マーケティング戦略

21.3.10.5.2.製品戦略

21.3.10.5.3.チャネル戦略

21.3.10.6.SWOT分析

21.3.11.非常識な穀物

21.3.11.1.製品ポートフォリオ

21.3.11.2.製品クレーム

21.3.11.3.市場セグメント別売上高(製品タイプ/製品クレーム、供給元/流通チャネル/地域)

21.3.11.4.販売拠点

21.3.11.5.戦略の概要

21.3.11.5.1.マーケティング戦略

21.3.11.5.2.製品戦略

21.3.11.5.3.チャネル戦略

21.3.11.6.SWOT分析

21.3.12.インターナックグループGmbH & Co.KG

21.3.12.1.製品ポートフォリオ

21.3.12.2.製品クレーム

21.3.12.3.市場セグメント別売上高(製品タイプ/製品クレーム、供給元/流通チャネル/地域)

21.3.12.4.販売拠点

21.3.12.5.戦略の概要

21.3.12.5.1.マーケティング戦略

21.3.12.5.2.製品戦略

21.3.12.5.3.チャネル戦略

21.3.12.6.SWOT分析

21.3.13.その他のプレーヤー(追加リクエスト)

21.3.13.1.製品ポートフォリオ

21.3.13.2.製品クレーム

21.3.13.3.市場セグメント別売上高(製品タイプ/製品クレーム、供給元/流通チャネル/地域)

21.3.13.4.販売拠点

21.3.13.5.戦略の概要

21.3.13.5.1.マーケティング戦略

21.3.13.5.2.製品戦略

21.3.13.5.3.チャネル戦略

21.3.13.6.SWOT分析

22.前提条件と略語

23.調査方法

 

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Summary

Whole Grain Salty Snacks Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Whole Grain Salty Snacks offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Pasta
• Bread
• Whole Wheat
• Whole Barely
• Brown Rice
• Whole Grains Oats
• Biscuits
• Bars
• Crackers
• Chips, Crisps & Pretzels
• Breakfast Cereals
• Puffs

By Product Claim:

• Fat-Free
• Gluten-Free
• Low Sugar
• Low Sodium
• Others

By Source:

• Corn
• Wheat
• Rice
• Oats
• Rye
• Barely
• Quinoa
• Sorghum
• Buckwheat
• Others

By Distribution Channel:

• B2B
• Quick Service Restaurants
• Sandwicheries
• Fast Casual
• Coffee Shops
• HORECA
• Bakeries & Patisseries
• B2C
• Store-based Retailing
• Convenience Store
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores
• Discounters
• Small Grocers

By Region:

• North America
• Europe
• Latin America
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Whole Grain Salty Snacks Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Whole Grain Salty Snacks Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Whole Grain Salty Snacks Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Whole Grain Salty Snacks Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 39,160.6 million) and volume (8.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Whole Grain Salty Snacks Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Whole Grain Salty Snacks Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Whole Grain Salty Snacks Market is segmented into Pasta, Bread (Whole Wheat, Whole Barely, Brown Rice, Whole Grains Oats), Biscuits, Bars, Crackers, Chips, Crisps & Pretzels, Breakfast Cereals, Puffs. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Whole Grain Salty Snacks Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Claim

Based on By Product Claim, Whole Grain Salty Snacks Market is segmented into Fat-Free, Gluten-Free, Low Sugar, Low Sodium, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Product Claim. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Claim.

Chapter 07 - Global Whole Grain Salty Snacks Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Source

Based on By Source, Whole Grain Salty Snacks Market is segmented into Corn, Wheat, Rice, Oats, Rye, Barely, Quinoa, Sorghum, Buckwheat, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Source. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Source.

Chapter 08 - Global Whole Grain Salty Snacks Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Whole Grain Salty Snacks Market is segmented into B2B, Quick Service Restaurants (Sandwicheries, Fast Casual, Coffee Shops), HORECA, Bakeries & Patisseries, B2C (Store-based Retailing, Convenience Store, Hypermarkets/Supermarkets, Specialty Stores, Discounters, Small Grocers). This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 09 - Whole Grain Salty Snacks Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Whole Grain Salty Snacks Market is segmented into North America, Europe, Latin America, South Asia, East Asia, Oceania, Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Whole Grain Salty Snacks Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Whole Grain Salty Snacks Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Whole Grain Salty Snacks Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Whole Grain Salty Snacks Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Whole Grain Salty Snacks Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Whole Grain Salty Snacks Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Whole Grain Salty Snacks Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Whole Grain Salty Snacks Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Whole Grain Salty Snacks Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Whole Grain Salty Snacks Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Whole Grain Salty Snacks Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Whole Grain Salty Snacks Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Whole Grain Salty Snacks Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are General Mills, Inc., The Hain Celestial Group, Inc., Nestlé SA, Kellogg Co., Mondelez International, Inc., The Quaker Oats Co. (PepsiCo), Kind LLC, Bobs Red Mill Natural Foods Inc., Eat Real Ltd + PROPER Snacks (Warp Snacks Limited), Insane Grain, Intersnack Group GmbH & Co. KG, Others.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Whole Grain Salty Snacks Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Whole Grain Salty Snacks Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Technology Roadmap

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition

3. Market Dynamics

3.1. Drivers

3.1.1. Supply Side Drivers

3.1.2. Demand Side drivers

3.1.3. Economic Side Drivers

3.2. Restraints

3.3. Opportunity

3.4. Market trends By Region

3.5. Forecast Factors - Relevance & Impact

3.6. Regulations and Policies

4. Global Market - Pricing Analysis

4.1. Price Point Assessment by Region

4.1.1. Manufacturer-Level Pricing

4.1.2. Distributor Level Pricing

4.2. Price Point Assessment By Product Type

4.3. Price Forecast till 2032

5. Value Chain Analysis

5.1. Operating margins at each node of the supply chain

5.2. List of Active Market Participants

6. Global Market Size Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

6.1. Historical Market Size Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis, 2018 to 2022

6.2. Current and Future Market Size Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis, 2023 to 2033

6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis By Product Type, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

7.3.1. Pasta

7.3.2. Bread

7.3.2.1. Whole Wheat

7.3.2.2. Whole Barely

7.3.2.3. Brown Rice

7.3.2.4. Whole Grains Oats

7.3.3. Biscuits

7.3.4. Bars

7.3.5. Crackers

7.3.6. Chips, Crisps& Pretzels

7.3.7. Breakfast Cereals

7.3.8. Puffs

7.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, Product Claim

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis By Product Claim, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Product Claim, 2023 to 2033

8.3.1. Fat-Free

8.3.2. Gluten-Free

8.3.3. Low Sugar

8.3.4. Low Sodium

8.3.5. Others

8.4. Market Attractiveness Analysis By Product Claim

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, Distribution Channel

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to 2033

9.3.1. B2B

9.3.1.1. HORECA

9.3.1.2. Bakeries & Patisseries

9.3.1.3. Quick Service Restaurants

9.3.1.3.1. Sandwicheries

9.3.1.3.2. Fast Casual

9.3.1.3.3. Coffee Shops

9.3.2. B2C

9.3.2.1. Store-based Retailing

9.3.2.2. Convenience Store

9.3.2.3. Hypermarkets/Supermarkets

9.3.2.4. Specialty Stores

9.3.2.5. Discounters

9.3.2.6. Small Grocers

9.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, Source

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis By Source, 2018 to 2022

10.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Source, 2023 to 2033

10.3.1. Corn

10.3.2. Wheat

10.3.3. Rice

10.3.4. Oats

10.3.5. Rye

10.3.6. Barely

10.3.7. Quinoa

10.3.8. Sorghum

10.3.9. Buckwheat

10.3.10. Others

10.4. Market Attractiveness Analysis By Source

11. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region

11.1. Introduction

11.2. Historical Market Size Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis By Region, 2018 to 2022

11.3. Current Market Size Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

11.3.1. North America

11.3.2. Latin America

11.3.3. Europe

11.3.4. East Asia

11.3.5. South Asia

11.3.6. Oceania

11.3.7. Middle East & Africa

11.4. Market Attractiveness Analysis By Region

12. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

12.1. Introduction

12.2. Pricing Analysis

12.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.4.1. By Country

12.4.1.1. United States

12.4.1.2. Canada

12.4.2. By Product Type

12.4.3. By Product Claim

12.4.4. By Distribution Channel

12.4.5. By Source

12.5. Market Attractiveness Analysis

12.5.1. By Country

12.5.2. By Product Type

12.5.3. By Product Claim

12.5.4. By Distribution Channel

12.5.5. By Source

12.6. Key Takeaways

13. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Pricing Analysis

13.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.4.1. By Country

13.4.1.1. Brazil

13.4.1.2. Mexico

13.4.1.3. Colombia

13.4.1.4. Argentina

13.4.1.5. Rest of Latin America

13.4.2. By Product Type

13.4.3. By Product Claim

13.4.4. By Distribution Channel

13.4.5. By Source

13.5. Market Attractiveness Analysis

13.5.1. By Country

13.5.2. By Product Type

13.5.3. By Product Claim

13.5.4. By Distribution Channel

13.5.5. By Source

13.6. Key Takeaways

14. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Pricing Analysis

14.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.4.1. By Country

14.4.1.1. Germany

14.4.1.2. United Kingdom

14.4.1.3. France

14.4.1.4. Italy

14.4.1.5. Spain

14.4.1.6. BENELUX

14.4.1.7. Nordic

14.4.1.8. Russia

14.4.1.9. Poland

14.4.1.10. Rest of Europe

14.4.2. By Product Type

14.4.3. By Product Claim

14.4.4. By Distribution Channel

14.4.5. By Source

14.5. Market Attractiveness Analysis

14.5.1. By Country

14.5.2. By Product Type

14.5.3. By Product Claim

14.5.4. By Distribution Channel

14.5.5. By Source

14.6. Key Takeaways

15. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Pricing Analysis

15.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.4.1. By Country

15.4.1.1. China

15.4.1.2. Japan

15.4.1.3. South Korea

15.4.2. By Product Type

15.4.3. By Product Claim

15.4.4. By Distribution Channel

15.4.5. By Source

15.5. Market Attractiveness Analysis

15.5.1. By Country

15.5.2. By Product Type

15.5.3. By Product Claim

15.5.4. By Distribution Channel

15.5.5. By Source

15.6. Key Takeaways

16. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Pricing Analysis

16.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.4.1. By Country

16.4.1.1. India

16.4.1.2. Thailand

16.4.1.3. Malaysia

16.4.1.4. Indonesia

16.4.1.5. Singapore

16.4.1.6. Rest of South Asia

16.4.2. By Product Type

16.4.3. By Product Claim

16.4.4. By Distribution Channel

16.4.5. By Source

16.5. Market Attractiveness Analysis

16.5.1. By Country

16.5.2. By Product Type

16.5.3. By Product Claim

16.5.4. By Distribution Channel

16.5.5. By Source

16.6. Key Takeaways

17. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Pricing Analysis

17.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

17.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.4.1. By Country

17.4.1.1. Australia

17.4.1.2. New Zealand

17.4.2. By Product Type

17.4.3. By Product Claim

17.4.4. By Distribution Channel

17.4.5. By Source

17.5. Market Attractiveness Analysis

17.5.1. By Country

17.5.2. By Product Type

17.5.3. By Product Claim

17.5.4. By Distribution Channel

17.5.5. By Source

17.6. Key Takeaways

18. Middle East & Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Pricing Analysis

18.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

18.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.4.1. By Country

18.4.1.1. United Arab Emirates

18.4.1.2. Saudi Arabia

18.4.1.3. Other GCC Countries

18.4.1.4. North Africa

18.4.1.5. South Africa

18.4.1.6. Central Africa

18.4.2. By Product Type

18.4.3. By Product Claim

18.4.4. By Distribution Channel

18.4.5. By Source

18.5. Market Attractiveness Analysis

18.5.1. By Country

18.5.2. By Product Type

18.5.3. By Product Claim

18.5.4. By Distribution Channel

18.5.5. By Source

18.6. Key Takeaways

19. Country-level Market Analysis

19.1. United States Market Analysis

19.1.1. By Product Type

19.1.2. By Product Claim

19.1.3. By Distribution Channel

19.1.4. By Source

19.2. Canada Market Analysis

19.2.1. By Product Type

19.2.2. By Product Claim

19.2.3. By Distribution Channel

19.2.4. By Source

19.3. Brazil Market Analysis

19.3.1. By Product Type

19.3.2. By Product Claim

19.3.3. By Distribution Channel

19.3.4. By Source

19.4. Mexico Market Analysis

19.4.1. By Product Type

19.4.2. By Product Claim

19.4.3. By Distribution Channel

19.4.4. By Source

19.5. Argentina Market Analysis

19.5.1. By Product Type

19.5.2. By Product Claim

19.5.3. By Distribution Channel

19.5.4. By Source

19.6. Germany Market Analysis

19.6.1. By Product Type

19.6.2. By Product Claim

19.6.3. By Distribution Channel

19.6.4. By Source

19.7. United Kingdom Market Analysis

19.7.1. By Product Type

19.7.2. By Product Claim

19.7.3. By Distribution Channel

19.7.4. By Source

19.8. France Market Analysis

19.8.1. By Product Type

19.8.2. By Product Claim

19.8.3. By Distribution Channel

19.8.4. By Source

19.9. Italy Market Analysis

19.9.1. By Product Type

19.9.2. By Product Claim

19.9.3. By Distribution Channel

19.9.4. By Price Range

19.9.5. By Source

19.10. Spain Market Analysis

19.10.1. By Product Type

19.10.2. By Product Claim

19.10.3. By Distribution Channel

19.10.4. By Source

19.11. BENELUX Market Analysis

19.11.1. By Product Type

19.11.2. By Product Claim

19.11.3. By Distribution Channel

19.11.4. By Source

19.12. Nordic Market Analysis

19.12.1. By Product Type

19.12.2. By Product Claim

19.12.3. By Distribution Channel

19.12.4. By Source

19.13. Russia Market Analysis

19.13.1. By Product Type

19.13.2. By Product Claim

19.13.3. By Distribution Channel

19.13.4. By Source

19.14. Poland Market Analysis

19.14.1. By Product Type

19.14.2. By Product Claim

19.14.3. By Distribution Channel

19.14.4. By Source

19.15. China Market Analysis

19.15.1. By Product Type

19.15.2. By Product Claim

19.15.3. By Distribution Channel

19.15.4. By Source

19.16. Japan Market Analysis

19.16.1. By Product Type

19.16.2. By Product Claim

19.16.3. By Distribution Channel

19.16.4. By Source

19.17. South Korea Market Analysis

19.17.1. By Product Type

19.17.2. By Product Claim

19.17.3. By Distribution Channel

19.17.4. By Source

19.18. India Market Analysis

19.18.1. By Product Type

19.18.2. By Product Claim

19.18.3. By Distribution Channel

19.18.4. By Source

19.19. Thailand Market Analysis

19.19.1. By Product Type

19.19.2. By Product Claim

19.19.3. By Distribution Channel

19.19.4. By Source

19.20. Malaysia Market Analysis

19.20.1. By Product Type

19.20.2. By Product Claim

19.20.3. By Distribution Channel

19.20.4. By Source

19.21. Indonesia Market Analysis

19.21.1. By Product Type

19.21.2. By Product Claim

19.21.3. By Distribution Channel

19.21.4. By Source

19.22. Vietnam Market Analysis

19.22.1. By Product Type

19.22.2. By Product Claim

19.22.3. By Distribution Channel

19.22.4. By Source

19.23. Philippines Market Analysis

19.23.1. By Product Type

19.23.2. By Product Claim

19.23.3. By Distribution Channel

19.23.4. By Source

19.24. Singapore Market Analysis

19.24.1. By Product Type

19.24.2. By Product Claim

19.24.3. By Distribution Channel

19.24.4. By Source

19.25. Australia Market Analysis

19.25.1. By Product Type

19.25.2. By Product Claim

19.25.3. By Distribution Channel

19.25.4. By Source

19.26. New Zealand Market Analysis

19.26.1. By Product Type

19.26.2. By Product Claim

19.26.3. By Distribution Channel

19.26.4. By Source

19.27. Türkiye Market Analysis

19.27.1. By Product Type

19.27.2. By Product Claim

19.27.3. By Distribution Channel

19.27.4. By Source

19.28. Egypt Market Analysis

19.28.1. By Product Type

19.28.2. By Product Claim

19.28.3. By Distribution Channel

19.28.4. By Source

19.29. South Africa Market Analysis

19.29.1. By Product Type

19.29.2. By Product Claim

19.29.3. By Distribution Channel

19.29.4. By Source

19.30. GCC Countries Market Analysis

19.30.1. By Product Type

19.30.2. By Product Claim

19.30.3. By Distribution Channel

19.30.4. By Source

20. Market Structure Analysis

20.1. Global Market Competition - a Dashboard View

20.2. Industry Structure Analysis

20.2.1. % tier 1 market players

20.2.2. % tier 2 market players

20.2.3. % tier 3 market players

20.3. Global Market Company Share Analysis

20.3.1. For Tier 1 Market Players, 2022

20.3.2. Company Market Share Analysis of Top 5 Players, By Region

20.4. Key Participants Market Presence (Intensity Mapping) by Region

21. Competition Analysis

21.1. Competition Dashboard

21.2. Competition Benchmarking

21.3. Competition Deep Dive

21.3.1. Nestle S.A.

21.3.1.1. Product Portfolio

21.3.1.2. Product Claim

21.3.1.3. Revenue by Market Segments (Product Type/Product Claim, Source/Distribution Channel/Region)

21.3.1.4. Sales Footprint

21.3.1.5. Strategy Overview

21.3.1.5.1. Marketing Strategy

21.3.1.5.2. Product Strategy

21.3.1.5.3. Channel Strategy

21.3.1.6. SWOT Analysis

21.3.2. General Mills, Inc.

21.3.2.1. Product Portfolio

21.3.2.2. Product Claim

21.3.2.3. Revenue by Market Segments (Product Type/Product Claim, Source/Distribution Channel/Region)

21.3.2.4. Sales Footprint

21.3.2.5. Strategy Overview

21.3.2.5.1. Marketing Strategy

21.3.2.5.2. Product Strategy

21.3.2.5.3. Channel Strategy

21.3.2.6. SWOT Analysis

21.3.3. The Hain Celestial Group, Inc.

21.3.3.1. Product Portfolio

21.3.3.2. Product Claim

21.3.3.3. Revenue by Market Segments (Product Type/Product Claim, Source/Distribution Channel/Region)

21.3.3.4. Sales Footprint

21.3.3.5. Strategy Overview

21.3.3.5.1. Marketing Strategy

21.3.3.5.2. Product Strategy

21.3.3.5.3. Channel Strategy

21.3.3.6. SWOT Analysis

21.3.4. Nestlé SA

21.3.4.1. Product Portfolio

21.3.4.2. Product Claim

21.3.4.3. Revenue by Market Segments (Product Type/Product Claim, Source/Distribution Channel/Region)

21.3.4.4. Sales Footprint

21.3.4.5. Strategy Overview

21.3.4.5.1. Marketing Strategy

21.3.4.5.2. Product Strategy

21.3.4.5.3. Channel Strategy

21.3.4.6. SWOT Analysis

21.3.5. Kellogg Co.

21.3.5.1. Product Portfolio

21.3.5.2. Product Claim

21.3.5.3. Revenue by Market Segments (Product Type/Product Claim, Source/Distribution Channel/Region)

21.3.5.4. Sales Footprint

21.3.5.5. Strategy Overview

21.3.5.5.1. Marketing Strategy

21.3.5.5.2. Product Strategy

21.3.5.5.3. Channel Strategy

21.3.5.6. SWOT Analysis

21.3.6. Mondelez International, Inc.

21.3.6.1. Product Portfolio

21.3.6.2. Product Claim

21.3.6.3. Revenue by Market Segments (Product Type/Product Claim, Source/Distribution Channel/Region)

21.3.6.4. Sales Footprint

21.3.6.5. Strategy Overview

21.3.6.5.1. Marketing Strategy

21.3.6.5.2. Product Strategy

21.3.6.5.3. Channel Strategy

21.3.6.6. SWOT Analysis

21.3.7. The Quaker Oats Co. (PepsiCo)

21.3.7.1. Product Portfolio

21.3.7.2. Product Claim

21.3.7.3. Revenue by Market Segments (Product Type/Product Claim, Source/Distribution Channel/Region)

21.3.7.4. Sales Footprint

21.3.7.5. Strategy Overview

21.3.7.5.1. Marketing Strategy

21.3.7.5.2. Product Strategy

21.3.7.5.3. Channel Strategy

21.3.7.6. SWOT Analysis

21.3.8. Kind LLC

21.3.8.1. Product Portfolio

21.3.8.2. Product Claim

21.3.8.3. Revenue by Market Segments (Product Type/Product Claim, Source/Distribution Channel/Region)

21.3.8.4. Sales Footprint

21.3.8.5. Strategy Overview

21.3.8.5.1. Marketing Strategy

21.3.8.5.2. Product Strategy

21.3.8.5.3. Channel Strategy

21.3.8.6. SWOT Analysis

21.3.9. Bobs Red Mill Natural Foods Inc.

21.3.9.1. Product Portfolio

21.3.9.2. Product Claim

21.3.9.3. Revenue by Market Segments (Product Type/Product Claim, Source/Distribution Channel/Region)

21.3.9.4. Sales Footprint

21.3.9.5. Strategy Overview

21.3.9.5.1. Marketing Strategy

21.3.9.5.2. Product Strategy

21.3.9.5.3. Channel Strategy

21.3.9.6. SWOT Analysis

21.3.10. Eat Real Ltd + PROPER Snacks (Warp Snacks Limited)

21.3.10.1. Product Portfolio

21.3.10.2. Product Claim

21.3.10.3. Revenue by Market Segments (Product Type/Product Claim, Source/Distribution Channel/Region)

21.3.10.4. Sales Footprint

21.3.10.5. Strategy Overview

21.3.10.5.1. Marketing Strategy

21.3.10.5.2. Product Strategy

21.3.10.5.3. Channel Strategy

21.3.10.6. SWOT Analysis

21.3.11. Insane Grain

21.3.11.1. Product Portfolio

21.3.11.2. Product Claim

21.3.11.3. Revenue by Market Segments (Product Type/Product Claim, Source/Distribution Channel/Region)

21.3.11.4. Sales Footprint

21.3.11.5. Strategy Overview

21.3.11.5.1. Marketing Strategy

21.3.11.5.2. Product Strategy

21.3.11.5.3. Channel Strategy

21.3.11.6. SWOT Analysis

21.3.12. Intersnack Group GmbH & Co. KG

21.3.12.1. Product Portfolio

21.3.12.2. Product Claim

21.3.12.3. Revenue by Market Segments (Product Type/Product Claim, Source/Distribution Channel/Region)

21.3.12.4. Sales Footprint

21.3.12.5. Strategy Overview

21.3.12.5.1. Marketing Strategy

21.3.12.5.2. Product Strategy

21.3.12.5.3. Channel Strategy

21.3.12.6. SWOT Analysis

21.3.13. Other Players (On Additional Requests)

21.3.13.1. Product Portfolio

21.3.13.2. Product Claim

21.3.13.3. Revenue by Market Segments (Product Type/Product Claim, Source/Distribution Channel/Region)

21.3.13.4. Sales Footprint

21.3.13.5. Strategy Overview

21.3.13.5.1. Marketing Strategy

21.3.13.5.2. Product Strategy

21.3.13.5.3. Channel Strategy

21.3.13.6. SWOT Analysis

22. Assumptions and Acronyms Used

23. Research Methodology

 

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